Aha! Ik wist dat al dat gezeik érgens vandaan moest komen. Iedereen die zo oeverloos aan het janken is om het minste of het geringste is dus gewoon pissig dat ze niks aan de update hebben omdat ze nog niet de juiste levels hebben.Anoniem: 185062 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:23:
Voor de high lvl spelers waren de updates van afgelopen tijd wel goed maar een noobje zoals ik heb er weinig aan. Die Blood Runs Deep quest kan ik nog lang niet, daar heb je een cb lvl van 110+ nodig als ik de verhalen zo lees. Die nieuwe slayerdungeon is aardig, maar je hebt 110 combat en 75 slayer nodig dus ook high level. Die high level herblore potions heb ik ook geen drol aan. Nee de beste update van afgelopen maanden vond ik de try-out van runescape classic. Had toen ff tutorial island gedaan, toch leuk om te zien.
Jij beoordeelt de updates niet op wat de updates inhouden. Jij hebt er misschien niet veel aan gehad, maar als je even had gekeken dan had je toch in kunnen zien dat de nieuwe slayer dungeon een goede update was? Ik was in ieder geval ook in staat om tot die conclusie te komen, en ik passeer de 74 slayer voorlopig ook niet (sterker nog, ben aan het worstelen om verder te komen dan 64).