Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
E36 BMW 318iS
Reg. datum: 05 februari 2001

ik heb een vraag over lure
spoiler:
je moet iemand vermoorden die op de 4 vloer zit. daarvoor moet je tegenover dat pand ergens omhoog. Nou zie ik wel een gele stip maar is de stip de kerel of moet je daar gaan zitten met je sniperrifle. Ben al een hele tijd aan het kloten maar ik kom niet ergens bovenop het dak. Ik had begrepen dat je de tv van die kerel kapot moest schieten en vanaf de kant waar ik zat zag ik wel een tv maar hij reageerde er niet op.

Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz

Reg. datum: 10 september 2007

quote:
Kaasplank schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:36:
spoiler:
je moet iemand vermoorden die op de 4 vloer zit. daarvoor moet je tegenover dat pand ergens omhoog. Nou zie ik wel een gele stip maar is de stip de kerel of moet je daar gaan zitten met je sniperrifle. Ben al een hele tijd aan het kloten maar ik kom niet ergens bovenop het dak. Ik had begrepen dat je de tv van die kerel kapot moest schieten en vanaf de kant waar ik zat zag ik wel een tv maar hij reageerde er niet op.
spoiler:
Je moet het telefoonnummer bellen, dat op zijn antwoordapparaat staat.

XBOX 360 GamerTag ---- "He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past."

RGGAAAAAAA!!!

quote:
buran schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:40:
[...]

spoiler:
Je moet het telefoonnummer bellen, dat op zijn antwoordapparaat staat.
spoiler:
Of je schiet zijn TV kapot.

Gaaf, wist niet dat dat óók kon @ post hieronder.

Blaise wijzigde dit bericht 13-05-2008 22:45 (12%)

Angelina Jolie Addict

quote:
Kaasplank schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:36:
spoiler:
spoiler:
Schiet eens op die sattelietschotel die bij het raam hangt? ;)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

E36 BMW 318iS
Reg. datum: 05 februari 2001

quote:
Angeloonie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:44:
[...]

spoiler:
Schiet eens op die sattelietschotel die bij het raam hangt? ;)
grmbl.. dat had ik ook al geprobeerd... moet ik soms eerst iets triggeren bij de gele stip?

Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz

curb surfer
Reg. datum: 14 april 2000

quote:
Assassinator schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:51:
Zeg, hebben mensen de online mode al goed uitgeprobeerd? [...] als je eenmaal lekker aan de gang bent blijf je ook wel even bezig ;)
Dat kun je wel zeggen :+ Afgelopen zondag van 21:00 tot 05:00 's morgens aan 1 stuk multiplayer gedaan 8)7 Eerst iets van 3 uur geraced en daarna free mode. Wat hebben wij gelachen zeg :D

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Angelina Jolie Addict

quote:
Kaasplank schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:46:
[...]

grmbl.. dat had ik ook al geprobeerd... moet ik soms eerst iets triggeren bij de gele stip?
Dat is volgens mij het dak waar je op moet zitten..

Powered
by

Angelina Jolie Addict

:( :( :(

Kloteduiven!

Ik wou dat er een map was in GTA IV die zich automatisch bijwerkte zodat je de duiven die je nog niet hebt kan opsporen.. Kan die kloteduif die ik vergeten ben niet vinden :( Ik mag dus weer 144 duiven afgaan om te checken of ik ze écht gehad hebt. ARGH!

Ik ga morgen op werk de map op A3 printen en alle screenshots ook, ik moet en zal die kloteduiven allemaal afmaken!

Angeloonie wijzigde dit bericht 13-05-2008 23:11 (17%)

Powered
by

AR 155 2.5 V6 12v

spoiler:
Ik heb een vraag over een missie voor Derrick, je moet een crimineel transport onderscheppen. Het busje met de crimineel pakken (alles in een tunnel) en dan ontsnappen aan 3 sterren. Hoe is dat in vredesnaam mogelijk met zon trage bus :X

www.neome.tk

Kun je je wapens ook weggooien, heb er teveel...en een knuppel heb ik zeker niet nodig ?
( XBox 360 )

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

PS3 ID: Kretus
Reg. datum: 03 januari 2003

quote:
NeoMe schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:19:
Kun je je wapens ook weggooien, heb er teveel...en een knuppel heb ik zeker niet nodig ?
( XBox 360 )
Hoezo je hebt er teveel? :?

Intel DualCore E6750 / MSI 8800GT 512MB DDR3 / Hercules MUSE 5.1 DVD / 2048 MB DDR2 RAM / 550 Gigabyte HDD / XASER 3 / 550 Watt / Logitech Z640 5.1

Reg. datum: 05 februari 2008

Ehhhh ,leegschieten? Een mesje ipv een honkbalknuppel is wel lekker trouwens, om stil en snel iemand af te maken.

www.neome.tk

quote:
ETzPliskin schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:20:
[...]
Hoezo je hebt er teveel? :?
Gewoon super irri als je door je partij wapens moet bladeren. Ben nu op 30%, en wil gewoon van me knuppel en pistool af. Gebruik ze toch niet...

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

Reg. datum: 24 februari 2001

Roleplayer ?

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

RGGAAAAAAA!!!

quote:
ephymerous schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:14:
spoiler:
Ik heb een vraag over een missie voor Derrick, je moet een crimineel transport onderscheppen. Het busje met de crimineel pakken (alles in een tunnel) en dan ontsnappen aan 3 sterren. Hoe is dat in vredesnaam mogelijk met zon trage bus :X
Rustige achterafstraatjes pakken, politie op de radar vermijden.
quote:
NeoMe schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:22:
[...]

Gewoon super irri als je door je partij wapens moet bladeren. Ben nu op 30%, en wil gewoon van me knuppel en pistool af. Gebruik ze toch niet...
Word opgepakt, ben je alles kwijt. Maar een pistool pak je toch zó weer op, per ongeluk. Het is makkelijker als je de volgorde van je wapens uit je hoofd kent zodat je weet hoeveel keer je op links/rechts moet drukken voordat je je favoriete wapen hebt.

Blaise wijzigde dit bericht 14-05-2008 04:03 (37%)

Reg. datum: 26 september 2005

quote:
Blaise schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:31:
[...]

Rustige achterafstraatjes pakken, politie op de radar vermijden.

[...]

Word opgepakt, ben je alles kwijt. Maar een pistool pak je toch zó weer op, per ongeluk. Maar het is makkelijker als je de volgorde van je wapens uit je hoofd kent zodat je weet hoeveel keer je op links/rechts moet drukken voordat je je favoriete wapen hebt.
standaard de M16 :P

CZGAALVD

O+
Reg. datum: 18 december 2005

Snel een wapen kiezen (360): LB inhouden en met de vierpuntstoets kan je snel naar pistool, smg, assault rifle en throw dacht ik (met omhoog, links, rechts & omlaag dus).

Mighty Finder!
Reg. datum: 16 september 2005

Ik erger er me echt dood aan dat sommige mensen denken dat Free-Mode hetzelfde is als Deathmatch.

Als iedereen elkaar nou gewoon met rust laat en/of samenwerkt is Free-Mode echt 100 keer zo leuk.
Met z'n vieren proberen 6 sterren te krijgen en dan met zijn allen proberen weg te komen om maar een voorbeeld te noemen.
#</3.et
Reg. datum: 14 maart 2001

Ik ben nu bij de missie dat ik voor Elizabeth een partij coke moet terug halen uit het oude ziekenhuis.

De coke krijg ik wel te pakken, maar de 3 sterren politie krijg ik maar niet afgeschut...
Iemand tips?

public sealed class Woman : IDisposable

Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
Piels schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:10:
Ik ben nu bij de missie dat ik voor Elizabeth een partij coke moet terug halen uit het oude ziekenhuis.

De coke krijg ik wel te pakken, maar de 3 sterren politie krijg ik maar niet afgeschut...
Iemand tips?
Zoek even in het vorige topic op Snow Storm, dan krijg je een aantal verschillende oplossingen... Zelf heb ik het geprobeerd met de boot welke voor de kant ligt, was erg makkelijk.

quote:
Piels schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:10:

Iemand tips?
Spoilertags zijn te veel gevraagd?
Reg. datum: 07 maart 2008

met auto naar spray shop rijden

Loser For Life

ik had echt een hoop problemen met snow storm... en wat ik dan vaag vindt is dat ik Three Leaf Clover gewoon in 1x haal... was echt te simpel gewoon.... kostte wel wat kogels en granaten maar goed.

Guitar Zero

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

#</3.et
Reg. datum: 14 maart 2001

quote:
Fuentes schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:42:
[...]
Spoilertags zijn te veel gevraagd?
Nee, als ik iets over het plot zou verklappen niet nee.
quote:
Als ik daar aan kom met die trage bak, dan zien de cops me daar naar binnen gaan, dus trappen ze er niet in :-)
quote:
Mikey NL schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:33:
[...]
Zoek even in het vorige topic op Snow Storm, dan krijg je een aantal verschillende oplossingen... Zelf heb ik het geprobeerd met de boot welke voor de kant ligt, was erg makkelijk.
Tnx. Ik zal daar eens kijken. :-)

public sealed class Woman : IDisposable

Professioneel azijnpisser

spoiler:
Die boot spawned pas als je al schietend het huis uitrent op de vlucht voor die NOOSE-agenten. Geef geen aandacht aan alle coppers buiten en ren naar het water waar die boot ligt. De eerste keer rende ik naar de verkeerde kant van het gebouw (achterom) en sprong daar het water is maar ik vond dus geen boot aldaar. Toen werd ik ook neergepaft door waterpolitie :')

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: