Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Watcherob schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:55:
Wat ik persoonlijk storend vind is dat je ontvangen sms bericht meteen in beeld komt te staan. Niet dat ik wat te verbergen heb maar als ie op tafel ligt hoeven mensen niet meteen mijn sms te kunnen lezen. Ook een wachtwoord op je inbox zetten is volgens mij niet mogelijk.

Ik vind sowieso dat hij als mobiele telefoon zijnde veel te kort schiet in de standaard telefoon opties:
- geen mms
- geen voicedialing
- smsen kan niet in landscape
- 1 sms verwijderen is niet mogelijk
- Geen voorkeursinstellingen voor trillen, beltoon, volume, etc.
Jij hoeft natuurlijk niks te verbergen te hebben, maar door een ongelukkige samenloop van omstandigheden kan het snel verkeerd uitpakken ;)

http://www.appleiphonerev...-gotten-you-into-trouble/

Onder het artikel staat trouwens leuk commentaar :*)

Als ik mijn iPhone herstel voor die nieuwere 'verborgen' firmware, ben ik toch niet al mijn SMSjes en instellingen kwijt?

13" MacBook black / 20" Cinema Display / 3.5" iPhone 3G Wit / last.fm

Reg. datum: 22 oktober 1999

quote:
CopyCatz schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:22:
[...]

De rechter luidspreker is waar je in praat ;)
hahaha bedankt..... :z |:(

Tranq maakt meer kapot dan je lief is

Hoe mierenneuken. Ik heb op de lijnbaan gestaan 10/11 juli. Een vriendelijke t-mobile medewerker heeft toen een aanvraag nummerbehoud ingevoerd voor 10 oktober (3 maanden later dus). Brief terug van t-mobile dat vodafone de aanvraag heeft afgewezen. Want je moet 3 maanden tellen vanaf 11 juli en niet vanaf 10 juli. De wensdatum was dus verkeerd, hoe kinderachtig!
quote:
super-muffin schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:28:
Als ik mijn iPhone herstel voor die nieuwere 'verborgen' firmware, ben ik toch niet al mijn SMSjes en instellingen kwijt?
Helaas wel. Instellingen kun je echter wel restoren vanuit iTunes, SMSjes niet.

blabla!

Ik heb een paar dagen geleden de iPhone besteld en nu heb ik een vraagje:

Ik zal de iPhone veel gaan gebruiken met m'n macbook, maar die laat ik soms in m'n tas zitten, als ik de iPhone aansluit op een powered usb-hub, laadt de iPhone dan ook op ?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Ik ben even verschrikkelijk blij dat ik em bij BelCompany gekocht heb. Ik kan em dus omruilen omdat het binnen 30 dagen is :).

Ze hebben atm geen voorraad, maar als ze die weer hebben dan doen ze even een belletje. Dus ik ben mn iPhone niet kwijt, mag em alleen nog niet jailbreaken ;).

[edit]
Hmm, kom er net achter dat er een paar krasjes op de achterkant zitten, vast door het in mn broek zitten. Nu maar hopen dat dat geen probleem wordt, hij mag namelijk niet 'beschadigd' zijn oid. Damn...

Red Nalie wijzigde dit bericht 24-07-2008 11:38 (26%)

Ook zin in een outdoor LAN? Kom naar Eth0 | Gebruik Firefox! | Macheist invite

quote:
Maarten @klet.st schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:05:
[...]

Helaas wel. Instellingen kun je echter wel restoren vanuit iTunes, SMSjes niet.
Mijn smsjes stonden er gewoon nog in na een update/jailbreak

Wii-nr: 3641-5640-3623-9197, is je plein zo leeg? gewoon ff toevoegen! en pm-etje sturen

Net T-Mobile klantenservice aan de lijn gehad. KPN hotspot werk hier nog steeds niet icm iPhone. Heb wel confirmation gekregen dat het wel zou moeten werken. Het schijnt dat er een groep iPhone gebruikers is waarvoor dit niet werkt. Mensen die hier ook last van hebben kunnen zich opgeven bij de klantenservice zodat je in de pool terechtkomt waarmee problemen zijn. Als het goed is gaan ze het dan voor je oplossen. Even afwachten dus!
quote:
DoD Cerberus schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:06:
..als ik de iPhone aansluit op een powered usb-hub, laadt de iPhone dan ook op ?
Jazeker!

    

Ik heb een incase hoes bestelt via apple.com en een 3gdock. Blijkt dat met het hoesje om van Incase de iPhone niet meer in het 3g dock kan, erg kl*te. Het is namelijk wel een mooie hoesje. Verder is 25 euro wel veel voor dat kleine dockje. Het werkt iniedergeval niet samen dus dat is wel kl*te. Als je de iPhone er los in doet moet je ook trouwens best hard drukken net als met de losse kabel, dus als je de iPhone eruit wilt halen, moet je wel ff de dock tegen houden.

Alleen de kabel kan wel met hoesje aan, maarja dan is me dock weer nutteloos.

Angeluskamps wijzigde dit bericht 24-07-2008 12:16 (8%)

Gigabyte P35C-DS3R, Intel Q6600, OCZ 4GB DDRII PC2-6400, MSI 8800GTS 640MBOC, 2x500GB Spinpoint raid 0, Vista Home Premium 64bit, Samsung 226BW, Logitech Quickcam Pro 9000, Sennheiser RS-140, Teufel CF 5.1

quote:
Sillymidget schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:10:
[...]

Oke, hier nu ook dus. :) Alleen is het bereik niet zo heel erg veel beter als dat ik las op internet. Of moet daar voor ook die provider update voor installeren?

Moest overigens wel de tijdzone opnieuw instellen, die stond op Cupertino. :)

13" MacBook black / 20" Cinema Display / 3.5" iPhone 3G Wit / last.fm

quote:
DoD Cerberus schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:06:
Ik heb een paar dagen geleden de iPhone besteld en nu heb ik een vraagje:

Ik zal de iPhone veel gaan gebruiken met m'n macbook, maar die laat ik soms in m'n tas zitten, als ik de iPhone aansluit op een powered usb-hub, laadt de iPhone dan ook op ?
Volgens mij wel, bij mij thuis heb ik het nog niet geprobeerd maar mn externe harddisk blijft ook aan als de pc uit is

Hmm vraagje nog over mail...gmail instellen lukt goed.
Maar ik heb ook websites met een mailbox.
Het enige dat ik weet is:
smtp server: smtp.mijndomein.nl
pop server: pop.mijndomein.nl

webmail inlognaam: eennaam1
webmail wachtwoord: wachtwoord1

cpanel inlognaam: eennaam2
wachtwoord cpanel: wachtwoord2

Als ik een nieuw e-mail adres toevoege met 'anders', dan moet ik een naam en adres op geven. Alleen in principe gaat elk adres (info@mijndomein.nl en blabasd@mijndomein.nl etc) naar die webmailbox (ik gebruik meestal de info@mijndomein.nl) versie. Wat moet ik bij adres invullen?

En ik neem aan dat imap het dan niet doet, dan moet ik dus pop gebruiken. Betekent dat dat wanneer mijn iphone de e-mails ophaalt, ik deze e-mails niet 'ophaal' (en kan zien) in mijn webmail box?

electronic freak
Reg. datum: 07 januari 2002

Zo, 24 uur de iPhone in bezit. Alles werkt prima. Heb alleen overal (iTunes Store, MobileMe etc.) mijn wachtwoorden moeten aanpassen. iPhone kan schijnbaar niet omgaan met tekens als $ of # in het wachtwoord.

powered by
Apple MacBook Pro 15,4" (Intel Core 2 Duo 2,33 GHz - 2GB RAM - ATI Mobility Radeon X1600 256MB - 160GB HDD)

Reg. datum: 05 december 2003

quote:
Phoniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:59:
Ik wil mijn iPhone straks graag optimaal beschermen. Daarom overweeg ik een InvisibleShield of BodyGuardz te kopen. Ik vraag me alleen af of het touchscreen dan nog steeds optimaal reageert. Iemand ervaring?

Verder twijfel ik over welke ik dan moet kiezen. Ik heb het idee (na het kijken van de promotie-filmpjes) dat de BodyGuardz netter om de iPhone heen zit. Dus ook hier de vraag: heeft iemand ervaring?

Ik heb het gevoel dat ik hier al eerder iets over gelezen heb, maar kan het nergens terug vinden... ook de 'search' hielp me niet verder...
Ik heb de InvisibleSHIELD en als je even in het juiste topic kijkt, zie je ook mijn ervaring. Die is goed, op de bevestiging van de achterzijde en zijkanten na. Om een hoekje plakken, blijkt/blijft lastig...
Na de bevestiging is alles wat stroever (voordeel: hij glijdt minder snel uit je handen), maar dat is verder geen enkel probleem.

vroemm, vroemmm

quote:
Watcherob schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:55:
Wat ik persoonlijk storend vind is dat je ontvangen sms bericht meteen in beeld komt te staan. Niet dat ik wat te verbergen heb maar als ie op tafel ligt hoeven mensen niet meteen mijn sms te kunnen lezen. Ook een wachtwoord op je inbox zetten is volgens mij niet mogelijk.

Ik vind sowieso dat hij als mobiele telefoon zijnde veel te kort schiet in de standaard telefoon opties:
- geen mms
- geen voicedialing
- smsen kan niet in landscape
- 1 sms verwijderen is niet mogelijk
- Geen voorkeursinstellingen voor trillen, beltoon, volume, etc.
Ben het voor een deel met je eens, maar (begrijpelijk) deze onderwerpen zijn al behoorlijk vaak besproken hier. Het sms'en in 'landscape' kan overigens wél (volgens mij) en 1 sms verwijderen ook (tenzij, en dat bedoel je denk ik, je heen-en-weer sms't met één persoon).

Tja, het kan nooit goed genoeg zijn.., heeft het de looks dan heeft het iets minder functionaliteit (in dit geval).., gelukkig is er keuze genoeg in telecomland!

vroemm, vroemmm

quote:
Red Nalie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:09:
[...]

[edit]
Hmm, kom er net achter dat er een paar krasjes op de achterkant zitten, vast door het in mn broek zitten. Nu maar hopen dat dat geen probleem wordt, hij mag namelijk niet 'beschadigd' zijn oid. Damn...
Ik zal dit laatste voorál niet hier in dit forum zetten.., stel dat er een BC-medewerker meegluurt... ;)

vroemm, vroemmm

quote:
svdm schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:49:
[...]

Ik zal dit laatste voorál niet hier in dit forum zetten.., stel dat er een BC-medewerker meegluurt... ;)
Dan nog, ik ben er extreem zuinig op geweest, niet laten vallen oid. Dus ik zou zwaar waardeloos vinden als ze daarom moeilijk gaan doen...

Ik rem NIET voor admins...

quote:
Red Nalie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:55:
[...]

Dan nog, ik ben er extreem zuinig op geweest, niet laten vallen oid. Dus ik zou zwaar waardeloos vinden als ze daarom moeilijk gaan doen...
Waarom ga je ruilen dan?

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

Reg. datum: 04 februari 2002

quote:
bjab schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:55:
Ik heb een vraag. Ik heb het spel Crash Bandicoot 3d, maar terwijl ik aan het spelen wordt springt m'n beeldscherm eerst donkerder en dan valt m'n iphone in Stand-by. Hoe moet ik dat voorkomen ?

De iphone is trouwens een heerlijk toestel. Mijn abonnement is nog niet geactiveerd, maar ik gebruik hem nu met mijn oude t-mobile sim-kaart
Even een vraagje, je gebruikt hem met je oude sim, je kan dus gewoon bellen en sms-en en PIT gebruiken met je oude sim icm. de iPhone? Moet namelijk 4 maanden wachten voordat m'n iPhone abonnement in gaat. Anders ga ik bellen om te kijken of ze het om willen zetten naar het nieuwe abonnement.
En nog snel een 2e vraag. Heb nu een MDA Vario en ben gewend aan het sms-en met 2 vingers (toestel op z'n kant, toetsenbord eruit en gaan). Kan ik de iPhone ook op z'n kant draaien zodat ik met 2 vingers kan tikken? Of draait het beeld niet mee?

Niek_ wijzigde dit bericht 24-07-2008 13:16 (14%)

Ik weet niks nuttigs.....wat weet ik eigenlijk wel? Weinig...

quote:
Een dooie pixel en de lijm lijkt los te laten aan de linkerkant, daar zit nu een kier waar zich vuil en stof verzamelt. Dooie pixel kan ik mee leven, maar als mn casing raar gaat doen vind ik dat frusterender worden :).

"iTunes kan geen verbinding met deiPhone maken omdat er een ongeldig respons is gekomen"

afijn 1/2 uur later meerdere malen stekker in/uit, iPhone aan/uit.
Nog steeds niets, iemand een idee voordat ik de iPhone van 3hoog naar beneden kletter?

Battlefield 2 Nick: [GoT] Pizzadoos I stats http://bf2s.com/player/pizzadoos/

quote:
Sillymidget schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:10:
[...]
Ik was ze wel kwijt, maar had ook problemen met de restore, aangezien de iPhone halverwege een backup was tijdens sycnhronisatie doen deze afgekoppeld werd of rebootte. Dus ik had een halfgare backup. Ik las van iemand anders dat die ook z'n SMS kwijt was.

Moraal is dat je het risico loopt dat je heea kwijt raakt, maar het hoeft kennelijk niet.

Weet er misschien iemand af van een mogelijkheid om gestures te gebruiken voor de navigatie in de telefoon? Van mijn Touch Dual was ik gewend om bijvoorbeeld in menu's een niveau 'hoger' (terug) te gaan door van rechts naar links over mijn scherm te 'sweepen', en andersom.
quote:
Niek_ schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:56:
[...]

Even een vraagje, je gebruikt hem met je oude sim, je kan dus gewoon bellen en sms-en en PIT gebruiken met je oude sim icm. de iPhone? Moet namelijk 4 maanden wachten voordat m'n iPhone abonnement in gaat. Anders ga ik bellen om te kijken of ze het om willen zetten naar het nieuwe abonnement.
En nog snel een 2e vraag. Heb nu een MDA Vario en ben gewend aan het sms-en met 2 vingers (toestel op z'n kant, toetsenbord eruit en gaan). Kan ik de iPhone ook op z'n kant draaien zodat ik met 2 vingers kan tikken? Of draait het beeld niet mee?
Ik gebruik mijn iPhone met mijn oude sim, normaal T-Mobile abo met PIT. Omdat ik via een Lost & Stolen-procedure de iPhone heb gekregen, zit ik nog tot maart 2009 aan mijn oude abo vast. Ik heb zowel in de T-shop als bij de telefonische klantenservice gevraagd of het mogelijk is om eerder mijn iPhone-abo in te laten gaan, dit is echter niet mogelijk. Het is ook niet mogelijk om het nieuwe abonnement 4 maanden eerder af te laten lopen (vroegste mogelijkheid voor 'normale' verlenging). Er werd mij echter zowel in de shop als bij de klantenservice verteld dat het mogelijk is dat de voorwaarden nog veranderen, omdat alles nog zo nieuw is.

Dit is natuurlijk jammer, maar op de visual voicemail en snel internet na kan ik mijn iPhone wel gewoon gebruiken, mijn enige ergernis is de trage GPRS-verbinding. Ik hoop er maar gewoon op dat T-Mobile de PIT-snelheden flink omhoog gaat gooien.

Over het typen in landscape (wat overigens wel al zeer uitvoerig is besproken in dit topic): Het kan alleen in Safari, je kunt dus niet met groter keyboard typen in je Mail-app, sms en Notes.

lackaday wijzigde dit bericht 24-07-2008 13:52 (7%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws