Hoofdcategorieën
Topicacties

Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last

Reageer Nieuw Topic
quote:
IceStorm schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:57:
Ik ben niet zo'n overstapheld en eigenlijk best wel tevreden over Telfort. Er is toch niks dat me tegenhoudt om mijn huidige abo (waar mijn telefoon nog in de maandprijs zit) op te zeggen en het zelfde abo af te sluiten alleen dan een factor 3 goedkoper :P?
Klopt. Alleen als je dat bij Telfort doet dan willen ze hem misschien niet direct daar naar omzetten naar een Sim Only van Telfort. Even (elders) een pre-paid pakken met nummerbehoud en dan omzetten.
Reg. datum: 05 november 2002

quote:
Chiron schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:11:
[...]

Heb je een bron om dit te bevestigen? :) Dan zou het proces namelijk nog makkelijker zijn omdat het nummer maar 1x omgezet hoeft te worden, ipv 2.
Bekijk even mijn profiel ;)

Capa wijzigde dit bericht 12-06-2008 11:37 (10%)

Ah, duidelijk :p

Dan ga ik nog even kijken wat ik doe, sowieso vind ik het wel handig om een 2e mobiele nummer te hebben (krijg nogal een berg smsjes van m'n werk elke dag).

Hoe dan ook, die opzegbrief gaat hier morgen aangetekend de deur uit :)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

quote:
Chiron schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:00:
Ah, duidelijk :p

Dan ga ik nog even kijken wat ik doe, sowieso vind ik het wel handig om een 2e mobiele nummer te hebben (krijg nogal een berg smsjes van m'n werk elke dag).

Hoe dan ook, die opzegbrief gaat hier morgen aangetekend de deur uit :)
Waar je wel op moet letten is dat wanneer je nummer omgezet wordt naar prepaid, je hem niet kan gebruiken totdat je hem geactiveerd hebt. Dit activeren kan alleen door op te waarderen met minimaal 10,- beltegoed.

kun je in de shop eigenlijk ook opzeggen? Bijv. doormiddel van een opzegbrief daar in te leveren?

Nvidia 10800gt 3.5gig, amd 1000000+ , 60 terabyte, 21cm

quote:
DenTeD123 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:44:
kun je in de shop eigenlijk ook opzeggen? Bijv. doormiddel van een opzegbrief daar in te leveren?
Nope, je dient zelf de brief te sturen naar Telfort klantenservice.

Juiste info:
quote:
Klantenservice van Telfort
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn

Vermeld in de brief het volgende:

Uw naam en adres.
Uw mobiele nummer.
Uw handtekening.
Referentie: opzeggen nav wijziging klantenservicenummer.

Capa wijzigde dit bericht 12-06-2008 13:53 (30%)

quote:
Capa schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:48:
[...]

Nope, je dient zelf de brief te sturen naar Telfort klantenservice.

Juiste info:

[...]
En faxen?

doet z'n best

Omzetten in prepaid van Telfort is het makkelijkste. Dan heb je alle tijd om een ander abonnement uit te zoeken. Zodra je een prepaid nummer hebt van Telfort, zit je nergens meer aan vast en kan je dus op elk moment je nummer laten porteren naar een andere provider. Heb ik vorige keer ook gedaan (toen Telfort stopte met EDGE) :)

buy it use it break it fix it trash it change it mail upgrade it charge it point it zoom it press it snap it work it quick erase it write it get it paste it save it load it check it quick rewrite it plug it play it burn it rip it drag it drop it zip unzip

SELECT * FROM library

quote:
Capa schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:31:
[...]Waar je wel op moet letten is dat wanneer je nummer omgezet wordt naar prepaid, je hem niet kan gebruiken totdat je hem geactiveerd hebt. Dit activeren kan alleen door op te waarderen met minimaal 10,- beltegoed.
Dus, je abonnementstegoed komt dan te vervallen ??!
Ik heb nu nog 400 minuten en 120 sms'jes te gaan....
ja gewoon, enzo....
Reg. datum: 16 oktober 2001

quote:
DenTeD123 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:48:
Net telfort aan de lijn gehad, toestel hoeft per definitie niet ingeleverd te worden.
Ik kan dit bevestigen, ook ik heb gebeld, en ik hoef ook mijn telefoon niet in te leveren. Nu maar eens bij de HI Shop gaan babbelen over de HTC touch dual, is wel een hip ding :P

WOW: Thaes 4x Druid | Mystikal 80 Warrior | Onirea 80 paladin @ Saurfang And A Stealthed Friend

Reg. datum: 30 april 2007

Goedendag allen,

Kwam vandaag deze topic tegen. En heb zelf ook een Telfort abonnement (180). Heb nog een jaar te gaan. Maar ben niet geheel tevreden met onder service en netwerk. Dus zie nu dat ik kosteloos mijn abonnement kan opzeggen. 8)7 Snap niet wat de bedoeling is van Telfort. Door die paar centjes van die k*tklantenservice extra zoveel abonnementen op het spel te zetten. Afijn. Nu is mijn vraag als mijn abonnement opzeg en ik mijn nummer wil behouden kan ik die nummer dan overzetten op mijn andere abonnement van T-Mobile. (waar ik dus al een nummer van heb)?

Zou dit graag willen weten voor ik stappen onderneem. O-)

quote:
Nope, ze accepteren alleen schriftelijk via de post.
quote:
BPP schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 14:43:
Goedendag allen,

Kwam vandaag deze topic tegen. En heb zelf ook een Telfort abonnement (180). Heb nog een jaar te gaan. Maar ben niet geheel tevreden met onder service en netwerk. Dus zie nu dat ik kosteloos mijn abonnement kan opzeggen. 8)7 Snap niet wat de bedoeling is van Telfort. Door die paar centjes van die k*tklantenservice extra zoveel abonnementen op het spel te zetten. Afijn. Nu is mijn vraag als mijn abonnement opzeg en ik mijn nummer wil behouden kan ik die nummer dan overzetten op mijn andere abonnement van T-Mobile. (waar ik dus al een nummer van heb)?

Zou dit graag willen weten voor ik stappen onderneem. O-)
Moet gewoon kunnen, gewoon even aangeven bij T-Mobile dat jij per 14 juli je oude nummer mee wilt nemen. Wel even opzeggen bij Telfort natuurlijk :)

Capa wijzigde dit bericht 12-06-2008 15:37 (70%)

Reg. datum: 06 augustus 2003

quote:
Capa schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:36:
[...]

Nope, ze accepteren alleen schriftelijk via de post.

[...]

Moet gewoon kunnen, gewoon even aangeven bij T-Mobile dat jij per 14 juli je oude nummer mee wilt nemen. Wel even opzeggen bij Telfort natuurlijk :)
volgens mij bedoelt dented123 dat hij nu 2 abbo's heeft en dat van telfort wil opzeggen en dat nummer van telfort aan zijn huidige tmobile wil koppelen ipv dat andere nummer wat hij daar nu (ook) heeft

technisch moet dat volgens mij kunnen (aangezien ze dus ook nummer portering kunnen doen) maar of ze het ook WILLEN doen.... denk niet dat ze dat willen doen

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

quote:
"volgens mij bedoelt dented123 dat hij nu 2 abbo's heeft en dat van telfort wil opzeggen en dat nummer van telfort aan zijn huidige tmobile wil koppelen ipv dat andere nummer wat hij daar nu (ook) heeft"

nopes, mijn vriendin heeft een abbo bij telefort. maar die wil ze in het geheel opzeggen. Vodafone loopt ook af (september). gouden presenteerblaadje met een iphone 3g erop :d

np hoeft niet, ze wil een compleet nieuw nummer.

Reg. datum: 30 april 2007

quote:
Peluso schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:47:
[...]

volgens mij bedoelt dented123 dat hij nu 2 abbo's heeft en dat van telfort wil opzeggen en dat nummer van telfort aan zijn huidige tmobile wil koppelen ipv dat andere nummer wat hij daar nu (ook) heeft

technisch moet dat volgens mij kunnen (aangezien ze dus ook nummer portering kunnen doen) maar of ze het ook WILLEN doen.... denk niet dat ze dat willen doen
Dat is inderdaad wat IK bdoelde :P

quote:
BPP schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:08:
[...]

Dat is inderdaad wat IK bdoelde :P
ahaaaa, daar ging het fout :D

Brief is de deur uit, aangetekend, richting Alphen a/d Rijn :) Ik heb in de brief gezet dat ik na de opzegdatum naar Telfort Prepaid wil. Mocht dat niet lukken gaat het alsnog naar Simyo.

Simyo pakket is ook al binnen, daar maar eens mee gaan experimenteren zo :)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Reg. datum: 26 mei 2005

lekker boeiend dat de klantenservice duurder wordt :P opwaarderen kan ook via internet en e-mail is allang uitgevonden dus waar heb je de KS eigenlijk voor nodig? anyway ik heb nu Prepaid en dat bevalt goed :) Heb op de een of andere manier gratis internet dus dat bevalt me wel 8)

AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD - AMD Ph2 920 / 2x2GB HyperX / Asus M3A79T Deluxe / HD4870 1GB

Dat de klantenservice duurder wordt zal me ook aan m'n reet roesten, feit is dat je dankzij die wijziging nu direct van je abo af kunt. Als ik volgens de reguliere weg nu op zou zeggen zou ik er nog 3 maanden aan vast zitten wegens de opzegtermijn, en ondertussen betaal je wel die 3 maanden.

Dat toevallig de iphone 11 juli gereleased wordt is een leuke bijkomstigheid, maar als ie te duur wordt naar mijn smaak neem ik net zo goed een andere telefoon/abo :)

pinkproject.nl

Dat het tarief van de klantenservice hoger wordt is niet de enige reden dat je kunt opzeggen.
De AV wordt ook gewijzigd.
quote:
Indien u een abonnement heeft voor mobiele telefonie en deze tariefswijziging niet accepteert, kunt u uw overeenkomst met Telfort schriftelijk beëindigen met ingang van de datum waarop deze wijziging ingaat, te weten 14 juli 2008. De schriftelijke opzegging dient vóór 14 juli 2008 door Telfort te zijn ontvangen. Meer informatie hierover vindt u op de website van onze klantenservice. De Algemene Voorwaarden voor abonnement worden ook met ingang van 14 juli 2008 gewijzigd. Alle verwijzingen naar het oude klantenservicenummer in de Algemene Voorwaarden voor abonnementen komen met ingang van 14 juli 2008 te vervallen.

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

doet z'n best

De wijziging in de AV is natuurlijk het andere tarief voor de klantenservice ;)

buy it use it break it fix it trash it change it mail upgrade it charge it point it zoom it press it snap it work it quick erase it write it get it paste it save it load it check it quick rewrite it plug it play it burn it rip it drag it drop it zip unzip

Reg. datum: 15 december 2002

Zouden degenen die een bevestiging van opzegging hebben gekregen dat willen melden? Ik heb mijn brief namelijk naar Amsterdam gestuurd i.p.v. naar Alphen a/d Rijn en zou enigszins in de gaten willen houden of m'n opzegging zo wel behandeld wordt.

^ Wat hij zegt.

Reg. datum: 09 juni 2008

Stuur hem dan ook naar Alphen a/d Rijn! Dan weet je zeker dat hij behandeld wordt!

Reg. datum: 06 augustus 2003

@dented123 en BPP my bad, mi sorry

mijn AANGETEKENDE opzegging naar Alphen moet vandaag binnen zijn gekomen daar.

Aangezien in dit topic 2 adressen voorkwamen heb ik vrijdag nog met telfort KS gebeld....
ik kreeg daar een lieve meid aan de lijn die wel heel zielig en depri klonk toen ik zei dat ik het adres wilde hebben omdat ik mn abbo wilde opzeggen vanwege de verandering in het contract.... :)

ik zal wel niet de eerste zijn geweest die haar daarvoor aan de lijn had ;)

@Z-Dragon doe wat mariabreedsplee zegt.... gewoon nog een keer opsturen, weet je zeker dat ie OP TIJD behandeld wordt.... aangezien ze nu kunnen claimen dat ze of nooit gehad hebben (verkeerd adres) of dat ie te laat is aangekomen OMDAT je naar verkeerd adres hebt gestuurd en dat ze daardoor niet op tijd hebben gehad waardoor je dus alsnog vast blijft zitten aan je huidige contract.

als het goed gaat heb ik dus vanaf 14 juli een abbo bij vodafoon en vanaf deze week mag ik mn telefoon al gaan gebruiken.... (htc touch cruise) :D

dank je telfort...... hier zat ik zeker op te wachten (eindelijk van mn U600 af)

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: