Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2, deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

Haha, de sfeer op de server vind ik persoonlijk één van de pluspunten. Ik kan nu al uitzien naar de meeting eind augustus waar we toch een groot deel van regulars zullen treffen. Het is zelfs zo dat wanneer we zitten te ouwehoeren we toch nog een leuk potje kunnen spelen. De donderdag van de pyro-update is toch wel een goed voorbeeld (zie ook een topic op teamfortress.be met de titel 'One update to rule them all').

Over het algemeen wordt er tot 10 sec voor het einde van de set-up time muziek gedraait, daarna is het stil. Het kan af en toe voorkomen dat men tijdens het spel een soundsample gebruikt, maar dat is echt zelden. Laat het in ieder geval niet je spelplezier verzieken, zie het ook als een stukje ontspanning. En ja, de muziek van Koei is fout ^^ Maar dat is 'wij houden van oranje' van Hertog tijdens het EK ook. Gelukkig maakt Uly het goed met Queen en komt 'Paint it black' van the Rolling Stones ook af en toe voorbij.

last fm || Shoot the f'ing medic

[GoT]BastiaanN

Wat ik mij overigens afvraag, is er een manier waarop je een speler kunt "opzoeken"? Ik ben nieuw in het spel en dus gisteren meerdere malen gehad dat ik een übercharge klaar heb en wat mensen vroegen of ik met hun mee wou gaan, maar dat ik ze nergens weer kon vinden... (later kwam ik er dan wel achter dat ze via een klein gangetje ergens rechts wegliepen maar toch.. :X )

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

quote:
BastiaanN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:49:
Wat ik mij overigens afvraag, is er een manier waarop je een speler kunt "opzoeken"? Ik ben nieuw in het spel en dus gisteren meerdere malen gehad dat ik een übercharge klaar heb en wat mensen vroegen of ik met hun mee wou gaan, maar dat ik ze nergens weer kon vinden... (later kwam ik er dan wel achter dat ze via een klein gangetje ergens rechts wegliepen maar toch.. :X )
Als mensen graag een medic willen, ze gewoon daarvoor laten roepen. Je ziet dan een tekstballon met een + erin. Zo kan je het makkelijkst mensen opzoeken imo. (Als medic iig. Als je anders toevallig iemand ziet die praat zie je ook een balonnetje. Die gaat alleen niet door muren heen (die voor medic wel ;) )

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

Even over ballonnetjes he... Zou het niet makkelijk zijn als er ballonnetjes waren met een kleine sentry erin, IPV een kruisje (als je dus aangeeft dat er een sernty in de buurt is. Of een maskerjte als je een Spy meld.

Ik communiceer vaak, maar vind dat mijn omroepen wegvallen in de: MEDIC! geblaat :P

Zoe kun je ook visueel zien wat er geraporteerd word.

Regel dit ff jongens... Of werken jullie niet bij Valve?
Reg. datum: 26 april 2002

quote:
Ja, dat kun je doen met de V knop :P Oftewel (mocht je binding anders zijn), roepen/vragen met je microfoon. Een ubercharge uitvoeren waarbij 2 mensen met voice kunnen praten gaat vaak veel beter dan zonder.

You can't always get what you want. I can, but you can't.

quote:
DaCoTa schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:03:
[...]

Ja, dat kun je doen met de V knop :P Oftewel (mocht je binding anders zijn), roepen/vragen met je microfoon. Een ubercharge uitvoeren waarbij 2 mensen met voice kunnen praten gaat vaak veel beter dan zonder.
Ja dat ken ik inderdaad.
Ik: Go UBER nu!
*Spring naar CP
*Sterft

:X
[GoT]BastiaanN

Mijn dank is groot _/-\o_
Nu eens mijn headset onder het stof wegtoveren :P

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

Mooh?
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
Simon Verhoeven schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:47:
Koeitje speelt ook tijdens het spel soms muziek en de andere mensen wisselen tenminste nog eens af.
Dat is ook zelden, en zeg mij nou. Wat is beter dan met al je engy buddy's even los te gaan op Can't touch this 8) . En als je serieus wilt spelen moet je maar pcw's en leagues gaan spelen. Er is altijd wel wat te doen.
quote:
Op een gegeven moment gaat dat gewoon automatisch en kan je mensen in de meest belachelijke situaties volgen. Nouja, ik krijg het soms ook wel voor elkaar een medic kwijt te raken als ik weer rondstuiter, vooral na een uber. Want dan wil je gewoon weg zijn, zeker als soldier of demo. Want die moet dan toch echt reloaden.

In options -> multiplayer -> advanced en dan field of view even op 90 zetten. Zie je ook gelijk wat meer ;). Op mijn 16:10 scherm icm fov90 zie ik bijna 2 keer zoveel als mensen op 5:4 schermen (17" en 19" niet breedbeeld) die fov op default hebben staan.

http://i48.photobucket.com/albums/f230/dying_olive/tf2_fov.gif

Koeitje wijzigde dit bericht 26-06-2008 11:21 (7%)

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
BastiaanN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:55:
Ik heb zelf gisteren voor het eerst met koeitje gespeeld. Ik moet zeggen dat hij vrij veel (nuttige) informatie doorspeelt via de mic. verder ben ik het met Notna eens, dat er een relaxte sfeer heerst :)
Ja, maar als je het verpest dan kan je op*******.

[GoT]BastiaanN

quote:
Koeitje schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:19:
In options -> multiplayer -> advanced en dan field of view even op 90 zetten. Zie je ook gelijk wat meer ;). Op mijn 16:10 scherm icm fov90 zie ik bijna 2 keer zoveel als mensen op 5:4 schermen (17" en 19" niet breedbeeld) die fov op default hebben staan.
Bij mij ontbreekt de optie "field of view" volgens mij. Maar zou goed kunnen dat op mijn 5:4 scherm deze optie verborgen is.

Screen:
http://nntpsearch.nl/GoT/optionsscreen.JPG
quote:
Cabo schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:19:
Ja, maar als je het verpest dan kan je op*******.
:?

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

quote:
BastiaanN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:44:
[...]

Bij mij ontbreekt de optie "field of view" volgens mij. Maar zou goed kunnen dat op mijn 5:4 scherm deze optie verborgen is.

Screen:
[afbeelding]

[...]

:?
Sweet jesus, zet het eens snel op EN_GB ipv NL :X :P

Meerdere Spelers ipv multiplayer :D :') (kan je veranderen in steam en dan je landen/taal instelling. Dan wordt alles lekker engels :) )

En wat betreft de Cabo quote: Dan mag je dus oprotten als je de sfeer verneukt :P

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

Mooh?

quote:
BastiaanN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:44:
[...]

Begin even te twijfelen of ze het weg hebben gehaald met een patch. Eerst zat daar ergens een slider. Zal eens kijken :)

edit: staat nu onder advanced options bij video :)

Koeitje wijzigde dit bericht 26-06-2008 11:51 (6%)

[GoT]BastiaanN

quote:
Koeitje schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:49:
[...]

Begin even te twijfelen of ze het weg hebben gehaald met een patch. Eerst zat daar ergens een slider. Zal eens kijken :)

edit: staat nu onder advanced options bij video :)
Gevonden... stom dat ik hem net niet zag, had net namelijk ook al even bij de videosettings staan kijken (in tussentijd alleen geswitched van language :P ). maar fov staat default al op 90 8)

Reg. datum: 09 juni 2008

quote:
Koeitje schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:19:
[...]

Dat is ook zelden, en zeg mij nou. Wat is beter dan met al je engy buddy's even los te gaan op Can't touch this 8) . En als je serieus wilt spelen moet je maar pcw's en leagues gaan spelen. Er is altijd wel wat te doen.
Heeft niets te maken met serieus willen spelen want ik kan de sfeer op de servers goed waarderen.
Het gaat me eerder om dat je altijd dezelfde muziek streamt en niet iedereen deelt jouw smaak in muziek. (en zelfs dan nog, afwisseling is gezond).
Nu ja, hertog zijn muziek tijdens het EK was idd fout.

Ach, pyro valt best nog mee en het is inderdaad aan het minderen.
Maar servers met een classlimit vallen best mee.
Speel toch ook vrij regelmatig op een server met een pyro class limit van 3.
Op een 24 persoonsserver valt dat dus best mee.
Dan zie je tenminste wat meer engies, medics, spies & snipers.

quote:
Simon Verhoeven schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:05:
[...]

Heeft niets te maken met serieus willen spelen want ik kan de sfeer op de servers goed waarderen.
Het gaat me eerder om dat je altijd dezelfde muziek streamt en niet iedereen deelt jouw smaak in muziek. (en zelfs dan nog, afwisseling is gezond).

Ach, pyro valt best nog mee en het is inderdaad aan het minderen.
Maar servers met een classlimit vallen best mee.
Speel toch ook vrij regelmatig op een server met een pyro class limit van 3.
Op een 24 persoonsserver valt dat dus best mee.
Dan zie je tenminste wat meer engies, medics, spies & snipers.
Koeitje, graag dus wat andere muziek. Enkele voorbeelden volgen:
• Schnappi
• Captain Jack
• Welpie lied
• Micheal Jackson - Smooth criminal
• Macarena
• Aqua (barbie girl enzo)
• Ik heb een toeter op mijn waterscooter
Etc.

Hiermee voldoen we aan de wensen van Simon, en verhogen we het spelplezier :+ Hoppa!
Wellicht doe ik dan dit weekend mischien wel mee met de GoT server ofzo. Zit nu toch nog te nooben op die insta-spawn servers.
Mooh?

quote:
Simon Verhoeven schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:05:
[...]

Zoveel foute muziek die op een of andere manier toch tof is bestaat er niet :). En tja, als je denkt dat ik heel de dag luister naar wat ik tijdens tf2 zo af en toe draai.... (tip: de link in m'n sig ;))
quote:
DeX schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:20:
[...]
Koeitje, graag dus wat andere muziek. Enkele voorbeelden volgen:
• Schnappi
• Welpie lied
• Micheal Jackson - Smooth criminal
• Ik heb een toeter op mijn waterscooter
Etc.
Even weggeedit wat ik al heb ;). Als je requests hebt zul je even op teamfortress.be moeten kijken. Daar hoort deze discussie sowieso thuis dus laten we hem daar voortzetten.
Reg. datum: 26 juli 2006

Captain Jack heb ik inderdaad al een keer langs horen komen. De demoman in mij was zeer verrast, evenals hij altijd even CHEERS! doet bij een spray van Uncle Phill. Brothers moeten elkaar toch steunen, weet je.

CiPHER

Klinkt als Fresh Prince Of Bell Air.. maar het verband ontdek ik ook nog niet :p
[GoT] HertogJanNL
Reg. datum: 23 oktober 2007

Raizer heeft een Uncle Phull avatar.

Ennuh, captain jack staat in mijn speellijst. En 'wij houden van oranje' is was gewoon heerlijk om keihard mee te blèhren :D
Reg. datum: 26 juli 2006

Ja, die oom van Fresh Prince. Ik kom zijn lachende gezicht redelijk vaak tegen in en rond de spawnruimtes. Ik ben toch niet in de war met een andere server? Ik dacht dat hij op GoT ook vaak langskwam?

Reg. datum: 09 juni 2008

Ja, hij komt vaak op GoT langs.

Ag nee tog.
Reg. datum: 14 juli 2006

Hij staat volgens mij ook ergens in de top.

Get stoned drink cement

Reg. datum: 21 juli 2001

Ja, zoals hertog al zei, Raizer, de Fin op de server: http://gottf.hlstatsx.com/?mode=playerinfo&player=1786 (en de huidige nr 10 qua hlstats) :)

Spelling is een keuze
DM me

http://tweakers.net/ext/f/LVCuBbHIXv6zxh49StjBQPpG/thumb.jpg

Zat helaas in het verkeerde team :P , maar wel een leuke score vergeleken met m'n team mates :) . Waar worden trouwens je F5 screenshots van Team Fortress 2 opgeslagen?

Spelling is een keuze | Weblog

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: