Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2, deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 januari 2007

Zo, dat was weer eens Team Fortress op z'n gezelligst :D.

letitrednO
Reg. datum: 15 juni 2003

Dat was een leuke pot.

Alhoewel ik niet de echte mace ben volgens iedereen.

mja ik kan er mee leven. :P

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

Reg. datum: 26 juli 2006

Zeg, hoe zit dat nu precies met die HLstatsX? Je krijgt nu aan het einde van een run (als je dood bent) extra punten voor double-, triple-, quatro-... enz- kills?

Dat is tof, maar volgens mij is HLstatsX nog wel een beetje in de war. Gisteren deed het in ieder geval een aantal rekensommen waar ik niet echt wijs uit werd. Ik kreeg bijvoorbeeld plus vijf punten voor het afmaken van iemand, maar mijn totaal ging drie omlaag?

Ev-a!

quote:
Notna schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:12:
[...]
Ben niet de enige. En bullshit is het niet, kijk dat jij nou tegenover naab snipers zit kan ik niet helpen. Maar tegenover Linc of Moon, kan je beter niet gaan springen. Je bent rete voorspelbaar al springend (scout daargelaten gezien die mid jump van richting kan veranderen.) Als een miedic of welke andere class dan ook een jump doet (gewoon of met rocket/sticky) ben je het haasje. Niks is zo voorspelbaar als een sprong.

Maargoed, ga vooral door met je tactiek. Kan ik weer wat punten bij elkaar sprokkelen :Z
Het quoten van de mening van een speler is nooit geen bewijs, maar dat terzijde gelaten :D . En ik heb het niet over continue springen als een konijn; je zei het zelf al, als je stopt met jezelf verdedigen en even leest ;) . Het is beter om heen en weer te rennen [en ik ben van mening dat een onverwachtse sprong er wel degelijk voor kan zorgen dat je een kogel met je borst kopt als met je kop, tis in ieder geval al vaker gebeurd] dan in een rechte langzame lijn achter een soldier of heavy aan te lopen.

Hierover waren we het al eens :Z . En springen moet je ook niet continue doen he; maar net wanneer je voelt dat die kogel komen gaat. Dat leer je wel een beetje van online fps - wanneer die sniper op je wil poppen. Sowieso is het vrij duidelijk als hij inzoomt en dan langzaamstappend een hoekje omkomt, maar ook als je weet dat hij al om een bepaald hoekje staat bijvoorbeeld. Een echt goede sniper heeft bergen geduld en schiet alleen trefzeker, tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen :D . Maar geloof me, het zijn er echt niet zoveel :) .

An eye for an eye and the whole world goes blind - System

Powered by Fender

quote:
LUH-3417 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:16:
Zeg, hoe zit dat nu precies met die HLstatsX? Je krijgt nu aan het einde van een run (als je dood bent) extra punten voor double-, triple-, quatro-... enz- kills?

Dat is tof, maar volgens mij is HLstatsX nog wel een beetje in de war. Gisteren deed het in ieder geval een aantal rekensommen waar ik niet echt wijs uit werd. Ik kreeg bijvoorbeeld plus vijf punten voor het afmaken van iemand, maar mijn totaal ging drie omlaag?
Volgens mij zijn dat nieuwe stats items waarmee je punten mee kan verdienen. Alleen klopt er geen ruk van, vaak staat er double/triple kill terwijl je maar 1 iemand hebt gefragd.
Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

Mochten er trouwens mensen zin hebben:

www.nlff.nl

84.243.254.180:27015

Vanavond open ik samen met wat andere een (fun) TF 2 server. Verwacht geen hoogstaand gehalte (hoeft ook niet ;) ) maar om te funnen wellicht een aangename verandering

Plugin loopt nog niet helemaal vlekkeloos, maar er is iig een redirect server ;) :P

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

letitrednO

Leuk, een fun server. :D
Om eventjes te ontsnappen an al dat serieuze gedoe. :P

(Zoals gisteren, eerst kwam ik met mijn a-team muziekje, en toen hadden we een paar minuten later een Murdock, Face, B.A. en Hannibal in de server. :+ Later een scout rush gedaan, iedereen als scout, of de spy rush waarbij iedereen als spy ging vermomd als medic, dat zal er wel vreemd hebben uitgezien zeg. _O- )

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

Daar was ik bij ja :')

Wel humor, maar daar doe je het niet al te lang natuurlijk ;) Er word op de GoT server vaak genoeg serieus gespeeld, bij mijn server zal dat wat minder zijn :P

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

letitrednO

Ohja, daar was je idd bij. :P

Forza Ferrari

Gisteren op een UK server een zeer leuk potje goldrush gespeeld, heb er in normale gameplay de "Heavy Industry" achievement gehaald = $200 000 kogels in één leven. Met dank aan de dispenser van de engineer in een tunneltje uiteraard. :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima.
Legale gamescollectie|DVD Collection

Mooh?
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
falcon4ever schreef op woensdag 03 september 2008 @ 10:17:
[...]

Volgens mij zijn dat nieuwe stats items waarmee je punten mee kan verdienen. Alleen klopt er geen ruk van, vaak staat er double/triple kill terwijl je maar 1 iemand hebt gefragd.
En als de ronde eindigt krijg je ook geen punten, heb het gecontroleerd nadat ik een kill streak had vlak voor een overwinning :'(
Reg. datum: 07 maart 2007

quote:
Koeitje schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:25:
[...]

En als de ronde eindigt krijg je ook geen punten, heb het gecontroleerd nadat ik een kill streak had vlak voor een overwinning :'(
had ik wel ;>.
mjah boeiend zou beetje buggy kunnen zijn gewoon explode binden voor de ronde eindigt suicide ;>.
off maar acepteren ;>.
alhoewel voor zo iemand als jij eerder -15 punten krijgt in plaats van bv.
-2 +9 voor streak bv
off -6 +9 whatever ;>

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
Is dat tegenwoordig het einde van een zin of regel?

Community Person
Reg. datum: 19 oktober 2006

quote:
Woohooo schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:45:
Hoe werkt het trouwens met die sprays?
Als ik die spray instel zie ik tijdens het spelen nog steeds een vraagteken staan bij de scorelijst..

Edit; oh ik zie het nu pas dat dit met steam te maken heeft :D
Scorelijst = Steam Avatar/Profile
Spray = Ingame op T drukken.

@Cabo, ja ;>
Jij gaat ook niet met de tijd mee ;>.

Brian wijzigde dit bericht 03-09-2008 18:20 (6%)

rm -rf *

Reg. datum: 07 september 2006

quote:
Cabo schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:13:
[...]

Jup, tenzij de zin eindigt met "bv.", dan hoeft het niet. ;>

Hit Me!

Reg. datum: 11 december 2005

quote:
Pinjataaa schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:24:
[...]

Jup, tenzij de zin eindigt met "bv.", dan hoeft het niet. ;>
Vanmiddag weer een paar potjes gespeeld op de got server, weer voor bigbadbadkuip uitgemaakt O-) ;>

ga mn naam maar verranderen in pl_bigbadwater :9 ;>

GoT-Guildwars

Reg. datum: 07 maart 2007

quote:
Cabo schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:13:
[...]

ja en alterniefe smilie die ik use omdat geen :) smily wil
doe ik haake . , omdat te omzeilen.

letitrednO

quote:
Zerokewl schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:44:
[...]

ja en alterniefe smilie die ik use omdat geen :) smily wil
doe ik haake . , omdat te omzeilen.
Deze is toch wel geschikt? :>

Boulevard of broken dreams

Zullen we het maar gewoon weer ontopic over Team Fortress 2 hebben, ipv zo'n offtopic discussie over smilies?

LP | House | AJ
And I'm the only one and I walk alone.

Reg. datum: 07 september 2006

quote:
Bigbadkip schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:30:
[...]

Vanmiddag weer een paar potjes gespeeld op de got server, weer voor bigbadbadkuip uitgemaakt O-) ;>

ga mn naam maar verranderen in pl_bigbadwater :9 ;>
Ik las ook bigbadbadkuip op 1 of andere manier.. Vaag! ;>
quote:
LUH-3417 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:16:

Volgens mij is dat wel de bedoeling ja, echter heb ik heel vaak gehad dat ik teveel of teweinig punten krijg. Bijvoorbeeld tripple kill terwijl ik er maar 1 had (misschien assist) en soms niets terwijl ik er ruim 3 of meer heb afgeschoten.
Maar het idee is leuk :)

Als jij iemand afschiet die hoger in rang is, bijvoorbeeld koeitje, dan krijg je bijna altijd +15. Als je iemand onderaan afschiet zijn het er +5 volgens mij. Alleen als je dan dood gaat door iemand van een lage rang gaat er max. 15 af ..

Dat is wat ik ervan begrepen heb.. kan zijn dat ik er helemaal naast zit..

Wat is niet snap is hoe je nu precies een crit krijgt... Kan ik dat ergens vinden?
Ik heb telkens dat ik iemand afschiet en dat hij dan op het laatste moment een crit heeft..

Hit Me!

Mooh?
Reg. datum: 09 november 2005

Aangezien niet iedereen op tf2.be meeleest: Notna is bezig met het opzetten van een echte funserver. Als hij de plugins op orde heeft gaan we 'm weleens stresstesten :).
letitrednO

quote:
Koeitje schreef op donderdag 04 september 2008 @ 00:29:
Aangezien niet iedereen op tf2.be meeleest: Notna is bezig met het opzetten van een echte funserver. Als hij de plugins op orde heeft gaan we 'm weleens stresstesten :).
quote:
Notna schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:52:

www.nlff.nl

Vanavond open ik samen met wat andere een (fun) TF 2 server. Verwacht geen hoogstaand gehalte (hoeft ook niet ;) ) maar om te funnen wellicht een aangename verandering

Plugin loopt nog niet helemaal vlekkeloos, maar er is iig een redirect server ;) :P
;)

moeh?

quote:
Notna schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:52:

www.nlff.nl

Tja, moet je wel op de site kunnen komen met Google Chrome ;)
code:
1
2
3
Unknown user-agent

You are banned from this site due to a unknown user-agent.

Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
Fuelke schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:09:
Gisteren op een UK server een zeer leuk potje goldrush gespeeld, heb er in normale gameplay de "Heavy Industry" achievement gehaald = $200 000 kogels in één leven. Met dank aan de dispenser van de engineer in een tunneltje uiteraard. :)
Hoe zie je eigenlijk voor hoeveel cash je aan kogels verschiet?

Geen schaap.

moeh?

quote:
Bor de Wollef schreef op donderdag 04 september 2008 @ 08:46:
[...]

Hoe zie je eigenlijk voor hoeveel cash je aan kogels verschiet?
Niet, dat wordt intern gewoon bij gehouden. Wellicht dat je het in de achievement zelf ook kan zien? Maar misschien is wordt die alleen geupdate nadat je dood gaat, net als de healing achievements van de medic.

Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: