[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw TopicJe kan zelf een limiet instellen totaan de Europese (franse dus) limiet. Op amerikaanse ipods/iphones kan je de limiet instellen totaan de limiet van de iPhone zelf.quote:madwurmz schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:53:
Om mijn apps weer aan de praat te krijgen dacht ik even de G5 op m'n werk te gebruiken, blijkt dat die verouderd is "Voor de iPhone is Mac OS X 10.4.10. of hoger vereist."... Dus geen herstel of backup mogelijk. Lkkr dan..
[...]
In de instellingen kan je dit wel vast zetten, ik dacht eigenlijk dat die ipods handmatig van het volume slot afgehaald konden worden..?
Reg. datum: 11 juli 2007
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Data Roaming: offquote:NiekR schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:20:
Welke optie moet ik gebruiken als ik in het buitenland helemaal geen betaalde verbindingen (3G) wil hebben (alleen iPhone, bellen en SMS'en)?
Als ik die OFF zet hier in NL (T-Mobile) dan kan ik wel gewoon internetten met Safari...
- iPhone 3G / EOSje 30D -
kijk ff of je dan geen gebruik maakt van je wlan verbindingquote:Tha BasZ schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:38:
Neem aan dat data roaming te maken heeft met andere netwerken.
Als ik die OFF zet hier in NL (T-Mobile) dan kan ik wel gewoon internetten met Safari...
Fuck Apple / Iphone, telefoon verkopers gezocht in zoetermeer voor meer info stuur me een PM
Hij is niet aan het roamen dus gewoon 3G op zijn eigen netwerk. Roamen is inderdaad ander netwerk dan je eigen Sim. Ofwel in 99% van alle gevallen buitenland.quote:splendes schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:40:
[...]
kijk ff of je dan geen gebruik maakt van je wlan verbinding
http://www.amphora.nl, Dus.......
GPRS en EDGE in het buitenland uitschakelen
De kosten voor dataverkeer in het buitenland kunnen erg hoog zijn. Gelukkig kun je vanaf firmware-versie 1.1.1 in het menu Settings > General > Network de optie Data Roaming uitzetten. Ben je niet op het eigen netwerk van je eigen telecomoperator, dan zal GPRS/EDGE uitgeschakeld zijn, zodat je geen dataverkeer verbruikt.
Neem aan dat de ook 3G ermee uitzetten?
Je kan dat natuurlijk wel nog zelf uitzetten in hokje erboven...
Tha BasZ wijzigde dit bericht 28-07-2008 16:49 (30%)
- iPhone 3G / EOSje 30D -
http://www.apple.com/feedback/iphone.html
roaming betekend gebruik maken van een andere mobiele provider voor dataverkeer. Als je dat dus uitzet, worden alle vormen van dit datavekeer (die niet via je eigen provider gaan) voorkomen. Dus ook 3G inderdaad.quote:Tha BasZ schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:46:
Beetje zoeken leverde idd op:
GPRS en EDGE in het buitenland uitschakelen
De kosten voor dataverkeer in het buitenland kunnen erg hoog zijn. Gelukkig kun je vanaf firmware-versie 1.1.1 in het menu Settings > General > Network de optie Data Roaming uitzetten. Ben je niet op het eigen netwerk van je eigen telecomoperator, dan zal GPRS/EDGE uitgeschakeld zijn, zodat je geen dataverkeer verbruikt.
Neem aan dat de ook 3G ermee uitzetten?
Je kan dat natuurlijk wel nog zelf uitzetten in hokje erboven...
[afbeelding]
Als je dat dus hier in Nederland uitzet, kan je dus nog wel dataverkeer gebruiken, omdat het gewoon via T-mobile gaat.
psychonikeo wijzigde dit bericht 28-07-2008 17:15 (5%)
Reg. datum: 12 december 2005
bertbrutus wijzigde dit bericht 28-07-2008 17:38 (15%)
Reg. datum: 13 december 2004
Hoe het precies werkt is niet duidelijk, ze hebben alleen afbeeldingen.
P.S. Het filmpje op de site heeft niks te maken met de gamepad. Daarmee laten ze alleen zien dat er een hack was/is om met een SNES gamepad te spelen.
Gigabyte EX38T-DQ6 ░ Intel C2D E6850 3.0 GHz ░ 2x1GB Corsair TwinX DDR3 1333 MHz ░ MSI HD3870 512MB OC ░ HP W2207H ░ Windows XP Pro 32-bit
Dat is toch precies hetzelfde als wat ik zeg?quote:bertbrutus schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:37:
3g en data roaming staan los van elkaar. 3G geeft o.a. de snelheid van je verbinding aan. Maar verbruikt meer stroom. Ook als je in een gewoon gsm netwerk hangt kun je nog data ontvangen. Tenzij je dus data roaming uitzet (dan werkt het alleen nog maar in je eigen netwerk 3g/2.5g/2g t-mobile NL dus).
Niet echt want je kan wel bellen/sms-en via 3G zonder dat dit je extra kost omdat je op 3G zit.quote:psychonikeo schreef op maandag 28 juli 2008 @ 18:00:
[...]
Dat is toch precies hetzelfde als wat ik zeg?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Staat onder Instellingen>Geluiden ook 'Nieuwe e-mail' in het blauw (en dus aan).quote:MaxPoweR schreef op maandag 28 juli 2008 @ 18:27:
Ik heb een vaag probleem, als ik mail ontvangt geeft hij vaak geen signaal en tril af, ik vroeg me af of andere dit ook hebben, alles geluidjes + tril staan aan.
Het is maar een heel kort piepje hoor, dus je kunt het makkelijk gemist hebben (helaas...).
Reg. datum: 03 augustus 2001
Het verzoek aan de iTunes store kan niet worden voltooid. Het is mogelijk te druk.
Controleer de internetverbinding of probeer het later nog een keer.
Nog maar even geduld hebben dus ...
Reg. datum: 14 mei 2003
Wanneer ik met mijn GMail account via de iPhone een mailtje probeer te versturen verstuurt hij deze niet met het ingestelde "send mail as" adres, maar krijgen recipients gewoon mijn @gmail.com adres te zien. Dit verbaast mij omdat juist bij iedereen die niet met aliasses kan sturen via MobileMe het opzetten van een GMail account als oplossing wordt aangedragen. Het rare is dat wanneer ik deze omweg die voor MobileMe wordt aangedragen gebruik voor mijn MobileMe account op mijn iPhone hij het wel via dezelfde GMail smpt account van het ingestelde "send mail as" adres verstuurt.
Ergens differentieert hij dus tussen het verzenden via de standaard ingesteld account die bij mijn GMail op de iPhone staat ingesteld en hetzelfde account indien ik deze als backup smpt server aan mijn MobileMe account op de iPhone koppel.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen aangezien ik liever niet een nutteloze inbox heb die mijn mail screen vervuilt.
Groeten,
Ook dat staat aan, heb nachtdienst gehad en veel mailtje gestuurd om te testen, de ene keer geeft hij wel geluid en de andere keer weer nietquote:Phoniac schreef op maandag 28 juli 2008 @ 18:32:
[...]
Staat onder Instellingen>Geluiden ook 'Nieuwe e-mail' in het blauw (en dus aan).
Het is maar een heel kort piepje hoor, dus je kunt het makkelijk gemist hebben (helaas...).
Reg. datum: 03 januari 2003
4. Camera heeft geen flitser, kan geen video opnemen en heeft geen mechanische autofocus. Slechts 2 megapixels in een tijd dat 5 megapixel camera's standaard beginnen te worden. Binnen foto's maken is niet aan te bevelen.
Dat de camera 2 megapixels heeft maakt me niet veel uit maar geen filmfunctie vind ik echt jammer
5. Internetbrowser ondersteunt geen Flash. Het is onduidelijk of dit er ooit gaat komen vanwege allerlei restricties die Apple software-ontwikkelaars oplegt.
6. De iPhone 3G heeft een YouTube-applicatie, maar je kan maar maximaal 10.000 filmpjes bekijken, bij lange na niet ALLE filmpjes dus en waarschijnlijk ook niet dat ene filmpje dat je net graag wilt zien.[/i]
Erg jammer!
De belangrijkste reden voor mij om NOG geen iphone te kopen is dat er nog geen navigatieprogramma's op de iphone werken. Ik ga er vanuit dat dit snel beschikbaar komt voor de iphone. Maar heeft iemand enig idee of de problemen (voor mij dan) hier boven ook nog opgelost worden?
.
Reg. datum: 02 maart 2008
Reg. datum: 11 juli 2007
Reg. datum: 06 augustus 2003
Precies, bijna al mijn eigen filmpjes zijn via de iPhone te zien. Dat lijkt me wel erg royaal als er slechts 10.000 filmpjes worden doorgelaten.quote:NiekR schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:44:
Maixmaal 10.000 filmpjes met de Youtube applicatie? Daar heb ik nog nooit van gehoord?
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.