Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2, deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 13 mei 2007

http://www.dumpt.com/img/files/sx016c979n8wvg914uga_thumb.jpg
Arnie de Pyro Soldier !

Viel me vanmiddag ineens op :P

De flaregun vind ik overigens erg handig, maar meer om mensen te pesten, dan ze echt te killen.
Had ook een mooie actie bij Granary geloof ik. Was samen met Dersan.
Als pyro was ik C in de toren aan het verdedigen, komt Dersan de demoman ineens van voor naar C toe vliegen. Dus ik ging hooghouden met Dersan :D met die airburst zeg maar. Nadat Dersan 3 of 4 keer in de lucht werd geblazen, waren helaas mijn kogels op. Dersan + team had gewonnen. _/-\o_

R-Duin wijzigde dit bericht 24-06-2008 10:35 (38%)

Reg. datum: 13 juli 2002

Gisteren TF2 gekocht. Zoek ik achter servers, staat de [GoT] server meteen bovenaan!
En het was erg leuk, ook al moet ik nog veel ontdekken :) .

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

quote:
R-Duin schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:37:
[afbeelding]
Arnie de Pyro !

De flaregun vind ik overigens erg handig, maar meer om mensen te pesten, dan ze echt te killen.
Als pyro was ik C in de toren aan het verdedigen, komt Dersan de demoman ineens van voor naar C toe vliegen. Dus ik ging hooghouden met Dersan :D met die airburst zeg maar. Nadat Dersan 3 of 4 keer in de lucht werd geblazen, waren helaas mijn kogels op. Dersan + team had gewonnen. _/-\o_
Arnie de Pyro met een plaatje van een soldier....

Wat is het nou!? :P :+

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

Reg. datum: 02 mei 2003

En weer een nieuwe update...het is wel update week deze week....3 in 1 week tijd...zover
quote:
# Reduced Medic's unlockable requirements to match that of the Pyro's. Medic players now meeting the requirements will receive their unlockables shortly after joining a server
# Fixed Spy sapper viewmodel animation popping
# Fixed another issue with the Hot on your Heels achievement
# Incorporated the new Russian fonts into the base Team Fortress 2 fonts. Fixes the missing fonts problem when running in Russian with English VO
Nu heb ik dus eindelijke alle medic achievements... had bijna de 1.000.000 healing points, alleen die heavy met 2 punches lukte me niet...geen heavy die tijdens een normale game even 2 slachtoffers wilde neermeppen... en achievementservers daar ben ik tegen...
Moet wel zeggen dat de pyro achievements stukken makkelijker zijn dan die van de medic... je hoeft er ook geen rare dingen voor te doen....gewoon je team helpen het doel van de map te bereiken en de achievements vliegen je om de oren :)

Reg. datum: 13 mei 2007

quote:
Notna schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:21:
[...]

Arnie de Pyro met een plaatje van een soldier....

Wat is het nou!? :P :+
Gefixt :) Arnie de Soldier natuurlijk.

Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

quote:
chrisO schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:41:
En weer een nieuwe update...het is wel update week deze week....3 in 1 week tijd...zover

Nu heb ik dus eindelijke alle medic achievements... had bijna de 1.000.000 healing points, alleen die heavy met 2 punches lukte me niet...geen heavy die tijdens een normale game even 2 slachtoffers wilde neermeppen... en achievementservers daar ben ik tegen...
Moet wel zeggen dat de pyro achievements stukken makkelijker zijn dan die van de medic... je hoeft er ook geen rare dingen voor te doen....gewoon je team helpen het doel van de map te bereiken en de achievements vliegen je om de oren :)
Neen, je hebt dan niet alle achievements, je hebt alle unlockables. Als medic moest je 3 x 12 achievements halen om alles vrij te spelen, bij de pyro was dit 10, 15 en 20 (volgens mij). Voor de pyro betekent het dat je niet alles hoeft te halen om alle unlockables te krijgen. Dit is nu ook het geval voor de medic. Je kunt die laatste achievements dus nog gewoon halen, maar het hoeft niet meer voor de unlockables.

Ik was gister hard op weg om de 10.000 healing in 1 leven te halen, ga ik dood door splashdamage van een k*tsticky. En het ging net zo lekker op Dustbowl met ons team.

last fm || Shoot the f'ing medic

Reg. datum: 02 mei 2003

quote:
Mik! schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:24:
[...]

Neen, je hebt dan niet alle achievements, je hebt alle unlockables. Als medic moest je 3 x 12 achievements halen om alles vrij te spelen, bij de pyro was dit 10, 15 en 20 (volgens mij). Voor de pyro betekent het dat je niet alles hoeft te halen om alle unlockables te krijgen. Dit is nu ook het geval voor de medic. Je kunt die laatste achievements dus nog gewoon halen, maar het hoeft niet meer voor de unlockables.

Ik was gister hard op weg om de 10.000 healing in 1 leven te halen, ga ik dood door splashdamage van een k*tsticky. En het ging net zo lekker op Dustbowl met ons team.
hmmm typfoutje van mijn kant...ik bedoelde ook dat ik dan eindelijk alle unlocks heb natuurlijk... die achievement dat ik een heavy moet uberen en dat hij/zij 2 tegenstanders dood moet stompen kan me dan verder gestolen worden...

ph34r my [OGR-25] Cows

quote:
Join the club : Ik zat op 9685 en toen zat een Spy opeens achter me => stabbed :'(

HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel

Medic I Like to Kill

quote:
nero355 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:36:
[...]

Join the club : Ik zat op 9685 en toen zat een Spy opeens achter me => stabbed :'(
Ik weet niet precies wat mijn aantal gister was, maar mijn 'record' staat nog steeds op 9845 ofzo.. So close, yet so far. Op de GoT-server heb ik sporadisch maar de mogelijkheid om enigzins in de buurt te komen van de 10.000. Je past je speelstijl aan aan het niveau van dat moment. Speel ik met veel bekenden dan ben ik continue in de voorhoede aanwezig en ga ik regelmatig dood. Speel ik met mensen die ik (nog) niet goed ken, dan speel ik veel meer op safe en heb je meer kans op het behalen van de achievement.

Reg. datum: 23 augustus 2004

quote:
R-Duin schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:37:
[afbeelding]
Arnie de Pyro Soldier !

Dat was echt geniaal, ik stickyjump dus erop en schiet wat sticky's naar beneden ondertussen, maar ik bleef maar in de lucht hangen ik dacht eerst van huh wat gebeurt er nu dan en toen dacht ik een tijdje later, owja.....airblast pyro :D.

0wnage
Reg. datum: 01 september 2003

quote:
[...]

Ga dan ook niet bij een sentry staan! ;)

Reg. datum: 26 februari 2002

Ik zie het al helemaal voor me, airblast mappen. Paar pyro's staan onderaan in een cliff en vormen een brug voor het andere team dat erover heen gaat zweven ofzo. :)

Het verminderen van de unlockables van de Medic vind ik heel fijn, heb ze nu meteen alle 3 :) ipv. dat ik er bijna 2 had met m'n 24 achievements. Wat betreft de 10.000 healpoints heb ik die lekker op safe gehaald een keer in de spawn van dm_store, eerst de map in, toen ik erg veel punten had ging ik op safe ff naar binnen :+ . Misschien flauw maar zoals jullie ook al aangeven, heel frustrerend als je er telkens nét naast pist :/ .

Medic I Like to Kill

quote:
Morti schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:01:
[...]

Ga dan ook niet bij een sentry staan! ;)
:(

:P

Psycho Slave ++
Reg. datum: 24 februari 2006

Mooi, heb ik dus eindelijk die ubersaw (+/- 33 achievements) \o/

Verder kunnen de meeste achievements me gestolen worden, maar ik vind ht wel komisch als je toevallig eentje haalt en er dan achterkomt dat je medics met een undeployed ubercharge in de fik hebt gestoken (die dominated player die disconnect is ook prachtig om plots te halen) :)

Overigens had ik enorm veel mazzel met mijn medic achievements: zowel 1 miljoen als 10.000 healing had ik al enige tijd voor de update kwam. Mijn record hangt nu ergens rond de 24600 healing in 1 life of zo, dankzij een clanmatch/training (met vele close calls). Mag op mn blote knietjes daarvoor..

Wii-code: 2845-4488-6471-8473 || Stuur je Wii-code via GoT als je me toevoegd

Reg. datum: 24 juli 2006

Nieuwe update .... medic krijgt nu alle wapens na 22 achievements net zoals bij de Pyro.
Ik heb nu dus eindelijk voor het eerst de übersaw ! Ik moet trouwens nog alleen de million health achievement en ik heb ze allemaal. En op 4 na, allemaal eerlijk op publics gehaald !
Ik heb nu 22 Pyro achievements maar die heb ik bijna allemaal gegrind.

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

quote:
Kain schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:25:
Nieuwe update .... medic krijgt nu alle wapens na 22 achievements net zoals bij de Pyro.
Ik heb nu dus eindelijk voor het eerst de übersaw ! Ik moet trouwens nog alleen de million health achievement en ik heb ze allemaal. En op 4 na, allemaal eerlijk op publics gehaald !
Ik heb nu 22 Pyro achievements maar die heb ik bijna allemaal gegrind.
chrisO in "[PC] Team Fortress 2, deel 7" :+

Verder wel fijn, hoef ik niet van die debiele achieves meer te halen. Kan ik tenminste weer lekker sniper en soldier spelen. Ik grind dan ook alleen die wapens om ze te hebben. Niet om ze te gebruiken. Speel amper die classes

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

Ik speel alle klassen ... al is het wel al een maand geleden dat ik nog engineer ben geweest. Zo'n lame klasse en tegen goede spelers ben je kansloos als engineer zonder een goed support team. Het wegblazen van stickies met een paar pyro's is nu wel een goede tacktiek.
Als ik een medic ben dan haat ik de demoman.
Als ik een demoman ben dan haat ik de soldier.
Ben ik een soldier dan haat ik de scout.
Ben ik een scout heb ik een bloedhekel aan de engineer.
Ben ik een engineer dan haat ik de spy
Ben ik een spy dan haat ik de pyro
En als pyro heb ik een hekel aan de heavy.
En als heavy haat ik de sniper!
Rock around the clock ....

0wnage
Reg. datum: 01 september 2003

quote:
Kain schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:44:
Rock, paper, scissors....

quote:
Ik speel alle klassen ... al is het wel al een maand geleden dat ik nog engineer ben geweest. Zo'n lame klasse en tegen goede spelers ben je kansloos als engineer zonder een goed support team. Het wegblazen van stickies met een paar pyro's is nu wel een goede tacktiek.
En daarom heet het ook Team-Fortress. Het moet balanced blijven eh :P
Reg. datum: 26 februari 2002

quote:
En met de sniper, aan wie hebt gij dan een ware hekel? :+

Ag nee tog.
Reg. datum: 14 juli 2006

Countersniper

Endless loop ftw :P

Get stoned drink cement

Ik moet er nog één verzinnen die echt een endless loop is waar de laatste de eerste haat maar die is wel moeilijk ....

[GoT]BastiaanN

Zo, net ook maar even via steam Team Fortress 2 aangeschaft. Ziet er veelbelovend uit, gelijk de hele "Orange Box" maar aangeschaft voor 25 euro :P (Geweldig die dollarkoers ;) )

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

Geweldig die dollarkoers ..... jij rijd zeker geen auto ?

Reg. datum: 26 juli 2006

Daarnet sinds een paar dagen weer op de GoT-server gespeeld, maar kennelijk is het daar ook Pyro Fortress 2. Vooral jammer dat de meeste mensen er geen kont van bakken. Is een class limit echt geen idee?

Laat ze alsjeblieft naar de achievementservers gaan, daar die troep grinden en dan weer gewoon TF2 spelen. Bah zeg.

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: