Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] Dell Studio 15 - Deel 1

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 04 april 2001

damn, ik heb net de offerte opgestuurd :|
Hoe kom je aan die waardebonnen? Ik had nog bij de aanbiedingen gekeken, maar daar stond niets bij :|
quote:
TweakersOnly schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:34:
[...]
Als ik jou was, zou ik Dell nog maar even bellen en vragen voor korting. :) :)

Er zijn twee Dell waardebonnen geldig, waarmee je in totaal 15% korting krijgt.

[...]

Ik heb even jouw configuratie ingevoerd op de website:

[...]

Zover ik kan zien is het nige verschil de 7200rpm harde schijven, die kon ik niet selecteren op de website. Ik kom uit op een totaalprijs van 1668 euro inclusief verzendkosten.

Ik mis mijn 156!

quote:
LaTiNo schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:35:
damn, ik heb net de offerte opgestuurd :|
Hoe kom je aan die waardebonnen? Ik had nog bij de aanbiedingen gekeken, maar daar stond niets bij :|
Geen paniek, bel naar customer service 020-674 5298 of je verkoper en annuleer je order. Vervolgens kun je een nieuwe order plaatsen bij je verkoper. Geef dan wel duidelijk aan dat je gebruik wilt maken van de waardebonnen.

Edit: Kortingswaardebonnen krijg je via de mail, maar kun je ook in het GoT-Dell-waardebonnen topic vinden: zie dell waardebonnen? (coupons)

TweakersOnly wijzigde dit bericht 17-07-2008 16:50 (14%)

Geweldig! Je bent een held! Ik krijg alsnog die 10% korting (je mag maar een bon tegelijk gebruiken).
Ik had me notabene aangemeld voor die mail, maar niets ontvangen. _/-\o_
quote:
TweakersOnly schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:44:
[...]
Geen paniek, bel naar customer service 020-674 5298 of je verkoper en annuleer je order. Vervolgens kun je een nieuwe order plaatsen bij je verkoper. Geef dan wel duidelijk aan dat je gebruik wilt maken van de waardebonnen.

Edit: Kortingswaardebonnen krijg je via de mail, maar kun je ook in het GoT-Dell-waardebonnen topic vinden: zie dell waardebonnen? (coupons)

Ik mis mijn 156!

quote:
LaTiNo schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:52:
Geweldig! Je bent een held! Ik krijg alsnog die 10% korting (je mag maar een bon tegelijk gebruiken).
Ik had me notabene aangemeld voor die mail, maar niets ontvangen. _/-\o_
Beide bonnen mogen op de website tegelijkertijd worden gebruikt. Als je nog lef hebt én een kleine honderd euro extra wilt besparen, bel je nogmaals naar Dell en geef je dat aan. Ook telefonisch zullen ze normaliter dan beide bonnen accepteren. Anders even een andere verkoper proberen te spreken.
Reg. datum: 27 juli 2005

Ik ben van plan op een studio 15 te kopen maar heeft er iemand goede duidelijke foto's van de studio 15. op google is er haast niets te vinden.
En zit er als je niet het topo design kiest dat "gestreepte" wel aan de binnen kant naast het touchpad?

Kabbie_Kabbie wijzigde dit bericht 18-07-2008 13:11 (26%)

One Lemming to rule them all!

Zoek anders even op Notebookreview.com. Daar hebben ze in ieder geval goede foto's van de Studio 17. Overigens wil ik je wel er even op wijzen dat de XPS M1530 gunstiger geprijsd is icm kortingsbonnen dan de Studio 15.

Het topo design zit wel aan de binnenkant als voor een 'gewone kleur' kiest.

And remember, Respect is Everything !

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
alex3305 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:39:
Zoek anders even op Notebookreview.com. Daar hebben ze in ieder geval goede foto's van de Studio 17. Overigens wil ik je wel er even op wijzen dat de XPS M1530 gunstiger geprijsd is icm kortingsbonnen dan de Studio 15.

Het topo design zit wel aan de binnenkant als voor een 'gewone kleur' kiest.
Dankje, Maar die kortingsbonnen werken ook op de studio lijn dus je krijgt voor bijde evenveel korting.

Vind het wel jmmer dat dat topo ook aan de binnenkant zit. Het glimt ook wel erg als ik het goed zie. had het liever gewoon kaal en mat. :'(

Reg. datum: 15 juli 2008

quote:
Kabbie_Kabbie schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:55:
[...]

Dankje, Maar die kortingsbonnen werken ook op de studio lijn dus je krijgt voor bijde evenveel korting.

Vind het wel jmmer dat dat topo ook aan de binnenkant zit. Het glimt ook wel erg als ik het goed zie. had het liever gewoon kaal en mat. :'(
http://www.engadget.com/p...o-laptop-hands-on/885506/

Reg. datum: 06 juni 2008

hallo,

ik wil graag wat meer weten over de studio 15, aangezien ik het een goeie laptop vind voor het geld dat je er voor neerlegd, alleen de ati kaart ... daar baal ik een beetje van aangezien ik er geen goede ervaringen mee heb.. maar heeft iemand ervaring met de kaart die in de laptop zit??? zou je er bijvoorbeeld cod 4 op kunnen spelen? ook zou ik het "echte" verschil tussen een 7200 en een 5400rpm schijf in een notebook wel eens willen horen van iemand...

Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
Draakje1 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:57:
hallo,

ik wil graag wat meer weten over de studio 15, aangezien ik het een goeie laptop vind voor het geld dat je er voor neerlegd, alleen de ati kaart ... daar baal ik een beetje van aangezien ik er geen goede ervaringen mee heb.. maar heeft iemand ervaring met de kaart die in de laptop zit??? zou je er bijvoorbeeld cod 4 op kunnen spelen? ook zou ik het "echte" verschil tussen een 7200 en een 5400rpm schijf in een notebook wel eens willen horen van iemand...
Wees blij dat er een ATI-kaart inzit. Naar het schijnt bevatten alle mobiele GPU's van de G84 en G86 (oa 8400M GS) van NVIDIA een constructiefout. Check de topic's rond de XPS-line op notebookreview.com maar eens. Ook HP heeft problemen met NVIDIA in haar laptops. Het is dus niet toevallig dat Dell opeens massaal (heel de Studio line) overgeschakeld is op ATI.

quote:
FezzFest schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:45:
[...]

Wees blij dat er een ATI-kaart inzit. Naar het schijnt bevatten alle mobiele GPU's van de G84 en G86 (oa 8400M GS) van NVIDIA een constructiefout. Check de topic's rond de XPS-line op notebookreview.com maar eens. Ook HP heeft problemen met NVIDIA in haar laptops. Het is dus niet toevallig dat Dell opeens massaal (heel de Studio line) overgeschakeld is op ATI.
oke, ik snap de keuze van dell alleen wil ik graag weten of je met deze kaart ook games als cod 4 kunt spelen, aangezien dit met een intel express niet gaat...

100% atheïst
Reg. datum: 25 september 2005

Dude, doe wat moeite en kijk op google ofzo.
quote:
Call of Duty 4: 1280x800, med Details: 5-16 fps -> not playable (playable with lower settings)
Voilà, omdat ik niet de moeilijkste ben, maar doe voortaan zelf even onderzoek.

RnB wijzigde dit bericht 20-07-2008 17:14 (69%)

quote:
RnB schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:11:
Dude, doe wat moeite en kijk op google ofzo.

[...]

Voilà, omdat ik niet de moeilijkste ben, maar doe voortaan zelf even onderzoek.
okee.... dankje ! _/-\o_ kan je die site ook mis even geven dat zou zeker handig zijn (gegoogled had ik al lang al maar kon niet echt nuttige info vinden....

100% atheïst

Tik <whateveryouwannaknow> in Google.nl in en men kan de was doen.

Die quote heb ik van notebookcheck, de eerste hit op google...

quote:
RnB schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:37:
Tik <whateveryouwannaknow> in Google.nl in en men kan de was doen.

Die quote heb ik van notebookcheck, de eerste hit op google...
Vaak is het verschil tussen iets nuttigs vinden en niet juist <whateveryouwannaknow> ;)
Een woordje of lettertje kan al een verschil maken. Ik kies ook altijd net de verkeerde combi's :/

Ik mis mijn 156!

100% atheïst

offtopic:
Zal ik anders een cursusje Google geven aan mensen die altijd verkeerde combi's tikken? :+

RnB wijzigde dit bericht 21-07-2008 11:02 (3%)

Codaname-47-
Reg. datum: 23 augustus 2003

Heeft iemand al de Dell Studio 15 besteld/binnen? Ik lees namelijk op sommige fora dat de boxen niet echt goed geluid produceren. Voor de rest lijkt het namelijk een erg leuk laptopje.

Athlon XP 1800+, GeForce 4 Ti 4200, 512 mb-ram, 17' Samsung monitor, FPS 1600, Working at Project Salvation, a HL2 MOD. More info at www.projectsalvation.tk

Reg. datum: 15 juli 2008

quote:
Hitman-47- schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:25:
Heeft iemand al de Dell Studio 15 besteld/binnen? Ik lees namelijk op sommige fora dat de boxen niet echt goed geluid produceren. Voor de rest lijkt het namelijk een erg leuk laptopje.
Ik verwacht de mijne deze week... O-)

quote:
Hitman-47- schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:25:
Zou wel jammer zijn zo'n achteruitgang, ik heb nu een Inspiron 9300 met zo'n mini-subwoofertje en dat klinkt best goed bij films/series.

Ik mis mijn 156!

Reg. datum: 21 juli 2008

Ik heb mijn Studio 15 afgelopen zondag besteld, gisteren betaald, en vandaag via de mail mijn orderbevestiging binnen. Tijdens het bestel proces, stond er dat de levertijd maar 2 weken zou duren. Nu staat er op mijn factuur. "Verwachte leverdatum: 18 augustus". Dat is nog een hele maand. |:( Krijg gelukkig wel 18% korting op mijn bestelling :)

net de studio 15 binnengekregen en ziet er zeer netjes uit. Alleen wel een bol toetsenbord. Lijkt dus op dezelfde problemen als bij de XPS. Dadelijk dell maar eens bellen

zie ook dat het toetsenbord nederlandstalig is, terwijl er op de website toch duidelijk staat: Toetsenbord Internal US/International Qwerty Keyboard

nou net met Dell gebeld en die wilden meteen het hele systeem gaan omruilen, omdat de fout aan hun zou liggen. Kon ik dus bijna een maand gaan wachten op een nieuwe. Ging ik dus niet mee akkoord. Nu sturen ze me gewoon een nieuw toetsenbord (US/International) en los ik het zelf op.

Reg. datum: 20 mei 2004

had ik ook zelf gedaan maze, is niet heel moeilijk, maar wel voorzichtig zijn, want veel plastic hangt aan elkaar vast.

zou je me ff kunnen uitleggen hoe je dat precies hebt gedaan, niet dat ik dadelijk alles zelf stuk maak. ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: