quote:
Ja dat had ik ook al gelezen maar ik maak me er niet zo druk om. Er schijnen best wel goede clans bij te zitten wat het alleen maar leuk maakt qua competitie. Daarnaast zag ik ook al russische clans die naar fury gaan.
Het enige wat ik niet echt op prijs zal stellen is het russische gepraat in public op een engelse server. Die vage russische tekens waar je niks van begrijpt

. Maar iedereen is het er wel over eens dat iedereen die russisch praat in public KoS is

.
Ik heb besloten om met een polearm guardian te beginnen. Schijnt wel goede dps te hebben en heeft het voordeel van de enorme range dat je lekker veel targets raakt. Daarnaast kun je later ook wisselen naar sword/shield voor het betere tank werk in raids.
Past ook wel bij mn naam

want:
quote:
Rutger, Rodger, Roger, Rogier, Rüdiger (Du.), Rodge (Eng.).
Afgeleid van het Germaanse 'rod', met de betekenis 'roem', en 'ger', met de betekenis 'speer'. De betekenis is dus: de beroemde speer (drager) .
Asus P5N32-E SLI // E6600 // Scythe Infinity // 2x 1GB Kingston HyperX // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead