[MMORPG] Runescape #3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 59.039 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-06 16:53
Anoniem: 185062 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:23:
Voor de high lvl spelers waren de updates van afgelopen tijd wel goed maar een noobje zoals ik heb er weinig aan. Die Blood Runs Deep quest kan ik nog lang niet, daar heb je een cb lvl van 110+ nodig als ik de verhalen zo lees. Die nieuwe slayerdungeon is aardig, maar je hebt 110 combat en 75 slayer nodig dus ook high level. Die high level herblore potions heb ik ook geen drol aan. Nee de beste update van afgelopen maanden vond ik de try-out van runescape classic. Had toen ff tutorial island gedaan, toch leuk om te zien.
Aha! Ik wist dat al dat gezeik érgens vandaan moest komen. Iedereen die zo oeverloos aan het janken is om het minste of het geringste is dus gewoon pissig dat ze niks aan de update hebben omdat ze nog niet de juiste levels hebben.

Jij beoordeelt de updates niet op wat de updates inhouden. Jij hebt er misschien niet veel aan gehad, maar als je even had gekeken dan had je toch in kunnen zien dat de nieuwe slayer dungeon een goede update was? Ik was in ieder geval ook in staat om tot die conclusie te komen, en ik passeer de 74 slayer voorlopig ook niet (sterker nog, ben aan het worstelen om verder te komen dan 64).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185062

Patriot schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:08:
[...]

Aha! Ik wist dat al dat gezeik érgens vandaan moest komen. Iedereen die zo oeverloos aan het janken is om het minste of het geringste is dus gewoon pissig dat ze niks aan de update hebben omdat ze nog niet de juiste levels hebben.

Jij beoordeelt de updates niet op wat de updates inhouden. Jij hebt er misschien niet veel aan gehad, maar als je even had gekeken dan had je toch in kunnen zien dat de nieuwe slayer dungeon een goede update was? Ik was in ieder geval ook in staat om tot die conclusie te komen, en ik passeer de 74 slayer voorlopig ook niet (sterker nog, ben aan het worstelen om verder te komen dan 64).
Dude, ik ben niet aan het janken om dat ik de updates niet leuk vind. Ik reageer alleen op een stelling waarin beweert wordt dat de updates van de laatste twee maanden alleen maar goed zijn geweest. Ik en andere runescape spelers kunnen niet eens gebruik maken van de updates, hoe in godsnaam moet ik die updates dan goed gaan vinden als ik het zelf dus niet kan uittesten. Jij bent zo'n kereltje dat leest dat het goed is en dat dan ook vind, maar spreek je uit eigen ervaring? Juist.

Eerlijk gezegd maakt het me niet uit wat voor updates Jagex gaat uitbrengen. Ik ben al meer dan een half jaar member en er zijn nog zat plekken waar ik nog nooit geweest bent, zat levels te trainen, zat quest te voltooien. Het enigste waar ik me over verbaas is dat Jagex een update uitbrengt die de boel er juist slechter op maakt en dat dan niet gaar repareren. Ga daar eens op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Laat ik beginnen met zeggen dat ik het niet als directe aanval bedoelde, maar ik me goed voor kan stellen dat het wel zo overkwam. Mijn excuses daarvoor.
Anoniem: 185062 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:36:
[...]

Dude, ik ben niet aan het janken om dat ik de updates niet leuk vind. Ik reageer alleen op een stelling waarin beweert wordt dat de updates van de laatste twee maanden alleen maar goed zijn geweest. Ik en andere runescape spelers kunnen niet eens gebruik maken van de updates, hoe in godsnaam moet ik die updates dan goed gaan vinden als ik het zelf dus niet kan uittesten. Jij bent zo'n kereltje dat leest dat het goed is en dat dan ook vind, maar spreek je uit eigen ervaring? Juist.
Je gooit de hele stelling omver, alleen maar omdat jij niets aan de update had. Als je zonder het zelf te spelen niet durft te zeggen of iets goed is, wees dan andersom ook zo consequent en zeg niet dat het niet goed is omdat je het nog niet hebt kunnen spelen.

Ik ben trouwens van mening dat je best wel iets kunt zeggen over een update zonder de content direct onder handen te nemen.
Het enigste waar ik me over verbaas is dat Jagex een update uitbrengt die de boel er juist slechter op maakt en dat dan niet gaar repareren. Ga daar eens op in.
Ik ben het met je eens dat het klote is dat de performance van RS zo achteruit is gegaan door RuneTek 5. Ik ben het niet met je eens dat we daarom moeten reageren alsof er een grove schending van onze mensenrechten heeft plaatsgevonden.

Er is een redelijke kans dat het performanceverlies is ingecalculeerd door de devs, en erin is gelaten vanwege andere - al dan niet toekomstige - voordelen. Daar, en over andere dingen, mag je wat mij betreft gerust over klagen, maar verwacht niet dat ik mijn mond niet even opentrek als ik het niet met je eens ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ugh..

Ben net een heleboel geld kwijtgeraakt (althans, voor mij is 't veel) omdat ik doodging tijdens de nieuwe quest. Ik was bezig met de Dagannoth Sentinels, die plotseling wel erg veel op mij hitten. Ik probeerde nog te healen, maar dat was helaas te laat..

Nu ben ik wel een boel geld kwijtgeraakt (het gaat om ongeveer 10m, voor sommigen een peulenschil maar voor mij ging het om 1/3e van mijn gehele kapitaal). Onder andere een amulet of fury en een heleboel runes. Blijkbaar ben ik doodgegaan tijdens het deel van de quest waar dat het meest problematisch is. Andere stukken zijn té simpel om dood te gaan, of bieden gewoon de mogelijkheid om je gravestone te vinden, die had ik in dit geval dus niet eens..

EDIT: Oeps, sorry voor de dubbelpost..

[ Voor 3% gewijzigd door Patriot op 23-12-2009 04:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-04 11:50
Anoniem: 185062 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:27:
[...]

Ik ben geen die-hard speler. Eer ik 85 slayer ben en 110 combat ben ik zeker weer een jaar verder. Zo kan ik bij alle updates wel redeneren, dat je er ooit wat an hebt.
Je hoeft ook geen Die-Hard speler te zijn daarvoor.. ik kan ook niet alles meteen doen omdat ik mijn skills altijd op het minimum heb zitten (qua quests)
[...]

Ik dacht dat het aan mijn laptop was maar mijn thuispc met 2gb ram een amd athlon 4200+ dual core en een 512mb ATI Radeon X1900XTX tript er ook op. En het enigste wat Jagex doet is vragen om je specs op te sturen en die achterlijke christmas updates uitbrengen.
Achterlijke christmas update??? ik vond em wel leuk hoor om te doen =)

-Imposant1

EDIT: Ze hebben de specs nodig zodat ze misschien wel ervoor kunnen zorgen dat 'mindere' computers ook HD aankunnen;)

[ Voor 7% gewijzigd door Imposant1 op 23-12-2009 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01-2023
Imposant1 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:14:
[...]
prayer is toch ook om geld te kosten??? 450k xp = een paar miljoen hoor:O dus als prayer kan moet summoning ook

-Imposant1

edit: 450k prayer xp = 6.25m... en dat is noooit de prijs van summoning
Prayer en summoning kosten op heel andere manieren geld.
Het geld dat prayer kost gaat naar andere spelers waar je de bones van koopt. Het geld blijft op die manier in de economie van runescape.
Het geld dat summoning kost gaat voor het grote deel op aan shards en gaat dus uit de economie weg.
Ik heb er ooit een keer een stukje over gelezen hoe een game economie geregeld wordt, was erg interessant.

Als er een godsword onderdeel of ander duur item gedropt wordt dan blijft de totale hoeveelheid geld gelijk maar items nemen toe. Hierdoor nemen de prijzen als het goed is af.

Als er iemand dragon leather aan het verzamelen is, armour ervan maakt en high alch naar geld komt er geld in de economie. De hoeveelheid items blijft gelijk. Als dit heel veel gebeurd worden items duurder, er komt een overschot aan geld.

Als er iemand een lading vis gevangen heeft en verkoopt blijft de totale hoeveelheid geld weer gelijk, er verschuift alleen geld tussen personen.
Tenzij daardoor makkelijker bepaalde monsters te verslaan zijn, dan zouden er weer items kunnen bijkomen. Afhankelijk of het vooral dragon leather is of juist godsword parts zou er dan weer iets inflatie of juist deflatie kunnen komen.

486DX2-50 16MB ECC RAM 4x 500MB Drive array 1.44MB FDD MS-Dos 6.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-06 16:22
Vorig jaar werden de forums overspoeld door berichten high lvl spelers dat er teveel noob updates uitkwamen. Ik ben in ieder geval blij dat ze nu ook de wat hogere levels belonen. (herblore en pray bijvoorbeeld).

Dat geld in het spel is idd interresant. Jammer alleen dat ik maar net 60M heb terwijl ik nog zo'n 160M meer nodig heb.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
PiepPiep schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:13:
[...]

Prayer en summoning kosten op heel andere manieren geld.
Het geld dat prayer kost gaat naar andere spelers waar je de bones van koopt. Het geld blijft op die manier in de economie van runescape.
Het geld dat summoning kost gaat voor het grote deel op aan shards en gaat dus uit de economie weg.
Ik heb er ooit een keer een stukje over gelezen hoe een game economie geregeld wordt, was erg interessant.

Als er een godsword onderdeel of ander duur item gedropt wordt dan blijft de totale hoeveelheid geld gelijk maar items nemen toe. Hierdoor nemen de prijzen als het goed is af.

Als er iemand dragon leather aan het verzamelen is, armour ervan maakt en high alch naar geld komt er geld in de economie. De hoeveelheid items blijft gelijk. Als dit heel veel gebeurd worden items duurder, er komt een overschot aan geld.

Als er iemand een lading vis gevangen heeft en verkoopt blijft de totale hoeveelheid geld weer gelijk, er verschuift alleen geld tussen personen.
Tenzij daardoor makkelijker bepaalde monsters te verslaan zijn, dan zouden er weer items kunnen bijkomen. Afhankelijk of het vooral dragon leather is of juist godsword parts zou er dan weer iets inflatie of juist deflatie kunnen komen.
Precies, dat bedoelde ik dan ook met mij kreet "Summoning en Construction zijn bedoeld om geld te kosten" :).

Ik bedacht trouwens dat dit systeem er in combinatie met PvP voor zorgt dat de prijzen maar stijgen en stijgen. Omdat je geen 1:1 drops meer hebt, verdwijnen er items uit het spel. Dit wordt deels gecompenseerd door statuettes en dergelijke, maar die statuettes zijn eigenlijk gewoon cash. Dit zorgt voor een overschot aan geld, en een tekort aan items. Gevolg: stijgende prijzen.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ja, maar als er een overschot aan geld is en een tekort aan items met als gevolg stijgende prijzen dan wil dat ook zeggen dat er geen overschot aan geld blijft, omdat de items duurder worden betaald.

Ik weet wel dat ik mooi de dupe ben van de stijgende prijzen, ik pk bijna niet (alleen wat voor de fun), en voor de rest train ik mn skills.
Net nu ik weer wat geld bij elkaar heb gespaard wat ik in prayer wil steken vliegen de prijzen van de dragon bones omhoog. :(

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 22:27:
Ja, maar als er een overschot aan geld is en een tekort aan items met als gevolg stijgende prijzen dan wil dat ook zeggen dat er geen overschot aan geld blijft, omdat de items duurder worden betaald.

Ik weet wel dat ik mooi de dupe ben van de stijgende prijzen, ik pk bijna niet (alleen wat voor de fun), en voor de rest train ik mn skills.
Net nu ik weer wat geld bij elkaar heb gespaard wat ik in prayer wil steken vliegen de prijzen van de dragon bones omhoog. :(
Daarom is iedereen zo bang voor een crash lijkt me.

Ik heb gelukkig mijn geld bijna altijd in items zitten, dus heb ik er niet veel last van :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
wimjongil schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 23:46:
[...]

Daarom is iedereen zo bang voor een crash lijkt me.

Ik heb gelukkig mijn geld bijna altijd in items zitten, dus heb ik er niet veel last van :>.
Of juist wel. Als dadelijk de prijzen crashen heb je een hoop items die ineens een stuk minder waard zijn.
Als je een hoop gold hebt ben je na een crash altijd beter uit omdat je wat je nodig hebt dan meteen een stuk minder duur kan kopen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:21:
[...]

Of juist wel. Als dadelijk de prijzen crashen heb je een hoop items die ineens een stuk minder waard zijn.
Als je een hoop gold hebt ben je na een crash altijd beter uit omdat je wat je nodig hebt dan meteen een stuk minder duur kan kopen. 8)
True :*)

Hopelijk heb ik (over)morgen trouwens 99hp, nog maar 21 zeal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb ook weer een mijlpaaltje... meer dan 700m total xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Patriot schreef op woensdag 23 december 2009 @ 01:18:Je gooit de hele stelling omver, alleen maar omdat jij niets aan de update had. Als je zonder het zelf te spelen niet durft te zeggen of iets goed is, wees dan andersom ook zo consequent en zeg niet dat het niet goed is omdat je het nog niet hebt kunnen spelen.
Natuurlijk zijn er in runescape verschillende belangengroepen en daar draaien de updates allemaal om. Waar het mij omging is dat er beweerd wordt dat Jagex de afgelopen twee maanden alleen maar goede update heeft uitgebracht. Ik wou even rechtzetten dat het updates zijn voor een bepaalde groep, andere groepen hebben er niet veel aan.
Ik ben trouwens van mening dat je best wel iets kunt zeggen over een update zonder de content direct onder handen te nemen.
Natuurlijk kun je er iets over zeggen, maar om te beweren dat de nieuwe slayerdungeon goed is, terwijl je er zelf niet bent geweest vind ik voorbarig.
Ik ben het met je eens dat het klote is dat de performance van RS zo achteruit is gegaan door RuneTek 5. Ik ben het niet met je eens dat we daarom moeten reageren alsof er een grove schending van onze mensenrechten heeft plaatsgevonden.
Het was niet de bedoeling om dat te insinueren maar ik vind wel dat ik de performance best even mag noemen. Sommige stukken doen het niet eens meer bij mij in high detail. Zo was ik bezig met Rum Deal, maar het tussenfilmpje wat je te zien krijgt bugged waardoor ik niet op dat eiland kon komen.
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/24fcimx.jpg
Instellen op low detail werkte gelukkig. Ik betaal maandelijks voor dat spel, dan mag ik best klagen als het gewoon niet goed werkt.
Er is een redelijke kans dat het performanceverlies is ingecalculeerd door de devs, en erin is gelaten vanwege andere - al dan niet toekomstige - voordelen. Daar, en over andere dingen, mag je wat mij betreft gerust over klagen, maar verwacht niet dat ik mijn mond niet even opentrek als ik het niet met je eens ben.
Het kan zijn dat ik iets gemist heb, maar ik vind dit natte-vingerwerk. Waarom spelen ze dan niet open kaart? Win-win situatie voor beide partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Anoniem: 185062 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 17:51:
[...]

Natuurlijk zijn er in runescape verschillende belangengroepen en daar draaien de updates allemaal om. Waar het mij omging is dat er beweerd wordt dat Jagex de afgelopen twee maanden alleen maar goede update heeft uitgebracht. Ik wou even rechtzetten dat het updates zijn voor een bepaalde groep, andere groepen hebben er niet veel aan.
Nou er wordt toch wel een hele grote groep aangesproken met al die updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:08:
[...]

Nou er wordt toch wel een hele grote groep aangesproken met al die updates.
Ik weet verder niet het fijne van Blood Runs Deep en of je er echt 110+ voor moet zijn, maar ik weet wel dat het grootste gedeelte van spelers niet 110+ is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik had het over de updates van de laatste maanden. Het is vrij gevarieerd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Vind ik ook. Als ze het afgelopen jaar alleen maar low lvl updates hadden uitgebracht dan was er nu ws dezelfde discussie ontstaan.

Ze moeten een balans zien te vinden tussen high en low lvl updates, en ik moet zeggen dat ze dat best wel goed onder controle hebben.

Btw, in het laatste nieuwsbericht van Jagex staat dat 2010 het grootste jaar ooit wordt voor rs, nieuwe skill misschien? Schijnbaar zit er nogal wat werk in de komende updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Er moet wel iets van kloppen, ze weten dat ze tot op de grond afgefikt worden als ze iets van hun woorden niet waar maken :P Maarja, de skill is al een tijdje in development, dus die moet inderdaad wel gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
En tadaa:

Afbeeldingslocatie: http://a04-b04.mypicturetown.com:80/P2PwebCmdController/cache/pubyvJtV44WBusJ7G0vcvdh-mFpH8ZQ3N91upkEcQ%25Wdp-uCqo2uiLBUPkIQlWH/item.jpg?rot=1

:D

Oja, ook zonet een dharok helm gekregen van barrows! Mijn vakantie kan niet stuk :).

[ Voor 19% gewijzigd door wimjongil op 28-12-2009 16:47 ]

• Franko P.
Dat doe je goed zo tegen het einde van het jaar. Dharok helm is het duurste item wat je kan krijgen volgens mij.
Ohja, gratz met je 99 hitpoints.

Wat zijn jullie plannen komend jaar in runescape?

Mijn goals voor volgend jaar zijn iig 99 mage, 99 ranged en als de prijzen wat durven te zakken 99 prayer.

Er komt als het goed is een mooie nieuwe skill uit en een nieuwe grandmaster quest. Dus 2010 wordt een leuk jaar denk ik zo.

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik wil eerst alle non-member skills 70+ hebben, denk alleen dat ik runecrafting ga skippen, zo'n gruwelijke hekel aan die skill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Bedankt :D.

Ik wil in 2010 toch wel 99 attack halen (is zo gebeurd), 99 ranged moet ook niet al te moeilijk zijn, en ook 80+ prayer en summoning. Dan ben ik cb 130+ :).

En natuurlijk veeeeeeel pk'en >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 23:17
Ik heb m'n magic en range nu al tijdje op 45 staan, maar wil ze toch beiden graag naar 50.

Voor magic: wat is het goedkoopst, met Chaos doen of met toch met Death runes?

Voor range: steel of iron? iron is veel goedkoper, maar zal wel wat langer duren denk ik? Niet erg opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Dimiz schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 21:27:
Ik heb m'n magic en range nu al tijdje op 45 staan, maar wil ze toch beiden graag naar 50.

Voor magic: wat is het goedkoopst, met Chaos doen of met toch met Death runes?

Voor range: steel of iron? iron is veel goedkoper, maar zal wel wat langer duren denk ik? Niet erg opzich.
Ik neem aan dat je f2p bent:
Magic is het goedkoopste met fist-of-guthix, maar dat is niet zo heel snel. Cursen was vroeger ook aardig goedkoop, maar dat is nu heel erg duur geworden :/.
Maar magic is gewoon of heel sloom, of heel duur in free to play.

Range kun je het beste doen met iron/bronze arrows. Als je wat geld hebt, moet je een hoop bronze arrows kopen, en die afschieten op de fortress guards bij het black knight fortress (vanaf die berg).

Wat is de economie trouwens weer lekker bezig zeg... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ja sorry, F2P inderdaad!
Maar wat met Magic? Wilde namelijk gewoon verder op Hill Giants (voor de drop {limps zijn erg duur en gewild} + Big Bones).

Same voor range, iron/bronze dus! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Dimiz schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 23:43:
Ja sorry, F2P inderdaad!
Maar wat met Magic? Wilde namelijk gewoon verder op Hill Giants (voor de drop {limps zijn erg duur en gewild} + Big Bones).

Same voor range, iron/bronze dus! Thanks!
Oja, ik dacht dat monsters in f2p helemaal niks goeds dropten, my bad!
Hill Giants kun je het beste met chaos runes doen, death runes zijn bijna 4 keer zo duur, en hitten op jouw level nog maar 1 meer.
Met range kun je het beste iron arrows doen gok ik zo (wel oppakken dan) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
wimjongil schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 23:13:
[...]

Wat is de economie trouwens weer lekker bezig zeg... :X
Ja inderdaad. Wordt ook wel eens tijd dat die compleet in elkaar zakt. De huidige prijzen gaan helemaal nergens meer over.

Heb zoveel mogelijk items verkocht nu, ik wacht wel even af wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga je ranged trainen bij de hobgoblins ten westen van de crafting guild. Die droppen ook veel limpwurt roots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Anoniem: 185062 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:41:
Ga je ranged trainen bij de hobgoblins ten westen van de crafting guild. Die droppen ook veel limpwurt roots.
Maar die zal je moeten tanken, en ik weet niet wat voor defence en hp Dimiz heeft, maar als ze met z'n vieren op je in hakken tikt dat best snel aan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is daar niet multicombat en die hobgoblins hitten niet veel. Je moet wel food meenemen, maar met trouts en salmon ben je daar wel even zoet. Hij kan green d'hide dragen maar het hangt idd wel van z'n defense af hoe lang je daar kunt rangen. Al kun je daar wel safespotten, maar dan moet je veel lopen voor limpwurt roots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Thanks voor de tips! Dan doe ik chaos en iron ;-)! Hob Goblins is ook wel goed idee! Defence is 50 en Hitpoints 52 dus dat kan wel ;). Maar droppen die sneller limps als de Hill Giants?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
Well ik vermoed dat die goblins zwakker zijn -> sneller dood -> meer kills op korte tijd en dus ook groter kans op die drops.

Persoonlijk train ik mijn magic met fire strike. Mind runes kosten niks, dus koop ff 10k ofzo ervan, runecraft de airrunes (gaat pokkesnel) en neem firestaff mee. Maarjah, ik safespot ergens en geef niet om de drops. Als je zin hebt om redelijk veel uit te geven aan een ton chaos runes, kan je net zo vrolijk firebolts doen, zal wel een pak sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Dat zou ook nog kunnen, moet van 45 tot 50 dus vraag me af of ik het met 1.5k chaos red! Misschien dat ik nog wel even chaos ga halen uit de wildernis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
New and improved: [MMORPG] RuneScape #4. Daar kunnen we verder, met dank aan Patriot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.

Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.

GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".