geef me een bestand met ASS support en we gaan het bekijken ..quote:
.... Geek / Freak with computers? Want a job? E-mail me ..
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Conceptronic CFULLHDMA allesspeler ervaringstopic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]geef me een bestand met ASS support en we gaan het bekijken ..quote:Jungian schreef op zondag 25 mei 2008 @ 01:05:
[...]
Toevallig ook ASS-support (waarbij embedded font support het helemaal af zou maken) ?
In het changelog zie ik
code:
1 2 v01.08.07 1. Support MKV built-in subtitle.
staan, maar dat zegt vrij weinig.
DJuice
Ik heb er nu een aantal uurtjes opzitten, maar een kleine sample Matroska/MP4 met een ASS-subtitle stream is blijkbaar nergens te vinden... -knip-quote:zeroday schreef op zondag 25 mei 2008 @ 09:58:
geef me een bestand met ASS support en we gaan het bekijken ..
Jungian wijzigde dit bericht 01-06-2008 11:06 (18%)
Last.fm | "I don't care who uses what, as long as they're not coming to me for tech support"
rbertens wijzigde dit bericht 25-05-2008 20:34 (5%)
Waar komt dit voor?quote:"- Ondertitels in ongewenste kleuren (geel en blauw al gezien). "
djbase wijzigde dit bericht 26-05-2008 11:04 (3%)
Waar zie je dit? Op een site waar je bugs kan melden / feature requests kan doen? Ik heb het hele topic nog een keer doorgespit maar kan niet echt een link vinden, ook op jou site niet. Heb oo knog wel een paar puntjes...quote:
Heb je helemaal gelijk in natuurlijk, heeft ook in mijn afweging meegespeeld om toch de cfullhdma te bestellen.quote:djbase schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:59:
@SIG69 een HTPC om jouw maat kost wel een pakje meer dan een gewone htpc en alsook de cfullhdma
sig69 wijzigde dit bericht 26-05-2008 12:30 (29%)
allereerste posting van de thread, de introductie ..quote:sig69 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:29:
[...]
Waar zie je dit? Op een site waar je bugs kan melden / feature requests kan doen? Ik heb het hele topic nog een keer doorgespit maar kan niet echt een link vinden, ook op jou site niet. Heb oo knog wel een paar puntjes...
Nope, vooralsnog niet remote te bedienen of zonder scherm.quote:bastichelaar schreef op maandag 26 mei 2008 @ 12:59:
Het enige wat me nog onduidelijk is, is of de speler ook te bedienen is zonder beeld, dwz, muziek afspelen en bedienen door een webinterface of remote desktop of iets dergelijks. Het systeem draait op linux, is deze via SSH te benaderen?
wat bedoel je precies met 'opengezet' gaat worden?quote:bastichelaar schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:43:
Die beta firmware, wordt die door Conceptronic zelf gemaakt? Enige kans dat het in de toekomst opengezet gaat worden?
Dit heb ik weer verwijderd omdat bleek dat andere DVD software dezelfde kleuren gaf. De fout zit hem dus niet in de CFULLHDMA maar in de DVD zelf. 'Oops'quote:"- Ondertitels in ongewenste kleuren (geel en blauw al gezien). "
Vooruit met de geit.quote:Heb ook nog wel een paar puntjes...
Q6600, GA-X38T-DQ6, 2GB OCZ PL. DDR3, 8800GTS 512 Alpha Dog, 7.8TB, 24"Dell + G7 + G15, Specs
WAV bestanden met DTS gecodeerde multichannel audio kun je downloaden op bv:quote:Tijgert schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:05:
[...]
- DTS en DD passthrough doet hij al, mijn versterker laat dat heel mooi zien en dat klinkt top. Of dat ook met .WAV bestanden is weet ik niet en kan ik ook niet testen, ik heb ze niet.
joopv wijzigde dit bericht 26-05-2008 21:44 (4%)
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Conceptronic CFULLHDMA allesspeler ervaringstopic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus