Gathering of Tweakers

Quicksearch
Heb mijn key ontvangen en meteen een account gemaakt, ook meteen de EA erbij gepakt. Blij dat het nog mogelijk was. :)

Alleen weet ik nog niet echt wat ik wil voor character. Een rogue vond ik in Wow altijd het leukste, ook in Anarchy Online vond ik de Shade geweldig. Als de Assasin daar op gaat lijken ga ik daar hoogst waarschijnlijk voor. Ook de Necromancer/Lich spreken me aan... beetje van een afstand je Minions er op af sturen en met duistere magie strooien ;). 1 ding is zeker, het word een latertje morgen.

quote:
Ik vrees hetzelfde, ik ga voor een Priest of Mystra. Een klein beetje vooronderzoek nog doen naar de feat tree en dan ben ik zeker! Ik ga waarschijnlijk op Bori server, op deze server gaat de guild Gunderman ook, een nederlands/belgische guild met vrij veel leden.

Reg. datum: 29 maart 2005

quote:
Killerbees schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:10:
Ik word denk ik een barbarian of een demonologist/necromancer. Het lijkt me eigenlijk allemaal wel vet om te spelen, maar die 3 lijken me het leukst
ik begin zelf als barbarian, aqu of cim weet ik nog niet

@hieronder... lol, heb hetzelfde :P

4th wijzigde dit bericht 16-05-2008 16:26 (73%)

AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian

Elke keer als ik EA zie staan dan schik ik en denk ik Electronic Arts i.p.v. Early Access ;)

Q6600@3Ghz, 4x 1GB 800Mhz DDR2, PNY 8800GTS 512MB, X-Fi XtremeGamer, LG 22", Vista Business 64-bit

Reg. datum: 29 september 2000

ToS hier waarschijnlijk. Vind healers leuk spelen, en de ToS is lekker offensive ingesteld.

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

Mocht iemand hier uiteindelijk op zoek zijn op een guild op de Fury server. Daar gaat onze halve guild uit WoW nu naar toe. We houden naam lekker door alle games sinds mensheugenis heen in ere!

Ik ga zelf ook voor de Tempest of Set of the Herald of Xotli, aparte manier van DPSen lijkt mij dat en ook buitengewoon leuk.

Age of Conan - Flipmode the Herald of Xotli - No Win Scenario - Fury EU PvP server

Windows user hooked on Mac

Zijn er hier meer mensen die momenteel problemen hebben met het updaten van de client? Die van mij hangt al twee uur op "Downloading patch information". Geen progress bar of niks.

Ik heb hetzelfde probleem Positive, waarschijnlijk zal het vanavond/morgen wel opgelost zijn en zijn de patch servers nu gewoon offline.

Ok, bedankt. Dan hoop ik maar even op vanavond :) Morgen geen tijd om de PC aan te zetten voor de updates..

Life is just a game we play
Reg. datum: 28 april 2005

Iemand die een trial key krijgt bij zijn CE en deze niet aan directe vrienden oid weg kan geven: ik houd me zeer warm aanbevolen ;)
DM's staan aan d:)b

World of Warcraft: Sunar lvl 70 Paladin, Holtz lvl 70 Hunter, Eiebora lvl 70 Draenei Shaman, Sco lvl 70 Troll Priest, Broight lvl 66 Warrior @ Stormrage

Momenteel is wildsoul aan de leiding met 27 guilds tegen 24 bij fury. Maar ik verwacht dat beide servers wel vol komen.

Rutger Mulder wijzigde dit bericht 16-05-2008 18:31 (5%)

Asus P5N32-E SLI // E6600 // Scythe Infinity // 2x 1GB Kingston HyperX // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

---------------

quote:
Kroga schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:44:Welk ras worden jullie?
  • Cimmerian
  • Aquilonian
  • Stygian
Maakt niet zoveel uit in AoC welk ras je speelt: het is de classe die je kiest en bij een aantal daarvan heb je dan de vrijheid je land/volk te kiezen. Iedereen begint in hetzelfde gebied, en rond lvl 20 verhuis je naar de hoofdstad van je volk. Maar daar zijn travel NPC's die al vanaf 't begin je naar elke hoofdstad laten reizen. Je kan dus als Stygian in Aquilonia gaan spelen bv. Is meer een Rollplay element imo.

quote:
Rutger Mulder schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:31:
Momenteel is wildsoul aan de leiding met 27 guilds tegen 24 bij fury. Maar ik verwacht dat beide servers wel vol komen.
Zijn alleen niet volledig accurate cijfers aangezien er genoeg guilds zijn die de server niet hebben opgegeven. Zoals de guild waar ik in zit, waarschijnlijk word het Wildsoul, dit soort situaties zullen er op alle servers wel zijn.

Reg. datum: 07 januari 2003

quote:
Rutger Mulder schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:31:
Is hopelijk ook maar van korte duur wanneer er op de launch day extra servers bij komen en de EA bewoners de mogelijkheid geboden wordt naar een van deze nieuwe servers te emigreren.

Sjeez, nog steeds nog geen early access key gehad van bol.com :( . Zijn er nog andere mensen die niks hebben mogen ontvangen van bol.com?

Reg. datum: 08 mei 2003

quote:
narcan schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:48:
Sjeez, nog steeds nog geen early access key gehad van bol.com :( . Zijn er nog andere mensen die niks hebben mogen ontvangen van bol.com?
Ik heb mijn key van Bol gister ontvangen. :)

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

quote:
Sunar schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:16:
Iemand die een trial key krijgt bij zijn CE en deze niet aan directe vrienden oid weg kan geven: ik houd me zeer warm aanbevolen ;)
DM's staan aan d:)b
Zelfde verhaal hier ;) Wil het spel het liefst "even" proberen voordat ik het koop.

Mijn excuses als de vraag nogal dom is, maar wanneer ligt het spel in de schappen? Ik zoek een spel om de zomer te fillen en dit lijkt me een goed spel.

quote:
Desperadoz schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:02:
Mijn excuses als de vraag nogal dom is, maar wanneer ligt het spel in de schappen? Ik zoek een spel om de zomer te fillen en dit lijkt me een goed spel.
De europese release is op 23 mei. Ik weet alleen niet of ie dan ook al overal in de winkel te krijgen is in verband met alle preorders.

Asus P5N32-E SLI // E6600 // Scythe Infinity // 2x 1GB Kingston HyperX // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

Reg. datum: 26 maart 2005

Ik ga dus naar Dagon-PvE. Mijn guild heeft besloten erheen te gaan, en hoewel ik eerst er van baalde dat het geen PvP is geworden maakt het me nu niet meer zoveel uit. Als ik wil gaan PvPen ga ik wil naar de Border Kingdoms of ik doe één van de mini-games.

De community van Dagon ziet er op het eerste gezicht ook wel positief uit. IRC channel is up en er komt een onofficieel forum aan.

Ik moet zeggen ik kan echt niet wachten. Mijn char wordt een Aquilonian Barbarian, en op de video's op YouTube zien ze er aardig bad-ass uit :P. De Necromancer waar ik het eerst over had gaat nu op de PvP server, daar zal ik dan casual op spelen.

Yuno | Necromancer | Brok | Herald of Xotli | Dagon PvE | The Rigante

quote:
Forn schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:22:
Ik ga dus naar Dagon-PvE. Mijn guild heeft besloten erheen te gaan, en hoewel ik eerst er van baalde dat het geen PvP is geworden maakt het me nu niet meer zoveel uit. Als ik wil gaan PvPen ga ik wil naar de Border Kingdoms of ik doe één van de mini-games.

De community van Dagon ziet er op het eerste gezicht ook wel positief uit. IRC channel is up en er komt een onofficieel forum aan.

Ik moet zeggen ik kan echt niet wachten. Mijn char wordt een Aquilonian Barbarian, en op de video's op YouTube zien ze er aardig bad-ass uit :P. De Necromancer waar ik het eerst over had gaat nu op de PvP server, daar zal ik dan casual op spelen.
guild naam + irc naam? :D

Geen EA code van bol.com hiero maja pas net geordered...

Q6600@3Ghz, 4x 1GB 800Mhz DDR2, PNY 8800GTS 512MB, X-Fi XtremeGamer, LG 22", Vista Business 64-bit

Reg. datum: 13 mei 2008

Eindelijk mijn Key gekregen, account aangemaakt, add early access aangevinkt, maar nergens te vinden. Kan mijn account ook niet verder upgraden, iemand een idee?

Ook kan ik nergens de echte betaling vinden, alleen dat ik met Pay by Cash wil betalen, maar nergens de 'pay now' knop ofzo!

http://i89.photobucket.com/albums/k240/hoenen/ssss.jpg

Xith wijzigde dit bericht 16-05-2008 20:05 (38%)

Reg. datum: 26 maart 2005

quote:
www.therigante.co.uk, is een guild dat al samen is sinds DAoC. Ik zit er pas bij, vooral aangemeld voor Warhammer waar ze waarschijnlijk heen gaan. Wat me wel is opgevallen is dat er heel veel oude members van het DAoC tijdperk langskomen om iets van zich te laten horen. Een aantal zijn er ook teruggekomen voor AoC.

En IRC naam = #dagon irc.quakenet.org

*EDIT - Brok, zit alleen niks te zeggen, meer te lezen :P. Wel een gezellige boel daar moet ik zeggen. Wie ben jij en in welke guild zit je?

Forn wijzigde dit bericht 16-05-2008 20:08 (12%)

Yuno | Necromancer | Brok | Herald of Xotli | Dagon PvE | The Rigante

quote:
Forn schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:54:
[...]

www.therigante.co.uk, is een guild dat al samen is sinds DAoC. Ik zit er pas bij, vooral aangemeld voor Warhammer waar ze waarschijnlijk heen gaan. Wat me wel is opgevallen is dat er heel veel oude members van het DAoC tijdperk langskomen om iets van zich te laten horen. Een aantal zijn er ook teruggekomen voor AoC.

En IRC naam = #dagon irc.quakenet.org
ik bedoelde jouw irc nick ;) ik ben namelijk ops in #dagon

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws