Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2, deel 7

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
Life is just a ride.
Reg. datum: 11 oktober 2006

quote:
AtleX schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 22:36:
[...]
Het bewijs? Dat je atm bezig bent op een map die speciaal hiervoor gemaakt lijkt samen met nog iemand van je lijstje die vanmiddag nog geen 1 pyro achievement had en er nu 20 heeft.
das geen team 6
maar ik hou er wel over op

UlyssesNL wijzigde dit bericht 21-06-2008 00:08 (4%)

Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

De map van gister was een funavond zoals je had kunnen weten. Op die server liepen meerdere mensen uit verschillende teams rond waarvan niet het doel was de achievements te halen. Als jij je kapot ergert aan dat soort mensen, dan kom je toch niet op de server? Maar hou alsjeblieft op met dat gewhine over achievementservers etc. Doe het lekker zoals jij wilt en laat de anderen dat ook gewoon doen. Wees toch niet afhankelijk van het gedrag van anderen om jezelf beter te voelen. Wees dan gewoon trots dat jij de achievements wel op een 'normale' manier haalt, maar ga de anderen niet af lopen zeiken.

last fm || Shoot the f'ing medic

Reg. datum: 26 juli 2006

Weer een kleine update, om bugs uit de pyro-updat te fixen:

Team Fortress 2

* Fixed "Hot on your Heels" counting non-flamethrower based kills
* Fixed some Pyro achievements not working on some servers
* Fixed Compression Blast and Flare Gun trail particles on DX8
* Fixed Spy cloaked as Scout in response rules for all classes

Die laatste fix snap ik niet echt?

Reg. datum: 09 juni 2008

Mik dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde dat sommige op de fun server bezig lagen met elkaar in brand te steken, zaten axen.
Bezig lagen van doe dit even dan heb ik die achievement, ...

I O+ Code

quote:
LUH-3417 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 09:18:
* Fixed Spy cloaked as Scout in response rules for all classes

Die laatste fix snap ik niet echt?
Als een spy vermomd was als scout riep hij soms dingen van een demo of een andere class, ideaal om 'm te ontmaskeren. :P
Medic I Like to Kill

quote:
Simon Verhoeven schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 09:47:
Mik dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde dat sommige op de fun server bezig lagen met elkaar in brand te steken, zaten axen.
Bezig lagen van doe dit even dan heb ik die achievement, ...
Dit was even in het algemeen Simon. Dat het gister gebeurde, nja goed, dat is op een gegeven moment de keuze die men maakt. Mensen die dat niet willen die kunnen weg, de mensen die dat wel willen blijven. Ik bedoel gewoon te zeggen dat men op moet houden met dat gezeur over het achievementwhoren. We hebben het al gezien bij de medicachievements, dat is rechtgetrokken. Ik heb zelf in die tijd me ook wel op lopen winden dat men het deed, maar goed accepteer het en speel gewoon jouw spelletje. Zie het ook als bijvoorbeeld een kans om je nu te ontwikkelen als heavy bijvoorbeeld. Voor de medics die de big pharma nog niet hebben of die waar ze zoveel mensen moeten redden van het vuur zijn dit ideale momenten. En anders zit er niets anders op dan een andere server te zoeken of gewoon een paar dagen wegblijven van tf2 ;)

Heb zelf niets tegen achievementwhores, je moet trouwens toch op een achievementserver een paar van die dingen halen zoals bvb spy in de fik steken als hij zijn sigaret pakt.
Maar ik heb liever dat ze het zo laten op een fun server.
Op het einde pingpongen met sentry rockets was wel leuk.
Maakte het iets spannender dan gewone rockets.

Simon Verhoeven wijzigde dit bericht 21-06-2008 10:26 (0%)
Reden: typo

Medic I Like to Kill

Vind ik ook hoor ^^ Sommige zijn gewoon gemaakt voor achievementservers

Benieuwt wat ze voor Engie gaan verzinnen.
Kill somebody in the same second that your sentry kills somebody else.
http://media.cuvedev.net/smilies/schater.gif

Ik rem NIET voor admins...
Reg. datum: 31 augustus 2003

Zeg, als ik op mijn gepreloade TF2 klik, ga ik naar de store, hoe kan ik hem spelen? Nu is toch free weekend? :P

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

<3 backburner op 2fort

I O+ Code

Hoe doe ik in godsnaam rocket jumps sinds de pyro update? Daarvoor keek ik gewoon naar beneden, ik ramde op de spatiebalk en tegelijk schoot ik een rocket. Als ik dat nu doe ben ik direct dood, en da's niet zo prettig. Ik gebruikte rocket jumps nog weleens om aan pyro's te ontsnappen, en nu kan dat niet meer. Ook kan ik niet meer vanachter een rotsblok oid snel tussen de vijand springen, en dat was altijd een leuke verrassing.
Community Person
Reg. datum: 19 oktober 2006

quote:
AtleX schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:17:
Hoe doe ik in godsnaam rocket jumps sinds de pyro update? Daarvoor keek ik gewoon naar beneden, ik ramde op de spatiebalk en tegelijk schoot ik een rocket. Als ik dat nu doe ben ik direct dood, en da's niet zo prettig. Ik gebruikte rocket jumps nog weleens om aan pyro's te ontsnappen, en nu kan dat niet meer. Ook kan ik niet meer vanachter een rotsblok oid snel tussen de vijand springen, en dat was altijd een leuke verrassing.
CTRL+Spatie.

Dus vlak voordat je gaat jumpen, kijk naar beneden, ram snel je CTRL in en dan DIRECT spatie en schieten maar. :9

rm -rf *

Reg. datum: 24 juli 2006

Werkt niet meer goed ... als je nu tegen een vijand aan staat word je geblockt omdat als je dan schiet dan doe je jezelf een heleboel damage maar je schiet nauwelijks om hoog. Dat moeten ze dus fixen

Ze hebben de ontvangen schade verhoogd, stond in de patchnotes.
Demomans hebben precies ook een stealth nerf gekregen http://media.cuvedev.net/smilies/shutup.gif
Stickies doen precies meer schade bij een sticky jump.

Mooh?
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
--Christiaan-- schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 12:31:
Zeg, als ik op mijn gepreloade TF2 klik, ga ik naar de store, hoe kan ik hem spelen? Nu is toch free weekend? :P
In de VS is het een aantal uur vroeger, dus even geduld denk ik? Zal nu onderhand wel werken als ik je posttime zo zie.
Reg. datum: 23 augustus 2006

quote:
Simon Verhoeven schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:46:
Ze hebben de ontvangen schade verhoogd, stond in de patchnotes.
Demomans hebben precies ook een stealth nerf gekregen [afbeelding]
Stickies doen precies meer schade bij een sticky jump.
't is zonde! beetje verkeerd geplaatste stick bij een jump deed sowiezo al behoorlijk veel schade. beetje nodeloos dus imao.
rondvliegende soldiers en demo's voegen een hoop toe aan het spel, moeten ze niet teveel nerven.
krijg je gezeik dat je teveel spammed en wil je dus volle bak offence spelen, blaas je jezelf op als je een keertje springt!
haalt een hoop vaart uit de game.

Inderdaad, en is nu voor het moment al irritant genoeg met pyros die volop mensen grenades & stickies wegblazen, maar ik zal er wel aan wennen.
Het is wel spijtig dat dubbele stickie dus niet meer gaat.

Simon Verhoeven wijzigde dit bericht 21-06-2008 18:14 (5%)

Zwaar verliezen:
http://tweakers.net/ext/f/fYephPwgbHS9JAi5dLKq6qac/full.png

Maar ook weer winnen:
http://tweakers.net/ext/f/puBhbfPXaYhmOPcpKztVSvOu/full.png

En altijd lachen hoe de mennekes uit elkaar spatten :D
http://tweakers.net/ext/f/7e5xHStOlajdVUJRGocnQZTL/full.png

<Lin> Laatst liep ik de Hema binnen
<Lin> Toen ik binnenstapte begon 'Never Gonna Give You Up' van Rick Ashley
<Lin> Werd ik dus gerickrolld in de fucking Hema :/

Reg. datum: 26 juli 2006

Vandaag het eerste nieuwe pyro wapen unlocked, die flaregun. Even gespeeld op een achievementserver, maar die was zo chaotisch dat het op normale pubs gemakkelijker ging. Enfin, flares schieten is tof en ze zijn ook best sterk, maar zonder shotgun spelen is lastig. Onder water ben je nu compleet kansloos als pyro, tenzij iemand sportief is en ook zijn melee-wapen pakt als hij jou ziet hakken. Voorlopig is de flare leuker om mee te nemen, door de novelty value, maar misschien is de shotgun makkelijker?

Ik rem NIET voor admins...
Reg. datum: 31 augustus 2003

Spel weet me totaal niet te boeien, heb maar weer snel TFC opgezet en ben gaan concen :+. Wel leuk idee, dat free weekend.

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

I'm a Rocket Man
Reg. datum: 04 oktober 2004

Tegen sniper's zijn ze handig, als je raakt zijn ze gelijk leven halen :P

Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb

Dunder-Mifflin, Inc.

quote:
--Christiaan-- schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 23:18:
Spel weet me totaal niet te boeien, heb maar weer snel TFC opgezet en ben gaan concen :+. Wel leuk idee, dat free weekend.
Het speelt ook nogal gaar dit weekend, dus ik zou het spel niet meteen afschrijven. Alle pyro's, prutsende teams vol met noobs, het speelt gewoon niet lekker.

Zat net tijdens het voetbal op één van de gotservers met allemaal mensen die een beetje rond de spawn bleven hangen en niet wisten hoe het cappen werkt. Uiteindelijk had ik 40 punten of iets dergelijks en de nummer twee 5. Dan ga ik ook een ander spel spelen ja :P

Canon EOS 300D + Canon EOS 1000FN + EF-S 18-55 (3.5-5.6) + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

CiPHER

quote:
Mik! schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:32:
Vind ik ook hoor ^^ Sommige zijn gewoon gemaakt voor achievementservers
7(8)7

Ik meen toch echt dat het idee van de achievements is;
- de populariteit van een class te pushen
- het niveau van spelers van een class te verhogen
- spelers die een class veel spelen te belonen.

Het kan nooit Valve's bedoeling zijn in 2 dagen de 1mlj damagepoints te halen. Net zo min is het de bedoeling dat je binnen 2 weken een spy met een sigaret in de fik weet te steken.
De bedoeling is dat dat een keer toevallig gebeurd, en de kans op dat toeval wordt groter naarmate je meer met de class speelt.

Ik blijf het triest vinden dat men perse alle achievements wilt halen op een speciale map/server, maar ieder zijn ding. Wat ik nog veel triester vind is dat die personen vervolgens op de normale pubs met oneerlijk voordeel komen spelen. Maandfag avond al werd ik op fastlane verschillende keren platgebrand in een 1vs1, omdat die ander de +50 hp van zijn backburner had -O-

@Simon Verhoeven
Strikt genomen hebben ze de gegeven schade gelijk getrokken met bijv. demoman. Soldier ontving 40% minder damage van zijn eigen rockets, dat voordeel is nuv weggehaalt.
Aan demoman is niets aangepast, voor zover ik weet. Maar een dubbele sticky zou je sowieso nooit nodig moeten hebben :)

frickY wijzigde dit bericht 21-06-2008 23:54 (12%)

Is 15 kills een beetje goed zonder dood te gaan? Net namelijk na een dag spelen gehaald, als heavy met een supportende medic (+1 voor die kerel) lekker maaien :P .

Spelling is een keuze | Weblog

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: