Gathering of Tweakers

Quicksearch
I'm a Rocket Man
Reg. datum: 04 oktober 2004

Ik denk dat je er minder last van hebt als het op een bepaalde server gebeurd, dan dat mensen er op de public naar gaan spelen lijkt me.

Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb

Mooh?

quote:
AtleX schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:26:
De pyro update is wat mij betreft net zo'n failure als de medic update. Weer achievements whores die niet op een normale manier hun achievements kunnen halen en dus achievements parties gaan houden of zelfs op achievement servers spelen. Ik heb begrepen dat iig het GoT 6 team dat ook gaat doen. :| Een achievement is een bewijs van je skills, als je op zo'n manier die dingen moet halen ben je gewoon 1 of andere prutsnaab die het spelplezier voor anderen verpest. :|
Een achievement is geen bewijs van skills, je haalt ze toch vanzelf wel. Ik heb paar van mn pyro dingen gegrinded op achievement box. Wil je 1v1 doen? Zullen we kijken hoeveel skill je meer hebt door het wel op de juiste manier te halen 8)7 . Sowieso weet ik al dat ik al die achievements al lang en breed had gehaald als alles vanaf het begin (beta) werd bijgehouden.
YOU ARE NEX!
Reg. datum: 01 december 2004

Ik heb er gister 6 gehaald op got server en vandaag 13 (+3 die je krijgt bij elke unlock) gehaald op een goede achiev server in 1,5 uur.
Was van plan alles legaal te doen maar werd gister al helemaal gestoord van alle chaos.

Heb nu de nieuwe items en daar gaat t mij om, de rest van de achievs haal ik wel lekker op de GoT server als t weer normaal spelen is daar ;)

Heb gewoon geen zin om weken te werken voor een paar virtuele wapens terwijl ik om mij heen iedereen ze al zie gebruiken die ze niet legaal hebben verkregen, danwel 24/7 spelen.

Btw, het unlocken van achievs op de achievement server bracht vrijwel evenveel euforische emoties bij mij op dan dat ik dit legaal deed. Dus lekker PUH!
Reg. datum: 26 februari 2002

Ik zie het als evolutie van het spel, na een tijdje wordt er een nieuwe balans gevonden door de spelers van Team Fortress 2.

Reg. datum: 20 augustus 2006

quote:
AtleX schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:26:
De pyro update is wat mij betreft net zo'n failure als de medic update. Weer achievements whores die niet op een normale manier hun achievements kunnen halen en dus achievements parties gaan houden of zelfs op achievement servers spelen. Ik heb begrepen dat iig het GoT 6 team dat ook gaat doen. :| Een achievement is een bewijs van je skills, als je op zo'n manier die dingen moet halen ben je gewoon 1 of andere prutsnaab die het spelplezier voor anderen verpest. :|
dan weet je iig meer als mij...
Daarnaast, al zou het zo zijn, zijn er vast meer teams die het doen dus om nou special team6 te noemen vind ik nogal triest.
De achievement zijn wel leuk maar soms irritant om te doen en met 7 van de 12 mensen als pyro, mits het niet meer zijn, is het gewoon te chaotisch. De helft bakt er niets van en pyro v pyro is niet echt waar de class voor gemaakt is

Napo wijzigde dit bericht 20-06-2008 18:03 (3%)

Toch liever dat er achievement servers zijn zodat mensen daar de stomme achievements halen i.p.v. dat ze zotte trucken uithalen om die op een gewone te halen.
Bvb spy in brand steken terwijl hij zijn sigaret opsteekt.
Die haal je toch bijna nooit op een gewone server.

En die achievement halen vind ik echt geen blijk van skill.

En dankzij achievement servers wordt het wat sneller normaal.
Anders denk ik dat het nog lang kan duren voordat we niet meer 8 pyros/team zien.

Als demo ben ik trouwens niet helemaal zot van die backburner.
Ik had gehoopt dat het bij vliegende projectielen blijft maar stickies op de grond kunnen ze ook wegdoen.
Niet zo geinig als demo, ik heb het zo al irritant genoeg als ze in mijn buurt komen.

quote:
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:09:

Anders denk ik dat het nog lang kan duren voordat we niet meer 8 pyros/team zien.
GoT server nummer 3 is aardig balanced atm ;) dus zo erg is het niet :)

EDIT: vergeet wat ik zei, t is nu pyro rampage -_-

Fasthate wijzigde dit bericht 20-06-2008 18:49 (9%)

We used to sneak out at night and put graffiti on the walls: Dumbledore’s Army, Still Recruiting, stuff like that. Snape hated it. ~Neville Longbottom

Dunder-Mifflin, Inc.

Jammer dat er niet tegelijk een HW/engineer update is uitgebracht. Het is nu wel heel makkelijk kills scoren, met die 100% pyroteams die zo naar het CP komen wandelen :z

Verder raar dat het gratis weekend meteen na de update komt. Als iemand het voor het eerst speelt zijn al die pyro's ook alleen maar irritant en krijg je geen goed beeld van het 'echte' spel.

Gizz wijzigde dit bericht 20-06-2008 18:52 (36%)

Canon EOS 300D + Canon EOS 1000FN + EF-S 18-55 (3.5-5.6) + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Reg. datum: 22 november 2007

Ik ben sinds kort overgestapt van upc naar telfort en ben nu ook wireless in plaats van kabel. Mijn ping is iets hoger, maar het vervelendste is dat de connectie met de server af en toe lijkt weg te vallen.
Ik heb dat niet bij downloaden of bij surfen, maar het gebeurt elke keer wel tijdens TF2.

Ik heb een screenshot gemaakt met netgraph aan.
http://i25.tinypic.com/309h92a.jpg
http://i31.tinypic.com/if34fn.jpg
http://i30.tinypic.com/2w7g4dx.jpg

Ik maak verbinding met een simpel e-tech usb wireless adaptertje, het signaal is sterk zit ongeveer 10 meter van mijn sitecom router.

Het speelt echt voor geen meter zo, staat mijn beeld weer stil en opeens ben ik weer 10 meter verder of dood :p
Wat kan ik er aan doen?

quote:
aalekss schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:55:
Ik ben sinds kort overgestapt van upc naar telfort en ben nu ook wireless in plaats van kabel. Mijn ping is iets hoger, maar het vervelendste is dat de connectie met de server af en toe lijkt weg te vallen.
Ik heb dat niet bij downloaden of bij surfen, maar het gebeurt elke keer wel tijdens TF2.

Ik maak verbinding met een simpel e-tech usb wireless adaptertje, het signaal is sterk zit ongeveer 10 meter van mijn sitecom router.

Het speelt echt voor geen meter zo, staat mijn beeld weer stil en opeens ben ik weer 10 meter verder of dood :p
Wat kan ik er aan doen?
Ik heb er ook last van, ik heb zelf hetnet als provider, maar zelfs als ik naast men router zit krijg ik dat soort dingen :S met draad is er geen vuiltje aan de lucht, ping 25 ofzo.

We used to sneak out at night and put graffiti on the walls: Dumbledore’s Army, Still Recruiting, stuff like that. Snape hated it. ~Neville Longbottom

[GoT]Lefty

quote:
Gizz schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:51:
Jammer dat er niet tegelijk een HW/engineer update is uitgebracht. Het is nu wel heel makkelijk kills scoren, met die 100% pyroteams die zo naar het CP komen wandelen :z

Verder raar dat het gratis weekend meteen na de update komt. Als iemand het voor het eerst speelt zijn al die pyro's ook alleen maar irritant en krijg je geen goed beeld van het 'echte' spel.
net als na het eerste 'free' weekend na de medic update. maar toch blijkt het wel te werken, ik had het idee dat de aandacht van veel regular spelers begon te verslappen voor die eerste update, maar sindsdien is het weer behoorlijk druk en komen er ook steeds meer mensen bij in de GoT TF2 community.
en de onbalans door een overvloed aan spelers met pyro zal, net als met de medic, na een week of twee ook wel weer ver over zijn.

HD3870 3x CFX: "More frames than Skillzzz..."

quote:
aalekss schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:55:

Wat kan ik er aan doen?
Nederlandse TF2 lol

Life is just a ride.

quote:
AtleX schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:11:
Omdat ik het van het GoT 6 team weet.
Hoe kortzichtig kun je zijn.
Ik heb gezegd dat ik achievements zou grinden op arie's server.
Ik ben daarop terug gekomen nadat ik zag hoe makkelijk ze zijn.
Dus kom met proof dat GoT 6 die achievements gaat grinden.
Hier even een lijst met members om het je makkelijk te maken.

Ulysses
Reinie
Tonygappa
Napo
Cabo
Redrum
Dark-mist

Ik zie graag je bewijzen tegemoet en anders verzoek ik je ons niet meer vals te beschuldigen.
Dank je.
Nou nou, die neemt het hoog op :)
Tony liep in ieder geval gisteren al met de BackBurner rond, dus die is 'schuldig" :p

Stellen jullie je eens voor wat voor updates de Soldier, Engie, Demo, Heavy, Spy, Sniper en Scout gaan krijgen. Aan het einde van de rit staat er een nog gevarieerdere spel ervaring te wachten (meer variabelen, meer mogelijkheden).

Reg. datum: 20 augustus 2006

quote:
Yonni schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:01:
Stellen jullie je eens voor wat voor updates de Soldier, Engie, Demo, Heavy, Spy, Sniper en Scout gaan krijgen. Aan het einde van de rit staat er een nog gevarieerdere spel ervaring te wachten (meer variabelen, meer mogelijkheden).
guided missles (naar engy gebouwen) voor soldier ofzo, wie weet ;p.

Met zo'n red-dot zoals in Half-Life. Voor de engie, group-teleporters ofzo, lijkt me wel stoer. 4x een gewone tele ofzo en dan meteen 5 mannetjes tegelijk teleporteren 8) .

Terror&Speedcore

Hoe kun je die nieuwe weapons vrijspelen?

{[ Specs @ http://tweakers.net/gallery/sys/11062 ]}

Via het behalen van achievements met diezelfde klasse.

Mooh?

Nou, ik hoop dat het over een paar dagen minder is kwa pyro's. Gelukkig gaat Brain morgen de stats weer aangooien, scheelt al een hoop problemen :P.

Ik zie wel potentieel in de nieuwe wapens, maar op dit moment valt dat toch niet te testen.
quote:
UlyssesNL schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:13:
[...]
Dus kom met proof dat GoT 6 die achievements gaat grinden.
Hier even een lijst met members om het je makkelijk te maken.

*snip*

Ik zie graag je bewijzen tegemoet en anders verzoek ik je ons niet meer vals te beschuldigen.
Dank je.
Het bewijs? Dat je atm bezig bent op een map die speciaal hiervoor gemaakt lijkt samen met nog iemand van je lijstje die vanmiddag nog geen 1 pyro achievement had en er nu 20 heeft.

AtleX wijzigde dit bericht 20-06-2008 22:40 (25%)

Reg. datum: 22 november 2000

quote:
frickY schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 20:58:
Nou nou, die neemt het hoog op :)
Tony liep in ieder geval gisteren al met de BackBurner rond, dus die is 'schuldig" :p
Het kan nog erger. Op de pubservers ben ik al een paar gasten tegengekomen met de critaxe. :|

I'm a Rocket Man
Reg. datum: 04 oktober 2004

Die heb je zo :)

Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb

Is maar 22 achievements.
Net wat op 1 gespeeld.
Was wel leuk met dat getennis maar er zaten in het begin nogal wat achievementwhores.
En Koeitje die weeral hetzelfde aan het spelen was >->

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws