Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Nieuw TopicOk, dan weet ik dat voor de volgende cupquote:Damien2004 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:33:
[...]
In principe open voor iedereen
Maar wel zo dat mocht je te veel WO's veroorzaken dat dit snel veranderd uiteraard
Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'
Haha nee ik was toch echt vrij nuchter, want het was wel een belangrijke wedstrijdquote:Marzman schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:56:
[...]
Misschien had Salv een paar biertjes op voor de verkoeling
Nu de competitie bijna veilig is kan ik eens kijken of ik me basis voor de GoT Cup kan laten spelen
Hattrick: FC Tuvanen ( IX.569 )
Reg. datum: 15 december 2004
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
17 jaar en 11 dagen
Verdedigen: redelijk
Passen: goed
Conditie: zwak
verder alles onder matig, geen specialty. vanaf 4 ton in een bidwar met 1 iemand, ik bood als laatst 899999, werd weer overboden en daarvoor is hij ook weg gegaan, 918 000 that is.
Vergeleken met andere te koop staande nu wel een hoog salaris, maar om daar nu een miljoen voor neer te leggen... Betaal normaal zo'n 400-500 k voor trainees. 17, redelijk def, goed passen.
sarinsarin wijzigde dit bericht 29-07-2008 12:14 (7%)
VI.776 Sportclub Rijssen (766340)
Goedkoper en beter:
Joost Grave (211160269)
Damien2004 wijzigde dit bericht 29-07-2008 12:47 (35%)
!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United
was nu bezig met deze:
17 jaar en 37 dagen
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Verdedigen: redelijk Passen: uitstekend conditie: matig
verder alles onder matig, geen specialty, huidig bod ligt op 1 530 000 .
houd toch op zeg, ok uitstekend passen, maar dan nog.
edit: verkocht voor 1 561 000
sarinsarin wijzigde dit bericht 29-07-2008 12:55 (3%)
27-07-2008 Afkomstig uit de jeugdopleiding van Swanfield United.
28-07-2008 Promoveerde uit Swanfield United's jeugdopleiding op de leeftijd van 17 jaar
2 verschillende spelers (duh), je hebt gewoon beide jeugdmogelijkheden?
DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3
Reg. datum: 27 september 2003
Dat is nog mogelijk tot ??quote:
Weet de datum niet zo
ik drink niet, ik zuip
Reg. datum: 06 oktober 2000
Goed passen verdien je vrijwel niet terug op een def, matig/redelijk zijn een stuk minder duur en geven genoeg countervaardigheid imho.quote:sarinsarin schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:51:
ha, lolbroek. nee moet goed passen hebben.
was nu bezig met deze:
17 jaar en 37 dagen
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Verdedigen: redelijk Passen: uitstekend conditie: matig
verder alles onder matig, geen specialty, huidig bod ligt op 1 530 000 .
houd toch op zeg, ok uitstekend passen, maar dan nog.
edit: verkocht voor 1 561 000
Pewwy United (501819) in V.244
IJsbrand Remmers (211048299)
Ik kan 'm wel voor je kopen? 6 771 056 ¤quote:DSanka schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:14:
Ik heb nou een leuk speller van 17 jaar gezien alleen heb ik er geen geld voor om hem te kopen en heb nog wel 5.4M op mijn bankrekening staan.
IJsbrand Remmers (211048299)
Zelfde soort speler ging er volgens de transfervergelijking uit voor 3.6M, in mei. Die was toen ongeveer 17j20dagen. Deze is dus wel erg over de top
Joss wijzigde dit bericht 29-07-2008 15:20 (18%)
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Ik ga ook doorquote:Quintus schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:54:
------------GOT Jeugdcompetities ------------------------------------
Zoals elke competitie een begin heeft, komt er ook een eind. Seizoen 3 van de jeugdcompetitie loopt op zijn eind.
In de twee divisies die we als federatie rijk zijn wordt er nog volop gestreden om de titel en om een felbegeerde promotie naar de Eredivisie.
Om een vloeiende overgang te creëren tussen seizoen 3 en 4 is jullie medewerking nodig.
Laat zsm weer weten of je doorgaat met de jeugd in het nieuwe seizoen via dit forum of via HT mail naar SC Amsreiw (210893) Je kunt je ook aanmelden voor de reservelijst.
Het is vakantietijd dus daarom zou het des te mooier zijn wanneer de overgang zo soepeltjes verloopt dat niemand training mist.
Volg onderstaande link voor een overzicht van welke teams wel of niet doorgaan.
Programma:
Donderdag 31 juli Speelronde 21
Donderdag 07 aug Speelronde 22
Donderdag 14 aug Speelronde 1 seizoen 4?????
Jeugdteamoverzicht
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Ohja, dat wilde ik nog ff zeggen... Er staat dat de nummer 6 t/m 12 degraderen, maar dat lijkt me geen goed plan, dat zijn er namelijk 7.quote:
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Ben ik niet met je eens, ik train 1x per seizoen passen (tussenseizoen, voor defs en middenveld, openingen maken heet dat geloof ik) dus probeer alles 1x te laten poppen en op uitstekend er uit.quote:Pewwy schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:08:
Goed passen verdien je vrijwel niet terug op een def, matig/redelijk zijn een stuk minder duur en geven genoeg countervaardigheid imho.
Maar ook al blijven ze goed passen, op 21-23 jarige leeftijd als ze de deur uitgaan, levert goed passen ook nog wel meer op dan matig, of redelijk passen heb ik het idee.
Plus met goed passen dus de hogere countervaardigheid wat jezelf al zegt.
Hmmz dat is een foutje die nu gefixt isquote:Joss schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:26:
[...]
Ohja, dat wilde ik nog ff zeggen... Er staat dat de nummer 6 t/m 12 degraderen, maar dat lijkt me geen goed plan, dat zijn er namelijk 7.(Of denk ik dit nou alleen maar omdat ik 6e sta?
)
Inmiddels hebben 14/24 teams gereageerd.
12 hebben toegezegd door te gaan en
2 willen stoppen (Mullie en Swanfields Yout Team)
Omdat Mullie in de top 6 van GoT II.1 kan eindigen maar stopt met de jeugd, promoveert de nummer 7 als Mullie in de top 6 eindigd.
Dit betekent dat er nu 2 vacante plaatsen zijn. Wil je dus meedoen meld je aan!
Jeugdteamoverzicht
Mijn jeugdteam; Sv. Wintergarten (136258) in de GoT II-I gaat zeker doorquote:Quintus schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:54:
------------GOT Jeugdcompetities ------------------------------------
[b]Laat zsm weer weten of je doorgaat met de jeugd in het nieuwe seizoen via dit forum of via HT mail naar SC Amsreiw (210893)
Wat betreft mn hoofdteam, van het weekend de eerste teleurstelling gehad dit seizoen...
ondanks dat ik veel sterker was,zeker een véél sterkere aanval vs verdediging had (verloor wel het middenveld maar speel nu eenmaal op counter en dat hoort erbij, had ook slechts een man op mn middenveld lopen en nog altijd 43% balbezit) ...
maar de 5 kansen die ik kreeg (3 counters, een SE, en een vrije trap) werden allemaal gemist, terwijl hij van 4 kansen er twee inlegde ... tja, dat is een risico dat bij het counterspel behoort...
wel jammer dat mn tegenstander bij verlies vrijwel afgevallen was voor de titelrace en die nog tussen twee gegaan was, waarbij ik dan een voorsprong had, nu sta ik nog wel eerste, maar op doelsaldo ....
Ik verwacht wel nog steeds redelijk eenvoudig kampioen te gaan worden, maar had liever gehad met ietwat meer overwicht
1 2 3 4 5 7 6 8 9 | To tame the savageness of man and make gentle the life of this world
Meh, heb nog vier wedstrijden in de huidige compo; of kun je voortijdig vertrekken?quote:DSanka schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:41:
Het is nog 2 weken tot het einde en daarna gaan we zo snel mogelijk weer door neem ik aan.
EDIT: En twee weken gaat sowieso niet lukken ivm vakantie =/ of ik moet iemand even vragen om voor me te accepten...
Powered
by:
Ik wil je wel op de lijst zetten. Je krijgt dan tzt wel een uitnodiging, als je niet op dat moment in een andere jeugdcompo zit tenminste. Wanneer dat zal zijn is lastig te zeggen op zijn vroegst met twee weken, maar dat zou kunnen uitlopen vanwege de vakantie. Hoe je de uitdaging dan wilt aannemen moet je dan zelf maar zien. Je krijgt wel een HTmail als het zover is.quote:nXXt schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:05:
[...]
Meh, heb nog vier wedstrijden in de huidige compo; of kun je voortijdig vertrekken?
EDIT: En twee weken gaat sowieso niet lukken ivm vakantie =/ of ik moet iemand even vragen om voor me te accepten...
Geef nog wel even de naam van je jeugdteam door.
Quintus wijzigde dit bericht 29-07-2008 23:12 (8%)
De naam van m'n jeudteam is AC Quattro Ragazzi, ID 849474. En alvast bedanktquote:Quintus schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:10:
[...]
Ik wil je wel op de lijst zetten. Je krijgt dan tzt wel een uitnodiging, als je niet op dat moment in een andere jeugdcompo zit tenminste. Wanneer dat zal zijn is lastig te zeggen op zijn vroegst met twee weken, maar dat zou kunnen uitlopen vanwege de vakantie. Hoe je de uitdaging dan wilt aannemen moet je dan zelf maar zien. Je krijgt wel een HTmail als het zover is.
Geef nog wel even de naam van je jeugdteam door.
Powered
by:
Iedereen dus succes in de GoTcup en natuurlijk ook iedereen die in die andere beker spelen succes. Sommige zullen het hard nodig hebben met twee wedstrijden tegen eredivisie teams.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.