[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11
Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicNop, niets aan gewijzigd - allez, toch niet bij mij. Gebruik wel de premier edition van Gmail.quote:MarcelG schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:31:
Ligt 't aan mij of is de layout van GMail voor de iPhone geoptimaliseerd sinds gisteren ofzo?
Het ziet er in eens erg goed uit, en het werkt ook nog eens handig.
iworx.media | Flickr | Last.FM
Van Vodafone weet ik dat idd. Da's idd een 06-nummer. Vodafone krijgt afaik geen andere nummers doorgeschakeldquote:Hoedje schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:55:
[...]
Het is een beetje offtopic. Maar het zijn niet allemaal gratis nummers. T-Mobile is de enige met een echte gratis klantenservice. Bij Vodafone en KPN betaal je vanaf een niet-abonee nummer het tarief voor bellen naar een mobiel nummer, i.t.t. T-Mobile die een 0800-nummer hebben.
CyBeR wijzigde dit bericht 25-07-2008 10:58 (86%)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Zo maar ff t-mobile bellen...
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
Ligt niet aan je iPhone maar aan T-Mobile, zij hebben een storing.quote:OverSoft schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:03:
Nou, sinds vannacht maakt mijn iPhone geen contact meer met het netwerk. Krijg continu geen service. Heb al een restore gedaan, maar dat maakt niets uit.
Zo maar ff t-mobile bellen...
Disruption by Design, by any means necessary
Als ik eens een factuur ontving. Kan niet op My T-Mobile komen, want m'n wachtwoord zit in een smsje naar m'n sim-kaart die niet in een telefoon zit vanwege reparatiequote:svdm schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:27:
Tip: mocht je factuur van deze maand niet kloppen, neem dan meteen contact op met T-Mobile. Zorg in ieder geval dat je je factuurnummer bij de hand hebt.
Als ik zo de geluiden hier ontvang zou 'ie toch eens moeten komen
Hoi :)
Reg. datum: 02 november 2005
Ik heb Windows XP...overigens gisteren maar even een herstel gedaan en alles staat weer goed op de iPhone. Hopen dat hij het nou weer normaal doetquote:Robbeke schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 07:47:
[...]
Is dat probleem nu nog steeds niet opgelost?![]()
Ik heb in maart 2 weken een iPhone 2G gehad en heb hem weggedaan daarvoor. Heb je soms 64-bit Windows Vista? Toen had ik dit probleem ook.
Stevige minpunten want ik zou denken dat dit probleem ondertussen al is opgelost. Ik zou zelf ook eentje halen maar nu ik dit lees is m'n enthousiasme al minder...
Reg. datum: 14 maart 2007
De 3G versiequote:Shiver23 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:33:
Niet te specifiek. iphone 2,5 of 3G? Importeren of gewoon eentje met AT&T hier willen gebruiken?
Wat is AT&T ik ben nog niet zo erin thuis maar me ouders zijn nu in florida daarom vraag ik het
Dat is al een hele tijd zo.quote:MarcelG schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:31:
Ligt 't aan mij of is de layout van GMail voor de iPhone geoptimaliseerd sinds gisteren ofzo?
Het ziet er in eens erg goed uit, en het werkt ook nog eens handig.
Bekijk deze pagina maar eens op je iPhone.
Reg. datum: 04 juli 1999
Reg. datum: 13 december 2004
Houd hier dus rekening mee!
Het volgende staat op de website van T-Mobile:
"Vanwege een technische storing is het voor een gedeelte van onze klanten niet altijd mogelijk om gebruik te maken van onze dienstverlening. Klanten kunnen hierdoor hinder ondervinden en mogelijk niet bellen of gebeld worden. Deze verminderde dienstverlening doet zich voor bij een gedeelte van onze klanten en is niet geografisch gebonden.
De exacte oorzaak van de storing is nog niet bekend. Wanneer de dienstverlening weer in orde is, kan T-Mobile op dit moment nog niet aangeven. T-Mobile werkt nu met man en macht aan een oplossing om de dienstverlening weer zo snel mogelijk in orde te maken. Zodra er meer bekend is, volgt nadere info."
McWolf82 wijzigde dit bericht 25-07-2008 13:06 (65%)
Gigabyte EX38T-DQ6 ░ Intel C2D E6850 3.0 GHz ░ 2x1GB Corsair TwinX DDR3 1333 MHz ░ MSI HD3870 512MB OC ░ HP W2207H ░ Windows XP Pro 32-bit
Reg. datum: 05 december 2003
Ja hoor, dát kan er ook nog wel bij...quote:McWolf82 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:03:
Net op de radio gehoord dat T-Mobile kampt met een grote storing. Momenteel weten ze nog niet waar dit vandaan komt en dus ook niet hoe ze dit op kunnen lossen.
Houd hier dus rekening mee!
[...]
Alle gekheid op een stokje, het zal wel snel verholpen zijn; het blijft immers mensenwerk.
vroemm, vroemmm
Ga eerst eens Googlen, de topics doorlezen op dit forum en als het dan nog niet duidelijk is je vraag stellen in [iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?quote:Denthis schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:26:
[...]
De 3G versie
Wat is AT&T ik ben nog niet zo erin thuis maar me ouders zijn nu in florida daarom vraag ik het
Why don't you go poke the plant for a while.
Reg. datum: 10 juli 2008
Wat een prachtig apparaat! Alleen jammer van de lomperik bij de TPH die even een hoesje ging demonsteren, hem er vervolgens niet meer afkreeg en er een stanleymesje bij ging pakken. Je raad het al: kras op achterkant
Aangezien hij op dat moment net een nieuwe levering binnenkreeg heb ik direct gevraagd of ik een andere mee kon krijgen maar dat kon niet omdat hij al aangeslagen was.
Aangezien het krasje niet heel erg groot was ben ik maar akkoord gegaan met zijn voorstel dat ik het hoesje (ter waarde van 20 euro) er gratis bij kreeg.
Had er op zich wel werk van kunnnen maken maar ben bang dat ik dan politie erbij zou moeten halen en aanspraak gaan maken op zijn WA verzekering. Dat vond ik ook weer een beetje te ver gaan..
Maargoed, heb nog steeds beetje gemengde gevoelens erbij. Het krasje is niet heel opvallend maar wel heel irritant als je weet dat het er zit.
Ten tweede: slecht nieuws...
Een paar minuten nadat mijn iPhone met mijn computer begin te praten begon het scherm een beetje te glitchen. En toen een beetje meer. Uiteindelijk was de hele LCD aan het flippen en vond ik het tijd om terug naar de winkel te gaan, alwaar het probleem zichzelf natuurlijk al had verholpen en de verkoper eigenlijk ook niets voor mij kon doen. Ok, terug naar huis, nog maar eens.
Zie filmpje voor filmpje. filmpje
Een tijd lang leuk gespeeld, zonder draadje eraan... tot ik lekker aan het gamen was en er zich opeens weer eigenaardige flitsjes voordeden. Zelfde probleem.
Nog maar eens terug naar de winkel gegaan want ik was het zat. Beetje met een andere jongen daar staan praten en het komt nu hier op neer:
Ik kan in ieder geval geen vervangend exemplaar krijgen. Die hebben ze niet en daar doen ze in dit soort gevallen uberhaupt niet aan. Ook willen ze hem liever niet innemen aangezien ik hem nog niet "volgens de richtljnen van de fabrikant" eerst 12 uur aan de lader heb gelegd voor gebruik. Wanneer ik dat gedaan heb mag ik nog eens terug komen en nemen ze hem misschien in voor reparatie. Maar dat kan nog lastig worden, aangezien het probleem niet duidelijk op comando herproduceerbaar is...
Fock dit.
Zelf heb ik het idee dat de GPU / display driver oververhit raakt. Dit zou kloppen met de observatie dat hij gaat flippen als hij aan de USB hangt (opladen = warm worden). Ook bij spelletjes (CPU/GPU intensief werk) deed hij raar dus dat kan ook goed kloppen.
Ik ben hem nu maar aan het opladen om morgen met hetzelfde verhaal terug te gaan en dan te hopen dat hij korter dan 3 maanden weg blijft naar California... MEH.
PS. ik kan ook niet bellen.
Mijn hemel, wat een idioot!quote:Fr33q schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:39:
Alleen jammer van de lomperik bij de TPH die even een hoesje ging demonsteren, hem er vervolgens niet meer afkreeg en er een stanleymesje bij ging pakken. Je raad het al: kras erop
Ik had echt wel een andere geëist, aangeslagen of niet, is geen excuus.
Gigabyte EX38T-DQ6 ░ Intel C2D E6850 3.0 GHz ░ 2x1GB Corsair TwinX DDR3 1333 MHz ░ MSI HD3870 512MB OC ░ HP W2207H ░ Windows XP Pro 32-bit
Reg. datum: 14 maart 2007
Wat een idioot! Ik zou meteen een nieuwe eisen, dit kan toch gewoon niet? Jij koopt een product en vervolgens sloopt hij het. Lijkt me niet minder dan logisch dat hij jou een nieuwe geeft.quote:Fr33q schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:39:
Alleen jammer van de lomperik bij de TPH die even een hoesje ging demonsteren, hem er vervolgens niet meer afkreeg en er een stanleymesje bij ging pakken. Je raad het al: kras op achterkant
iMac 24" 2.8GHz // 2GB RAM // 320GB // HD 2600PRO // iPhone 16GB Black
Reg. datum: 10 juli 2008
Ouch, das balen. Jij hebt ook nog flink geduld moeten hebben trouwens! Ook mijn iPhone is helaas niet zonder kuren, regelmatig nog steeds dat de simkaart tijdelijk niet herkend wordt. Ik heb een mail naar t-mobile openstaan en hoop dat er een mooie oplossing komt..quote:DaSchop schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:41:
Ten eerste: goed nieuws! Ik heb een iPhone! De PhoneHouse in Soest belde mij vanochtend vroeg mijn bed uit met het heugelijk nieuws.
Ten tweede: slecht nieuws...
Een paar minuten nadat mijn iPhone met mijn computer begin te praten begon het scherm een beetje te glitchen. En toen een beetje meer. Uiteindelijk was de hele LCD aan het flippen en vond ik het tijd om terug naar de winkel te gaan, alwaar het probleem zichzelf natuurlijk al had verholpen en de verkoper eigenlijk ook niets voor mij kon doen. Ok, terug naar huis, nog maar eens.
Zie filmpje voor filmpje. filmpje
Een tijd lang leuk gespeeld, zonder draadje eraan... tot ik lekker aan het gamen was en er zich opeens weer eigenaardige flitsjes voordeden. Zelfde probleem.
Nog maar eens terug naar de winkel gegaan want ik was het zat. Beetje met een andere jongen daar staan praten en het komt nu hier op neer:
Ik kan in ieder geval geen vervangend exemplaar krijgen. Die hebben ze niet en daar doen ze in dit soort gevallen uberhaupt niet aan. Ook willen ze hem liever niet innemen aangezien ik hem nog niet "volgens de richtljnen van de fabrikant" eerst 12 uur aan de lader heb gelegd voor gebruik. Wanneer ik dat gedaan heb mag ik nog eens terug komen en nemen ze hem misschien in voor reparatie. Maar dat kan nog lastig worden, aangezien het probleem niet duidelijk op comando herproduceerbaar is...
Fock dit.
Zelf heb ik het idee dat de GPU / display driver oververhit raakt. Dit zou kloppen met de observatie dat hij gaat flippen als hij aan de USB hangt (opladen = warm worden). Ook bij spelletjes (CPU/GPU intensief werk) deed hij raar dus dat kan ook goed kloppen.
Ik ben hem nu maar aan het opladen om morgen met hetzelfde verhaal terug te gaan en dan te hopen dat hij korter dan 3 maanden weg blijft naar California... MEH.
PS. ik kan ook niet bellen.
Canon 40d + 10-22 f/3.5-4.5 + 17-55 f/2.8 IS + 70-200 f/2.8L IS + 430EX | Mac Pro quad 2.8ghz | MacBook White 2ghz
Reg. datum: 23 juli 2001
Ballen tonen en je poot stijf houden?quote:Fr33q schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:56:
Ja voel me er toch wel klote over maar heb niet echt het gevoel dat ik er veel aan kan doen.
GEZOCHT: Spaarzegels Sultana voor Mr. Jummy-pop!!!!!!!!! DM als je er over hebt ajb :)
AMD XP 2800+ | Asus A7N8X Deluxe | 1024 MB DDR | XFX Geforce 7800 GS Extreme Edition | Maxtor 250 GB 7200 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | Samsung Syncmaster 930 BF 19'' | PSP 1.5 | Ps3 60gig |
Why don't you go poke the plant for a while.
Ik heb gister gewoon een gesealde doos meegekregen bij TPH Voorthuizen.quote:McWolf82 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:12:
Het tonen van de inhoud is verplicht. Stel dat je een dichte doos meeneemt en je komt thuis en er blijkt iets te ontbreken of je doet net alsof er iets ontbreekt dan is die verkoper/winkel de pineut.
Thuis pas netjes opengemaakt en alles rustig uitgepakt.
@ DaSchop: ik zou het niet pikken. Ook al ben je er in eerste instantie mee akkoord gegaan, zou ik toch terug gaan naar de winkel (zeker nu blijkt dat het hoesje ook onder de krassen zit). Even een 'gesprekje' aangaan met de manager. Dit kan echt niet!
Welke idioot bedenkt het überhaupt om een iPhone met een stanleymes te lijf te gaan
Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.