Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Da Pimp
Reg. datum: 07 juni 2001

quote:
Summy schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:44:
Ik heb vandaag mijn iphone gekregen, online besteld via t-mobile

alleen nu werkt mijn bewegings sensor zo ruk. zelfs na licht te schudden blijft hij in het verticale scherm. Zo af en toe lukt het me om in de landscape modus te komen.. alleen kom ik er dan niet meer uit. De enige weg is om de menu knop in te drukken.

Nu wil ik er mee terug gaan, maar kan ik ook gewoon bij een apple reseller terecht? ik heb altijd het idee dat die mensen er meer van af weten. :?

----

Ik ben er achter, je moet de telefoon rechtop houden 8)7
ik vraag me toch serieus af hoe jij dan met je telefoon aan het spelen was...:P lag je opd e bank ofzo?

Weet er ff geen

Hallo, ik ben Bastiaan

Kleine correctie: Nuevasync ondersteunt contacts en calendar, binnenkort ook mail.
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om voor mail, contacts en calendar verschillende (push) accounts te gebruiken? (hopelijk kan ik het morgen zelf uitzoeken...)
Reg. datum: 12 maart 2000

quote:
Xandrios schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 00:38:
Het lijkt me dat wifi energiezuiniger is...
Wifi wil iedere paar honderd milliseconden een beaconframe zien. 3G is niet anders dan een superset van GSM, dus kan toe met een PLU ergens tussen de 6 minuten en 24 uur. Tel uit je winst. :)

Reg. datum: 19 mei 2003

Vriend van me doet aan nano behandelingen voor auto's en zo. Werkt geweldig.
Nou vroeg ik me af of er iemand was die ervaringen had met een nanobehandeling van zijn iPhone? Lijkt me best relaxed..

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Herrie. Vet.

Ik heb deze vraag een aantal pagina's geleden ook gesteld maar tot nog toe geen antwoord gehad, ik hoop dat iemand voorbij komt die hier uitsluitsel over heeft:

Stel ik heb thuis een draadloos netwerk "Wifi". Als mijn powerbook laptop thuis draadloos verbonden is met het netwerk "Wifi" en ik loop met mijn iPhone mijn kamer in zodat deze automatisch ook verbind met wireless netwerk "Wifi", kunnen deze apparaten dan gesynchroniseerd worden over dit netwerk?

Maw: Waarom zou een kabeltje noodzakelijk zijn als ze beide op het zelfde lokale draadloze netwerk zitten?
Hoe handig zou het zijn dat als je met je iPhone in je broekzak je kamer in loopt automatische synchronisatie plaatsvind?

MacBook Pro 15,4" 2,6 ghz // 4 gb ram // GeForce 8600 GT 512 mb // 250 gb

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
Snow sharks...
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
r2dGeert schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:45:
Ik heb deze vraag een aantal pagina's geleden ook gesteld maar tot nog toe geen antwoord gehad, ik hoop dat iemand voorbij komt die hier uitsluitsel over heeft:

Stel ik heb thuis een draadloos netwerk "Wifi". Als mijn powerbook laptop thuis draadloos verbonden is met het netwerk "Wifi" en ik loop met mijn iPhone mijn kamer in zodat deze automatisch ook verbind met wireless netwerk "Wifi", kunnen deze apparaten dan gesynchroniseerd worden over dit netwerk?

Maw: Waarom zou een kabeltje noodzakelijk zijn als ze beide op het zelfde lokale draadloze netwerk zitten?
Hoe handig zou het zijn dat als je met je iPhone in je broekzak je kamer in loopt automatische synchronisatie plaatsvind?
Je kunt alleen middels Exchange of MobileMe draadloos synchroniseren. Dat is eigenlijk nog veel makkelijker dan de kamer in te lopen, het werkt immers overal en altijd (zolang je maar een internetverbinding hebt). Het nadeel is natuurlijk dat MobileMe geld kost en dat de gratis alternatieven die via Exchange werken iets meer moeite kosten om op te zetten :)

Dit is wel een goed voorbeeld:
quote:
Lt. Marx schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:32:
Deze valt onder handige websites voor de iPhone. Gratis exchange die je kan koppelen aan je Google calendar of mail (en binnenkort ook contacts). Ik gebruik nu zelf de calendar functie, echt precies wat ik zocht!
https://www.nuevasync.com/

Cross your fingers and pray for winter.. I'll be there, painting the town your favorite colour!

quote:
Hoedje schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:50:
[...]

Je kunt alleen middels Exchange of MobileMe draadloos synchroniseren. Dat is eigenlijk nog veel makkelijker dan de kamer in te lopen, het werkt immers overal en altijd (zolang je maar een internetverbinding hebt). Het nadeel is natuurlijk dat MobileMe geld kost en dat de gratis alternatieven die via Exchange werken iets meer moeite kosten om op te zetten :)

Dit is wel een goed voorbeeld:

[...]
Ik heb anders geen problemen met mijn eigen IMAP server ;) Wwerkt als een trein, Reply sturen gaat ook gewoon via m'n eigen SMPT server. Ik verstuur nu nog geen minuut later ontvang ik deze.

Ontvangen duurt iets langer ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Reg. datum: 26 november 2004

Zou iemand mij een plezier willen doen? Ik heb met het demo-exemplaar in de T-Mobile shop gespeeld en was zeer onder de indruk van de snelheid van Safari. Het vervelende was alleen dat dit exemplaar was verbonden met de T-Mobile hotspot die een paar meter verderop aan de muur hing.

Ik weet dus niet hoe prettig het browsen is over een 3G verbinding. Zou iemand voor mij een paar pagina's van de Volkskrant en/of het NRC willen browsen (www.vk.nl, www. nrc.nl) en posten hoe lang het gemiddeld duurt voordat een pagina verschenen is?

Heel hartelijk dank.

O+
Reg. datum: 18 december 2005

Met een goede 3G verbinding kan je ervan uit gaan dat het en seconde of 3-5 langer duurt dan met WiFi :)

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
Snow sharks...
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
To_Tall schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:04:
[...]

Ik heb anders geen problemen met mijn eigen IMAP server ;) Wwerkt als een trein, Reply sturen gaat ook gewoon via m'n eigen SMPT server. Ik verstuur nu nog geen minuut later ontvang ik deze.

Ontvangen duurt iets langer ;)
Dat is alleen mail, ik heb het nu ook over agenda en contacts ;)

Cross your fingers and pray for winter.. I'll be there, painting the town your favorite colour!

quote:
Hoedje schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:42:
[...]

Dat is alleen mail, ik heb het nu ook over agenda en contacts ;)
Dan mobileme of Exchange ;) Ff niet geled op contacts en Calander :o

Net mail ontvangen van ZAGG :o
quote:
****** THIS IS AN AUTOMATED MESSAGE, DO NOT REPLY ******

Hello,

Thank you for your recent order of the invisibleSHIELD by ZAGG.

This e-mail is to confirm that we have recently shipped your order.

Please keep the invisibleSHIELD in mind when it comes to shielding any of your other gadgets. If we can be of service in any way, feel free to contact us between the hours of 9:00 AM MT (GMT-7) to 5:00 PM MT (GMT-7), Monday thru Friday.

Once again, thank you for your business, and enjoy your invisibleSHIELD!

All the best,

Shipping Department
ZAGG, Inc.
http://www.invisibleshield.com/company/contact.php
(801) 263-0699
Ik heb afgelopen vrijdag besteld :D en vanacht om 2 uur het mailtje ontvangen.

Dus binnen nu en een week moet deze wel binnen zijn ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Reg. datum: 12 juli 2008

quote:
HarrieFrericks schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:31:
Zou iemand mij een plezier willen doen? Ik heb met het demo-exemplaar in de T-Mobile shop gespeeld en was zeer onder de indruk van de snelheid van Safari. Het vervelende was alleen dat dit exemplaar was verbonden met de T-Mobile hotspot die een paar meter verderop aan de muur hing.

Ik weet dus niet hoe prettig het browsen is over een 3G verbinding. Zou iemand voor mij een paar pagina's van de Volkskrant en/of het NRC willen browsen (www.vk.nl, www. nrc.nl) en posten hoe lang het gemiddeld duurt voordat een pagina verschenen is?

Heel hartelijk dank.
www.vk.nl: vanaf 5 seconden kon ik de teksten lezen, vanaf 9 seconden waren alle frutseltjes mee geladen.

www.nrc.nl: Volledig geladen in 11 seconden.

Voor het gevoel gaat het zelfs nog sneller, ik was verbaast dat het toch nog 11 hele seconden waren bij NRC toen ik op de stopwatch keek.
Reg. datum: 17 juli 2006

quote:
HarrieFrericks schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:31:
..........Ik weet dus niet hoe prettig het browsen is over een 3G verbinding. Zou iemand voor mij een paar pagina's van de Volkskrant en/of het NRC willen browsen (www.vk.nl, www. nrc.nl) en posten hoe lang het gemiddeld duurt voordat een pagina verschenen is?

Heel hartelijk dank.
VolksKrant: volledig incl foto's 10 seconden, tekst na 5 seconden.

NB: 3G verbinding

Reg. datum: 02 januari 2005

Het is al even stil rond navigatiesoftware voor de iphone 3G van bijv Tomtom of anderen. Wat zijn de laatste berichten hierover?

Reg. datum: 22 oktober 1999

De batterij geeft nog steeds wel wat zorgen. Als ik hem overdag wat gebruik staat hij s'avond op driekwart, maar de volgende ochtend is ie gewoon helemaal leeg. Erg vreemd....vooral dat ie tijdens inactiviteit zoveel batterij/energie verbruikt?

De verkoper meldde mij overigens dat ik de eerste 3x de telefoon minimaal 12 uur aan de lader moest hebben. Zit hier wat in of is dit lariekoek?

Tranq maakt meer kapot dan je lief is

Reg. datum: 14 maart 2007

quote:
Tranq schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:26:
De batterij geeft nog steeds wel wat zorgen. Als ik hem overdag wat gebruik staat hij s'avond op driekwart, maar de volgende ochtend is ie gewoon helemaal leeg. Erg vreemd....vooral dat ie tijdens inactiviteit zoveel batterij/energie verbruikt?

De verkoper meldde mij overigens dat ik de eerste 3x de telefoon minimaal 12 uur aan de lader moest hebben. Zit hier wat in of is dit lariekoek?
Het klopt wel dat je m in t begin flink moet opladen. Ik doe met mijn batterij met 3G aan ruim 24 uur maarja ik bel niet heel veel, 3 a 4 gesprekken per dag. Ik surf wel weer redelijk veel maar hij houdt het goed uit.

Michie23 wijzigde dit bericht 22-07-2008 11:28 (4%)

www.3gjuice.com

imho een goede (nood) oplossing

Waiting...

quote:
DaSchop schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 02:10:
Kleine correctie: Nuevasync ondersteunt contacts en calendar, binnenkort ook mail.
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om voor mail, contacts en calendar verschillende (push) accounts te gebruiken? (hopelijk kan ik het morgen zelf uitzoeken...)
Ja! Ik gebruik een gmail account om al mijn mailaccount binnen te hengelen. Deze mail account heb ik via imap gekoppeld aan mijn iPhone. Daarnaast heb ik google calendar via nuevasync exchange gekoppeld aan mijn iPhone.

De contacts ben ik nog niet uit of ik dat wel. Mijn google contacts worden al snel rommelig doordat gmail alle mailadressen opslaat waarnaar ik email. Terwijl ik nu juist probeer contacts compleet te houden (dus incl mailadres/telefoonnummer/postadres). Al lijkt dat verbeterd te zijn: http://gmailblog.blogspot...mail-contact-manager.html
quote:
Lt. Marx schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:23:
[...]

Ja! Ik gebruik een gmail account om al mijn mailaccount binnen te hengelen. Deze mail account heb ik via imap gekoppeld aan mijn iPhone. Daarnaast heb ik google calendar via nuevasync exchange gekoppeld aan mijn iPhone.

De contacts ben ik nog niet uit of ik dat wel. Mijn google contacts worden al snel rommelig doordat gmail alle mailadressen opslaat waarnaar ik email. Terwijl ik nu juist probeer contacts compleet te houden (dus incl mailadres/telefoonnummer/postadres). Al lijkt dat verbeterd te zijn: http://gmailblog.blogspot...mail-contact-manager.html
Ik heb gewoon Gmail gekozen in de lijst van email aanbieders, en alles werkt. Ook als ik uitnodigingen krijg gestuurd (gmail functie), dan word dat automatisch in de agenda gezet.

Waiting...

quote:
RHochstenbach schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:25:
[...]

Ik heb gewoon Gmail gekozen in de lijst van email aanbieders, en alles werkt. Ook als ik uitnodigingen krijg gestuurd (gmail functie), dan word dat automatisch in de agenda gezet.
Bedoel je nou dat door alleen maar gmail te kiezen bij accounts ook je google calendar en/of contacts worden gesynct?
Reg. datum: 16 januari 2003

Misschien interessant voor onderweg.
http://www.globalsourcesd...olar-Charger-Cases/Detail#

Edubits

Ik ben nu ruim een week een gelukkige bezitter van de iPhone 3G, sinds afgelopen vrijdag loop ik echter tegen problemen aan. Regelmatig geeft de iPhone de melding dat er geen simkaart is geinstalleerd, terwijl dit - uiteraard - wel zo is. Zonder iets te doen krijg ik dan soms even later weer de melding dat de simlock actief is, dan kan ik hem ontgrendelen en weer normaal gebruiken.

Hierdoor is de iPhone eigenlijk niet goed bruikbaar, ik weet immers nooit of ik bereikbaar ben. Ik dacht de oorzaak mijn, toch al wat oudere, simkaart zou zijn en gisteren heb ik dus bij de T-Mobile shop een nieuwe simkaart gehaald. Dit ging even goed, maar helaas vanochtend had ik de eerste foutmelding alweer te pakken.. Ook een restore naar firmware 5A347 mocht niet baten. :'(

Herkent iemand dit probleem en heeft iemand ajb een oplossing?

Canon 40d + 10-22 f/3.5-4.5 + 17-55 f/2.8 IS + 70-200 f/2.8L IS + 430EX | Mac Pro quad 2.8ghz | MacBook White 2ghz

Reg. datum: 09 januari 2004

quote:
FireFoz schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 01:39:
[...]

ik vraag me toch serieus af hoe jij dan met je telefoon aan het spelen was...:P lag je opd e bank ofzo?
Gewoon je telefoon horizontaal houden, net als een 'normale' telefoon en dan draaien .. en ja dan gebeurt er dus niets.

@scrummie, my pleasure ;)

If women didn't exist, all the money in the world would have no meaning ;)

ex GoT'er

Voor wie het interessant vindt ; mijn 3-minuten review, na bijna een week iPhone 3G'en.
Conclusie : 4 out of 5.
In totaal is het de beste featurephone die ik ooit gehad heb, maar eerlijk is eerlijk ; bijna elk aspect van de iPhone 3G heeft stommiteiten ; de iPhone 3G is géén perfecte telefoon en ook zeker géén perfecte PDA.

MarcelG wijzigde dit bericht 22-07-2008 13:49 (55%)

zie .sig

quote:
Tranq schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:26:

Heb je Push mail aan staan? Dat maakt bij mij echt een enorm verschil (push uit is veel langere batterijduur).

Ik zou het wel lekker vinden als ik automatisch van profielen kon wisselen. Dus tussen 9:00 en 17:30 push mail aan op m'n Exchange account, als m'n thuis-Wifi in de buurt is van 3G op GPRS forceren, dat soort dingen. Bestaat daar al software voor?

__w__
a | s | d

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: