Reg. datum: 26 maart 2007
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Forum » Internet & Netwerken » Internetproviders en Hosting » OnsBrabantNet (Deel II)
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 51 52 53 54 last
Nieuw Topichaha jah ik vind het eigenlijk ook vrij overbodig om hiervoor een speciaal forum te gaan maken, mss gewoon handiger om een topic extra te openen in de GoT. Dan heb je ook veel meer mensen wie het bereiken... wie gaat er anders ooit horen van die messageboards? iedereen checkt GoT al.quote:dusty schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:00:
[modbreak]Praten over OnsBrabantNet en aangelegenheden kan prima op dit forum, spam is nog steeds niet geoorloofd.[/modbreak]
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Odium Generis Humani
Nee hoor, ik heb de inloggegevens moeten ophalen bij de OBN winkel. Lang nadat de verbinding werkte. En ik niet alleen.quote:Blueone schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 07:58:
die brief met de inloggegevens krijg je al vrij vroeg. Al even voordat je kabel binnen ligt.
Schopjequote:Meph schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:31:
Bij mij (ap06 Dommelen) steekt er al een tijdje een oranje kabel uit de grond voor de deur. Nu net vandaag zijn de mannen weer langsgeweest zie ik, en hebben ze het glas door de oranje kabel heen getrokken. Dit steekt er nu met een bundeltje bovenuit. Iemand enig idee hoe lang het dan nog kan duren voor de de aansluiting naar binnen gooien ongeveer?
mss iets mis gegaan administratief maar normaal krijg je die gewoon thuis gestuurd... je hebt dan je 6-cijferige klantnummer, je mailadres en je 6-karakterige wachtwoord. Dat heb je ook nodig om in te loggen op je dienstenpagina (OBN: mijnbrabantnet)quote:adenisl schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:25:
[...]
Nee hoor, ik heb de inloggegevens moeten ophalen bij de OBN winkel. Lang nadat de verbinding werkte. En ik niet alleen.
Dukeh wijzigde dit bericht 08-07-2008 22:27 (63%)
TV is naar mijn mening ietsje slechter geworden hier in Best. Komen gewoon van analoog.quote:Dukeh schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:08:
Moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben over OBNHet TV signaal is hier echt kraakhelder, veel beter dan voorheen met UPC
De-SparTies (816360) - Jeugdteam: Sparti II (134721)
Wees maar niet bang, de stoep ligt er uiteindelijk gewoon weer netjes in (in mierlo is er niets meer van te zien nu)quote:arnoud_h schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:42:
Het is inderdaad op de website van OBN wel erg stil over Veldhoven... Nog steeds niet genoeg aanmeldingen?
Mijn schoonmoeder woont in Valkenswaard en we hebben daar bewust geen OBN aangevraagd (want daar doet ze simpelweg gewoon te weinig met de verbinding; het instap UPC abbo is ruim voldoende, en zo goed als gratis naast de UPC telefonie en basis digitale TV) maar wat schetst onze verbazing? De mannetjes van de oranje kabel hebben afgelopen week gewoon een glasvezel kabel naar het huis getrokken...?
Toen ze aanbelden om te vragen waar precies de meterkast zat en werd verteld dat ze helemaal geen aanvraag had gedaan, en of ze niet bij de buren moesten zijn, werd er een beetje schouderophalend gedaan en zeiden ze zoiets van "nouja, de kabel ligt er nu toch, laten we 'm maar gewoon aansluiten, dan heb je dat alvast"... Echt slordig als je mij vraagt...
Maar ik heb gisteren een rondje daar door de wijk gelopen, maar wat een enorme puinhoop hebben die 'stratenmakers' van de stoep gemaakt zeg! Echt niet normaal, de hele wijk is de stoep een ramp van los- en scheef liggende tegels geworden... Dat de gemeente daar niet alsnog ingrijpt?
Denk je niet dat ze eerst wachten tot ze het hebben kunnen tellen, en ook nog de mensen die op de laatste dag hun inschrijving hebben opgestuurd een kans te geven om mee te tellen?quote:SparTi schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:16:
Vindt het persoonlijk niet professioneel dat ze het project Veldhoven niet bijwerken. Deadline van 7 juli is immers al geweest, maar nog steeds geen duidelijkheid of het wel doorgaat. Dit valt me persoonlijk wel wat tegen van OBN.
Is hier ook het geval; niet aangevraagd, toch een kabel bij de gevel...ben benieuwd wat ze ermee gaan doen, want ze hebben niet eens aangebeld!quote:arnoud_h schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:42:
Mijn schoonmoeder woont in Valkenswaard en we hebben daar bewust geen OBN aangevraagd (want daar doet ze simpelweg gewoon te weinig met de verbinding...De mannetjes van de oranje kabel hebben afgelopen week gewoon een glasvezel kabel naar het huis getrokken...?
quote:Onze inschrijftermijn is verlengd, u kunt zich nog aanmelden!
We hebben onderzocht wat we nog zouden moeten doen om er zeker van te zijn dat iedereen die mee wil doen de kans krijgt om zich nog aan te melden.
De inschrijftermijn is daarom verlengd. U kunt zich nog altijd aanmelden maar omdat de officiële inschrijftermijn inmiddels verlopen is, kunt u geen gebruik meer maken van de 6 maanden gratis abonnementen op de basisdiensten.
SparTi wijzigde dit bericht 11-07-2008 11:00 (0%)
Reden: typo
De-SparTies (816360) - Jeugdteam: Sparti II (134721)
Wij hebben ongeveer dezelfde ervaring in Best. Echter haal ik hoge downloadsnelheden alleen in de veilige modus, in de normale modus haal ik 5 mb/s ofzo. En dat met een verse XP Professional installatie!quote:
Specificaties van de homebox kunnen op de website van onsbrabantnet gevonden worden.quote:CatFaith schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:38:
Nu nog wachten op de Digitale TV (PlusTV). Hopelijk is dit wel beter dan bij Ziggo. Gaat OnsBrabantNet een decoder leveren met HDMI aansluiting?
Groetjes uit Best
JaWSnl wijzigde dit bericht 11-07-2008 13:19 (13%)
Wat bereft de snelheid: Pas QoS aan, zie bijvoorbeeld: Increase bandwidth by tweaking QoS op http://www.speedguide.net/read_articles.php?id=158quote:Leolinedance schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:19:
[...]
Wij hebben ongeveer dezelfde ervaring in Best. Echter haal ik hoge downloadsnelheden alleen in de veilige modus, in de normale modus haal ik 5 mb/s ofzo. En dat met een verse XP Professional installatie!
Wat betreft de tv, ik vind het signaal ook minder voor NED 1,2 en 3. Hoe zit dat nu met Digitale TV? Kun je dat er later nog bij nemen? Wij hebben dan wel geen plasma of LCD maar een goede breedbeeld tv (B&O Beovision Avant) en ik denk dat wij ook wel gehopen zijn met digitale tv van OnsBrabantnet. Maar dan moet er dus een dure decoder in bruikleen genomen worden en extra worden betaald per maand?
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 51 52 53 54 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: