Gathering of Tweakers

Quicksearch
ik blijf unable to connect to authentication server krijgen

Vortexmerc wijzigde dit bericht 17-05-2008 18:08 (37%)

[GoT] IceDFire

Dat is dus omdat de servers weer down zijn atm :P

De serverlijst klopt in ieder geval al niet.

Aldoreth, PvE stond er bijvoorbeeld niet tussen maar wel 2 extra andere PvE servers.

Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs

Het blijkt dat Bori wordt ook wel de onofficiele nederlandse server wordt genoemd. Dus misschien leuk als we daar op gaan spelen? Altijd leuk om met nederlands sprekende mensen te games en/of een guild te vormen! :)

Reg. datum: 01 september 2002

heb je siege warfare ook op pve servers??

quote:
Semmy schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:25:
heb je siege warfare ook op pve servers??
ja

In de border kingdoms heb je siege warfare, zowel op pvp als op pve realms.

Ik ben er klaar voor, gepatched en ready. Gooi de poort maar open! *O*
Ga eerst eens de rp-pvp uitproberen, met een necromancer of een demonologist...

Jammer, ik ga zeker op een pvp server zitten. Hoop dat ik daar ook nog een paar nedelanders tegen kom :)

GameCube is gewoon leuk.

quote:
intered2 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:22:
Het blijkt dat Bori wordt ook wel de onofficiele nederlandse server wordt genoemd. Dus misschien leuk als we daar op gaan spelen? Altijd leuk om met nederlands sprekende mensen te games en/of een guild te vormen! :)
misschien komt dat omdat wij, Gundermen, daarop spelen. We zijn met 100+ NL/BE man sterk ^^

quote:
intered2 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:22:
Bori zal inderdaad redelijk bevolkt worden door nederlanders (oa gundermen) en ook vlamingen (zoals wij), dus als je graag taalgenoten tegenkomt en PvE verkiest, zit je daar wel ok.

www.shieldandfriend.com - AoC Guild on Bori (PvE)

Okay,

Mijn vrouw en ik gaan ook naar Bori.

quote:
bart1981 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:36:
Okay,

Mijn vrouw en ik gaan ook naar Bori.
als je een gezellig en goed gestructueerde NL/BE guild zoekt, neem een kijkje op het forum van www.mmozone.nl :)

Reg. datum: 22 oktober 2007

Ik ga zo ook naar Bori :)
Alleen meer omdat het de onofficiële RP-PVE server is.

Bori is the on-officiele RP server

er gaat een RP-PvE server komen vandaag....

Weet niet of het iemand is opgevallen, maar zo te zien krijgt het AOC forum op het moment een nieuw design. :)

Dat zwart met rood was ook wel heel erg opzich :/

^^^^^
Reg. datum: 20 november 2000

quote:
Bedankt voor het pre-orderen van Age of Conan Hyborian Adventures.

De release van de game is 23 mei 2008.

De pre-order geeft u toegang tot de exclusieve Killer Rhino Mount en 8
extra inventarisplaatsen.

Om in het bezit te komen van de exclusieve Killer Rhino, dient u
volgende code in te voeren wanneer u uw account aanmaakt voor Age of
Conan: Hyborian Adventures
Ik dacht dat er een Mamoth, exp ring en een drinkingcape zou zitten bij de collecters edition.. iemand hier die weet hoe dat zit?

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Reg. datum: 01 september 2002

quote:
Loque schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:47:
[...]

Ik dacht dat er een Mamoth, exp ring en een drinkingcape zou zitten bij de collecters edition.. iemand hier die weet hoe dat zit?
ja dat je helemaal fout zit.

Nog nergens iets of iemand over een mamoth gehoord het is altijd al een rhino en een 8 slot belt geweest

quote:
Ja en nee. De mamoth zit niet bij de CE. De drinking cape en xp ring wel. De code die je nu hebt gekregen is voor de preorder items, dat zijn nog weer andere gratis goodies. :)
De code voor de ring en cape zit gewoon bij de CE doos in, als het goed is.
quote:
Nog nergens iets of iemand over een mamoth gehoord
De mamoth zit bij de Amerikaanse pre-orders als ik me niet vergis.

Abuh wijzigde dit bericht 17-05-2008 18:50 (14%)

^_^
Reg. datum: 08 september 2001

Ik begin samen met wat mensen die ik ken van SWG en WoW op de Fury server, we hebben nog geen guild.

Tempest of Set wordt mijn main, misschien een guardian alt. Ik heb op de general beta nog wat andere classes geprobeerd maar ToS vond ik toch het leukste, kiezen tussen ToS en PoM was wel erg moeilijk :>
Niets aan te doen

die ring en drinking cape zitten inderdaad bij de collector's edition. Maar staat helemaal los van de pre-order actie. Zodra het spel officieel uit is zal daar de code inzitten voor de ring en cape. Mamoth weet ik niet zeker.

edit
nvm...net te laat :P

alwinus wijzigde dit bericht 17-05-2008 18:51 (6%)

Illyrio <70, Gnome Mage><Ashura> @Dunemaul

MMORPG Addict

quote:
Semmy schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:48:
[...]

ja dat je helemaal fout zit.

Nog nergens iets of iemand over een mamoth gehoord het is altijd al een rhino en een 8 slot belt geweest
Dat hangt er dus helemaal vanaf waar je besteld hebt hè. Dat JIJ er nou niet van gehoord hebt zegt dus helemaal niets. De drinking cape en de xp ring zijn inderdaad onderdeel van de CE. Maar die worden pas geunlockt met de retail key. Helaas nog niet tijdens dit event dus ;)

AoC (Aquilonia RP-PVP): Main lvl 7x Cimmerian Ranger | Proud member of Sanguis Attexo (www.sanguis-attexo.com)

^_^
Reg. datum: 08 september 2001

De pre-order mounts hebben beide dezelfde stats (dit was iig. het geval vanmiddag op de beta servers).

Ik krijg zelf de Rhino, de Mammoth was wel erg cool/groot :P Wat ik wel lullig vond is dat mobs me van de Mammoth konden meppen, of dit een bug is weet ik niet.
Nog 1 minuut, de spanning stijgt :p. Ik zal ook voor Bori gaan, bij nader inzien. Ingame name = kiango...

^^^^^
Reg. datum: 20 november 2000

quote:
XXlerator schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:50:
[...]

Dat hangt er dus helemaal vanaf waar je besteld hebt hè. Dat JIJ er nou niet van gehoord hebt zegt dus helemaal niets. De drinking cape en de xp ring zijn inderdaad onderdeel van de CE. Maar die worden pas geunlockt met de retail key. Helaas nog niet tijdens dit event dus ;)
Hehe bedankt (ook de andere mensen met een normale reactie :P ) dit wordt retecool :D

tot op Fury!

oh.. nog een beetje twijfels tussen barbarian en een conqueror

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

nog steeds unable to connect to authentication server blijkbaar

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws