Ik zal het ook nog even crossposten, maar mijn mening over classlimits is dat ze het probleem beperken, niet oplossen. Dan krijg je bijvoorbeeld met classlimit 2 of 3 (wat ik echt de max vind voor pyro's in bijna elk level), dat in 90% van de gevallen diegene de spots bezetten die NIET bezig zijn met het team, maw achievements whoren of gewoon vervelend willen zijn.
Ik spreek uit ervaring mbt servers waar scouts en snipers een classlimit hebben.
De echte oplossing is gewoon dat alle regulars NIET gaan achievement whoren op #1. Het is een mentaliteits probleem, dat je niet oplost met allerlei foefjes aan de serverkant. Er zijn altijd (zeker in de avond) een groot aantal regulars op de server, die het forum lezen en weten dat dit niet gewenst gedrag is. Wij (de regulars) moeten het voorbeeld geven aan de rest, en de admins moeten hard zijn voor ons door actief te warnen en eventueel te kicken. Dus ook niet, "aaaah ik wil even nog die spy burnen zodat ik die en die achievement krijg, daarna pak ik een andere class".
De admins zelf moeten natuurlijk dan helemaal een schoolvoorbeeld zijn.
Overigens vind ik ook de paar dagen nadat nieuwe classupdates uit zijn, achiev whoren tijdelijk toe te staan op #1 dubieus. Je geeft namelijk dan een verwarrend signaal af. Nu mag het wel en waarom straks niet? #1 is voor teamwerk, en daar horen pyro's bij maar geen 6 of 8.
Kiphaas7 wijzigde dit bericht 24-06-2008 21:52 (3%)