Gathering of Tweakers

Quicksearch
Haat alles. Vooral jou.

Oh, oeps :P Dat wist ik niet, keek paar maanden geleden en volgens mij was het toen alleen maar CC. Anyway, op naar de Steam Store dan maar :Y) :D
Ik zal toch tevreden zijn als het free weekend gedaan is.
Daarjuist op 12 man team bij 2fort.
3 medics, 3 snipers.
2 medics zaten elk een sniper te healen.
Ik had net 2 pyros gedood als pyro dus ik zat laag op health.
Komt een pyro onze basis binnen ik ga er dus op af want ik zag een medic staan.
Wat doet die medic, begint te schieten met needlegun http://media.cuvedev.net/smilies/shutup.gif

Of die prutsmedics die elkaar gaan healen, dan zie je een heavy lopen die gehealed wordt door een medic, en die medic wordt ook weer gehealed door een andere. Het hele team wordt dan afgeslacht, en vervolgens kunnen alle enemies zich richten op die ene heavy. :X
quote:
Switch schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:56:
Steam doet niet aan iDeal of Paypal voor zover ik weet, dus bij gcshop ofzo is een goed alternatief voor de mensens zonder CC :)

Dom dat Steam niet aan PayPal doet, anders had ik al een hoop spellen van ze gekocht
iDEAL is ook mogelijk. Kies Clickandbuy bij het betalen en daarna iDEAL 8)

Dutchmega wijzigde dit bericht 23-06-2008 12:01 (3%)

quote:
kaluro2 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:33:
Argh, dit is echt niet te doen als spy zijnde.
Elke pyro checkt op spies, en laat er nou eens een hele stampede van pyros in elke map zitten.
Ik ben hardcore spy speler en ik ben NOT amused met deze update.
Ik vond dat eigenlijk wel meevallen. Heb zaterdag heel wat uurtjes zitten spelen (vooral als medic) maar ik heb niet echt een overschot aan pyros ervaren was meestal wel in balans.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
kaluro2 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:33:
Argh, dit is echt niet te doen als spy zijnde.
Elke pyro checkt op spies, en laat er nou eens een hele stampede van pyros in elke map zitten.
Ik ben hardcore spy speler en ik ben NOT amused met deze update.
Wilde zo ie zo al wat plaatsen over de spy. Als spy spelen ging bij mij best goed, vooral bij de nieuwe maps op server 1. Een pyro stabben geeft een 10x grotere kick vooral als ze net uit de spawn lopen, lullig :X .

Kan niet wachten op de spy updates.

(kaluro2, wat is je ingame naam)

Cabo wijzigde dit bericht 23-06-2008 12:15 (3%)

Volgens mij haalt zo'n weekeind best veel mensen over. Heb vorige week een collega van me gepushed en die heeft dit weekeinde ook 9,5 uur gespeeld. Hij kan nu niet wachten tot het vijf uur is, zodat hij Orange Box kan gaan kopen.

Oh, en hij plakt nu uitgedraaide plaatjes van Sappers op mijn laptop. Nice.

quote:
LUH-3417 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:15:
geweldig _/-\o_

quote:
Cabo schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:13:
[...]

Wilde zo ie zo al wat plaatsen over de spy. Als spy spelen ging bij mij best goed, vooral bij de nieuwe maps op server 1. Een pyro stabben geeft een 10x grotere kick vooral als ze net uit de spawn lopen, lullig :X .

Kan niet wachten op de spy updates.

(kaluro2, wat is je ingame naam)
Haal die 2 eens weg en je hebt m'n steam en tevens in-game name ;)

"Kaluro" dus :), ik heet vrijwel overal waar ik kom kaluro :p, alleen had foutje gemaakt @ Tweakers, dus loop ik nu met kaluro2 rond ~.~
quote:
.Gertjan. schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:11:
[...]

Ik vond dat eigenlijk wel meevallen. Heb zaterdag heel wat uurtjes zitten spelen (vooral als medic) maar ik heb niet echt een overschot aan pyros ervaren was meestal wel in balans.
Ik heb een twintigtal screenshots gemaakt waar ik ineen team van 7 man zat, waarvan er 5 pyro waren bijvoorbeeld, of dat de enemy opeens met 6 pyros te base uit kwam rushen O_O en dan zat er 1 zo'n scout achteraan te bunnyhoppen.. ging nergens over :p

kaluro2 wijzigde dit bericht 23-06-2008 12:44 (31%)

This is the song La la la la

Ach ja dat was te verwachten he ? Dit had je ook toen de medic update was uitgekomen, alleen gaat dit denk ik iets langer aanhouden aangezien ze de pyro veel maar dan ook veel te leuk hebben gemaakt nu :+

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

quote:
Moonroach schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:12:
Ach ja dat was te verwachten he ? Dit had je ook toen de medic update was uitgekomen, alleen gaat dit denk ik iets langer aanhouden aangezien ze de pyro veel maar dan ook veel te leuk hebben gemaakt nu :+
Zodra de sniper achievements uitkomen, dan zal het lekker rustig blijven :+ Gezien niet veel mensen dat willen en/of kunnen spelen :P

Maar dan blijf ik wel ff van de server af als jij er ook bent. Anders is het niet grappig :P :(

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

quote:
Notna schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:16:
[...]

Zodra de sniper achievements uitkomen, dan zal het lekker rustig blijven :+ Gezien niet veel mensen dat willen en/of kunnen spelen :P
Moet je eens nagaan wat er gebeurt als er achievements voor de heavy of soldier komen. 8)7

Zeg me aub dat free weekend bijna gedaan is.
5 snipers in een 12 man team op 2fort.
volgende ronde 3 snipers 3 engies, ander team kan vrolijk in ons basis rondlopen & een engie van het andere team kan een sentrie bouwen op hun battlements...

Net een rondje 2fort, 8 vs 8. Wij hadden 1 sniper, 1 medic, 1 heavy, 2 soldiers, 1 pyro
(ik) en 2 engineers. De tegenstander (blauw) had 4 scouts en 4 pyro's. :X We wonnen uiteindelijk binnen 4 minuten met 3 captures. Onze heavy ging samen met de medic de intel halen, de 2 soldiers bleven rondlopen in hun basis, en ik verdedigde samen met de sniper en de engineers. Piece of cake dus.

Een pyro is een pure support class voor soldiers en heavies. Met alleen pyros aanvallen werkt niet, want je wordt op afstand verrot geschoten door soldiers en snipers. Als je als support voor heavies of soldiers gaat kan je eenvoudig de tegenstander in een hoek drijven, die in de fik zetten en laten finishen door de anderen.

AtleX wijzigde dit bericht 23-06-2008 13:27 (29%)

quote:
Simon Verhoeven schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:21:
Zeg me aub dat free weekend bijna gedaan is.
5 snipers in een 12 man team op 2fort.
volgende ronde 3 snipers 3 engies, ander team kan vrolijk in ons basis rondlopen & een engie van het andere team kan een sentrie bouwen op hun battlements...
Gisternacht al, er zijn ook genoeg mensen die gewoon hun eigen (solo) gang gaan :p

Leftblank - GoT CSS? - GoT TF2 - Eerstejaars TI, TU Delft

This is the song La la la la

quote]Notna schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:16:
[...]

Maar dan blijf ik wel ff van de server af als jij er ook bent. Anders is het niet grappig :P :(
[/quote]

Ach joh, dat zal wel wat meevallen.. zit de laatste tijd iets meer uitleg te geven over de sniper aan mijn andere teamleden op een andere server... ( ivm wars en ik niet altijd aanwezig kunnen zijn enzo) dus je zult tijd zat hebben denk ik 8)
quote:
AtleX schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:25:

Een pyro is een pure support class voor soldiers en heavies. Met alleen pyros aanvallen werkt niet, want je wordt op afstand verrot geschoten door soldiers en snipers. Als je als support voor heavies of soldiers gaat kan je eenvoudig de tegenstander in een hoek drijven, die in de fik zetten en laten finishen door de anderen.
Dat is niet helemaal correct, de pyro is na de update een stuk aggresiever geworden kwa gameplay als je kiest voor de offensieve kant met backburner of de defensieve kant met die airblast maakt echt een wereld van verschil.

Komt nog bij dat het helemaal map afhankelijk is, bij closecombat zijn de kansjes van de pyro behoorlijk gestegen en zelfs op een afstandje kan ie nog redelijk schade doen. pyro als support class ik dacht het niet, tenminste niet op de manier zoals jij hem nu schetst

Moonroach wijzigde dit bericht 23-06-2008 13:36 (24%)

[GoT] HertogJanNL

@Painkilla: ik vind TF2 onder DX8 een leukere stijl hebben dan onder DX9. Veel meer cartoony. Qua FPS is DX8 echt niet altijd stappen beter dan DX9 hoor. Processor is vaak de bottleneck, de grafische kaart minder.

En joepie, ze hebben een update gegeven:
quote:
Team Fortress 2

* Fixed "Hot on your Heels" counting non-flamethrower based kills
* Fixed some Pyro achievements not working on some servers
* Fixed Compression Blast and Flare Gun trail particles on DX8
* Fixed Spy cloaked as Scout in response rules for all classes
Fuck Yeah!
quote:
LUH-3417 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:15:
Volgens mij haalt zo'n weekeind best veel mensen over. Heb vorige week een collega van me gepushed en die heeft dit weekeinde ook 9,5 uur gespeeld. Hij kan nu niet wachten tot het vijf uur is, zodat hij Orange Box kan gaan kopen.

Spy sapping my macbook!

Ik ben dan ook snel verslaafd aan spellen :)

O, en hoi iedereen. ;)

quote:
kaluro2 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:41:
[...]

Haal die 2 eens weg en je hebt m'n steam en tevens in-game name ;)

"Kaluro" dus :), ik heet vrijwel overal waar ik kom kaluro :p, alleen had foutje gemaakt @ Tweakers, dus loop ik nu met kaluro2 rond ~.~
Nog nooit gezien, daarom vroeg ik het. Succes hardcore spy :Y)

Die achievement waarin je 100 projectiles moet blasten met je flamethrower is trouwens heel gemakkelijk te halen. Als er ergens een veld van acht stickies ligt gewoon die een paar keer opbezemen. Is per blast weer 8 projectiles erbij.

Yo, Gonzo, als je goed je best doet, mag je straks vast ook wel op de GoT-servers spelen. :)

quote:
Cabo schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:42:
[...]

Nog nooit gezien, daarom vroeg ik het. Succes hardcore spy :Y)
ik zit nooit op de GoT server :) dus je zult me niet snel tegenkomen nee idd, daar komt bovenop dat ik tot 5 stage moet lopen, en 4 van de 5 dagen 's avonds naar de gym ga ;) dan blijft er de woensdag+weekend over :P

quote:
Moonroach schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:32:
quote]Notna schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:16:
[...]

[/quote]

Ach joh, dat zal wel wat meevallen.. zit de laatste tijd iets meer uitleg te geven over de sniper aan mijn andere teamleden op een andere server... ( ivm wars en ik niet altijd aanwezig kunnen zijn enzo) dus je zult tijd zat hebben denk ik 8)

[...]

Dat is niet helemaal correct, de pyro is na de update een stuk aggresiever geworden kwa gameplay als je kiest voor de offensieve kant met backburner of de defensieve kant met die airblast maakt echt een wereld van verschil.

Komt nog bij dat het helemaal map afhankelijk is, bij closecombat zijn de kansjes van de pyro behoorlijk gestegen en zelfs op een afstandje kan ie nog redelijk schade doen. pyro als support class ik dacht het niet, tenminste niet op de manier zoals jij hem nu schetst
Dat was een beetje mijn punt ook. De maps zijn vaak erg klein met veel obstakels en weinig beweegruimte. Pyro's, met hun nieuwe abilities, hebben nu een flink voordeel. Ambushen konden ze al. Snipers en soldiers waren de counter-class. Maar met die flaregun (in handen van betere spelers) worden Snipers gefucked. Soldiers hebben veel lol met de compression blast. Ook de Stickies van demomen zijn een makkelijk obstakel geworden voor een Pyro

Met de introductie van de achievements wil bijna iedereen wel ff Pyro zijn. Scouts en Spies zie je gewoon weinig op deze maps.

Probeer (voor de grap) eens een OrangeX map. Veel ruimere maps waar de pyro echt de underdog is.

Achievements zijn leuk, alleen vernaggelen ze de verhoudingen in de eerste weken van release. In dat opzicht pleit ik voor een full achievement patch als ze allemaal klaar zijn.

lekker voor soldiers en demo's, hoop dat ze het moeilijk krijgen.

Ach als ik demo speel valt het best goed mee.
Gewoon af en toe een paar stickies bij een hoekje leggen voor je rondloopt.
Maar zelfs als ik pyro speel vind ik backburner OP.

Reg. datum: 26 februari 2002

Mja, ik vind het niet erg al die pyro's, het is nog steeds easy op een klein afstandje met de Heavy of Demo. Huppa, gaan d'r weer 2, en daar weer 2, en daar nog 1... zo ging het althans vanmiddag ffies.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws