Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2, deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 last

Nieuw Topic
Maar bij een scout is een triggerbot bijvoorbeeld wel heel goed te zien, net als bij elke andere shotgun of pistol ;) .

Spelling is een keuze | Weblog

Mooh?
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
User.tmp schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:51:
[...]

Via een demo, ik heb er zelf ook bezwaar tegen. Sniper met een triggerbot kan bijna niet, je moet eerst je crosshair op de target zetten en dan klik je, en met een beetje skill weet je precies wanneer je moet klikken. Zo simpel is het.
Je zet je crosshair op een chokepoint, en wacht af. Rent iemand langs -> boom hit.
quote:
User.tmp schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:03:
Lijkt me sterk dat ze zoiets vanaf een demo kunnen zien. Met een beetje skill klik je op het goeie moment.En met zoiets kun je niet zien of ze een triggerbot gebruiken of dat het gewoon skill is.
Triggerbot schiet op hitboxes. Nu kan je die wel een beetje leren, maar niemand kan er altijd op schieten.
quote:
Killzone schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:35:
Maar bij een scout is een triggerbot bijvoorbeeld wel heel goed te zien, net als bij elke andere shotgun of pistol ;) .
En mag jij raden welke class hij speelde.

*disclaimer: heb de demo's niet gezien.
Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

Moon speelde zowel sniper als scout. Gezien je tijdens wars bijna geen sniper gebruikt, ga ik ervan uit dat het tijdens een scout sessie geweest is.

Ik neem ook aan dat team 1 ook de demos heeft bekeken. Je kan immers in beroep gaan tegen het vonnis.

Ale met al denk ik dat we helaas moeten concluderen dat moon echt een trigger bot had. Trigger bot richt ook op hitboxes, iets wat je kan anticiperen. MAar nooit 100%. Voor zover ik weet, gebeurde dat wel. Zie ook:

http://www.tahenlo.nl/GoT/screen_tf2.JPG

@ hierboven, grrr net te laat :P

Notna wijzigde dit bericht 09-09-2008 22:01 (16%)

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

Dagen van gras, dagen van stro

Tijdens een match van GoT1 tegen FB viel het me tijdens de warmup al op dat Moonroach erg veel raak schoot. Na afloop raakte ik in gesprek met Demourge van FB. Bij Team-NL is hij een scout en teamgenoot van mij. Hij merkte op dat Moonroach erg raar speelt en zeer veel raak schiet, ook op dichtbij in de meest hectische momenten.
Demourge is wel wat gewend. Met Team-NL hebben we onder andere tegen de zeer goede scouts van Team UK gespeeld, en zelfs zij lieten niet zien wat Moonroach deed.
Bij het bekijken van de SourceTV demo bleek als snel dat er iets niet in de haak was. De meest onmogelijke 180 graden draaien werden afgesloten met een schot vol op de vijand. Eigenlijk schoot Moonroach bijna nooit mis.
Wel viel op dat hij als scout eigenlijk slecht speelt. Meerdere keren simpele jumps missen, bijna nooit goed om zich heen kijken en het maken van inschattingsfouten van een beginner.

Op aandringen van FB hebben we de demo beschikbaar gesteld aan de ETF2L, zonder overleg met Moonroach.
Al snel kwamen de eerste berichten van ETF2L admins dat zij ook vonden dat de acties van Moonroach in deze demo's niet op natuurlijke wijze tot stand waren gekomen. Rond deze tijd heeft Mistav ook direct aan Moonroach gevraagd of hij cheat.
Moonroach ontkent dat hij cheat.

Nu, weer 2 weken verder is dan het uiteindelijke oordeel van de ETF2L bekend, Moonroach heeft een ban van 1 jaar op deze competitie.

Gelukkig heeft Moonroach slechts enkele PCW's voor ons gespeeld en geen enkele officiele match voor competities. Inmiddels is zijn plek ingenomen door ViQun, die tot nu toe zijn trial als scout goed speelt :)

De bewuste demo's (geen idee of die op de huidige TF2 versie nog draaien):
http://marvin.ariekanarie.nl/dump/

Let op dat een triggerbot niet op alle moment goed te zien is, maar dat er desondanks in beide demo's genoeg duidelijke momenten zijn.

Kanarie wijzigde dit bericht 09-09-2008 22:12 (7%)

The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be

Mooh?

Zal eens kijken :)
Woest [GoT]
Reg. datum: 03 februari 2005

Arie, het lijkt me verstandig dat je dit ook op de got tf2 forums post. Staat zo netjes voor de andere teams. :)

nevermind :')

Kiphaas7 wijzigde dit bericht 09-09-2008 22:26 (9%)

E6600 @ 3.03 Ghz @stock vcore @ scythe ninja | 2GB Corsair 5400CL4 | Geforce 7800GT

Reg. datum: 20 februari 2007

Wie gaat er nu cheaten in tf2 hoe dom kan je zijn.
Ga dan css spelen :P |:(

Reg. datum: 22 november 2000

Ik heb moeite dit te geloven :/ , Maar wat is nu precies het verschil tussen een triggerbot en een aimbot?

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

Een trigger bot laat de hitboxes zien (voor alle objecten heen). De aimbot, richt gewoon voor je waar je de meeste damage doet (En laat ook de posities zien, alhoewel dat ism een wallhack is dacht ik) ;)

@ Hieronder : :D ha 2de keer vandaag :D

Notna wijzigde dit bericht 09-09-2008 23:19 (31%)

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

letitrednO
Reg. datum: 15 juni 2003

Een triggerbot die schiet automatisch voor je als de crosshair langs een vijand komt, en een aimbot die mikt automatisch op vijanden.

Edit: Notna! http://i268.photobucket.com/albums/jj7/mace1337/emot-argh.gif

mace wijzigde dit bericht 09-09-2008 23:18 (25%)

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

quote:
Notna schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:17:
Een trigger bot laat de hitboxes zien (voor alle objecten heen). De aimbot, richt gewoon voor je waar je de meeste damage doet (En laat ook de posities zien, alhoewel dat ism een wallhack is dacht ik) ;)

@ Hieronder : :D ha 2de keer vandaag :D
Bedankt voor de toelichting Notna.

Tja als je de hitboxes kan zien heb je uberhaupt al een gigantisch tactisch voordeel en als je automatisch schiet op het moment dat er iets voor je verschijnt heb je het in scout battles verdomd gemakkelijk. Wat voor lol heb je dan nog aan het spel? -O-

Mééééédic
Reg. datum: 04 oktober 2007

quote:
CapTVK schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:18:
. Wat voor lol heb je dan nog aan het spel? -O-
dat dacht ik ook net. op de pub is er toch niets leuker dan mensen die beter dan je zijn te dominaten op een eerlijke manier

quote:
psyduck170 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 00:24:
[...]

dat dacht ik ook net. op de pub is er toch niets leuker dan mensen die beter dan je zijn te dominaten op een eerlijke manier
Inderdaad, tegen Koeitje en Mistav leg ik meestal het loodje (auw!) maar af en toe ben ik ze toch te snel af. Dat is juist de kick. :Y)

Reg. datum: 07 maart 2007

die moonroach schoot me altijd neer met 2 schoten alhoewel scout versus scout is dat nogal common
komt het niet altijd voor

1 ding is vet leuk ik ben nu 10x beter dan moon en dat was me aim ook.
terwijl ik er niks voor gedaan heb ;p

Zerokewl wijzigde dit bericht 10-09-2008 06:51 (31%)

Reg. datum: 20 augustus 2006

quote:
Zerokewl schreef op woensdag 10 september 2008 @ 06:50:
die moonroach schoot me altijd neer met 2 schoten alhoewel scout versus scout is dat nogal common
komt het niet altijd voor

1 ding is vet leuk ik ben nu 10x beter dan moon en dat was me aim ook.
terwijl ik er niks voor gedaan heb ;p
Weet je dat zeker, je hebt het erover dat je beter bent als iedere scout in got clan en gelijk bent aan arie, volgens mij valt dat toch vies tegen zero :')
Ach, cheaten = fail maar zou toch wel weten van moonroach hoe en wat.

Reg. datum: 07 maart 2007

quote:
Napo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 07:35:
[...]

Weet je dat zeker, je hebt het erover dat je beter bent als iedere scout in got clan en gelijk bent aan arie, volgens mij valt dat toch vies tegen zero :')
Ach, cheaten = fail maar zou toch wel weten van moonroach hoe en wat.
ik schat me zelf wel in ja als gelijk kwa arie iets beter off slechter.
mjah arie heeft meer clan ervaring ;>

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
Hathor schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:34:
Volgens mij vind Cabo geen bal aan al die match reports. Jammer voor je Cabo :P

GoT¹ vs VTroopers
Het is allemaal hoe jij dat ziet. Iedereen interperteerd een match op z'n eigen manier. Dit is ook jouw manier. En als je dit via sourcetv bekijkt kan iedereen zijn eigen mening vormen. In plaats van onbewust gemanipuleerd worden.

Cabo wijzigde dit bericht 10-09-2008 10:23 (84%)

Reg. datum: 26 juli 2006

Naar.

Gisteren na een hoop gepruts één van die demo's bekeken en hij haalt inderdaad wel stunts uit die aardig pittig zijn. En inderdaad; hij speelt compleet anders scout dan ik. Niet dat ik weet hoe het moet, maar hij kijkt inderdaad niet goed om zich heen en gebruikt zijn double jumps soms vreemd.

Enfin, Moonroach ontkent zelf, las ik hierboven, maar in hoeverre valt de expertise van die ETF2L te betwijfelen? Ik zou het jammer vinden als Moon nooit meer op de server zou spelen. Met zijn maffe namen en gezever over de mic is hij een toevoeging.

---

Edit:
quote:
Cabo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:23:
[...]Het is allemaal hoe jij dat ziet. Iedereen interperteerd een match op z'n eigen manier. Dit is ook jouw manier. En als je dit via sourcetv bekijkt kan iedereen zijn eigen mening vormen. In plaats van onbewust gemanipuleerd worden.
Kom op zeg. Zou Hathor er op uit zijn ons te manipuleren met zijn match-verslagen? Wat zou het doel daarvan zijn? Hij brengt gewoon verslag uit van een match en natuurlijk geeft hij dan een inpretatie, maar dat is inherent aan 'verslaggeving'. Anders zou hij een log moeten posten met daarin alle ingame acties, maar dat leest niet.

LUH-3417 wijzigde dit bericht 10-09-2008 10:27 (38%)

Dagen van gras, dagen van stro

quote:
LUH-3417 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:23:
...
Enfin, Moonroach ontkent zelf, las ik hierboven, maar in hoeverre valt de expertise van die ETF2L te betwijfelen? Ik zou het jammer vinden als Moon nooit meer op de server zou spelen. Met zijn maffe namen en gezever over de mic is hij een toevoeging.
...
o.a. premier division clanspelers hebben naar de demo gekeken. Zij kennen echt het verschil tussen zeer goede spelers en cheaters.

The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be

Shabba FC olé olééé!

quote:
Met zijn maffe namen en gezever over de mic is hij een toevoeging.
Maar we weten nu wel waarom hij zoveel tijd had om constant in de mic te bleren :+
quote:
Cabo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:23:
[...]

Het is allemaal hoe jij dat ziet. Iedereen interperteerd een match op z'n eigen manier. Dit is ook jouw manier. En als je dit via sourcetv bekijkt kan iedereen zijn eigen mening vormen. In plaats van onbewust gemanipuleerd worden.
Ieder verslag is subjectief. Toch kijken er meer mensen naar de voetbalsamenvattingen bij Studio sport dan naar rechtstreekse uitzendingen. Ik vind het een leuke bijdrage aan dit topic, en ik snap niet waarom je dat hier niet wilt zien.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"

Reg. datum: 15 december 2005

quote:
Kanarie schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:34:
[...]

o.a. premier division clanspelers hebben naar de demo gekeken. Zij kennen echt het verschil tussen zeer goede spelers en cheaters.
Ik heb de demo's ook bekeken maar moet eerlijk zeggen dat ik geen direct bewijs zag om te kunnen zeggen dat hij cheat.
Zo stond in de eerste map Arie boven Moonroach en in de 2de map heeft de enemy scout hem nog een tijdje gedominate. (dezelfde scout die daarna met de vermoedens naar voren kwam.
Bovendien heeft de clan die Moonroach beschuldigde openlijk geprobeerd Arie en Mistav te reqruiten. Dat geeft mij reden iig aan hun woord te twijfelen.

Naar mijn mening over cheats behoor je daardoor een oneerlijk voordeel te krijgen over andere spelers. Dit zou dus ook in moeten houden dat een enemy scout het niet voor elkaar zou moeten krijgen jou te dominaten of een friendly scout meer punten scoort dan jou.

Ik heb mijn twijfels ook uitgesproken aan Mistav maar zowel hij als de ETF2L admins waren er wel van overtuigt dat hij cheat. Zal de demo's nog eens kijken later..

Hathor wijzigde dit bericht 10-09-2008 11:48 (7%)

Shabba FC olé olééé!

quote:
Hathor schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:46:
Naar mijn mening over cheats behoor je daardoor een oneerlijk voordeel te krijgen over andere spelers. Dit zou dus ook in moeten houden dat een enemy scout het niet voor elkaar zou moeten krijgen jou te dominaten of een friendly scout meer punten scoort dan jou.
Dat eerste punt deel ik, maar de conclusie die je daaruit trekt is niet zo logisch. Als je ergens beter van wordt dan je eigenlijk bent, dan benadeel je je tegenstander daar al mee. Dat deze hack niet goed genoeg is om altijd de beste te lijken doet er dan toch niet toe? Als hij door die hack 1 kill meer heeft gemaakt dan zonder hack, dan heeft zijn tegenstander daardoor al onevenredig veel nadeel van ondervonden.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"

Reg. datum: 27 augustus 2004

Heeft iemand misschien zin om de stukjes waar moonroach cheat te knippen en in een video te monteren. :+
quote:

Kom op zeg. Zou Hathor er op uit zijn ons te manipuleren met zijn match-verslagen? Wat zou het doel daarvan zijn? Hij brengt gewoon verslag uit van een match en natuurlijk geeft hij dan een inpretatie, maar dat is inherent aan 'verslaggeving'. Anders zou hij een log moeten posten met daarin alle ingame acties, maar dat leest niet.
quote:
Shabbaman schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:22:

Ieder verslag is subjectief. Toch kijken er meer mensen naar de voetbalsamenvattingen bij Studio sport dan naar rechtstreekse uitzendingen. Ik vind het een leuke bijdrage aan dit topic, en ik snap niet waarom je dat hier niet wilt zien.
Ik wist niet dat er vraag naar was. Blijbaar heeft het voor andere wel toegevoegde waarde. :)

Even een paar vermakelijke quotes
quote:
LUH-3417 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:51:
Vervolgens vielen wij aan met een team van zes spy's, vermomd als medic's die constant 'Spy!' en 'Medic!' aan het brullen waren. Vreemd genoeg was ook dit geen succes.

Hoewel de score dus 12-0 voor StarLike was, was Team 3 dus duidelijk de morele winnaar.
Niet zo succesvol nee ;( Maar wel een winnaar d:)b
quote:
Hathor schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:34:

Wij hebben het midden op dit moment sterk in handen en zijn bezig de aanval op hun intelroom voor te bereiden. Ineens roept Viqun dat er een spy bij hem is. Met een sentry als ondersteuning verwachte iedereen dat Viqun het wel op zou lossen maar niet veel later komt de spy met intel richting het midden rennen.
Opeens had die spy de intel d:)b

Mooh?

quote:
Hathor schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:46:
[...]

Ik heb de demo's ook bekeken maar moet eerlijk zeggen dat ik geen direct bewijs zag om te kunnen zeggen dat hij cheat.
Zo stond in de eerste map Arie boven Moonroach en in de 2de map heeft de enemy scout hem nog een tijdje gedominate. (dezelfde scout die daarna met de vermoedens naar voren kwam.
Bovendien heeft de clan die Moonroach beschuldigde openlijk geprobeerd Arie en Mistav te reqruiten. Dat geeft mij reden iig aan hun woord te twijfelen.

Ik heb mijn twijfels ook uitgesproken aan Mistav maar zowel hij als de ETF2L admins waren er wel van overtuigt dat hij cheat. Zal de demo's nog eens kijken later..
Wat opvalt is dat hij eigenlijk nooit mis schiet. Dat is dodgy. Eigenlijk zou je demo's MET hitboxes in slowmotion moeten bekijken.
quote:
Kanarie schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:34:
[...]

mijn ervaring (uit lineage2, niet tf2 ;) )verteld mij dat juist mensen die legit spelen vaak cheaters niet herkennen. het argument dat je dan vaak hoort is dat iemand nooit zo "goed" kan zijn. (of dom, in het geval van lineage2 bots)
juist mensen die zelf cheaten kunnen een cheater van grote afstand ruiken.
Als je zelf cheat weet je namelijk heel goed de beperkingen van cheats.
bvb met een trigger-hack waar moon van word beschuldigd, zou je in 1 actie elke keer moeten schieten als je crosshair over een enemy gaat. Nu kan iemand cheats natuurlijk aan/uit zetten en expres wat foutjes maken, maar 2 diputabele hits, gevolgd door 1 misser (of 1 keer een enemy in je crosshair krijgen en niet schieten) zijn bewijs dat iemand niet cheat.

-=Specs=- TF2: [GoT|TheS4ndm4n L2: TheS4ndm4n (Bartz) AoC: Doll(Wildsoul)

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: