Gathering of Tweakers

Quicksearch
Even los van het feit of het echt of nep is. Met die magnetic sapper kun je wel flink wat schade doen. Hoop wel dat hier dan een beperking op wordt gezet van slechts 1 magnetic sapper per spy.

Zelf zou ik het vreemd vinden als de spy een niet te counteren attack krijgt, magoed we shall see.

Hoax by kaanin :P

Laatste zin op die pic
Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

quote:
looking, but aint seeing shit :P
quote:
DeX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:52:
Hoax by kaanin :P

Laatste zin op die pic
en dat ook, damn niet eens gezien :D

Notna wijzigde dit bericht 25-06-2008 16:57 (27%)

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

quote:
Notna schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:55:
[...]

looking, but aint seeing shit :P

[...]

en dat ook, damn niet eens gezien :D
Wel jammer. Staan goeie achievements in. Alleen die 5000 disguises is een beetje té.
Veer Spy chatter op die valve forum. Wellicht is het niet volledig een Hoax, maar gebaseerd op actuele informatie (wellicht geleakt).

Edit: Wie oh Wie maakt deeltje 8?

DeX wijzigde dit bericht 25-06-2008 17:03 (4%)

Life is just a ride.

quote:
DeX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:00:
[...]

Wel jammer. Staan goeie achievements in. Alleen die 5000 disguises is een beetje té.
Veer Spy chatter op die valve forum. Wellicht is het niet volledig een Hoax, maar gebaseerd op actuele informatie (wellicht geleakt).

Edit: Wie oh Wie maakt deeltje 8?
Brain maakt natuurlijk deel 8.
En die spy achievements zijn overduidelijk nep.
quote:
Notna schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:46:
[...]

volgens mij is dit gewoon een goede soep gweeest. De namen zijn niet bijster origineel en ik weet niet, de wapens op de magnetic sapper na lijke mijn vrij waardeloos. Als dit waar is, dan is spy niet heel erg eropvooruit imo
Lees in het plaatje de onderste regels allemaal eens heel goed!
quote:
"Hoax by Kaanin :P!"
heuh?
Reg. datum: 17 september 2004

Veel van die Spy achieves zijn gewoon gejatte medic/pyro achieves. Maar goed, we merken het wel, maar zoiets als die magnetic sapper lijkt me al overpowered, want ik dacht dat een sapper ook blijft zitten als de spy allang dood is.
quote:
UlyssesNL schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:07:
[...]

Brain maakt natuurlijk deel 8.
En die spy achievements zijn overduidelijk nep.
Vind het anders een netjes uitgewerkte img. Jammer van de bad grammar en missende afbeeldingen. Wapens zijn netjes neergezet, en goed onderbouwd ook. Zeker wel realiseerbare dignen die er op staan. Overduidelijk vind ik het niet.
Reg. datum: 27 augustus 2004

Duidelijk dat het fake is. Maar ik zat al te fantaseren wat ik met dat laatste wapen om koeitjes nek kon doen. ;)

quote:
Mik! schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:26:
[...]

Koeitje bashen is zooo 2006
Koeitje is een goede speler.
Soms wat te zelfophemelend maar hij blijft goed.
Maar ik kan niet ontkennen dat ik me soms niet mateloos aan hem erger als hij weer dezelfde rotmuziek aan het streamen is. Zou eens moeten uitzoeken hoe ik louter 1 persoon mute.

Nu ja, net mijn rapport gaan halen en geen enkele buis dus kan ik straks lekker wat spelen.
Ben nu dus een modeltrajectstudent :)

Waar vind ik in godsnaam een officiele download van de dedicated server voor Windows? Ik kan wel torrents vinden, maar ik heb liever de officiele distributie.
quote:
AtleX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:48:
Waar vind ik in godsnaam een officiele download van de dedicated server voor Windows? Ik kan wel torrents vinden, maar ik heb liever de officiele distributie.
In steam onder "Tools"
Edit; zonder steam kun je source dedicated server gebruiken, downloaden via http://storefront.steampo...wnload/hldsupdatetool.exe

BastiaanN wijzigde dit bericht 25-06-2008 20:00 (19%)

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

quote:
Simon Verhoeven schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:31:
Nu ja, net mijn rapport gaan halen en geen enkele buis dus kan ik straks lekker wat spelen.
Ben nu dus een modeltrajectstudent :)
Eenvoudig. Druk op [escape], op [players], zoek Koeitje en klik [mute player]
Nadeel is alleen dat hij tijdens het spel wel erg veel bijdraagt over voice met informatie over het spel.

Ik heb een poosje muten tijdens setup en dan unmuten volgehouden, maar dat schiet ook niet op :p

@AtleX
Het downloaden van de serversoftware gaat inderdaad via hldsupdatetool.exe
Zie voor meer info oa. http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=189717
CS:S is niet heel veel anders dan TF2.

frickY wijzigde dit bericht 25-06-2008 22:31 (16%)

Na 3,5 uur kleine files downloaden, 1001 poorten forwarden en een miljoen dingen instellingen zou het moeten werken. Tenminste, in tegenstelling tot een simpele web- of mailserver kan je dat niet eens zelf checken. 8)7 Als iemand dus "atlex.nl|2fort only" voorbij ziet komen in de serverlist of kan connecten met home.atlex.nl:27015 en dat hier even meld zou dat bijzonder gaaf zijn. :)
quote:
AtleX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:47:
Na 3,5 uur kleine files downloaden, 1001 poorten forwarden en een miljoen dingen instellingen zou het moeten werken. Tenminste, in tegenstelling tot een simpele web- of mailserver kan je dat niet eens zelf checken. 8)7 Als iemand dus "atlex.nl|2fort only" voorbij ziet komen in de serverlist of kan connecten met home.atlex.nl:27015 en dat hier even meld zou dat bijzonder gaaf zijn. :)
ik krijg hier "Server reageert niet." bij handmatig connecten.

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

Ik heb weer iets gewijzigd, wil je het nog eens proberen?
connection failed after 4 retries

Crap, waarom kan je dit ook niet gewoon testen met een eenvoudige telnet vanaf een andere locatie. :(

[edit]
Laatste poging, wil iemand het nog even proberen?

AtleX wijzigde dit bericht 26-06-2008 00:12 (23%)

quote:
AtleX schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:11:
Crap, waarom kan je dit ook niet gewoon testen met een eenvoudige telnet vanaf een andere locatie. :(

[edit]
Laatste poging, wil iemand het nog even proberen?
Ik zit erop hoor :)

Maareh, die spy hoax is wel nice gedaan :)

Verder, ik merkte altijd wel dat je soms sneller healde, ja, maar dat dat werkte zoals beschreven op teamfortress.com dat wist ik niet. Ik heb het altijd afgeschreven als "heal crits". Maar zo is het dus, altijd nuttig om te weten. Voortaan iedereen dus 10 sec laten staan voordat je ze healt ;)

@AtleX
Dat kun je testen, als je een RCON-client hebt.
HLSW is daarvoor wel een populair programma.

@DeNeusbeer
Wat bedoel je precies met die opmerking betret 10s wachten tot healen? Ik weet ook niet beter als dat je healgun crit's heeft.

frickY wijzigde dit bericht 26-06-2008 01:10 (31%)

quote:
frickY schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:08:
@DeNeusbeer
Wat bedoel je precies met die opmerking betret 10s wachten tot healen? Ik weet ook niet beter als dat je healgun crit's heeft.
Dat was een reactie op cabo's post.
Lees het stukje op het valve TF2 blog over de medigun: http://www.teamfortress.com/

Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

quote:
Simon Verhoeven schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:31:
Maar ik kan niet ontkennen dat ik me soms niet mateloos aan hem erger als hij weer dezelfde rotmuziek aan het streamen is. Zou eens moeten uitzoeken hoe ik louter 1 persoon mute.
Dan mag je nog wel meer mensen muten, want er zijn verscheidene mensen die tijdens de set-up muziek draaien.

last fm || Shoot the f'ing medic

Koeitje speelt ook tijdens het spel soms muziek en de andere mensen wisselen tenminste nog eens af.

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

quote:
Simon Verhoeven schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:47:
Koeitje speelt ook tijdens het spel soms muziek en de andere mensen wisselen tenminste nog eens af.
Jeez get over it. We zijn dit station echt al 10 keer gepasseerd. Als je zoveel last ervan hebt mute je even je geluid tijdens set up. Is niet alsof je het dan uber nodig hebt over het algemeen.

Het is al zo vaak besproken dat het een witte baard heeft van hier tot Sint Juttemes. Hij is er op gewezen, klaar. Wat hij er vervolgens mee doet is zijn zaak.

:Z

Edit: voordat mensen weer gaan strooien met Koei -geilheid: Ik wordt gewoon schijtziek van elke keer weer hetzelfde verhaal te moeten horen. Laat ieder gewoon lekker met rust en speel je spel. Als je het allemaal zo serieus wil aanpakken, moet je lekker PCW gaan spelen en niet op een public komen. Ik ben van menign dat de GoT server een lekker relaxte sfeer heeft waar eens in de zoveel tijd wel eens wat ontspanning op zijn plek is. Er wordt vaak genoeg rete serieus gespeeld.

Notna wijzigde dit bericht 26-06-2008 09:52 (29%)

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

Ik heb zelf gisteren voor het eerst met koeitje gespeeld. Ik moet zeggen dat hij vrij veel (nuttige) informatie doorspeelt via de mic. verder ben ik het met Notna eens, dat er een relaxte sfeer heerst :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws