De Italiaanse Vodaphone iPhones? Was al een tijdje bekend hoor.
Ik vind het ook zeker meevallen. Zet maar eens een N82 hier naast en je betaalt minstens evenveel. (een goede 550 euro, en dan heb je dus GEEN 8 GB geheugen en ook geen gelikte mediaplayer)
Ik begin alvast te sparen. (ja simlock vrij is een must voor mij) Ik vind prepaid gewoon interessanter (betere controle)
Ik denk niet dat ik meer opgebruik dan een 15 tal euro per maand. Per twee jaar is dat ongeveer 360 euro. Een iPhone los (500) + 400 euro in gebruik is ongeveer 900 euro voor twee maand. Geen idee hoe de abonnementen er uit zullen zien maar het ziet er naar uit dat een 18 maand abo ongeveer 1500 euro zal kosten. Ok, dan heb je waarschijnlijk ongelimiteerde 3G toegang, maar daarvoor doe ik het niet.
Ik wil vooral een iPhone om een iPod en Phone in één toestel te kunnen verenigen. En voor grote datatransfers zal er meestal wel een wifi spot in de buurt zijn. GPS is een leuke extra.
Geen flash ondersteuning vind ik overigens wel niet zo leuk. Denk je eens in wat voor geweldig apparaat het zou worden met toegang tot alle flashgames van sites zoals spele.nl ed. Het zou zomaar een nieuwe eenvoudige NDS kunnen worden

Telefoon, mediaplayer, simpele games in één apparaat. Maar ik vermoed dat apple zelf ook bezig is met een kleine games library en daarom liever niet heeft dat je flash games gaat lopen spelen, of ben ik nu te achterdochtig

Jimmie schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 14:58:
[...]
N95
iPhone
Conclusie: maken allebei bagger foto's, maar leuk genoeg voor kiekjes.
Heeft het dan nut om de telefoon onnodig dik te maken, om er dan een wat betere lens en meer megapixels te maken, voor een verwaarloosbaar kwaliteitsverschil (want blijft slecht)? Nee...
Wow, ik had deze link eerst niet bekeken (omdat het in een voor mij oninteressante discussie kadert) maar omdat deze nog eens gequote werd toch maar eens op geklikt..
Wat is die foto van de N95 slecht zeg, om eerlijk te zijn vind ik de iPhone foto zelfs beter

(en op een gsm boeit het mij niet, dus ik probeer hier geen flame te maken). Is dat dan die fameuze 5 MP?
Nauwelijks meerwaarde. Bekijk die foto, het lijkt wel een aquarel, grote uitgesmeerde kleurvlakken. Wat heb je aan 5 MP als de inwendige beeldsoftware uw foto helemaal vernaggeld (als de 5MP uberhaupt al optimaal gebruikt kon worden)
Ik vind de iPhone foto zelfs iets scherper ogen. En na het zien van die iPhone foto, meer dan voldoende voor mij in elk geval. Meer dan dit verwacht ik niet van een telefoon. Het gaat er me alleen om, om plaatjes te kunnen schieten voor de contacts....
[
Voor 28% gewijzigd door
Anoniem: 131051 op 12-06-2008 16:34
]