"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last
Reageer Nieuw TopicJep, inderdaad.quote:Chiron schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:50:
[...]
Iig voor de overgangsdatum simyo besteld en binnen hebben, en dan het nummerbehoudformulier van simyo opsturen als ik het zo lees?
Dan ga ik zo maar eens een simyo startpakket bestellen
Reg. datum: 11 november 2004
Wat is de reden waarom jullie specifiek voor Simyo gaan?quote:Chiron schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:50:
[...]
Iig voor de overgangsdatum simyo besteld en binnen hebben, en dan het nummerbehoudformulier van simyo opsturen als ik het zo lees?
Dan ga ik zo maar eens een simyo startpakket bestellen
Je Telfort abonnement wordt toch automatisch omgezet in Telfort Prepaid?
Je telefoonnummer raak je dus niet kwijt.
Althans zo is het bij mij altijd gegaan bij het opzeggen van mobiele abonnementen.
Simyo kent geen opzegtermijn dus je kan er direct weer weg mocht je meteen een nieuw abo ergens anders af willen sluiten.
Chiron wijzigde dit bericht 11-06-2008 15:29 (12%)
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Ok, bedankt.quote:Neo_TGP schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:47:
http://www.telfort.nl/over/organisatie/contact/adres/mobiel/ geeft aan:
Adres- en andere gegevens Telfort mobiel
Postadres
Telfort B.V.
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam Zuidoost
Bezoekadressen
Voor vragen kunt u altijd een van de Winkels van Telfort bezoeken. De Winkels van Telfort zijn niet telefonisch bereikbaar. Voor eventuele vragen en/of opmerkingen kunt u ook contact opnemen met de klantenservice van Telfort op nummer 06-2600 1200.
Kamer van koophandelnummer
Telfort B.V. is ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel en Fabrieken voor Amsterdam onder nummer 34151641
Ik hoop dat mijn opzegging goed gaat want ik heb de adresgegevens gebruikt die in het begin van dit draadje staan: mariabreedsplee in "Wijziging tarief Telfort Klantenservice:..."
"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies
Reg. datum: 11 november 2004
Overstappen van abonnement naar prepaidquote:Chiron schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:08:
Ik kan nergens terugvinden dat het abonnement daadwerkelijk omgezet wordt in prepaid, en ik wil toch wel graag m'n huidige nummer blijven kunnen gebruiken... dus neem ik graag het zekere voor het onzekere.
Simyo kent geen opzegtermijn dus je kan er direct weer weg mocht je meteen een nieuw abo ergens anders af willen sluiten.
Ik heb in mijn opzegbrief gewoon aangegeven dat ik wil overstappen naar Telfort Prepaid.
Beter lezen, de telefoon moet je terugsturen.quote:bvwissen schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:43:
Dus als ik het goed begrijp kun je, zelfs ook al heb je net een 2-jarig contract afgesloten, gewoon je abonnement opzeggen, en daarmee de dure telefoon die je erbij gekregen hebt praktisch gratis maken?
Baal ik even dat ik mijn abonnement net 2 weken geleden heb opgezegd, met een opzegtermijn van 3 maanden.
Als je die wil houden zul je de kosten moeten bijdokken.
Alsof ze de telefoon gratis gaan weggeven
PC: E6600, 4GB, Gigabyte P35-DS4, Asus 8800GTS 640. BF2 Stats
Beter lezen, er staat nergens meer op de website dat je de telefoon moet inleveren.quote:Frijns.Net schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:03:
[...]
Beter lezen, de telefoon moet je terugsturen.
Als je die wil houden zul je de kosten moeten bijdokken.
Alsof ze de telefoon gratis gaan weggeven
http://telfort.nl/klantenservice/informatie/0900consumenten
Je nummer wordt alleen omgezet naar prepaid wanneer jij dit aangeeft in je opzegbrief.quote:Chiron schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:08:
Ik kan nergens terugvinden dat het abonnement daadwerkelijk omgezet wordt in prepaid, en ik wil toch wel graag m'n huidige nummer blijven kunnen gebruiken... dus neem ik graag het zekere voor het onzekere.
Het gebeurd dus niet standaard.
Capa wijzigde dit bericht 11-06-2008 16:09 (40%)
Hier staat het toch:quote:Capa schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:07:
[...]
Beter lezen, er staat nergens meer op de website dat je de telefoon moet inleveren.
http://telfort.nl/klantenservice/informatie/0900consumenten
funk-e in "Wijziging tarief Telfort Klantenservice:..."
Misschien heeft Telfort de tekst aangepast.
Maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je een gsm die je nog flink moet afbetalen zomaar mag houden.
PC: E6600, 4GB, Gigabyte P35-DS4, Asus 8800GTS 640. BF2 Stats
Je mag je toestel gewoon houden. Ze kunnen het toestel niet terugeisen omdat:
- je dat toestel hebt gekocht (ook al is het voor ¤0,-) en daarom ben jij eigenaar;
- Telfort niet weet welk toestel jij bij je abonnement hebt gekregen (overeenkomst tussen winkel en jou)
Heb je een bron om dit te bevestigen?quote:Capa schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:07:
[...]
Je nummer wordt alleen omgezet naar prepaid wanneer jij dit aangeeft in je opzegbrief.
Het gebeurd dus niet standaard.
Reg. datum: 21 november 2007
Nvidia 10800gt 3.5gig, amd 1000000+ , 60 terabyte, 21cm
Ik heb de TD morgen als het goed is maar is het voor mij dus mogelijk om mijn hudige abo die dus verlengt is/wordt van 13sept08 tot 13sept09 ook op te zeggen?
Reg. datum: 15 december 2002
^ Wat hij zegt.
Reg. datum: 29 april 2000
Reg. datum: 03 mei 2007
Mooi, bedankt voor het bellen!quote:DenTeD123 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:48:
Net telfort aan de lijn gehad, toestel hoeft per definitie niet ingeleverd te worden.
[mierenneukmodus]niet per definitie maar definitief[/mierenneukmodus]
Reg. datum: 21 november 2007
Nvidia 10800gt 3.5gig, amd 1000000+ , 60 terabyte, 21cm
Reg. datum: 07 november 2002
toen zeiden ze dat ze dat begrepen en dat ik per post een aanbieding zou krijgen, maar het kon even duren...
is dit flauwekul of gaan ze me echt proberen als klant te houden?
met een z?quote:
Inactief.
Zou het handig zijn iets toe te voegen als "Indien mijn nieuwe provider niet op tijd contact met u opneemt, wil ik mijn telefoonnummer graag overzetten naar prepaid." ofzoiets?quote:Ethnocentrix schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:01:
In verband met de tariefswijziging van de klantenservice wil ik middels deze brief wil ik mijn GSM abonnement per 14 juli 2008 opzeggen. Ik wens gebruik te maken van nummerbehoud. Mijn nieuwe provider neemt uiterlijk 2 weken voor het verlopen van het contract contact met u op om het nummer te porteren.
Ik heb nl. niet zoveel tijd om een nieuwe provider te zoeken en ik wil nu wel een goede keuze maken (ipv een provider die hun prutshelpdesk plotseling 3x zo duur willen maken). Ik wil in ieder geval niet het risico lopen m'n nummer te verliezen.
- Als ik naar de helpdesk bel is het over het algemeen omdat telfort iets fout doet, daar wens ik uberhaupt niet voor te betalen: Ze 'vergeten' UMTS te activeren totdat je de helpdesk belt. Storing op UMTS (of GPRS) netwerk waardoor het uren lang niet werkt, of alleen met een specifiek APN, of alleen met ICMP ipv TCP/IP, of alleen maar met 18kbit/s. De helpdesk duurder maken geeft ze alleen maar meer redenen om de boel niet te fixen zodat ze meer kunnen verdienen (al zal dat met 0.30c/minuut ook wel meevallen).
- Als er een storing is dan krijg je "er is bij ons geen storing bekent", "u bent de eerste die hierover belt" etc. te horen (terwijl GoT en andere forums er vol mee staan). Kennelijk weten ze het dus niet en leveren we hun een service door te bellen. Ze zouden ons moeten betalen als we de helpdesk een storing door geven, niet andersom.
- Verder gebeurt het zo zelden dat je iemand met clue aan de telefoon krijgt dat je 3x moet bellen voordat je kans hebt op een nuttig advies dat niet "Heeft u het al buiten geprobeerd?" luidt (sommige zijn wel best goed nl.). Laat ze eerst die helpdesk fixen voordat ze ons er meer voor laten betalen.
Meeste telco's hebben zo'n clausule als 'deze aanbieding geld alleen voor mensen die in de afgelopen 6maanden niet al een abbo. bij ons gehad hebben'. Tenminste, dat was vroeger wel eens zo, misschien nu niet meer (of niet altijd). Ik zou het even checken als je bij telfort wilt blijven (bwuhahahahaha).quote:IceStorm schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:57:
Ik ben niet zo'n overstapheld en eigenlijk best wel tevreden over Telfort. Er is toch niks dat me tegenhoudt om mijn huidige abo (waar mijn telefoon nog in de maandprijs zit) op te zeggen en het zelfde abo af te sluiten alleen dan een factor 3 goedkoper?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last