www.partyprofile.be
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicReg. datum: 31 mei 2006
Echter krijg ik maar geen netwerk verbinding.
Wanneer ik zoek naar netwerken vind ik er 3.
TIM,WIND en Vodafone.
Geen enkel van deze werkt, hij zegt meteen dat hij die verbinding niet meer kan vinden.
Iemand het zelfde probleem of iemand die een oplossing heeft.
Gisteren heb ik 'm 's ochtends om 8 uur van de prik afgehaald, de hele dag gebruikt (iPod, >30 minuten gebeld, 10 sms'jes, half uur Safari, 5x VPN verbinding en sync, Gmail staat op elke 15 minuten refresh, WiFi en 3G aan), en 's avonds om elf uur was ie nog driekwart vol.
Als ik dat met m'n TyTN2 gedaan had was ie om 12 uur al leeg....
Want volgens mij is die net zo schaars als de iPhone zelf (of ik kom in de verkeerde winkels)...
- iPhone 3G / EOSje 30D -
Heb je een T-mobile abonnement? Van T-mobile schijn je de eerste twee maanden niet naar het buitenland te mogen bellen. Misschien heeft het daar iets mee te maken?quote:dDa schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:33:
Ik ben momenteel in Italie op vakantie.
Kijk voor meer hierover even hier: [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 5.
Anders misschien even met T-mobile mailen? Bellen gaat niet lukken lijkt me zo...
Vermoeden: je abonnement langer dan twee maanden hebben.quote:dDa schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:33:
TIM,WIND en Vodafone.
Geen enkel van deze werkt, hij zegt meteen dat hij die verbinding niet meer kan vinden.
vloei·end (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand
Ik heb het idee dat vooral de (MobileMe) push veel batterijduur kost. Het scheelt bij mij bijna de helft aan standby-tijd t.o.v. fetch mail. Ik vind dat overigens niet zo erg, want een dag haal ik makkelijkquote:MarcelG schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:36:
Even een melding ; de batterij gaat écht veel langer mee na 'n aantal keer goed opladen.
Gisteren heb ik 'm 's ochtends om 8 uur van de prik afgehaald, de hele dag gebruikt (iPod, >30 minuten gebeld, 10 sms'jes, half uur Safari, 5x VPN verbinding en sync, Gmail staat op elke 15 minuten refresh, WiFi en 3G aan), en 's avonds om elf uur was ie nog driekwart vol.![]()
Als ik dat met m'n TyTN2 gedaan had was ie om 12 uur al leeg....
This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.
Vanmorgen is m'n oude nummer geporteerd naar T-Mobile, en om elf uur kon ik ook weer SMS'en met m'n oude nummer, maar het 3G icoon is nu weg, en ook GPRS is weg....
Heeft iemand anders dit ook gehad tijdens 't porteren, of moet ik T-Mobile gaan bellen?
edit: pfieuw...'t 's net Windows - de iPhone opnieuw opstarten zorgt er voor dat ik weer internet heb.
@Hoedje ; daar heb ik dus niets aan veranderd ; het regelmatig opladen zorgt blijkbaar echt voor een batteryboost.
MarcelG wijzigde dit bericht 23-07-2008 12:14 (27%)
Ik heb gisteren ook even gezocht naar een dock, maar alle winkels moesten de eerste levering nog binnen krijgen.quote:Tha BasZ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:42:
Iemand al ergens de iPhone 3G dock kunnen krijgen?
Want volgens mij is die net zo schaars als de iPhone zelf (of ik kom in de verkeerde winkels)...
Dus wat is belangrijk?
Gewoon bijladen wanneer het uitkomt. Bij voorkeur niet helemaal leeg trekken die accu. (meningen zijn hierover verdeeld.) Enkel als je accu duur dramatisch is. Als je accus duur echt kut is. Probeer is volledig opladen (nachtje aan de lader leggen) en dan volledig leeg gebruiken, gaat ie uit, weer opstarten net zolang tot ie echt nergens meer op reageert. Vervolgens weer volledig opladen.
Mooiste van LI-ion is dat ie met een korte oplading al een flinke oppepper krijgt.
Nuttig linkje:
http://www.apple.com/batteries/
http://www.apple.com/batteries/iphone.html
The - DDD wijzigde dit bericht 23-07-2008 12:25 (5%)
Wel een grappige alinea daar in:
Minimaal eens per maand opladen...ja, dat gaat wel lukken.quote:Use iPhone Regularly
For proper maintenance of a lithium-based battery, it’s important to keep the electrons in it moving occasionally. Be sure to go through at least one charge cycle per month (charging the battery to 100% and then completely running it down).
Dat staat er helemaal niet, er staat charge cycle, en ernaast staat uitgelegd wat dat is.quote:MarcelG schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:34:
Thanks, da's zeker een nuttige link.
Wel een grappige alinea daar in:
[...]
Minimaal eens per maand opladen...ja, dat gaat wel lukken.
[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]
Reg. datum: 04 september 2007
Dat de batterij zo snel leeg gaat kan volgens mij veel te maken hebben met de slechte veelbeklaagde dekking van T-Mobile:
Bij mijn huidige telefoon merk ik ook verschil in dekking en dus duur van de batterij sinds ik een T-Mobile prepay heb in vergelijking met mijn vorige aanbieder (Telfort)quote:Use Airplane Mode in low- or no-coverage areas: Because your iPhone always tries to maintain a connection with the cellular network, it may use more power in low- or no-coverage areas. Turning on Airplane Mode can increase battery life in these situations; however, you will be unable to make or receive calls. To turn on Airplane Mode, go to Settings and set Airplane Mode to On.
Bron: Apple.
strijk wijzigde dit bericht 23-07-2008 12:49 (94%)
Klopt, hoe lager de ontvangst, hoe harder de telefoon zal moeten uitsturen. IMHOquote:strijk schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:42:
@MarcelG: dat betekent dus ook een keer volledig leeg laten lopen, that is... Alhoewel dat ook zonder probleem wel moet lukken als ik dit Topic zo doorlees.![]()
Dat de batterij zo snel leeg gaat kan volgens mij veel te maken hebben met de slechte veelbeklaagde dekking van T-Mobile:
[...]
Bij mijn huidige telefoon merk ik ook verschil in dekking en dus duur van de batterij sinds ik een T-Mobile prepay heb in vergelijking met mijn vorige aanbieder (Telfort)
Het is dus niet enkel door wegvallende verbindingen.
BlackShadow wijzigde dit bericht 23-07-2008 12:56 (5%)
www.partyprofile.be
iMac 24" 2.8GHz // 2GB RAM // 320GB // HD 2600PRO // iPhone 16GB Black
Als 't geen abo-probleem is, probeer 'Automatic'.quote:dDa schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:33:
TIM,WIND en Vodafone.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ow is dat dan al bewezen, ik denk zelf namelijk dat het aan de iPhone ligt. Hier in Amsterdam centrum heb ik het getest. iPhone 3G bereik net aan 1 streepje, andere smartphone en Laptop 3G bereik vollop. Beide T-Mobile overigens, dat doet me denken aan of zwakke antenne in de iPhone of slechte softwareaansturing, hoop het laatste en dat dit met een firmware upgrade verholpen wordt.quote:strijk schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:42:
@MarcelG: dat betekent dus ook een keer volledig leeg laten lopen, that is... Alhoewel dat ook zonder probleem wel moet lukken als ik dit Topic zo doorlees.![]()
[...]
Bij mijn huidige telefoon merk ik ook verschil in dekking en dus duur van de batterij sinds ik een T-Mobile prepay heb in vergelijking met mijn vorige aanbieder (Telfort)
Reg. datum: 17 februari 2007
Hier klopt toch niks van? Ik denk dat ik maar weer een bezoekje ga brengen aan de winkel.
Gewoon de klantenservice "stalken", bij mij heeft dat ook geholpen!quote:hebron schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:42:
Waar is T-Mobile allemaal mee bezig, wat een slechte service zeg. Eerst wordt me beloofd dat mijn abonnement binnen 3 dagen geactiveerd zou worden. Dat gebeurt niet. Na een telefoontje en bezoek aan de winkel is hij vandaag eindelijk geactiveerd, kijk ik op my t-mobile staat er een Flex 15 abonnement! Dus ik bel weer naar de klantenservice, krijg ik vriendelijk te horen dat het 20 tot 30 dagen gaat duren voordat het abonnement is omgezet naar het i-150 abonnement waar ik voor heb getekend.
Hier klopt toch niks van? Ik denk dat ik maar weer een bezoekje ga brengen aan de winkel.
- iPhone 3G / EOSje 30D -
Reg. datum: 11 juli 2007
--
Wat een oplichters! Dit product is voor 3,95 bij Bol.com te verkrijgen.
$ 1,95 (free shipping)quote:NiekR schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:56:
http://www.icorner.nl/hea...info.php/products_id/1314
--
Reg. datum: 14 augustus 2007
Dat komt doordat je je lokalisatie-instellingen op NL hebt staan. Wanneer je deze op een anglicaans land zou zetten (Bijv. VS) dan kan je opnieuw de PM/AM optie aanvinken.quote:Good Fella schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:25:
Hoe zet ik hem trouwens zodat hij de klok op de 12-uurs indeling zet? Dus PM en AM? Dat gebruik ik altijd, maar bij mij is die switch licht grijs
Bedenk wel dat ie dit in het ontgrendel scherm dan ook aanpast
AppleReport.nl |Nieuws |Reviews |Community
waarom zou je dat willen hebben? de 3g heeft een aansluiting waar alles op past.quote:NiekR schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:56:
http://www.icorner.nl/hea...info.php/products_id/1314
--
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
Mja dan kloppen de telefoon nummer formats niet meer of wel?quote:DayteX schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:58:
[...]
Dat komt doordat je je lokalisatie-instellingen op NL hebt staan. Wanneer je deze op een anglicaans land zou zetten (Bijv. VS) dan kan je opnieuw de PM/AM optie aanvinken.
Bedenk wel dat ie dit in het ontgrendel scherm dan ook aanpast
iMac 24" 2.8GHz // 2GB RAM // 320GB // HD 2600PRO // iPhone 16GB Black
Ik heb i-150 gekregen in plaats van de bestelde i-300. Dat omzetten was een kwestie van 1 keer bellen, en na een half uur m'n telefoon even uit- en weer aanzetten. Gewoon 1200 voor gebeld.quote:hebron schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:42:
Dus ik bel weer naar de klantenservice, krijg ik vriendelijk te horen dat het 20 tot 30 dagen gaat duren voordat het abonnement is omgezet naar het i-150 abonnement waar ik voor heb getekend.
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.