Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11

Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 februari 2004

quote:
Bas schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:24:
Ik zit deze topic redelijk strak te monitoren, maar volgens mij zijn er 2 problemen die nog steeds niet zijn opgelost, of heb ik ze gemist:
* Dekking met 3G
* Accu duur bij 3G
ik rij dagelijks tussen Enschede en amersfoort maar heb gewoon weg geen 3g tussen apeldoorn en bathmen

electronic freak
Reg. datum: 07 januari 2002

Zooo, eerste avond met mijn iPhone. Ik kom alleen niet verbonden met het netwerk van mijn AirPort Extreme. Ik dacht eerst dat het kwam vanwege een # teken in mijn wachtwoord. Nu heb ik een normaal wachtwoord genomen met alleen maar letters maar ook dat neemt hij niet.

Nu probeerde ik mijn MobileMe account toe te voegen en ook hier zegt hij dat het wachtwoord niet klopt.

Internet (3G) werkt verder prima.

Iemand een idee?

powered by
Apple MacBook Pro 15,4" (Intel Core 2 Duo 2,33 GHz - 2GB RAM - ATI Mobility Radeon X1600 256MB - 160GB HDD)

Reg. datum: 16 januari 2003

quote:
Summy schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:41:
weet iemand of de app. SummerBoard legaal is? (en ik hem dus zorgeloos op m'n iphone kan installeren)
of is alles wat buiten de apps store valt zo wie zo illigaal?
Hangt ervan af wat je illegaal vindt. Vind je jailbreaken illegaal dan is summerboard dat ook omdat je het dan pas kan installeren (voor zover ik weet). Ik persoonlijk vind het niet echt illegaal als iets buiten de appstore of itunes erop wordt gezet. Misschien ziet apple dat anders

Reg. datum: 09 januari 2004

quote:
ALFfx schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:40:
[...]

Hangt ervan af wat je illegaal vindt. Vind je jailbreaken illegaal dan is summerboard dat ook omdat je het dan pas kan installeren (voor zover ik weet). Ik persoonlijk vind het niet echt illegaal als iets buiten de appstore of itunes erop wordt gezet. Misschien ziet apple dat anders
duidelijk :)
tnx

If women didn't exist, all the money in the world would have no meaning ;)

Reg. datum: 06 augustus 2005

Wat ik persoonlijk storend vind is dat je ontvangen sms bericht meteen in beeld komt te staan. Niet dat ik wat te verbergen heb maar als ie op tafel ligt hoeven mensen niet meteen mijn sms te kunnen lezen. Ook een wachtwoord op je inbox zetten is volgens mij niet mogelijk.

Ik vind sowieso dat hij als mobiele telefoon zijnde veel te kort schiet in de standaard telefoon opties:
- geen mms
- geen voicedialing
- smsen kan niet in landscape
- 1 sms verwijderen is niet mogelijk
- Geen voorkeursinstellingen voor trillen, beltoon, volume, etc.

Reg. datum: 05 juli 2004

quote:
Tha BasZ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:42:
Iemand al ergens de iPhone 3G dock kunnen krijgen?
Want volgens mij is die net zo schaars als de iPhone zelf (of ik kom in de verkeerde winkels)...
De 13e besteld op Apple.nl, en had hem zo binnen. Zo'n dock is echt heerlijk.

MacBook Pro 15" / 2.4Ghz C2D / 4GB / 160GB / 8600M GT 256MB + iPhone 3G 16GB + Nikon D100

Sommige zeggen dat het ontvangen van een sms en het direct openen hiervan gestopt kan worden door het volgende te doen:

settings - general - passcode lock - show sms preview OFF te zetten.

Ben alleen meerdere berichten tegen gekomen dat dit bij veel mensen niet werkt.
Ik heb zelf (nog) geen Iphone, maar heb bovenstaande dus gevonden.

Gigabyte EX38T-DQ6 ░ Intel C2D E6850 3.0 GHz ░ 2x1GB Corsair TwinX DDR3 1333 MHz ░ MSI HD3870 512MB OC ░ HP W2207H ░ Windows XP Pro 32-bit

Ik weet dat het niet in dit topic hoort, maar ik wil toch even iedereen waarschuwen:

na veel goede ervaringen te hebben gelezen hier op het forum over Aurora Feint, en het met veel plezier gespeeld te hebben. kwam ik dit artikel tegen en wil jullie graag even waarschuwen:
quote:
Er is ophef over Aurora Feint, The Beginning. Macenstein vraagt zich af of het wellicht de eerste spyware-applicatie voor de iPhone is en ging op onderzoek uit. In het artikel dat volgt, blijkt dat de makers van de gratis game niet met kwaadwillende bedoelingen gegevens verzamelen en op hun eigen server zetten, maar ze hebben in ieder geval wel een vreemde keuze gemaakt. Aurora Feint verzamelt namelijk alle contactgegevens uit het adresboek op je iPhone, zet ze in een aparte database en kopieert de inhoud van die database persoonlijke info ook naar de servers van Aurora Feint.

Het is allemaal gedaan om het gamers zo makkelijk mogelijk te maken. E-mailadressen van nieuwe spelers die zich aanmelden worden vergeleken met de adressenlijsten die Aurora Feint al via andere spelers heeft verzameld. De ontwikkelaars zeggen dat het daardoor makkelijker is om gamers te waarschuwen wanneer een vriend de game ook heeft geïnstalleerd. Toch is het vreemd dat Danielle Cassley en mede-ontwikkelaar Jason Citron niet even waarschuwen dat persoonlijke contactgegevens extern worden opgeslagen.

De ontwikkelaars hebben daarom haastig een privacy-statement op de website gezet. Macenstein ontdekte verder nog, dat na het deïnstalleren en opnieuw installeren van de game, de eerder gebruikte spelernaam automatisch weer aanwezig is. Het lijkt erop dat de databases bij het verwijderen van het spel niet worden gewist. Die lokale database wordt altijd aangemaakt, ook als je ervoor hebt gekozen om de ‘Community features’ van het spel niet te gebruiken.
bron: http://www.iphoneclub.nl/...d-van-spyware-praktijken/

Reg. datum: 02 november 2005

Ik snap er helemaal niets meer van...alles werkt goed, alleen het synchroniseren gaat helemaal fout. Regelmatige gaat hij ineens >100 nummers kopieren naar de iPhone terwijl deze er al opstaan, en het ergste, ik heb nu 7 keer dezelfde albumhoes bij andere albums staan, maar niet bij de goede.

Ook crasht iTunes regelmatig (misschien daardoor gekomen) waardoor ik iTunes moet beeindigen. Iemand tips/ideeën? Is er een bepaalde volgorde van aankoppelen? iTunes is me nu al meer dan 10 keer gecrasht sinds een uurtje of 8.

Reg. datum: 08 juli 2008

quote:
McWolf82 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:22:
Sommige zeggen dat het ontvangen van een sms en het direct openen hiervan gestopt kan worden door het volgende te doen:

settings - general - passcode lock - show sms preview OFF te zetten.
Opeens lijkt t nu bij mij te werken? Eerst werkte het niet...

HET WERKT!! Ik heb het ff aangezet en toen weer uit.. Nu staat er alleen TEKSTBERICHT als ik een smsje ontvang...

MERTNL wijzigde dit bericht 23-07-2008 23:50 (13%)

Reg. datum: 12 juli 2008

quote:
borstel schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:14:
[...]

De 13e besteld op Apple.nl, en had hem zo binnen. Zo'n dock is echt heerlijk.
Ik liep gisteren de T-mobile shop in Waalwijk binnen, hier hadden ze er nog een stuk of 5 aan een rek hangen nadat ik er 1 had gekocht. Zo'n dock werkt inderdaad heerlijk vergeleken met een los kabeltje... ik heb ook het idee dat het kabeltje lichte beschadigingen toebrengt aan de aansluiting van de Iphone, omdat het klik mechanisme elke keer door de back cover van de Iphone wordt gedrukt.

Nu zet ik de Iphone s'avonds in de dock, die weer verbonden is met mijn stereo en de oplader. Kan ik rustig in slaap vallen bij wat muziek die automatisch sluimert d.m.v. de timer. En s'ochtends is de Iphone altijd helemaal opgeladen.
quote:
Summy schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:27:
Ik weet dat het niet in dit topic hoort, maar ik wil toch even iedereen waarschuwen:

na veel goede ervaringen te hebben gelezen hier op het forum over Aurora Feint, en het met veel plezier gespeeld te hebben. kwam ik dit artikel tegen en wil jullie graag even waarschuwen:
[...]
Nadat ik dit bericht vanmiddag op Iphoneclub las heb ik het spel direct verwijderd. Ik wil simpelweg niet dat ze ongevraagd op deze manier met mijn privé gegevens omspringen, ongeacht of ze er wel of niet correct mee omgaan. Ik heb niets te verbergen, maar het zijn niet voor niets privé gegevens.
GERUCHT!!!

KPN praat met Apple over iPhone in Nederland

T-Mobile claimt op dit moment haar exclusiviteit ten aanzien van de iPhone in Nederland. Mogelijk komt hier binnenkort verandering in. De geruchten hieromtrend houden maar niet op:

Vandaag heeft KPN aan FD.nl laten weten dat ze nog altijd in gesprek zijn met Apple over het toevoegen van de iPhone aan het assortiment.

Wij kijken uit naar de komst van meer telecomproviders die iPhone aanbieden, dit zal de huidige marktsituatie alleen maar gezonder maken. Zet hem op Ad Scheepbouwer!

Bron: http://www.iphoned.nl/kpn-praat-met-apple-iphone-nederland/1581/

Gigabyte EX38T-DQ6 ░ Intel C2D E6850 3.0 GHz ░ 2x1GB Corsair TwinX DDR3 1333 MHz ░ MSI HD3870 512MB OC ░ HP W2207H ░ Windows XP Pro 32-bit

quote:
Elco schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:51:
[...]

Nadat ik dit bericht vanmiddag op Iphoneclub las heb ik het spel direct verwijderd. Ik wil simpelweg niet dat ze ongevraagd op deze manier met mijn privé gegevens omspringen, ongeacht of ze er wel of niet correct mee omgaan. Ik heb niets te verbergen, maar het zijn niet voor niets privé gegevens.
Volgens iphoneclub of 1 van de links daar, maakt dat helaas niets uit. De gegevens blijven op je iphone staan en op de server. :(

Reg. datum: 11 juli 2007

@Elco; mag ik vragen welke timer?

Paarse Layout \o/
Reg. datum: 01 september 2001

quote:
MERTNL schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:47:
[...]

Opeens lijkt t nu bij mij te werken? Eerst werkte het niet...

HET WERKT!! Ik heb het ff aangezet en toen weer uit.. Nu staat er alleen TEKSTBERICHT als ik een smsje ontvang...
Dat werkt alleen als je iPhone vergrendeld is, dus als je een passcode moet invoeren om verder te kunnen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Reg. datum: 10 juni 2008

Hebben jullie ook dat als jullie youtube filmpjes bekijkt op 3G, dat de kwaliteit dan zo dramatisch is? Op wi-fi is er niks aan de hand. Is hier een fix voor?

Reg. datum: 06 augustus 2005

quote:
Jchan schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:27:
Hebben jullie ook dat als jullie youtube filmpjes bekijkt op 3G, dat de kwaliteit dan zo dramatisch is? Op wi-fi is er niks aan de hand. Is hier een fix voor?
Klopt, heb ik ook, dat komt omdat die zich aanpast aan de verbinding om het filmpje toch meteen te kunnen tonen zonder lange laadtijd. Of er wat aan te doen is weet ik niet...

Vista x64 - Mac OS X - Ubuntu

quote:
NiekR schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:06:
@Elco; mag ik vragen welke timer?
Bij de klok bij Timer kun je instellen dat wanneer de ingestelde tijd is afgelopen dat hij in Sleep iPod mode gaat.

Dell XPS M1530 - T9300 - 4GB RAM - 8600M GT - WSXGA+

Reg. datum: 22 oktober 1999

quote:
edgarf28 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:55:
mensen die 'zeuren' over dat de accu snel op gaat, hier een paar tips:

- zet push uit
- zet bij instellingen dat hij je mail elk half uur moet updaten inplaats van elk kwartier.
- zet je helderheid van je scherm niet hoger dan de helft.
- kyk of je gps uit staat (locatiebepaling bij instellingen) (als een app. je gps wilt gebruiken, dan vraagt hij dat toch wel, ook al staat ie op uit)
- als je thuis slecht 3g ontvangst hebt, dan kan je beter 3g gwn uitzetten, en je wifi thuis gebruiken.
- als je hem s'nachts aan laat staan en hem niet aan het stroom hangt, en wel bereikbaar wilt blijven, zet dan zoveel mogelijk uit (3g, gps, push, updaten..)

ik kan namelijk met bovenstaande tips makkelijk 2 dagen met m'n accu doen, en ik sms veel, en surf ook best wel wat als ik onderweg ben :)
Mwhja..zeuren...van een telefoon van dit formaat mag je ook wel wat accuduur verwachten vind ik persoonlijk. Op dit moment kan ik met ongeveer 30 minuten bellen, 30 minuten remote voor itunes gebruiken en 5 minuten surfen niet langer dan 8 - 10 uur met een batterij......onacceptabel in mijn ogen. En om nou alle features uit te zetten wat de iphone maakt wat hij is...tsja dan had ik net zo goed een oude nokia 3110 van marktplaats kunnen kopen voor een appel en een ei.....

Ik ga nog een paar keer flink opladen en kijken wat de accu daar meedoet, mocht dat geen oplossing opleveren dan gaat ie terug voor "reparatie".

Om niet helemaal negatief te zijn....op de accu problemen na ben ik 200% tevreden over mijn iphone. Een HEERLIJK apparaat om mee te werken :) Af en toe gebruik ik nog heel even mijn oude HTC window mobile toestel, maar dat werkt en reageerd voor geen meter meer ....

Tranq maakt meer kapot dan je lief is

Reg. datum: 28 juni 2003

Regelmatig merk ik dat de home knop niet werkt. Ik kan alleen niet ontdekken wanneer het optreedt. Zijn er meer mensen hier die daar last van hebben? Ik hoop niet dat die knop stuk is. Anders gaat 't vast lang duren voordat ie gerepareerd is :'(

Reg. datum: 22 oktober 1999

Nee geen problemen met de Home knop hier.

Ik heb echter nog wel een vraag over de luidsprekers aan de onderkant van de iPhone. Als test had ik muziek opstaan over de luidsprekers. Als ik mijn vinger dan op de linker luidspreker leg dan valt voor 99% als het geluid weg (gedempt). Het is net alsof de rechter luidspreker totaal niet werkt.

Werkt mijn rechter luidspreker niet of wordt deze voor andere doeleinden gebruikt?

Tranq maakt meer kapot dan je lief is

Reg. datum: 20 september 2000

quote:
Tranq schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:15:

Werkt mijn rechter luidspreker niet of wordt deze voor andere doeleinden gebruikt?
De rechter luidspreker is waar je in praat ;)

quote:

Ik heb echter nog wel een vraag over de luidsprekers aan de onderkant van de iPhone. Als test had ik muziek opstaan over de luidsprekers. Als ik mijn vinger dan op de linker luidspreker leg dan valt voor 99% als het geluid weg (gedempt). Het is net alsof de rechter luidspreker totaal niet werkt.

ahum... lees ff je handleiding door.
:(
er is 1 luidspreker en 1 microfoon. 8)7

Reg. datum: 19 juli 2008

quote:

Op pagina 15 van de handleiding staat heel duidelijk dat links een speaker zit en rechts een microfoon...
Is bovendien al een aantal keer voorbij gekomen in dit topic :Y

PartyProfile.be

quote:
CyBeR schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:08:
[...]

Dat werkt alleen als je iPhone vergrendeld is, dus als je een passcode moet invoeren om verder te kunnen.
Klopt, spijtig genoeg. Als je iemand een filmpje laat zien ofzo, springt het smsje nog steeds volledig in beeld... Hopelijk komt hier ook een oplossing voor.

www.partyprofile.be

Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: