"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicHier werkt het inmiddels weerquote:Katmak schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:38:
[...]
Ik heb sinds een paar uur in Haarlem ook geen 3G verbinding meer.
Hij is nu automatisch overgeschakeld op GPRS, redelijk snel, maar 3G is leuker.
Aan en uitzetten helpt ook niet, denk dat 't gewoon een probleem van T-mobile is. (misschien zijn ze de dekking aan het verbeteren.)
This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.
Ja, hier ook weer.quote:
Bedankt meneer van T-mobile die hier meeleest!
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Het meest vervelende is op dit moment natuurlijk dat het lastig is om een vervangende telefoon te krijgen. Wat ik in dit topic lees doen TPH en BC niet zo moeilijk over een vervangend toestel, maar de beschikbaarheid is natuurlijk minimaal. Waarschijnlijk zal T-Mobile je ook gewoon een nieuw toestel meegeven zodra er altijd een rek op voorraad is over een tijdje.quote:Lt. Marx schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 00:09:
Best veel meldingen van dode pixels hier.
Werkt 't met dit soort schermpjes trouwens hetzelfde als met normale TFT's? Dat als je na zeg een paar weken nogsteeds geen dode pixels hebt je er wel vanuit kunt gaan dat ze ook niet zullen komen?
Why don't you go poke the plant for a while.
Reg. datum: 06 augustus 2005
het went wel maar het is niet makkelijk. Wat ik niet goed snap is dat typen in landscape vele malen makkelijker is. Dit kan echter alleen in safari. Apple moet dit ook mogelijk maken bij sms. Dan gaat het echt veel beter, de toetsen zijn dat een stuk groter.quote:torp schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:54:
Gisteren een iPhone in handen gehad en ik moet zeggen dat het typen me best tegenviel, ik zat er nogal vaak naast. Dat had ik dus niet verwacht, ik dacht dat het makkelijk was. Ik wil er graag een hebben maar ik ben benieuwd of er inderdaad aan valt te wennen. Dus, nu het aantal gebruikers snel toeneemt, nog maar weer eens die vraag: hoe bevalt het toetsenbord?
@hoedje
Klopt... excuus
Reg. datum: 06 augustus 2005
Ik heb geen dode pixels wel een hot pixel. heb je minder last van, maar toch irritant...quote:Lt. Marx schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 00:09:
Best veel meldingen van dode pixels hier. Even nieuwsgierig naar hoeveel mensen hier last van lijken te hebben hier op GoT.
Dit had prima in een post gekund. Je kunt je post aanpassen m.b.v. de edit knop
Hoedje wijzigde dit bericht 23-07-2008 00:32 (20%)
Reg. datum: 23 juli 2008
Maar in mn Iphone heb ik nog geen mogelijkheid gevonden dit ook aan te geven. Hier worden alle binnengekomen berichten beantwoord vanaf mn standaard gmail account. Dit geldt ook als ik aangeef dat ik met dat aparte account een email wil verzenden.
Is hier een oplossing voor dat ik dit alsnog kan bepalen?
Ik had T-mobile naar Apple laten bellen en op de speaker laten zetten zodat je mee kan luisteren. Lijkt me dat dit gewoon leidt tot een nieuw exemplaar voor jou. Tenminste ik zou niet anders accepteren...quote:To_Tall schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:04:
hmm...
Ik heb 3 dode pixels, 1 Bovenin, 1 in het midden en 1 beneden in het scherm.
Ik loop langs de T-mobile winkel, Ik leg het probleem voor en geef aan dat ik hem terug wil brengen. en wil weten wat de mogelijkheden zijn. Geeft de winkel aan sorry maar je kan beter de verzekering bellen.
....................................
Ik Apple gebeld en deze geven aan dat de hardware support van de iPhone via T-mobile verloopt.
Iemand een idee waar ik goed aan doet? Toestel aan T-mobile geven? Waar ik het eigelijk niet eens ben met de RMA afhandeling van hen?
Compal JFL92: 15,4" WSXGA+ 1680x1050, Intel Core 2 Duo T9300 2.5Ghz, 4096MB DDR2, nVidia GeForce 8600M GT 512MB, 160GB 7200RPM :)
Reg. datum: 14 augustus 2005
daar krijg ik niet eens GPRS aan de gang.
terwijl ik een voortreffelijke verbinding heb vanuit Enschede tot aan Rijssen.
via via hoorde ik dat Deventer voor T-mobile altijd al een zorg kindje was.
ik ben van mening dat T-mobile dit moet gaan verbeteren. liefst met 3G, mocht dit niet gaan dan maar GPRS
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Dus, vanmiddag eens jailbreaken
edit:
Nu komt dat ding bij BC in Schagen vandaan, en ik hoorde dat zij wel direct omruilde wanneer ze die dingen op voorraad is? Zit daar enige waarheid achter of is dat niet waar?
Red Nalie wijzigde dit bericht 23-07-2008 08:44 (26%)
Ook zin in een outdoor LAN? Kom naar Eth0 | Gebruik Firefox! | Macheist invite
Waarom, is de installer gearriveerd dan?quote:
edit: gisteren rond 23:15 in centrum Amsterdam ook geen 3g. Alleen via mijn wifi lukte het ook niet echt, kreeg melding dat pagina niet weergegeven kon worden door Safari omdat "de server niet reageerde". En mijn wifi deed het natuurlijk prima. Geen enkele verbinding mogelijk toen met de iPhone..
macondo wijzigde dit bericht 23-07-2008 08:45 (44%)
Ja dat kan! De truc is om meerdere accounts toe te voegen met een juist smtp adres en niet juist imap adres volgens mij. Ik heb ergens iemand gelezen die dit netjes voor elkaar kreeg, even googlen voor je!quote:dieenefotograaf schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 01:26:
Nou heb ik een Gmail account aangemaakt. In dit account heb ik twee andere emalaccounts toegevoegd. Via mn pc kan je aangeven in Gmail of je je ontvangen email wilt beantwoorden met dezelfde account als waar het bericht naar toegezonden is, of met je standaard Gmail account.
Maar in mn Iphone heb ik nog geen mogelijkheid gevonden dit ook aan te geven. Hier worden alle binnengekomen berichten beantwoord vanaf mn standaard gmail account. Dit geldt ook als ik aangeef dat ik met dat aparte account een email wil verzenden.
Is hier een oplossing voor dat ik dit alsnog kan bepalen?
Ok ik kon het niet meer vinden dus zelf maar even getest. Je moet voor elk from adres een extra account toevoegen. De instellingen zijn dan als volgt:
Bij het sluiten van dit scherm gaat je iPhone zeuren over geen SSL en dat hij de server niet kan vinden en dat je er misschien helemaal niets mee kan. Allemaal negeren en naar je mail app gaan. Willekeurig mailtje pakken en replyen. Het from field tappen en je nieuwe mail account kiezen. Je verzend nu vanaf je andere mail adres. Je sent mail komt ook gewoon terecht in je gmail sent map!quote:Name: gewoon je naam
Address: email adres waarvan je wil verzenden
Description: X
Incoming mail server: gewoon iets stoms, ik heb "k"
Username: gewoon iets stoms, ik heb "h
Password mag ook onzin zijn
Outgoing mail: IMAP.gmail.com
Username: Gmail user account
Password: Gmail user account password
Herhaal deze stappen voor alle mailadressen waarvan je wilt kunnen verzenden!
Lt. Marx wijzigde dit bericht 23-07-2008 09:36 (34%)
Eerste indruk was wauw, maar na een avondje spelen en uitzoeken werd de iPhone plots ontzettend traag in de onderdelen contacts en sms.
Zo hoorde ik geen geluid meer bij het ontvangen van een sms, het bericht lezen viel nog mee, maar een antwoord typen zat er al helemaal niet meer in.
Nog meerdere mensen dit probleem gehad ondertussen? De enige oplossing die ik vond was het uit- en terug aanschakelen van de iPhone.
www.partyprofile.be
Mijn telefoon haalt met een beetje mailen en smsen en beetje internet het einde van de dag nooit..quote:BlackShadow schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:31:
Sinds gisteren ook mijn iPhone (16GB, wit) binnen gekregen.
Eerste indruk was wauw, maar na een avondje spelen en uitzoeken werd de iPhone plots ontzettend traag in de onderdelen contacts en sms.
Zo hoorde ik geen geluid meer bij het ontvangen van een sms, het bericht lezen viel nog mee, maar een antwoord typen zat er al helemaal niet meer in.
Nog meerdere mensen dit probleem gehad ondertussen? De enige oplossing die ik vond was het uit- en terug aanschakelen van de iPhone.
Qua batterijduur of ook enorm traag reageren (onwerkbaar)?quote:macondo schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:38:
[...]
Mijn telefoon haalt met een beetje mailen en smsen en beetje internet het einde van de dag nooit..
www.partyprofile.be
Ik herken het ten dele, mijn contactenlijst werkt ook redelijk traag, soms duurt het enkele seconden voor een contact is geopend, ook het scrollen door contacten moet soms even op gang komen. Bij het typen van berichten heb ik ook soms wat lag. Ik heb op het apple forum gezien dat vrijwel iedereen tegen deze problemen aanloopt. Hopelijk wordt het bij een volgende update verholpen.quote:BlackShadow schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:31:
Dat het geluid verdwijnt bij het ontvangen van een sms heb ik nog niet gehad, wel gebeurt het zo nu en dan dat het geluid bij het typen of het standby zetten en activeren van de iPhone verdwenen is. Het uit en weer aan zetten van de iPhone verhelpt dit.
Een restart van de telefoon lost een boel op, maar ik hoop dat ze snel v2.01 uit gaan brengen om dit op te lossen.
Live gamer tag : depl0y | iPhone 8GB 1st Gen | iPhone 16GB 3G White
Ben benieuwd of we snel een firmware upgrade krijgen, want de 3G bereikproblemen liggen toch echt aan de iPhone, andere telefoons hebben meer bereik op hetzelfde punt (eigen ervaring).
De Verzekeraar PRO-Assist gaf aan dat er maar 1 reparatie afdeling voor de iPhone is
Daarnaast gaf Pro-Assist aan dat ik niet verzekerd was. Ze konden me niet vinden. afijn ze konden wel mijn broertje terug vinden in het systeem.
Ik weet zeker dat ik een verzekering heb afgesloten. Gelukkig is morgen 14 dagen na het afsluiten van mijn abbo en kan ik dus vandaag nog een verzekering afsluiten
Ik wordt iig door Michiel van Pro-Assist gebeld en gemaild over de procedure die ze voor de iPhone moeten afhandelen. Dit blijkt nog niet bekend te zijn. Ook weten zij niets van de Apple Garantie's. Ik heb zelf mijn iPod nano na 4 maanden terug gebracht omdat mijn schermpje scheef zat. en me er aan iriteerde. Apple deed niet moeilijk en gaf me een gloed nieuwe!!
A Soldiers manual and a pair of boots.
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.