Gathering of Tweakers

Quicksearch
Als berichtentoon kan je ook een muziekbestand instellen die op je externe schijf staat. Ik weet niet meer hoe, maar bij mij is dat nu wel het geval :P Gelukkig is het een goed nummer XD.. Maar.. ja, dat kan.
Al heb ik geen internet sneltoets (je bedoelt linksboven he?) ik heb daar contacten staan, maar weet ook niet hoe ik dit kan veranderen.
Het touchscreen is wel cool, je moet er maar mee om leren gaan. Mijn vorige toestel was nog een Nokia 6230, dus ja dan is dit een groooot verschil :P

Weet iemand trouwens toevallig hoe duur internetten is zonder abbo?

Reg. datum: 12 maart 2008

quote:
Chris.nl schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 23:32:
[...]

Is gewoon een instelling....
Menu -> (2)Bellen -> (0) Algemene instellingen -> (4) Antwoord modus -> (2) Omh schv

Ps. ik ben ook een tevreden gebruiker van deze telefoon. Nergens problemen mee. PC software werkt prima. Accuduur is goed genoeg, maar vind het wel handig om een 2e accu bij de hand te hebben. Een 8gig microSD kaartje werkt toevallig prima.

Volgens mij gaat het wel een tijdje duren voordat iemand de eerste kras op het scherm meld :)
Werkt een 8 GB kaartje ook? Hmm vervelend heb net voor de zekerheid maar een 4 Gb kaartje gekocht, werkt ook uitstekend.
quote:
LG Secret schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:34:
Bij KPN prepaid geloof ik 1,50 voor een dag, maand of week weet ik niet zeker

quote:
Chris.nl schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 23:32:
[...]

Is gewoon een instelling....
Menu -> (2)Bellen -> (0) Algemene instellingen -> (4) Antwoord modus -> (2) Omh schv

Ps. ik ben ook een tevreden gebruiker van deze telefoon. Nergens problemen mee. PC software werkt prima. Accuduur is goed genoeg, maar vind het wel handig om een 2e accu bij de hand te hebben. Een 8gig microSD kaartje werkt toevallig prima.

Volgens mij gaat het wel een tijdje duren voordat iemand de eerste kras op het scherm meld :)
Thanks works like a charm. Zat bij instellingen te kijken ipv bellen. Beetje wennen dat menu van LG Als je nokia en SE gewend bent.

Sys -=System Specs=- -LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!!- 3DMark 2003 Score = 30869

Maakt ook niet echt uit 8gb, als er meer muziek of filmpjes op staan duurt het langer voor je in t menu ervan komt ;)

Ik ben tevreden met mijn 4 gb, maar ga mijn mob terugsturen...

ben ik hem meer dan 2 weken kwijt??

Krijg ik een nieuwe of gaan ze em repareren denk je? (k zou nie weten hoe, dat ding is nie open te krijgen ja all1 8erklepje

Miss kan dat kaartje van 8gb er wel in, maar leest ie maar het max. toegestane aantal??? (4096 mb)

quote:
LG Secret schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:36:
Miss kan dat kaartje van 8gb er wel in, maar leest ie maar het max. toegestane aantal??? (4096 mb)
Ik heb mijn 8gb kaartje eerst voor meer dan de helft gevuld met mp3'z.

In het geheugenbeheer staat nu bij extern geheugen:
Totaal: 7771MB
In gebr: 4039 MB
Vrij: 3732 MB

Dus hij leest hem ook echt als 8gb.
quote:
LG Secret schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:35:
Maakt ook niet echt uit 8gb, als er meer muziek of filmpjes op staan duurt het langer voor je in t menu ervan komt ;)
Klopt, het laden duurt een stuk langer, maar de (muziek)keuze is reuze :)

Succes met het laten repareren van je mob.

Chris.nl wijzigde dit bericht 20-08-2008 14:07 (3%)

quote:
LG Secret schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:34:
Als berichtentoon kan je ook een muziekbestand instellen die op je externe schijf staat. Ik weet niet meer hoe, maar bij mij is dat nu wel het geval :P Gelukkig is het een goed nummer XD.. Maar.. ja, dat kan.
Al heb ik geen internet sneltoets (je bedoelt linksboven he?) ik heb daar contacten staan, maar weet ook niet hoe ik dit kan veranderen.
Het touchscreen is wel cool, je moet er maar mee om leren gaan. Mijn vorige toestel was nog een Nokia 6230, dus ja dan is dit een groooot verschil :P

Bedankt voor de info. Ik zit te kijken welke gsm wil als ik me abo ga verlengen en dit is een van de gsm's die op me verlanglijstje staat samen met de samsung soul en de nokia 6220 classic.

Weet iemand het e-mail adres van de klantenservice van LG??????

Ik kan het nergens vinden!

bncic@lge.com

probeer dat adres eens, daar heb ik destijds contact mee gehad.

Reg. datum: 12 maart 2008

Hebben jullie het volgende ook: als ik de camera gebruik zie je het beeld automatisch scherpsteld worden als je een foto maakt, als je daarna de afbeelding krijgt te zien is het beeld echter wazig

Mooi plaatje, non?

De camera werkt heerlijk imho. Ook video is best netjes voor een telefoon :)

Een klaverboer van harte door een ruit schoppen is nooit grappig...

Lid
Reg. datum: 13 november 2001

Onlangs deze telefoon voor m'n vriendin gehaald maar zijn er iets van aanpassingen/programma's/thema's of iets in die geest te vinden voor deze telefoon? Lijkt erop van niet namelijk.....
Ik heb er een kras op. Zat in mijn broekzak, samen met fietssleutel.
Ik ga contact opnemen met LG kijken of ik het op garantie kan gooien, omdat het krasvrije scherm toch een van de functies is die dus niet naar behoren werkt.

Ik heb me Secret nu een maand of 3, prima telefoon. Hiervoor de KG800 gehad.
Minpuntje is dat de telefoon niet terug gaat naar het main scherm als ik hem dicht schuif.
De batterij indicator werkt ook niet 100%, los daarvan gaat de batterij gaat 4 a 5 dagen mee.

speedy-kevin wijzigde dit bericht 31-08-2008 22:17 (60%)

Reg. datum: 01 september 2008

Heb sinds gister ook een LG Secret.
Maar had een nokia n95, had daar een 4 gb geheugenkaartje in, dus ik dacht 'perfect' die stop ik in de LG secret, maar op de een of andere manier sluit hij niet lekker aan in dat vakje waar hij in moet. En als ie voor m'n gevoel goed zit aangesloten, dan ga ik naar Instellingen, Geheugen, Extern geheugen, en dan formatteer ik hem, dat duurt maar 5 sec (alsof hij hem niet pakt ofzo). Dus dan denk je oke nu kan ik al mijn bestanden die op het geheugenkaartje staan bekijken, maar dat gebeurt niet. Ik heb dus het gevoel dat hij hem niet goed pakt, iemand een idee wat dit probleem kan zijn?
alvast bedankt

Ik heb nou het probleem dat er op mijn scherm allemaal lijnen zitten, maar nog geen half uur had ik daar geen last van... Komt dit iemand bekend voor?? Volgens mij is dit kwalitatief gezien voor mij niet zo'n overweldigende telefoon...

Kan dit komen omdat ik hem net naast en op een andere telefoon heb gelegd?

Dat met die camera,,, ja mijn foto's worden ook wazig als ze genomen zijn en het beeld is daarvoor scherp...

GVD ik ben dit toestel egt zat aan t worden!!

En met die andere mobiel waar k hem op heb gelegd heb ik geen problemen...

Het is zeg maar net als een magneet bij n beeldscherm houden zo'n effect...

En t gaat nie weg -.- ahhrgg :@ !!

Reg. datum: 29 augustus 2005

waar is de googlepack geinstalleerd in de T-mobile versie?

Wat wordt er eigenlijk allemaal bijgeleverd bij deze telefoon?

| E2160 @ 3708mhz 106% oc Aircooled | Abit IP35 Pro | 2GB GEIL DDR2-800 Ram | Zotac 8800GT 512MB | Samsung 320GB HD + 750GB HD | Samsung SyncMaster 226BW

Reg. datum: 04 september 2008

Is het normaal dat er niks in beeld verschijnt wanneer de telefoon achter het netstroom ligt, om opgeladen te worden, wanneer de telefoon zelf uitstaat....?

normaal verwacht je zoiets van "batterij wordt opgeladen".

als de batterij leeg is, valt die uitraad uit, nu leg ik het achter de lader, maar er gebeurt nix, ik maak me zorgen.

ken iemand dit?

Mooi plaatje, non?

Als ik het me goed herinner geeft ie wel aan dat er opgeladen wordt, ook als ie uit staat.
Maar je kan hem even een tijdje inprikken en dan aanzetten, kijken of het werkt.

Een klaverboer van harte door een ruit schoppen is nooit grappig...

Reg. datum: 04 september 2008

ja soms. ik krijg ik het met alle moeite weer aan. Vaak de aankop indrukken en soms gaat het ook echt aan.

toen die eenmaal aanwas heb ik hetgoed opgeladen.
Toen dacht ik: laat is het eens uitzetten, en weer aan. Geen succes. gaan nog moeilijk aan. uiteindelijk heb het toestel weer aangekregen.

maar ik heb al met de provider afgesproken dat ik een nieuwe krijg.

@Tyranium

Wat er allemaal mee geleverd wordt:

Een batterij (hehe)
Een poetsdoekje
Headset
Oplader
USB-Pc kabel / tevens laadt het toestel op, eenmaal aangesloten op de pc...
Handleiding
En een schijf met data voor iets...

LG Secret wijzigde dit bericht 05-09-2008 18:25 (7%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws