Reg. datum: 14 maart 2007
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw TopicReg. datum: 14 maart 2007
Reg. datum: 06 november 2005
Mmh ik heb laatst een stuk gereden met de iPhone naast me. En idd met zo'n blauw oplichtend stipje. Maar zodra ik de kaart uitrij, schuift de kaart niet mee. Misschien nog eens testen.quote:fabio-c schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:15:
[...]
Heb je al voor de grap eens op het knopje helemaal linksonder gedrukt?
Het knopje wordt dan blauw, en dan volgt de kaart wel je stipje...
Dat met de kaart uitrijden is bekend, daarom wachten op goede navigatie software/ updatequote:Noxa schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:18:
[...]
Mmh ik heb laatst een stuk gereden met de iPhone naast me. En idd met zo'n blauw oplichtend stipje. Maar zodra ik de kaart uitrij, schuift de kaart niet mee. Misschien nog eens testen.
MacBook 2Ghz 2GB 160GB-HDD wit, Toshiba 160GB extern, 2,5 inch 80 GB extern, Logitech Z3, iPod nano 2GB
Reg. datum: 04 september 2007
hm hoe bevalt jou de stoot protectie van deze RebelBlack? Heb je 'em wel eens laten vallen? (per ongeluk natuurlijk hequote:burne schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 14:26:
[...]
Ik heb de RebelBlack, en 'ruim' is niet helemaal het woord. De 'binnenhoes' is van rubber en aan de onderkant zit niets om 'm op z'n plaats te houden, dus daar kun je wat ruimte krijgen. Als ze 'm strakker maken krijg je 'm helemaal niet meer op z'n plaats, of moeten ze een schoenlepeltje meeleveren.
Maar: hij bevalt verder prima.
ik vind de print en vooral de kleuren wel een beetje safari achtig...
Reg. datum: 04 september 2007
Als die Runkeeper app wel ervoor zorgt dat de kaarten meedraaien/schuiven...:quote:Noxa schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:18:
[...]
Mmh ik heb laatst een stuk gereden met de iPhone naast me. En idd met zo'n blauw oplichtend stipje. Maar zodra ik de kaart uitrij, schuift de kaart niet mee. Misschien nog eens testen.
"Zelf geeft Jacobs toe dat je Run Keeper ook prima kunt gebruiken om een afgelegde trip in de auto vast te leggen."
Edit: o nee, het is alleen maar vastleggen (dus achteraf, lijkt me)
strijk wijzigde dit bericht 29-07-2008 16:09 (6%)
Maar ik hoop wel dat ik dan ook gebruik kan maken van de iPod functie tijdens het lopen. Zie er niet zo iets over bij staan.
www.bandit.nl
Bij mij schuift 'ie gewoon mee hoor..quote:Noxa schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:18:
[...]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Reg. datum: 14 februari 2005
Als je de kaart op 'Zoek' hebt staan gaat ie netjes mee, met 'Route' verdwijnt ie uit beeld!quote:
Cross your fingers and pray for winter.. I'll be there, painting the town your favorite colour!
Yupe, same here!quote:
Het blauwe pinnetje die blijft in het midden staan en eromheen wordt de map telkens opnieuw geladen...
Indien je internetverbinding niet optimaal is kan et soms zo zijn dat de map niet ziet...
- iPhone 3G / EOSje 30D -
Reg. datum: 13 februari 2003
Op mijn iPhone zie je niet dat het een doorgeschakelde oproep is..
Onze telefoon op het werk staat af en toe doorgeschakeld naar mijn mobiel. Op de N95 zag ik dat er een doorgeschakelde oproep binnen kwam. Op de iPhone zie ik het niet..
(zelfde t-mobile abbo)
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Zoals ik hier boven ergens ook al heb gezecht.quote:The - DDD schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:20:
[...]
Wel opvallend wat ze zeggen over de camera in de iPhone. Het is geen super camera, maar ook niet slechter dan wat er in mobieltjes zit. Mijn ervaring met die 2 MP is dat ik mooiere foto's er mee maak dan mijn vriendin met haar 3.2 MP (ook mobiel).
De hoeveelheid MP zegt niets over de kwaliteid van de foto.
5MP op een bud CMOS censor of 2MP op een betere CMOS censor. Licht sterk is de lens ven de iPhone niet maar goed genoeg om zo af en toe een kiekje te maken. Details zijn wat vaag maar wat verwacht je van een mobiel? Ben veel blijer met de iPod functie
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ik heb een 8gb iphone 3g, niet gejailbreaked of wat dan ook. Vandaag wilde ik de facebook app starten en ineens viel mijn iphone uit en herstartte zichzelf. Opzich vind ik dat niet zon probleem, geloof dat dat wel vaker voorkomt...
Echter, vanaf dat moment staan al mijn mailtjes in mijn iphone mailbox op "ongelezen" waardoor ik nu constant iets van 100 ongelezen berichten heb (ook aangegeven op het desktop icoon).
Ik heb geprobeert mijn telefoon opnieuw te synchroniseren, opnieuw uit + aan maar niks helpt. Is er een manier om alles tegelijk in te stellen als gelezen? Normaal zou hij dit toch ook moeten doen als hij opnieuw synchroniseerd en ziet dat in mijn apple mail alles al wel gelezen is?
MacBook Pro 15,4" 2,6 ghz // 4 gb ram // GeForce 8600 GT 512 mb // 250 gb
Reg. datum: 04 maart 2004
Anyway. ik mag mij iPhone inleveren bij een T-Mobile shop. Hier wordt gekeken of de dode pixels onder garantie vallen. waar de beste man mij dit wel verzekerde. en dan kan ik binnen paar weken een nieuwe verwachten (1 hele nieuwe)
Reparatie service gaf aan geen iPhones te kunnen repareren. en deze worden vervangen. typisch Apple
Alleen baal ik er wel van dat ik de iPhone ff moet missen
Reg. datum: 11 juli 2007
Krijg je geen 'overbruggings-telefoon'?quote:To_Tall schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:38:
Vanmiddag contact gehad met T-Mobile klanten service. als eerst hebben ze mij hun excusses aangeboden voor het lange wachten (7 dagen) geen probleem.
Anyway. ik mag mij iPhone inleveren bij een T-Mobile shop. Hier wordt gekeken of de dode pixels onder garantie vallen. waar de beste man mij dit wel verzekerde. en dan kan ik binnen paar weken een nieuwe verwachten (1 hele nieuwe)
Reparatie service gaf aan geen iPhones te kunnen repareren. en deze worden vervangen. typisch Apple![]()
Alleen baal ik er wel van dat ik de iPhone ff moet missen
Tuurlijk voor 50¤ borg, Maar ik leen tijdelijk wel een telefoon toestel van kantoorquote:
Reg. datum: 11 juli 2007
Een tijdje in de oplader (stopcontact) laten heeft geen zin. Drukken op de homeknop of uitknop haalt niets uit, beeld blijft constant staan.
Dat klinkt niet zo best, maar misschien herken je dit:quote:Lingod schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:08:
hmm ik dacht ik laat mn iPhonebatterij even helemaal leeg lopen en dan weer helemaal opladen. Nu is de batterij leeg en krijg ik een heel raar scherm met allerlei strepen in beeld, even niet in staat om screenshot ervan te maken, iemand ook al last van gehad.
Een tijdje in de oplader (stopcontact) laten heeft geen zin. Drukken op de homeknop of uitknop haalt niets uit, beeld blijft constant staan.
Belangrijk: als de batterij van de iPhone of iPod touch bijna leeg is, kan een van de volgende symbolen worden weergegeven om aan te geven dat de iPod touch tot tien minuten moet worden opgeladen voordat u hem kunt gebruiken. Als de batterij van het apparaat zo goed als leeg is, kan het beeldscherm gedurende bijna twee minuten leeg blijven, waarna een van de symbolen verschijnen die aangeven dat de batterij bijna leeg is.
Cross your fingers and pray for winter.. I'll be there, painting the town your favorite colour!
Nitai wijzigde dit bericht 29-07-2008 18:13 (14%)
Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2G + 3G | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Reg. datum: 06 november 2005
Reg. datum: 07 april 2001
Is het nou wel of niet mogelijk om je iPhone te laten synchroniseren met Exchange zonder allerlei forwarding trucs uit te halen.
Met andere net zoals Blackberry dat kan?
Iemand die mij iets meer helderheid hierin kan geven?
Ja, dat kan.quote:Iznogoud schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:47:
Ik lees teveel tegenstrijdige berichten met betrekking tot de iPhone en Microsoft Exchange.
Is het nou wel of niet mogelijk om je iPhone te laten synchroniseren met Exchange zonder allerlei forwarding trucs uit te halen.
Met andere net zoals Blackberry dat kan?
Iemand die mij iets meer helderheid hierin kan geven?
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.