Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 08 mei 2003

Een vraagje trouwens voor de test mensen: hoeveel characters kan je maximaal aanmaken? En kan je er ook aanmaken op verschillende servers? Bij WoW kan je er dus 50 aanmaken: 10 op 5 servers. Ben benieuwd hoe dat bij AoC geregeld is.

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

[GoT] IceDFire

Van wat ik gelezen heb waren het er 8 in totaal, of per server, daar kwamen ze maar niet uit :P

Zal je met iedere character ook weer het solo gedeelte van 15 uur moeten doen? :o

quote:
Shoarma kip schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:22:
Van wat ik gelezen heb waren het er 8 in totaal, of per server, daar kwamen ze maar niet uit :P
Ja 8 maximaal verspreid over elke server, dus gewoon max 8, vreemd omdat er 12 classes zijn.

En er is nog wel een delete optie hoop ik? :P

Op het age of conan forum wordt een lijst bij gehouden welke server guilds kiezen. Geeft beetje een idee van de populatie straks.

Wat ik veel lees is dat men de meeste mensen op fury verwacht maar dat er ook veel retards/kiddos op die naam afkomen en dat de meer volwassen spelers naar wildsoul gaan. Men wil van wildsoul de echte guild pvp server maken. Afwachten wat het word.

Rutger Mulder wijzigde dit bericht 15-05-2008 23:37 (7%)

Asus P5N32-E SLI // E6600 // Scythe Infinity // 2x 1GB Kingston HyperX // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

[GoT] IceDFire

Dan toch maar even afwachten hoe die lijst er straks uitziet :P Alhoewel er een grote kans is dat die 2 pvp servers beiden wel lekker vol worden :9~ (positief)

||\\//||ir/-\ge
Reg. datum: 04 februari 2001

mijn AOC client zegt nog maar een weekje downloaden en dat op een 20mbit lijn ;)
heb hem net maar via usenet binnengehaald hij is daar alleen niet compleet maar hoop dat het een par file is die ontbreekt ben hem nu aan het uitpakken.

Verder als ik de lijst zo bekijken wordt het qua pve op ymir het drukst denk dat ik daar ook maar heen ga ik hou opzich wel van drukke servers ook al is dat niet zo fijn in de begin gebieden ivm weinig mobs over het algemeen.

t00t

---------------

Impact (bb4e.nl + ex Wow en ex Lotro gasten) gaan Wildsoul. Hopelijk wordt 't daar een leuke community.
quote:
Mirage schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 00:07:
mijn AOC client zegt nog maar een weekje downloaden en dat op een 20mbit lijn ;)
heb hem net maar via usenet binnengehaald hij is daar alleen niet compleet maar hoop dat het een par file is die ontbreekt ben hem nu aan het uitpakken.

Verder als ik de lijst zo bekijken wordt het qua pve op ymir het drukst denk dat ik daar ook maar heen ga ik hou opzich wel van drukke servers ook al is dat niet zo fijn in de begin gebieden ivm weinig mobs over het algemeen.
ymir wordt de deense / scandinavische server

Ik neig ook naar de wildsoul server op het moment. Moet nog wel opzoek naar een leuke clan, het liefst een internationale clan. Een clan met alleen nederlanders of belgen lijkt me minder leuk.

Kwam het volgende tegen over de roleplaying servers
quote:
Friday Update: Preliminary Roleplaying Server Rules
Posted: - 02.05.2008

These are the rules we are considering for the Roleplaying-tagged servers for Age of Conan.

We are extremely interested in the feedback of our hardcore roleplayers on this issue and hope you will let us know your thoughts in this thread. Please note nothing is final. We’re planning a meeting to talk out some of the issues we’re already seeing, so now is the perfect time to give us your input.

Preliminary Age of Conan: Hyborian Adventures Roleplaying Server Rules

All names must fit within the universe of Hyboria. Sephiroths or Pikachus or names that are out of place with the setting are not permitted. This is in addition to our usual naming policy (for example, no copyrighted names).

No names (or obviously similar names) may be those used in the works of Robert E. Howard. Conan, Kohnan, Konan, Kohnan are all examples of names that are forbidden under this policy.

Please avoid Out of Character (OOC) chat as much as possible in the public channels. You are welcome to discuss whatever you like in your guild channels or in private messages. Examples of Out of Character chat include sports events, the weather, what you had for lunch, internet memes, catchphrases, and so on.

Please respect roleplayers. We recognize that not everyone is willing or able to maintain a persona at all times, and we welcome you to enjoy the atmosphere. However, please do not insult or harass the people in character, call them silly, or otherwise try to ruin their immersion.

Harassment and other behaviors covered in the rules of conduct are still covered on roleplaying servers. “I’m just roleplaying a homicidal maniac” is not an excuse for harassing, griefing, etc., other players. This extends to racism/nationalism as well. Roleplaying someone that hates Stygians/Aquilonians/Cimmerians is perfectly alright, however, real world racism is not acceptable.

Player-run events, guild meetings, and other roleplaying sessions may be present at anytime. Please do not interfere or harass players that are in character or running an event. We encourage you to join in and have a good time, but disrupting a wedding, guild meeting, etc. for non-roleplaying reasons may be cause for punishment.

Please keep in mind this is a mature setting for an M-rated game and the roleplay setting and environment may not be suitable for all players and temperaments. Likewise, while this is an M-rated game, please keep in mind that even in Hyboria, there are standards of conduct. Please keep overt and detailed adult conduct and chat in private channels.

In addition to the official rules provided by Funcom, the roleplaying community may have its own rules and customs. We encourage you to observe these as much as possible on your server of choice.

Asus P5N32-E SLI // E6600 // Scythe Infinity // 2x 1GB Kingston HyperX // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

Reg. datum: 20 augustus 2007

hey, ik heb een guild opgericht op de RP PvP server 'Aquilonia'
bestaan niet zo lang. maar we zijn afgehaakt van een vorige guild waar het niet echt ging zoals we gehoopt hadden.
wees vrij om onze website eens te bezoeken:

www.sanguis-attexo.com

Reg. datum: 13 oktober 2007

Na net te hebben gelezen dat de Ranger maar vanaf een zeer beperkte afstand kan schieten ga ik die class iig niet meer beginnen. Ik had verwacht dat de afstand wel wat groter zal zijn..

quote:
Mimango schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:49:
Na net te hebben gelezen dat de Ranger maar vanaf een zeer beperkte afstand kan schieten ga ik die class iig niet meer beginnen. Ik had verwacht dat de afstand wel wat groter zal zijn..
even een recap... jij wilt een insane range hebben, zodat niemand bij je kan komen zodat je kan claimen dat je goed bent?

sheesh... bogen en X-bows hebben maar een beperkte range en geen 2km zoals een sniper rifle nu...

get over it.

quote:
bstard schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 00:10:
Impact (bb4e.nl + ex Wow en ex Lotro gasten) gaan Wildsoul. Hopelijk wordt 't daar een leuke community.
Hah cool, BB4E van RtCW!
Daar heb ik nog wel eens tegen gespeeld met mijn clan toen het spel nog nieuw was :)

Moet misschien dan toch ook maar een character op Wildsoul aanmaken ;)
Maar voorlopig hou ik het wel bij 1 character op RP-PvP Aquilonia. Dat wordt zo te zien dus ook de tweakers RP-PvP server? Het is iig. de enige die nu bekend is en alle early-access tweakers zullen daar dus wel op zitten.

Hopelijk zullen die 'instanced' zones de drukte een beetje beperken. Dat is dan toch wel weer mooi van dat er na een paar honderd spelers een nieuwe instance van de zone komt, anders wordt het wel heel erg druk op de PvP en RP-PvP servers. Ik vraag me af of ze nu wel een interface element hebben gemaakt om van instance te wisselen - zoals Guild Wars in towns bijvoorbeeld. Dat is toch wat handiger dan dat commando in te moeten typen als je samen met iemand wilt spelen die in een andere instance is gegooid.

Heeft iemand trouwens al een idee welke class je wilt spelen?
Ik zat te denken aan Guardian, aan de ene kant cool met zwaard/schild om veel damage op te kunnen vangen, maar aan de andere kant ook cool omdat je naar polearm kan switchen om dan massa's damage te doen. Plus nog eens die plate armor natuurlijk en als je armor crafter wilt worden dan heb je daar denk ik gelijk wat meer aan ;)
Moet alleen wel zeggen dat Conquerer in die open beta ook erg leuk was. Het doet mij alleen een beetje teveel denken aan een Captain in Lord of the Rings Online, dus ik ga maar eens (voor het eerst) de echte tank class spelen - kijken hoe dat bevalt.

Mijn guild (Round Table) gaat ook voor wildsoul. Mede omdat we denken dat de kiddo's voor de stoerdere naam zoals Fury gaan. Heb helemaal geen idee of dat ook zo gaat uitpakken maar ach dat zien we dan wel.

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

Non-smoker

Nou... vanavond is de client binne (14g) en dan waarschijnlijk nog ff patchen en klaar :9

Via deze site (http://www.mmozone.nl/content/view/432/38/) nu nog eens goed kijken wat ik wil maar zit te twijfelen tussen Necromancer en Demonologist. Ben een mietje en schiet graag van afstand >:)

Server wordt sowieso de PvP variant, cannot wait :9~

quote:
Psyblade schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:00:
[...]

even een recap... jij wilt een insane range hebben, zodat niemand bij je kan komen zodat je kan claimen dat je goed bent?

sheesh... bogen en X-bows hebben maar een beperkte range en geen 2km zoals een sniper rifle nu...

get over it.
Ten eerste, waar heb je mij horen zeggen dat ik insane range wil. Ik wil gewoon van een leuk afstandje kunnen schieten, totaal geen insane range.

Ten tweede, claimen dat ik goed ben. Je bent wel erg goed in verzinnen of misschien wel verwoorden wat je zelf wilt, maar dit is voor mij totaal geen issue.

Ten derde, waarom zou ik het willen gaan vergelijken met een sniper rifle... zucht...

Probeer volgende keer eerst te lezen wat iemand zegt en daarna een vraag stellen als het eventueel niet duidelijk is ipv zelf een compleet scenario te schetsen wat kant noch wal raakt.

quote:
Maduth schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:26:
Nou... vanavond is de client binne (14g) en dan waarschijnlijk nog ff patchen en klaar :9

Via deze site (http://www.mmozone.nl/content/view/432/38/) nu nog eens goed kijken wat ik wil maar zit te twijfelen tussen Necromancer en Demonologist. Ben een mietje en schiet graag van afstand >:)

Server wordt sowieso de PvP variant, cannot wait :9~
Tot nu toe heb ik voor de EA client al 1.2gb aan patches binnen gehaald meen ik :)

De Beta client heeft in 2 dagen zo'n 1.3gb aan patches gehad als ik me niet vergis.

Wat ik hier vooral lees is dat er veel gekozen word voor een PvP server. Is PvE dan zo weinig populair of ligt het meer aan het publiek? :) Er zijn namelijk beduidend meer PvE servers beschikbaar in de EA dan PvP servers.

Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs

---------------

quote:
Droniac schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:02:
[...]Hah cool, BB4E van RtCW! Daar heb ik nog wel eens tegen gespeeld met mijn clan toen het spel nog nieuw was :)Moet misschien dan toch ook maar een character op Wildsoul aanmaken ;)
Hehe inderdaad jah RTCW, dat is lang geleden. Daarna ET, en nu beetje TF2 al doe ik daar zelf niet aan mee. Nu gaat 't meerendeel van de actieve spelers naar AoC verwacht ik.
quote:
MrFl0ppY schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:24:Mijn guild (Round Table) gaat ook voor wildsoul. Mede omdat we denken dat de kiddo's voor de stoerdere naam zoals Fury gaan. Heb helemaal geen idee of dat ook zo gaat uitpakken maar ach dat zien we dan wel.
Ik hoop dat van harte ja. Beetje Lotro community niveau zou niet verkeerd zijn, al denk ik dat soms de gemoederen hoog oplopen door 't gegenk. Geen nerf crying, clishees spamming eindeloos troll/flame fest zoals op WoW en ik ben tevreden. Nah ik probeer me daarvoor in te zetten.
Non-smoker

quote:
Wat ik hier vooral lees is dat er veel gekozen word voor een PvP server. Is PvE dan zo weinig populair of ligt het meer aan het publiek? :) Er zijn namelijk beduidend meer PvE servers beschikbaar in de EA dan PvP servers.
Geen idee, ik heb altijd PvE gespeeld en wil nu wat anders en ik ga samen met een vriend spelen die ook een keer PvP wil. Maar is de opening nu 's avonds of 's middags? 's Avonds komt me niet zo goed uit (kroegje, biertje etc etc) :+

quote:
Maduth schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:39:
[...]

Geen idee, ik heb altijd PvE gespeeld en wil nu wat anders en ik ga samen met een vriend spelen die ook een keer PvP wil. Maar is de opening nu 's avonds of 's middags? 's Avonds komt me niet zo goed uit (kroegje, biertje etc etc) :+
19:00u :)

---------------

quote:
Maduth schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:39:
[...]

19:00 onze tijd. Ff deeltje 1 pakken staat ergens een wiskundig verantwoorde uitleg waarom 17:00 GTM geen 18:00 hier is as zaterdag ;)
Non-smoker

Dus... dat wordt zondagmiddag dan |:(

Hey,

Even een vraagje: als ik inlog op https://register.ageofconan.com/account/ dan zie ik daar nergens iets staan van de bonus pre-order item terwijl andere mensen dit wel zien? Kan iemand misschien vertellen waar dat exact staat?

Ik zie bij 'View my Subscription' en dan bij 'Your Products' alleen ' Early Access: Begins May, 17th 2008, Age of Conan' staan. Hoort het hier normaliter bij te staan?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws