Reg. datum: 14 oktober 2005
ik kan het niet meer eensch zijn met dan wat hier staat geschrevenquote:
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 13
Pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]ik kan het niet meer eensch zijn met dan wat hier staat geschrevenquote:D3ton8oR schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:13:
Tja, moet ie zelf maar weten.. Hij heeft een risico genomen door isk te kopen en is keihard vol op z'n bek gegaan en betrapt. Heb ik absoluut geen medelijden mee, hoeveel duizenden dollar hij er ook aan gespendeerd heeft. Ik heb ook bijna perfecte titan skills, maar ik heb gewoonweg geen iskies om er een te kopen. Pech voor mij! Ik heb nog geen halve seconde gedacht om isk te kopen met m'n zuurverdiende centen en al zeker niet via ongure websites. Is het me allemaal niet waard hoor, voor een hoopje "domme pixels". Ik doe ingame gewoon m'n ding wel en ik zie wel hoe ver ik raak. Misschien vind ik er ooit es eentje per ongeluk verdwaald in space ;-)
Ben blij dat ie z'n titan kwijt is, hoop dat hij er nog lang pijn van heeft. Mooi voorbeeld en mooie waarschuwing naar de rest toe.
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
WoW: Dricus lvl 70 lock @ Arathor
Deathscythehell wijzigde dit bericht 27-08-2008 09:54 (17%)
Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power
Hij heeft geen ISK Gekocht of heb je daar bewijs voor? Hij heeft het van een renters account gehaald, waar vermoedelijkisk sellers geld op storten als rent.quote:D3ton8oR schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:13:
Tja, moet ie zelf maar weten.. Hij heeft een risico genomen door isk te kopen en is keihard vol op z'n bek gegaan en betrapt. Heb ik absoluut geen medelijden mee, hoeveel duizenden dollar hij er ook aan gespendeerd heeft.
Wat is dat nou weer voor opmerking?quote:Ben blij dat ie z'n titan kwijt is, hoop dat hij er nog lang pijn van heeft. Mooi voorbeeld en mooie waarschuwing naar de rest toe.
Er is 45 miljard van isk farmers/sellers naar een alliance wallet gegaan en van daar naar een speler die er een Titan mee financiert. Of er daarvoor geld in cash of Paypal van eigenaar is gewisseld kan nooit bewezen of ontkracht worden. Het gedrag (plus deleten van het character via wie het geld ging) levert verdenking op en de tegenstrijdige verklaringen en ontwijkende antwoorden tegen CCP en in publiek zijn dan voldoende voor een ban. CCP hoeft niks te bewijzen, het enige waar je in een rechtszaak kan bereiken zou het terugbetalen van vooruit betaald abonnememt zijn.quote:KIATJ schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:05:
[...]
Hij heeft geen ISK Gekocht of heb je daar bewijs voor? Hij heeft het van een renters account gehaald, waar vermoedelijkisk sellers geld op storten als rent.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Nu mag je eens raden wie ik geneigd ben te geloven... Iemand die luidop zit te roepen dat ie oneerlijk behandeld is, maar tot nu toch nog geen enkele stap ondernomen heeft om het tegendeel te bewijzen (klacht -> rechtbank -> die hebben namelijk wél het recht om te controleren of die nu echt isk gekocht heeft of niet) en op meerdere onwaarheden betrapt geweest is (dingen die niet kloppen met logs etc) OF iemand die nog op geen enkele leugen betrapt geweest is en zelf meegewerkt heeft aan het onderzoek naar de bron van isk.. Als er 45 bill in je wallet komt op zo'n manier, met zo'n omschrijvingen ga je niet gewoon zeggen van "oh, dat lijkt niet verdacht, ik stuur het wel door naar mijn main en koop er een titan mee". En een renters-account wordt niet gewist nadat je één keer je huur verstuurd hebt naar je main.quote:The titan pilot had an alt on another account. That alt received 45 billion ISK - DIRECTLY - from many assorted ISK selling accounts. I am referring to those cut up streams of ISK donations, each totaling a few hundred million, with explanations that make very little sense. "Thx for your protection"..."Boy your ship"(sic)...etc.
Imo is het zowiezo al diep triest hoe diep het superieuriteitsgevoel zit bij de gemiddelde eve player.quote:25jaar en een opmerking van een 7jarige, speel zkr WoW ofzo?
Eve is inderdaad iets moeilijker.quote:MrHuge schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:36:
Ik heb gisteren een trial account aangemaakt om EVE eens te proberen. Het verhaal erachter spreekt me wel aan en ook de uitgebreide mogelijkheden om je te ontwikkelen. Ook dat het concept van jezelf ontwikkelen behoorlijk anders is dan de 'standaard' MMORPG's zoals WoW spreekt me wel aan.
Het is (als WoW speler) wel behoorlijk wennen, zeg. Daar waar je in WoW meteen met een verhaallijn begint, wordt je in EVE na het doen van je tutorials min of meer aan je lot overgelaten (zo lijkt het). Bij het aanmaken van je character is het vooral erg moeilijk om in te schatten wat voor gevolgen de beslissingen die je neemt zullen gaan hebben in de rest van het spel.
Ook moet ik aan de user-interface wennen. Die is niet heel erg gemakkelijk te doorgronden. Al met al vind ik het wel een uitdaging om na de eerste stroeve kennismaking de charme van het spel te gaan zien, dus ik ga het nog wel de kans geven.
Wat ik wel kicken vond was dat je je beseft als je inlogt dat je samen met zo'n 25000 andere mensen op één server aan het spelen bent.
Kunnen jullie me wat advies geven hoe je het beste een beetje vertrouwd kunt raken met het spel, naast het doen van de tutorials?

When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout.
EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)
ik de groep trade heb je alle skills die met traden te maken hebben.quote:Hurtebise schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:04:
Is de EVE-University channel nog wel actief? Heb deze toegevoegd als chattab, maar diverse avonden zag ik helemaal nada beweging of conversatie.
Zijn er goede trading guides te vinden? De meeste die ik gevonden zijn vrij basaal. Zou ook willen mijn sell posts willen uitbreiden, nu slechts max. van 5. Welke skills heb je nodig? En dat systeem van die sell range vergroten, vat ik niet helemaal.
Brengt een langere looptijd van je sell offer ook hogere fees of taxes met zich mee?
Die hebben net een war achter de rug dus iedereen is druk bezig met die wallet opnieuw wat op te vullen. Heb die tab ook open staan, meestal is die wel heel actief. Leuke mensen daarquote:Hurtebise schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:04:
Is de EVE-University channel nog wel actief? Heb deze toegevoegd als chattab, maar diverse avonden zag ik helemaal nada beweging of conversatie
D3ton8oR wijzigde dit bericht 27-08-2008 15:20 (11%)
Jip typo ingame dusquote:channel is wel "Eve University" en niet "Eve-University" he.. je weet nooit dat je een typo gemaakt hebt
EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)
Het is een beetje listig maar dit is zoals het volgens mij werkt:quote:Calamor schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:08:
[...]
ik de groep trade heb je alle skills die met traden te maken hebben.
Voor sell range is voor als je spullen wilt verkopen in een andere station.(als ik het niet mis heb)
handig is wel dat je een hoge charm heb voor de skills te leren.
1. Je kan overal in de regio iets dat te koop staat kopen.quote:-Geen skills: Je kan items die te koop staan kopen in de hele regio, je kan items te koop aanbieden die in het station liggen waar je gedocked bent en als je wil kan de die order in de hele regio zichtbaar maken.
Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla
tis het waardquote:De_Bastaard schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:09:
Damn, ik ben nu bezig met Heavy Missiles V... nog 2 weken![]()
![]()
!
angel00008 wijzigde dit bericht 29-08-2008 10:35 (26%)
eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard
Shunt wijzigde dit bericht 29-08-2008 14:23 (30%)
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Caldari was ik met de volgende schepen:quote:Bamischijf schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:57:
Een poos geleden heb ik gespeeld met mijn trial account, het is echt een goed spel.
Vooral het speccen trekt me aan (zoals menig IT-er waarschijnlijk).
Nu vraag ik me wel af.....als je nu echt zou beginnen met EVE, in hoeverre zou je dan nog mee kunnen met de chars die al vanaf het begin spelen?
*Expert vs rookie verhaal zeg maar*
Bamischijf wijzigde dit bericht 29-08-2008 14:48 (8%)
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Maranno wijzigde dit bericht 29-08-2008 16:22 (15%)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 13
Pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus