Reg. datum: 24 februari 2004
Reg. datum: 24 februari 2004
Sjonge hee, wat een hersenloos gezwam van je... Niet echt het niveau dat we hier gewend zijn hoor... En bedoel je met RIFD soms de AIVD? Ach ja, dat lijkt ook zo op elkaar....quote:Rogresalor schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:24:
[...]
Bandopname![]()
Wat is hier aan de hand? Heeft het RIFD ineens een vinger in de pap bij Ziggo?!
Hun de voorwaarden laten voorlezen? Ik wil zelf een kopie van de voorwaarden en ik lees heel wat vlugger dan dat voorgelees.
Toen ik me aanmelde in 2004 kon dat gewoon via een telefoontje en je kreeg je stuf thuisgestuurt. Je gaat me toch niet zeggen dat ze serieus bandopnames maken en dat ze dat aankondigen??
Ik moet 'ja' zeggen en ze nemen dat op? Dan lok je mij uit om daar kutgein mee uit te halen, zielig gedoe![]()
Dat gaat me 2 strepen te ver en niet 1 streep. Ben blij dat mijn contract per 01-10-08 verloopt en ik een PIT abonnement heb en daarvan was het een kwestie van de gegevens op metjelaptoponline.nl invullen, even een kopietje maken van je bankpas en ID (daar kan ik zeker mee inkomen), maar alles is via papier afgehandeld en ik heb niemand zover gesproken. Dat noem ik vertrouwen in de klant hebben inderdaad zoals je aanhaalt.
Nee, ik heb er geen goed woord van over en nu cancel ik mijn opzegging zékèr niet.