vertel mij wat me main is ongeveer 2 en een half jaar member geweestFrerk schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:42:
[...]
Gewoon doen dan, ik vind P2P zelf zelfs al beter voor casual play dan F2P, mede omdat F2P eigenlijk te weining goede manieren om te trainen zijn op hogere levels(75+).
F2P is saai, ik ben cmb 126 / 135. heb paar 100m cash.
ik koop wat ik wil, sinds kort member geworden, beetje skillen etc. verder lekker money verdienen voor die o-zo dure Phats -.-"
P2P pk is heel erg oneerlijk. ancient mage tegen melee, zeg maar daag.
Ook heb ik zeer veel last van low leveled players. Prayer Emote pl0x...
-Imposant1
ik koop wat ik wil, sinds kort member geworden, beetje skillen etc. verder lekker money verdienen voor die o-zo dure Phats -.-"
-Imposant1
Ja P2P PK wordt verziekt door een aantal dingen, 't is gewoon absoluut niet balanced. Het feit dat je in principe iemand al kan killen nu zonder iets te doenImposant1 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:14:
F2P is saai, ik ben cmb 126 / 135. heb paar 100m cash.
-Imposant1

Zonet 75 firemaking geworden

agja, geld is geen probleem.
afgelopen week ruim 20m verloren toen ik dood ging in de pvp world (vergeten dat ik 20m op zak had)
Binne 1 week weer bijverdient door AGS te merchante..
ben al met mijn 9e prayer cape bezig
(9 pray hoods)
-Imposant1
edit: Gratz met Fm
afgelopen week ruim 20m verloren toen ik dood ging in de pvp world (vergeten dat ik 20m op zak had)
Binne 1 week weer bijverdient door AGS te merchante..
ben al met mijn 9e prayer cape bezig
-Imposant1
edit: Gratz met Fm
[ Voor 4% gewijzigd door Imposant1 op 10-12-2009 15:18 ]
Wat bedoel je met 9e prayer cape?
486DX2-50 16MB ECC RAM 4x 500MB Drive array 1.44MB FDD MS-Dos 6.22
Dat 'ie eerder doodgegaan is met 8 prayer capes. High level melee pkers gaan meestal in rune gear, neitz, etc, en een skill cape (omdat je firecape niet meer kunt oppakken). Maar de hood doen ze niet aan, omdat die geen bonussen geven. En als je dan dood gaat protect je whip over de cape, dus byebye cape, en die hood heb je dan toch op je bankPiepPiep schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:44:
Wat bedoel je met 9e prayer cape?
Bedankt!
Iemand suggesties voor merchanten op F2P, tot zover dit mogelijk is? I.t.t. sommigen is geld wel een probleem bij mij
Iemand suggesties voor merchanten op F2P, tot zover dit mogelijk is? I.t.t. sommigen is geld wel een probleem bij mij
Nou als je niet zoveel geld hebt (<1m), dan ga je niet echt veel verdienen met merchanten. Mind runes kan dan wel, gewoon lowest kopen, en highest verkopen. Dat duurt helaas wel eventjes.Frerk schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:59:
Bedankt!
Andere merchantmanieren weet ik niet echt, die clanchats moet je iig vermijden, dat is namelijk nogal riskant
Haha er staat altijd zo iemand te roepen in G.E. voor clanchat. Ben gewoon naar 1000+ Total world gegaan, vind dat zo'n onzin.wimjongil schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:43:
[...]
Nou als je niet zoveel geld hebt (<1m), dan ga je niet echt veel verdienen met merchanten. Mind runes kan dan wel, gewoon lowest kopen, en highest verkopen. Dat duurt helaas wel eventjes.
Andere merchantmanieren weet ik niet echt, die clanchats moet je iig vermijden, dat is namelijk nogal riskant.
Maar als 't met mijn 1.6m niet gaat lukken dan ga ik wel weer Steel Bars o.i.d. maken.
Hoe werken die sites eigenlijk waardoor je via krediet gratis P2P kan halen? Mijn ouders vermoorden me als ik waliecards ga kopen en daar heb ik echt geen zin in
Anoniem: 260596
Je kan geen gratis P2P halen? en via SMS? als je met prepaid kaarten werkt kunnen ze het moeilijk natrekken.
Dan pin je daarvoor en dan kunnen ze dat zo opvragen, bovendien hebben zij de brief eerder dan ik te pakken vaakAnoniem: 260596 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:34:
Je kan geen gratis P2P halen? en via SMS? als je met prepaid kaarten werkt kunnen ze het moeilijk natrekken.

Anoniem: 185062
Heb je internetbankieren. Dan kun je via PayByCash betalen. Makkelijkste manier van betalen en goedkoper dan die idiote wallie kaarten (waar ik eerder nog nooit van gehoord hebFrerk schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:16:
[...]
Haha er staat altijd zo iemand te roepen in G.E. voor clanchat. Ben gewoon naar 1000+ Total world gegaan, vind dat zo'n onzin.
Maar als 't met mijn 1.6m niet gaat lukken dan ga ik wel weer Steel Bars o.i.d. maken.
Hoe werken die sites eigenlijk waardoor je via krediet gratis P2P kan halen? Mijn ouders vermoorden me als ik waliecards ga kopen en daar heb ik echt geen zin in
Merchanten in f2p kan best. Je moet wel meer dan 1M hebben en hoe meer je hebt hoe meer je verdient. Koop Guthix, Zamorak en Saradomin armour op mid prices en verkoop op high prices zodra de prijzen stijgen (kun je zien op runescape.com). Heel veel levert het ook niet op, maar het is een kleine moeite.
Voor merchante raad ik minstens 5m aan zoals Tyra3l al zij: guthix, saradomin en zamorak. Koop alle spullen los (helm, plate, legs en kite) pleur in een set, en verkoop als set zijnde (geen last van 4 uur limiet)
ik betaal altijd via wallie, de enigste manier dat je ouders er niet achter kunnen komen:P
enneh, gratis member worden bestaat niet
vertrouw die sites niet, en report de speler die ze 'adverteert'
Veel plezier op rs. mijn name is: Imposant1 =) heb altijd private off / friends (vanwegen die rare noobs die tegen je beginnen te lullen dat jij hun vriend bent geweest een paar jaar geleden -.-"), dus als je me wilt toevoegen zet ff hier een berichtje =)
-Imposant1
P.S. een clan wars ofzo zou niet weg zijn met het T.net team
ik betaal altijd via wallie, de enigste manier dat je ouders er niet achter kunnen komen:P
enneh, gratis member worden bestaat niet
Veel plezier op rs. mijn name is: Imposant1 =) heb altijd private off / friends (vanwegen die rare noobs die tegen je beginnen te lullen dat jij hun vriend bent geweest een paar jaar geleden -.-"), dus als je me wilt toevoegen zet ff hier een berichtje =)
-Imposant1
P.S. een clan wars ofzo zou niet weg zijn met het T.net team
[ Voor 14% gewijzigd door Imposant1 op 11-12-2009 08:08 ]
Gisteren mijn eerste twee ferocious rings gekregen. Die helpen echt wel
Had ook een task spiritual mages waarvan ik 5 paar dragon boots kreeg. Ook lekker. Dat bracht mijn totaal op 100.
Heb vandaag ook mn eerste ferocious ring gekregen. Die nieuwe slayer master werkt fantastisch. Traint net wat lekkerder dankzij de tasks en de groote ervan.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
80 firemaking 
Heb op 't moment 1.7m dus dat wordt eerst geld bijverdienen voor ik met Guthix etc kan merchanten.
Imposant1: Add me, Sandor44

Heb op 't moment 1.7m dus dat wordt eerst geld bijverdienen voor ik met Guthix etc kan merchanten.
Imposant1: Add me, Sandor44
Heb een paar dagen lopen te fishen en ben nu 76
. Heb nu 4.8k monkfish, die ga ik burnen met mn 71 cooking en dan verkoop ik een deel en haal ik een whip. De laatste keer dat ik keeg waren de 4M, hopen dat ze nu niet duurder zijn geworden. Toen ik begon een half jaar terug waren ze nog 2.4M.
Ze gaan wel hard, toen ik voor 't laatst speelde had je voor 1.4m een whipAnoniem: 185062 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:35:
Heb een paar dagen lopen te fishen en ben nu 76. Heb nu 4.8k monkfish, die ga ik burnen met mn 71 cooking en dan verkoop ik een deel en haal ik een whip. De laatste keer dat ik keeg waren de 4M, hopen dat ze nu niet duurder zijn geworden. Toen ik begon een half jaar terug waren ze nog 2.4M.
Heb nu een Saradomin Full Helm voor lowest price gekocht, eens kijken of we dat met 100k winst kunnen dumpen
Ik ben trouwens niet zo slim geweest. Van mijn 4.8k monkfish heb ik er 800 geburned. Toch wel iets te veel want ik heb nu ruim 400k door de plee gespoeld
. Maarja, mijn cooking is nu wel 77. Voortaan koop ik gewoon raw lobsters en train ik door tot 80, dan zal ik er wel niet zoveel burnen.
Ik heb nu wel mijn begeerde whip voor iets meer dan 3.4M. Nu ga ik even een rune defender halen en mijn summoning trainen. Die is al 24 door quests, xp-lamps en tears of guthix maar ik wil dit graag naar 57 om nog sneller nats te craften. Is het trouwens aan te raden om de pouches the high alchen of te verkopen op G.E. of kan ik beter die pouches inwisselen voor shards bij zo'n ork? Wat is het voordeligst?

Ik heb nu wel mijn begeerde whip voor iets meer dan 3.4M. Nu ga ik even een rune defender halen en mijn summoning trainen. Die is al 24 door quests, xp-lamps en tears of guthix maar ik wil dit graag naar 57 om nog sneller nats te craften. Is het trouwens aan te raden om de pouches the high alchen of te verkopen op G.E. of kan ik beter die pouches inwisselen voor shards bij zo'n ork? Wat is het voordeligst?
400k maar? 
vanaf 74 burn je geen lobs meer
nette summoning. ik ga heel erg veel charms verzamelen, en dan ff cb boosten:) nja.. 1 level vind ik al goed met cb 135
pouches verkopen in ge;) high alch is zelden meer waard. op www.tip.it staat een mooie tabel met alle kosten;)
Frerk, ik add je na 5 uur:) dan ben ik weer thuis.
-Imposant1
vanaf 74 burn je geen lobs meer
nette summoning. ik ga heel erg veel charms verzamelen, en dan ff cb boosten:) nja.. 1 level vind ik al goed met cb 135
pouches verkopen in ge;) high alch is zelden meer waard. op www.tip.it staat een mooie tabel met alle kosten;)
Frerk, ik add je na 5 uur:) dan ben ik weer thuis.
-Imposant1
Pouches die ik niet zelf nodig heb wissel ik meestal meteen in voor shards. Veel makkelijker/sneller dan de omweg via de Grand Exchange. En qua geld maakt het weinig tot geen verschil.Is het trouwens aan te raden om de pouches the high alchen of te verkopen op G.E. of kan ik beter die pouches inwisselen voor shards bij zo'n ork? Wat is het voordeligst?
je krijgt dacht ik iets van 70% terug van het aantal shards dat je hebt gebruikt. dus ik verkoop ze liever, en anders verkoop ik die zooi als ik me ags uitleen.R.di.Giovanni schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:07:
[...]
Pouches die ik niet zelf nodig heb wissel ik meestal meteen in voor shards. Veel makkelijker/sneller dan de omweg via de Grand Exchange. En qua geld maakt het weinig tot geen verschil.
Ontdekte vandaag dat een dark beast task van 240+ prima te doen is zonder pray pots met soul split. Woei, scheelt veel in de kosten. En toen kreeg ik vandaag ook nog eens een dragon chain van een dust devil. Dat is nog eens zeldzaam...
nice ik heb echt nooit iets rare gekregen met me main (beste was drag battle axeRoD schreef op woensdag 16 december 2009 @ 00:23:
Ontdekte vandaag dat een dark beast task van 240+ prima te doen is zonder pray pots met soul split. Woei, scheelt veel in de kosten. En toen kreeg ik vandaag ook nog eens een dragon chain van een dust devil. Dat is nog eens zeldzaam...
Heb nu als slayer task steels dragons. Dus ben die nieuwe dungeon eens ingegaan met ferocious ring aan om eens te proberen of ze goed te hitten zijn met mage.
Ik gebruik nu earth surge (net geen 95 mage voor fire surge helaas) en ik moet zeggen, dat schiet wel op!
De base xp is al best wel veel en het hit ook nog eens heel behoorlijk.
Ik denk dat ik daar zo 95 heb gehaald, fire surge lijkt me nog wel wat beter.
Ik gebruik nu earth surge (net geen 95 mage voor fire surge helaas) en ik moet zeggen, dat schiet wel op!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
dat is wel jammer..Obscure schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:13:
[...]
nice ik heb echt nooit iets rare gekregen met me main (beste was drag battle axe)
Mijn max = 3m split. 1e keer bandos met clan. 50 bandos kills gehaald, en een bcp split gehad:D
ik wist niet hoe blij ik was. 3m erbij:D.. maarja, merchante gaat mij iets sneller. Zo'n 3m per dag ('s avonds als ik ga slapen spullen op GE dumpen, en 's ochtends kijken... winst!
-Imposant1
85 firemaking geleveld, van het weekend 90
ik speelde op me main voor dat GE wasImposant1 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:52:
[...]
dat is wel jammer..
Mijn max = 3m split. 1e keer bandos met clan. 50 bandos kills gehaald, en een bcp split gehad:D
ik wist niet hoe blij ik was. 3m erbij:D.. maarja, merchante gaat mij iets sneller. Zo'n 3m per dag ('s avonds als ik ga slapen spullen op GE dumpen, en 's ochtends kijken... winst!
-Imposant1
[ Voor 5% gewijzigd door Obscure op 16-12-2009 11:13 ]
Congratz
ik was vroeger mega blij met een mask (groen). nu koop ik met de prijs nu, een hele set incl santa o.o
en aangezien de masks met 200% gestegen zijn vind ik dat een hele prestatie:)
-Imposant1
edit: vannochtend voor werken gaan 3 D-claws op ge gezet, en 2 fury's... ben benieuwd hoeveel winst =)
[ Voor 12% gewijzigd door Imposant1 op 16-12-2009 11:53 ]
ja, khad laatst de prijs gezienImposant1 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:52:
[...]
Congratz
ik was vroeger mega blij met een mask (groen). nu koop ik met de prijs nu, een hele set incl santa o.o
en aangezien de masks met 200% gestegen zijn vind ik dat een hele prestatie:)
-Imposant1
edit: vannochtend voor werken gaan 3 D-claws op ge gezet, en 2 fury's... ben benieuwd hoeveel winst =)
Hoe snel gaat het in vergelijking met melee?Franko P. schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:29:
Heb nu als slayer task steels dragons. Dus ben die nieuwe dungeon eens ingegaan met ferocious ring aan om eens te proberen of ze goed te hitten zijn met mage.
Melee gaat best snel, wat pray pots, whip, monk robe blablablaRoD schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:42:
[...]
Hoe snel gaat het in vergelijking met melee?
ik doe ongeveer 50 Drags in 1.5 uurtjes (met minder als 10 pray pots
-Imposant1
Het gaat net zo snel, misschien wel een klein beetje sneller dan ik met melee deed. Het hit gewoon redelijk constant en ook redelijk hoog. Het is wel een stuk handiger dan melee, aangezien ik nu alleen maar antifire pots nodig heb.RoD schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:42:
[...]
Hoe snel gaat het in vergelijking met melee?
He die surge's ja
. Nog steeds niet geprobeerd, omdat ik f2p ben
. Maarja, eerst even de proefwerkweek afronden, en dan in de vakantie voor 99 hp gaan =].
Met soul wars is dat het snelste toch? Afgezien van chinnen/icebarragen dan.
Waarom niet gewoon slayer? Soul Wars is nep tenzij je een untrimmed HP cape wil..wimjongil schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:44:
He die surge's ja. Nog steeds niet geprobeerd, omdat ik f2p ben
. Maarja, eerst even de proefwerkweek afronden, en dan in de vakantie voor 99 hp gaan =].
Slayer vind ik niet echt leuk, en ik heb al 99 str en mageFrerk schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:09:
[...]
Waarom niet gewoon slayer? Soul Wars is nep tenzij je een untrimmed HP cape wil..
Als jij maged tijdens slayer m.u.v. metal dragon tasks dan doe je toch iets niet goed. Wat let je om niet gewoon ook 99 attack en defence te halen? Misschien krijg je nog wat whips met abyssal demon tasks wat altijd goed is met deze prijs.wimjongil schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:12:
[...]
Slayer vind ik niet echt leuk, en ik heb al 99 str en mage.
Ik heb mage ook met sw gedaan. 99 defence wil ik sowieso niet, omdat ik me op pvp focus. 99 attack ga ik nog wel halen, maar ik wil gauw 99 hp halen.Frerk schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:00:
[...]
Als jij maged tijdens slayer m.u.v. metal dragon tasks dan doe je toch iets niet goed. Wat let je om niet gewoon ook 99 attack en defence te halen? Misschien krijg je nog wat whips met abyssal demon tasks wat altijd goed is met deze prijs.
En voordat ik abyssal demons kan, ben ik 11 slayer levels verder
Iemand die nieuwe quest al gedaan? Blood runs Deep?
Geeft 450K xp in een combat skill naar keuze. (3 keer 150K). Dat is meer dan while guthix sleeps quest gaf!
Geeft 450K xp in een combat skill naar keuze. (3 keer 150K). Dat is meer dan while guthix sleeps quest gaf!
Ik vind dat die nieuwe rewards van questen een beetje te zijn. Ik bedoel, questen horen kut te zijnFranko P. schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:16:
Geloof me, deze quest is k*t. King Vargas die regelmatig dood gaat waardoor je opnieuw door de dagganoths dungeon heen moet. Een dagganoth mother lvl 353 die nogal lastig is, en dan die attack styles elke keer...
Hoop frustratie vandaag, morgen afwerken maar.
Btw, nog 39K voor 85 slayer.
Anoniem: 233889
Ik heb toen ik weer begon in 2 dagen een Draconic visage gekregen, meer geld dan in de 3 jaar ervoor dat ik de game speelde ooit had gehad(hoe triest)
Maarja, ik werd in het begin constant gehackt vanwege een keylogger, had ik weer 10m en was alles pleitte
Steel/Iron dragons killen in Karamja met fire bolt is echt geweldig
Maarja, ik werd in het begin constant gehackt vanwege een keylogger, had ik weer 10m en was alles pleitte
Steel/Iron dragons killen in Karamja met fire bolt is echt geweldig
nog niet gedaan... maar.. je kan hem alleen op combat skill zetten (geen summoning)Franko P. schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:16:
ik wacht wel een paar maandjes, dan kan je em waarschijnlijk ook voor summoning gebuiken =))\
-Imposant1
Waarom denk je dat ze dat gaan veranderen?
Er zijn al veel dingen op de forums erover...
en zeg zelf. summoning is gewoon een cmb skill;)
-Imposant1
-Imposant1
Maar summoning is wel gemaakt om veel geld te kosten. Als je dan 450k exp gratis kan krijgen, haalt dat het doel van summoning een beetje weg.Imposant1 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:41:
Er zijn al veel dingen op de forums erover...
-Imposant1
Kun je trouwens WGS exp ook op construction doen? Want die skill was toch ook gemaakt om geld te kosten?
Ja, WGS xp (400k) kan je op elke skill inzetten die je maar wilt. Maar de skill moet wel 65+ zijn;)wimjongil schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:46:
[...]
Maar summoning is wel gemaakt om veel geld te kosten. Als je dan 450k exp gratis kan krijgen, haalt dat het doel van summoning een beetje weg.
Kun je trouwens WGS exp ook op construction doen? Want die skill was toch ook gemaakt om geld te kosten?
prayer is toch ook om geld te kosten??? 450k xp = een paar miljoen hoor:O dus als prayer kan moet summoning ook
-Imposant1
edit: 450k prayer xp = 6.25m... en dat is noooit de prijs van summoning
[ Voor 5% gewijzigd door Imposant1 op 18-12-2009 11:16 ]
Het is mij gelukt door rustig te lopen, en *alles* wat beweegt direct aan te vallen zodat Vargas rustig kan lopen. Neem wel een beast-of-burden vol voedsel mee, want je zal het nodig hebben!Franko P. schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:20:
Geloof me, deze quest is k*t. King Vargas die regelmatig dood gaat waardoor je opnieuw door de dagganoths dungeon heen moet. Een dagganoth mother lvl 353 die nogal lastig is, en dan die attack styles elke keer...
Dat laatste geldt ook voor het gevecht met de mother. Ik had welgeteld nog 1 tuna potato over, en had het zonder dat extra voedsel never gered. Ik zag overigens pas te laat dat de kleur die de mother aanneemt ook in je chatwindow wordt vermeld. Dat had me vast een boel verkeerde attacks gescheeld, want rood, oranje en bruin lijken in een verhit gevecht verdomd veel op elkaar!
Edit: Mijn combat level is overigens 122, met 73 prayer. Die bonus XP haal ik op wanneer ik 75 prayer heb. Dan tikt 450k best lekker aan
[ Voor 6% gewijzigd door R.di.Giovanni op 18-12-2009 14:36 ]
Inderdaad. Summoning valt zelfs nog wel mee, als je de juiste pouches maakt en deze weer verkoopt of inruilt voor shards.Imposant1 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:14:
[...]
Ja, WGS xp (400k) kan je op elke skill inzetten die je maar wilt. Maar de skill moet wel 65+ zijn;)
prayer is toch ook om geld te kosten??? 450k xp = een paar miljoen hoor:O dus als prayer kan moet summoning ook
-Imposant1
Heb rune darts gebruikt in de tunnels, dan kon ik wat sneller de aanvallende monsters afleiden.R.di.Giovanni schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:05:
[...]
Het is mij gelukt door rustig te lopen, en *alles* wat beweegt direct aan te vallen zodat Vargas rustig kan lopen. Neem wel een beast-of-burden vol voedsel mee, want je zal het nodig hebben!
Dat laatste geldt ook voor het gevecht met de mother. Ik had welgeteld nog 1 tuna potato over, en had het zonder dat extra voedsel never gered. Ik zag overigens pas te laat dat de kleur die de mother aanneemt ook in je chatwindow wordt vermeld. Dat had me vast een boel verkeerde attacks gescheeld, want rood, oranje en bruin lijken in een verhit gevecht verdomd veel op elkaar!
Edit: Mijn combat level is overigens 122, met 73 prayer. Die bonus XP haal ik op wanneer ik 75 prayer heb. Dan tikt 450k best lekker aan
Het gevecht met die mother viel me alles mee eigenlijk, was alleen zo dom om mn crossbow te vergeten dus moest regelmatig wachten als dat kreng weer eens groen was.
F2pers met een skillcape waren best de sjaak gisteren,
Event kwam uit. Moet je je cape af doen.. chaos op forums erover 0.0
Ben ik even blij dat ik p2p ben, anders moet ik mijn G-E-W-E-L-D-I-G-E prayer cape afdoen:(
-Imposant1
Ben ik even blij dat ik p2p ben, anders moet ik mijn G-E-W-E-L-D-I-G-E prayer cape afdoen:(
-Imposant1
Tsja, dan moet je maar P2P blijven. Eigen schuld. Maar weer typisch dat daar over gezeurd wordt.
Bovendien heb je niets aan een skillcape in f2p... Ik zie ook wel eens lui in f2p rondlopen met een firecape, maar dat is echt zo ongeveer het domste wat je kunt doen. In f2p verlies je die gegarandeerd als je dood gaat, en je krijgt er geen bonussen van.Imposant1 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:43:
F2pers met een skillcape waren best de sjaak gisteren,
-Imposant1
Gister fm-brawlers gepk'd, en yews daarmee burnen is zalig
F2p'ers die met zulke skillcapes rondlopen en er trots op zijn
Valt idd op dat als er ook maar het kleinste dingetje niet helemaal goed is er meteen een hele hoop mensen dat probleempje gaan uitvergroten en schreeuwen ofdat hun leven er vanaf hangt.
En dat terwijl JaGEx de laatste tijd gruwelijk goed bezig is met hun updates.
Waarschijnlijk veranderen ze het om de spelers blij te houden..
9 Dagen p2p left, daarna ff 1 maandje f2p. en dan weer p2p
-Imposant1
-Imposant1
DAN MOET JE DOODGAAN IN F2P EN GAAN HUILEN OM JE SKILLCAPE xD.Imposant1 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:55:
Zelf ben ik aan het pken met dragon claws en vesta/statius armour, en dat gaat ook lekker man! Het mooie aan zo dure items risken, is dat ze niet voor niets zo duur zijn, en wel omdat ze zo goed zijn. De kans dat je dan 1v1 gekild wordt is heel klein
Dat laatste wil ik wel beamen. De laatste maanden zijn er echt top-updates geweest. Niet alleen content wat je 1x doet en daarna niet meer naar omkijkt, maar ook echt content wat het spel ingrijpend veranderd heeftFranko P. schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:55:
Valt idd op dat als er ook maar het kleinste dingetje niet helemaal goed is er meteen een hele hoop mensen dat probleempje gaan uitvergroten en schreeuwen ofdat hun leven er vanaf hangt.
Maar dat hoeft niet altijd positief te zijn, juist?RoD schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:09:
[...]
Dat laatste wil ik wel beamen. De laatste maanden zijn er echt top-updates geweest. Niet alleen content wat je 1x doet en daarna niet meer naar omkijkt, maar ook echt content wat het spel ingrijpend veranderd heeft
Nee, zo ben ik nietwimjongil schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:58:
[...]
DAN MOET JE DOODGAAN IN F2P EN GAAN HUILEN OM JE SKILLCAPE xD.
Eindelijk zie ik de high skill level functie gebruikt worden
prayer was 70, nu 95
herblore was 82??? verbeter me als ik het verkeerd zeg, nu 95+
Dit had jagex beloofd, en ik ben er erg blij mee:)
-Imposant1
[ Voor 45% gewijzigd door Imposant1 op 22-12-2009 14:45 ]
Ik snap niet dat die mensen die met hun fm cape in f2p lopen te patsen geen p2p worden. Het kost immers geen drol.
Nee, maar het zijn natuurlijk wel de updates waar je als speler op zit te wachten. Je wilt nieuwe stuff, geen saaie, niets voorstellende content.wimjongil schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:14:
[...]
Maar dat hoeft niet altijd positief te zijn, juist?
Maar ik vind het toch allemaal positief
Voor de high lvl spelers waren de updates van afgelopen tijd wel goed maar een noobje zoals ik heb er weinig aan. Die Blood Runs Deep quest kan ik nog lang niet, daar heb je een cb lvl van 110+ nodig als ik de verhalen zo lees. Die nieuwe slayerdungeon is aardig, maar je hebt 110 combat en 75 slayer nodig dus ook high level. Die high level herblore potions heb ik ook geen drol aan. Nee de beste update van afgelopen maanden vond ik de try-out van runescape classic. Had toen ff tutorial island gedaan, toch leuk om te zien.
Nee, ik vind het een grove fout dat Jagex die achterlijke RuneTek 5 engine niet heeft terug gedraaid. Ik ben nu gedwongen om op low-resolution te spelen, dankzij die achterlijke update. Eerst dacht ik dat het aan mijn laptop was, maar nu het weer vakantie is en ik weer thuis zit achter een normale computer merk ik geen verschil.
Nee, ik vind het een grove fout dat Jagex die achterlijke RuneTek 5 engine niet heeft terug gedraaid. Ik ben nu gedwongen om op low-resolution te spelen, dankzij die achterlijke update. Eerst dacht ik dat het aan mijn laptop was, maar nu het weer vakantie is en ik weer thuis zit achter een normale computer merk ik geen verschil.
Daar heb je wat aan zodra je je skills getrained hebt. Dus uiteindelijk profiteer je er ook van.Anoniem: 185062 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:23:
Voor de high lvl spelers waren de updates van afgelopen tijd wel goed maar een noobje zoals ik heb er weinig aan. Die Blood Runs Deep quest kan ik nog lang niet, daar heb je een cb lvl van 110+ nodig als ik de verhalen zo lees. Die nieuwe slayerdungeon is aardig, maar je hebt 110 combat en 75 slayer nodig dus ook high level. Die high level herblore potions heb ik ook geen drol aan. Nee de beste update van afgelopen maanden vond ik de try-out van runescape classic. Had toen ff tutorial island gedaan, toch leuk om te zien.
Die engine is een drama inderdaad. Mijn pc kan het prima aan, maar Runetek5 is gewoon traagNee, ik vind het een grove fout dat Jagex die achterlijke RuneTek 5 engine niet heeft terug gedraaid. Ik ben nu gedwongen om op low-resolution te spelen, dankzij die achterlijke update. Eerst dacht ik dat het aan mijn laptop was, maar nu het weer vakantie is en ik weer thuis zit achter een normale computer merk ik geen verschil.

Ik ben geen die-hard speler. Eer ik 85 slayer ben en 110 combat ben ik zeker weer een jaar verder. Zo kan ik bij alle updates wel redeneren, dat je er ooit wat an hebt.RoD schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:30:
[...]
Daar heb je wat aan zodra je je skills getrained hebt. Dus uiteindelijk profiteer je er ook van.
Ik dacht dat het aan mijn laptop was maar mijn thuispc met 2gb ram een amd athlon 4200+ dual core en een 512mb ATI Radeon X1900XTX tript er ook op. En het enigste wat Jagex doet is vragen om je specs op te sturen en die achterlijke christmas updates uitbrengen.[...]
Die engine is een drama inderdaad. Mijn pc kan het prima aan, maar Runetek5 is gewoon traag
Aha! Ik wist dat al dat gezeik érgens vandaan moest komen. Iedereen die zo oeverloos aan het janken is om het minste of het geringste is dus gewoon pissig dat ze niks aan de update hebben omdat ze nog niet de juiste levels hebben.Anoniem: 185062 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:23:
Jij beoordeelt de updates niet op wat de updates inhouden. Jij hebt er misschien niet veel aan gehad, maar als je even had gekeken dan had je toch in kunnen zien dat de nieuwe slayer dungeon een goede update was? Ik was in ieder geval ook in staat om tot die conclusie te komen, en ik passeer de 74 slayer voorlopig ook niet (sterker nog, ben aan het worstelen om verder te komen dan 64).
Dude, ik ben niet aan het janken om dat ik de updates niet leuk vind. Ik reageer alleen op een stelling waarin beweert wordt dat de updates van de laatste twee maanden alleen maar goed zijn geweest. Ik en andere runescape spelers kunnen niet eens gebruik maken van de updates, hoe in godsnaam moet ik die updates dan goed gaan vinden als ik het zelf dus niet kan uittesten. Jij bent zo'n kereltje dat leest dat het goed is en dat dan ook vind, maar spreek je uit eigen ervaring? Juist.Patriot schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:08:
[...]
Aha! Ik wist dat al dat gezeik érgens vandaan moest komen. Iedereen die zo oeverloos aan het janken is om het minste of het geringste is dus gewoon pissig dat ze niks aan de update hebben omdat ze nog niet de juiste levels hebben.
Jij beoordeelt de updates niet op wat de updates inhouden. Jij hebt er misschien niet veel aan gehad, maar als je even had gekeken dan had je toch in kunnen zien dat de nieuwe slayer dungeon een goede update was? Ik was in ieder geval ook in staat om tot die conclusie te komen, en ik passeer de 74 slayer voorlopig ook niet (sterker nog, ben aan het worstelen om verder te komen dan 64).
Eerlijk gezegd maakt het me niet uit wat voor updates Jagex gaat uitbrengen. Ik ben al meer dan een half jaar member en er zijn nog zat plekken waar ik nog nooit geweest bent, zat levels te trainen, zat quest te voltooien. Het enigste waar ik me over verbaas is dat Jagex een update uitbrengt die de boel er juist slechter op maakt en dat dan niet gaar repareren. Ga daar eens op in.
Laat ik beginnen met zeggen dat ik het niet als directe aanval bedoelde, maar ik me goed voor kan stellen dat het wel zo overkwam. Mijn excuses daarvoor.
Ik ben trouwens van mening dat je best wel iets kunt zeggen over een update zonder de content direct onder handen te nemen.
Er is een redelijke kans dat het performanceverlies is ingecalculeerd door de devs, en erin is gelaten vanwege andere - al dan niet toekomstige - voordelen. Daar, en over andere dingen, mag je wat mij betreft gerust over klagen, maar verwacht niet dat ik mijn mond niet even opentrek als ik het niet met je eens ben.
Je gooit de hele stelling omver, alleen maar omdat jij niets aan de update had. Als je zonder het zelf te spelen niet durft te zeggen of iets goed is, wees dan andersom ook zo consequent en zeg niet dat het niet goed is omdat je het nog niet hebt kunnen spelen.Anoniem: 185062 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:36:
[...]
Dude, ik ben niet aan het janken om dat ik de updates niet leuk vind. Ik reageer alleen op een stelling waarin beweert wordt dat de updates van de laatste twee maanden alleen maar goed zijn geweest. Ik en andere runescape spelers kunnen niet eens gebruik maken van de updates, hoe in godsnaam moet ik die updates dan goed gaan vinden als ik het zelf dus niet kan uittesten. Jij bent zo'n kereltje dat leest dat het goed is en dat dan ook vind, maar spreek je uit eigen ervaring? Juist.
Ik ben trouwens van mening dat je best wel iets kunt zeggen over een update zonder de content direct onder handen te nemen.
Ik ben het met je eens dat het klote is dat de performance van RS zo achteruit is gegaan door RuneTek 5. Ik ben het niet met je eens dat we daarom moeten reageren alsof er een grove schending van onze mensenrechten heeft plaatsgevonden.Het enigste waar ik me over verbaas is dat Jagex een update uitbrengt die de boel er juist slechter op maakt en dat dan niet gaar repareren. Ga daar eens op in.
Er is een redelijke kans dat het performanceverlies is ingecalculeerd door de devs, en erin is gelaten vanwege andere - al dan niet toekomstige - voordelen. Daar, en over andere dingen, mag je wat mij betreft gerust over klagen, maar verwacht niet dat ik mijn mond niet even opentrek als ik het niet met je eens ben.
Ugh..
Ben net een heleboel geld kwijtgeraakt (althans, voor mij is 't veel) omdat ik doodging tijdens de nieuwe quest. Ik was bezig met de Dagannoth Sentinels, die plotseling wel erg veel op mij hitten. Ik probeerde nog te healen, maar dat was helaas te laat..
Nu ben ik wel een boel geld kwijtgeraakt (het gaat om ongeveer 10m, voor sommigen een peulenschil maar voor mij ging het om 1/3e van mijn gehele kapitaal). Onder andere een amulet of fury en een heleboel runes. Blijkbaar ben ik doodgegaan tijdens het deel van de quest waar dat het meest problematisch is. Andere stukken zijn té simpel om dood te gaan, of bieden gewoon de mogelijkheid om je gravestone te vinden, die had ik in dit geval dus niet eens..
EDIT: Oeps, sorry voor de dubbelpost..
Ben net een heleboel geld kwijtgeraakt (althans, voor mij is 't veel) omdat ik doodging tijdens de nieuwe quest. Ik was bezig met de Dagannoth Sentinels, die plotseling wel erg veel op mij hitten. Ik probeerde nog te healen, maar dat was helaas te laat..
Nu ben ik wel een boel geld kwijtgeraakt (het gaat om ongeveer 10m, voor sommigen een peulenschil maar voor mij ging het om 1/3e van mijn gehele kapitaal). Onder andere een amulet of fury en een heleboel runes. Blijkbaar ben ik doodgegaan tijdens het deel van de quest waar dat het meest problematisch is. Andere stukken zijn té simpel om dood te gaan, of bieden gewoon de mogelijkheid om je gravestone te vinden, die had ik in dit geval dus niet eens..
EDIT: Oeps, sorry voor de dubbelpost..
[ Voor 3% gewijzigd door Patriot op 23-12-2009 04:36 ]
Je hoeft ook geen Die-Hard speler te zijn daarvoor.. ik kan ook niet alles meteen doen omdat ik mijn skills altijd op het minimum heb zitten (qua quests)Anoniem: 185062 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:27:
[...]
Ik ben geen die-hard speler. Eer ik 85 slayer ben en 110 combat ben ik zeker weer een jaar verder. Zo kan ik bij alle updates wel redeneren, dat je er ooit wat an hebt.
Achterlijke christmas update??? ik vond em wel leuk hoor om te doen =)[...]
Ik dacht dat het aan mijn laptop was maar mijn thuispc met 2gb ram een amd athlon 4200+ dual core en een 512mb ATI Radeon X1900XTX tript er ook op. En het enigste wat Jagex doet is vragen om je specs op te sturen en die achterlijke christmas updates uitbrengen.
-Imposant1
EDIT: Ze hebben de specs nodig zodat ze misschien wel ervoor kunnen zorgen dat 'mindere' computers ook HD aankunnen;)
[ Voor 7% gewijzigd door Imposant1 op 23-12-2009 08:09 ]
Prayer en summoning kosten op heel andere manieren geld.Imposant1 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:14:
[...]
-Imposant1
Het geld dat prayer kost gaat naar andere spelers waar je de bones van koopt. Het geld blijft op die manier in de economie van runescape.
Het geld dat summoning kost gaat voor het grote deel op aan shards en gaat dus uit de economie weg.
Ik heb er ooit een keer een stukje over gelezen hoe een game economie geregeld wordt, was erg interessant.
Als er een godsword onderdeel of ander duur item gedropt wordt dan blijft de totale hoeveelheid geld gelijk maar items nemen toe. Hierdoor nemen de prijzen als het goed is af.
Als er iemand dragon leather aan het verzamelen is, armour ervan maakt en high alch naar geld komt er geld in de economie. De hoeveelheid items blijft gelijk. Als dit heel veel gebeurd worden items duurder, er komt een overschot aan geld.
Als er iemand een lading vis gevangen heeft en verkoopt blijft de totale hoeveelheid geld weer gelijk, er verschuift alleen geld tussen personen.
Tenzij daardoor makkelijker bepaalde monsters te verslaan zijn, dan zouden er weer items kunnen bijkomen. Afhankelijk of het vooral dragon leather is of juist godsword parts zou er dan weer iets inflatie of juist deflatie kunnen komen.
486DX2-50 16MB ECC RAM 4x 500MB Drive array 1.44MB FDD MS-Dos 6.22
Vorig jaar werden de forums overspoeld door berichten high lvl spelers dat er teveel noob updates uitkwamen. Ik ben in ieder geval blij dat ze nu ook de wat hogere levels belonen. (herblore en pray bijvoorbeeld).
Dat geld in het spel is idd interresant. Jammer alleen dat ik maar net 60M heb terwijl ik nog zo'n 160M meer nodig heb.
Dat geld in het spel is idd interresant. Jammer alleen dat ik maar net 60M heb terwijl ik nog zo'n 160M meer nodig heb.
Precies, dat bedoelde ik dan ook met mij kreet "Summoning en Construction zijn bedoeld om geld te kosten"PiepPiep schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:13:toon volledige bericht
[...]
Prayer en summoning kosten op heel andere manieren geld.
Het geld dat prayer kost gaat naar andere spelers waar je de bones van koopt. Het geld blijft op die manier in de economie van runescape.
Het geld dat summoning kost gaat voor het grote deel op aan shards en gaat dus uit de economie weg.
Ik heb er ooit een keer een stukje over gelezen hoe een game economie geregeld wordt, was erg interessant.
Als er een godsword onderdeel of ander duur item gedropt wordt dan blijft de totale hoeveelheid geld gelijk maar items nemen toe. Hierdoor nemen de prijzen als het goed is af.
Als er iemand dragon leather aan het verzamelen is, armour ervan maakt en high alch naar geld komt er geld in de economie. De hoeveelheid items blijft gelijk. Als dit heel veel gebeurd worden items duurder, er komt een overschot aan geld.
Als er iemand een lading vis gevangen heeft en verkoopt blijft de totale hoeveelheid geld weer gelijk, er verschuift alleen geld tussen personen.
Tenzij daardoor makkelijker bepaalde monsters te verslaan zijn, dan zouden er weer items kunnen bijkomen. Afhankelijk of het vooral dragon leather is of juist godsword parts zou er dan weer iets inflatie of juist deflatie kunnen komen.
Ik bedacht trouwens dat dit systeem er in combinatie met PvP voor zorgt dat de prijzen maar stijgen en stijgen. Omdat je geen 1:1 drops meer hebt, verdwijnen er items uit het spel. Dit wordt deels gecompenseerd door statuettes en dergelijke, maar die statuettes zijn eigenlijk gewoon cash. Dit zorgt voor een overschot aan geld, en een tekort aan items. Gevolg: stijgende prijzen.

Ja, maar als er een overschot aan geld is en een tekort aan items met als gevolg stijgende prijzen dan wil dat ook zeggen dat er geen overschot aan geld blijft, omdat de items duurder worden betaald.
Ik weet wel dat ik mooi de dupe ben van de stijgende prijzen, ik pk bijna niet (alleen wat voor de fun), en voor de rest train ik mn skills.
Net nu ik weer wat geld bij elkaar heb gespaard wat ik in prayer wil steken vliegen de prijzen van de dragon bones omhoog.
Ik weet wel dat ik mooi de dupe ben van de stijgende prijzen, ik pk bijna niet (alleen wat voor de fun), en voor de rest train ik mn skills.
Net nu ik weer wat geld bij elkaar heb gespaard wat ik in prayer wil steken vliegen de prijzen van de dragon bones omhoog.
Daarom is iedereen zo bang voor een crash lijkt me.Franko P. schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 22:27:
Ja, maar als er een overschot aan geld is en een tekort aan items met als gevolg stijgende prijzen dan wil dat ook zeggen dat er geen overschot aan geld blijft, omdat de items duurder worden betaald.
Ik heb gelukkig mijn geld bijna altijd in items zitten, dus heb ik er niet veel last van
Of juist wel. Als dadelijk de prijzen crashen heb je een hoop items die ineens een stuk minder waard zijn.wimjongil schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 23:46:
[...]
Daarom is iedereen zo bang voor een crash lijkt me.
Ik heb gelukkig mijn geld bijna altijd in items zitten, dus heb ik er niet veel last van.
Als je een hoop gold hebt ben je na een crash altijd beter uit omdat je wat je nodig hebt dan meteen een stuk minder duur kan kopen.
TrueFranko P. schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:21:
[...]
Of juist wel. Als dadelijk de prijzen crashen heb je een hoop items die ineens een stuk minder waard zijn.
Als je een hoop gold hebt ben je na een crash altijd beter uit omdat je wat je nodig hebt dan meteen een stuk minder duur kan kopen.
Hopelijk heb ik (over)morgen trouwens 99hp, nog maar 21 zeal...
Ik heb ook weer een mijlpaaltje... meer dan 700m total xp
Natuurlijk zijn er in runescape verschillende belangengroepen en daar draaien de updates allemaal om. Waar het mij omging is dat er beweerd wordt dat Jagex de afgelopen twee maanden alleen maar goede update heeft uitgebracht. Ik wou even rechtzetten dat het updates zijn voor een bepaalde groep, andere groepen hebben er niet veel aan.Patriot schreef op woensdag 23 december 2009 @ 01:18:Je gooit de hele stelling omver, alleen maar omdat jij niets aan de update had. Als je zonder het zelf te spelen niet durft te zeggen of iets goed is, wees dan andersom ook zo consequent en zeg niet dat het niet goed is omdat je het nog niet hebt kunnen spelen.
Natuurlijk kun je er iets over zeggen, maar om te beweren dat de nieuwe slayerdungeon goed is, terwijl je er zelf niet bent geweest vind ik voorbarig.Ik ben trouwens van mening dat je best wel iets kunt zeggen over een update zonder de content direct onder handen te nemen.
Het was niet de bedoeling om dat te insinueren maar ik vind wel dat ik de performance best even mag noemen. Sommige stukken doen het niet eens meer bij mij in high detail. Zo was ik bezig met Rum Deal, maar het tussenfilmpje wat je te zien krijgt bugged waardoor ik niet op dat eiland kon komen.Ik ben het met je eens dat het klote is dat de performance van RS zo achteruit is gegaan door RuneTek 5. Ik ben het niet met je eens dat we daarom moeten reageren alsof er een grove schending van onze mensenrechten heeft plaatsgevonden.

Instellen op low detail werkte gelukkig. Ik betaal maandelijks voor dat spel, dan mag ik best klagen als het gewoon niet goed werkt.
Het kan zijn dat ik iets gemist heb, maar ik vind dit natte-vingerwerk. Waarom spelen ze dan niet open kaart? Win-win situatie voor beide partijen.Er is een redelijke kans dat het performanceverlies is ingecalculeerd door de devs, en erin is gelaten vanwege andere - al dan niet toekomstige - voordelen. Daar, en over andere dingen, mag je wat mij betreft gerust over klagen, maar verwacht niet dat ik mijn mond niet even opentrek als ik het niet met je eens ben.
Nou er wordt toch wel een hele grote groep aangesproken met al die updates.Anoniem: 185062 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 17:51:
[...]
Natuurlijk zijn er in runescape verschillende belangengroepen en daar draaien de updates allemaal om. Waar het mij omging is dat er beweerd wordt dat Jagex de afgelopen twee maanden alleen maar goede update heeft uitgebracht. Ik wou even rechtzetten dat het updates zijn voor een bepaalde groep, andere groepen hebben er niet veel aan.
Ik weet verder niet het fijne van Blood Runs Deep en of je er echt 110+ voor moet zijn, maar ik weet wel dat het grootste gedeelte van spelers niet 110+ is...RoD schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:08:
[...]
Nou er wordt toch wel een hele grote groep aangesproken met al die updates.
Ik had het over de updates van de laatste maanden. Het is vrij gevarieerd allemaal.
Vind ik ook. Als ze het afgelopen jaar alleen maar low lvl updates hadden uitgebracht dan was er nu ws dezelfde discussie ontstaan.
Ze moeten een balans zien te vinden tussen high en low lvl updates, en ik moet zeggen dat ze dat best wel goed onder controle hebben.
Btw, in het laatste nieuwsbericht van Jagex staat dat 2010 het grootste jaar ooit wordt voor rs, nieuwe skill misschien? Schijnbaar zit er nogal wat werk in de komende updates.
Ze moeten een balans zien te vinden tussen high en low lvl updates, en ik moet zeggen dat ze dat best wel goed onder controle hebben.
Btw, in het laatste nieuwsbericht van Jagex staat dat 2010 het grootste jaar ooit wordt voor rs, nieuwe skill misschien? Schijnbaar zit er nogal wat werk in de komende updates.
Er moet wel iets van kloppen, ze weten dat ze tot op de grond afgefikt worden als ze iets van hun woorden niet waar maken
Maarja, de skill is al een tijdje in development, dus die moet inderdaad wel gaan komen.
En tadaa:

Oja, ook zonet een dharok helm gekregen van barrows! Mijn vakantie kan niet stuk
.

Oja, ook zonet een dharok helm gekregen van barrows! Mijn vakantie kan niet stuk
[ Voor 19% gewijzigd door wimjongil op 28-12-2009 16:47 ]
Dat doe je goed zo tegen het einde van het jaar. Dharok helm is het duurste item wat je kan krijgen volgens mij.
Ohja, gratz met je 99 hitpoints.
Wat zijn jullie plannen komend jaar in runescape?
Mijn goals voor volgend jaar zijn iig 99 mage, 99 ranged en als de prijzen wat durven te zakken 99 prayer.
Er komt als het goed is een mooie nieuwe skill uit en een nieuwe grandmaster quest. Dus 2010 wordt een leuk jaar denk ik zo.
Ohja, gratz met je 99 hitpoints.
Wat zijn jullie plannen komend jaar in runescape?
Mijn goals voor volgend jaar zijn iig 99 mage, 99 ranged en als de prijzen wat durven te zakken 99 prayer.
Er komt als het goed is een mooie nieuwe skill uit en een nieuwe grandmaster quest. Dus 2010 wordt een leuk jaar denk ik zo.
Ik wil eerst alle non-member skills 70+ hebben, denk alleen dat ik runecrafting ga skippen, zo'n gruwelijke hekel aan die skill
Bedankt
.
Ik wil in 2010 toch wel 99 attack halen (is zo gebeurd), 99 ranged moet ook niet al te moeilijk zijn, en ook 80+ prayer en summoning. Dan ben ik cb 130+
.
En natuurlijk veeeeeeel pk'en
.
Ik wil in 2010 toch wel 99 attack halen (is zo gebeurd), 99 ranged moet ook niet al te moeilijk zijn, en ook 80+ prayer en summoning. Dan ben ik cb 130+
En natuurlijk veeeeeeel pk'en
Ik heb m'n magic en range nu al tijdje op 45 staan, maar wil ze toch beiden graag naar 50.
Voor magic: wat is het goedkoopst, met Chaos doen of met toch met Death runes?
Voor range: steel of iron? iron is veel goedkoper, maar zal wel wat langer duren denk ik? Niet erg opzich.
Voor range: steel of iron? iron is veel goedkoper, maar zal wel wat langer duren denk ik? Niet erg opzich.
Ik neem aan dat je f2p bent:Dimiz schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 21:27:
Ik heb m'n magic en range nu al tijdje op 45 staan, maar wil ze toch beiden graag naar 50.
Magic is het goedkoopste met fist-of-guthix, maar dat is niet zo heel snel. Cursen was vroeger ook aardig goedkoop, maar dat is nu heel erg duur geworden

Maar magic is gewoon of heel sloom, of heel duur in free to play.
Range kun je het beste doen met iron/bronze arrows. Als je wat geld hebt, moet je een hoop bronze arrows kopen, en die afschieten op de fortress guards bij het black knight fortress (vanaf die berg).
Wat is de economie trouwens weer lekker bezig zeg...

Ja sorry, F2P inderdaad!
Maar wat met Magic? Wilde namelijk gewoon verder op Hill Giants (voor de drop {limps zijn erg duur en gewild} + Big Bones).
Same voor range, iron/bronze dus! Thanks!
Maar wat met Magic? Wilde namelijk gewoon verder op Hill Giants (voor de drop {limps zijn erg duur en gewild} + Big Bones).
Oja, ik dacht dat monsters in f2p helemaal niks goeds dropten, my bad!Dimiz schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 23:43:
Ja sorry, F2P inderdaad!
Hill Giants kun je het beste met chaos runes doen, death runes zijn bijna 4 keer zo duur, en hitten op jouw level nog maar 1 meer.
Met range kun je het beste iron arrows doen gok ik zo (wel oppakken dan)
Ja inderdaad. Wordt ook wel eens tijd dat die compleet in elkaar zakt. De huidige prijzen gaan helemaal nergens meer over.wimjongil schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 23:13:
[...]
Wat is de economie trouwens weer lekker bezig zeg...
Heb zoveel mogelijk items verkocht nu, ik wacht wel even af wat er gaat gebeuren.
Ga je ranged trainen bij de hobgoblins ten westen van de crafting guild. Die droppen ook veel limpwurt roots.
Maar die zal je moeten tanken, en ik weet niet wat voor defence en hp Dimiz heeft, maar als ze met z'n vieren op je in hakken tikt dat best snel aanAnoniem: 185062 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:41:
Ga je ranged trainen bij de hobgoblins ten westen van de crafting guild. Die droppen ook veel limpwurt roots.
Het is daar niet multicombat en die hobgoblins hitten niet veel. Je moet wel food meenemen, maar met trouts en salmon ben je daar wel even zoet. Hij kan green d'hide dragen maar het hangt idd wel van z'n defense af hoe lang je daar kunt rangen. Al kun je daar wel safespotten, maar dan moet je veel lopen voor limpwurt roots.
Thanks voor de tips! Dan doe ik chaos en iron ;-)! Hob Goblins is ook wel goed idee! Defence is 50 en Hitpoints 52 dus dat kan wel
. Maar droppen die sneller limps als de Hill Giants?
Well ik vermoed dat die goblins zwakker zijn -> sneller dood -> meer kills op korte tijd en dus ook groter kans op die drops.
Persoonlijk train ik mijn magic met fire strike. Mind runes kosten niks, dus koop ff 10k ofzo ervan, runecraft de airrunes (gaat pokkesnel) en neem firestaff mee. Maarjah, ik safespot ergens en geef niet om de drops. Als je zin hebt om redelijk veel uit te geven aan een ton chaos runes, kan je net zo vrolijk firebolts doen, zal wel een pak sneller gaan.
Persoonlijk train ik mijn magic met fire strike. Mind runes kosten niks, dus koop ff 10k ofzo ervan, runecraft de airrunes (gaat pokkesnel) en neem firestaff mee. Maarjah, ik safespot ergens en geef niet om de drops. Als je zin hebt om redelijk veel uit te geven aan een ton chaos runes, kan je net zo vrolijk firebolts doen, zal wel een pak sneller gaan.
Dat zou ook nog kunnen, moet van 45 tot 50 dus vraag me af of ik het met 1.5k chaos red! Misschien dat ik nog wel even chaos ga halen uit de wildernis.
New and improved: [MMORPG] RuneScape #4. Daar kunnen we verder, met dank aan Patriot
Verder in [MMORPG] RuneScape #4.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.
Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.
GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.
Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.
GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".