Gathering of Tweakers

Quicksearch
Take on the world!

quote:
Racemol schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:32:
[...]

Op mijn priest doe ik niets anders dan downranken. GH rank1 of 2 is ideaal, en levert mij zelfs mana op.
Dat snap ik wel, maar ik vraag me af of eindeloos +healing stacken dan nog wel nut heeft. Nou vroeg ik met dat meer af mbt pallies, op mijn priest nl gebruik ik GH1 namelijk al als "base" heal (die healt voor 2.7k geloof ik ofzo, raidbuffed 2350ish healing). Gebruik ook 2, 5 en 7, en ik vraag me af hoeveel winst je dan nog uit downranken gaat halen als priest. CoH downrank je nooit, PoH ook niet snel (gebruik zelf AF EN TOE wel eens een lagere rank), flash niet of nauwelijks. Dus het is vooral voor GH nuttig, maar die gebruik ik al zo'n 70-80% rank 1 (ligt aan assignments en encounter).
Vandaar dus de vraag: zou het eindeloos stacken wel nuttig worden. Als ik +4000 healing zou hebben, zou ik waarschijnlijk wel het e.e.a. downranken maar praktisch gezien echt niet zo heel veel mana besparen, juist omdat m'n meest gebruikte heal niet gedownranked kan worden :)

WoW Emeriss: Doomsayer priest, Pindle rogue, Calamity warrior

quote:
rooieziel schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:24:
[...]

omdat ze hard roepen dat ze naar sunwell willen maar krijgen niet eens de bosses in BT ge one shot, vereleden week wipte we 3 of 4 keer op bloodboil.

Bovendien is de DPS veel te laag, 2 affliction locks in de raid en een guild leader die rogue's in de tank groep wi lzetten omdat hij dan betere DPS kan doen. maar zover ik weet profiteert een druid helemaal niet van windfury

zoals ik al zei, denk dat het hoogtepunt is geweest, verder ga ik er niet over uit weiden hier op dit forum :)

ooh had ik het al gehad over de shadow priesten die op 1200 bonus damage al haste gems beginnen te stacken :(
Doe eens wws logs posten van bijv teron van gisteren, ben best benieuwd

Ooooh, lees net een apply van je bij STERF

gifv dramah plx : D

ImdaMned wijzigde dit bericht 22-05-2008 18:28 (4%)

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

Is Trollbane de Nederlandsche kolonie van de Blizzard servers? :P

The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.

.... until the reaper sings
Reg. datum: 15 januari 2000

min of meer, met 3/4 nltalige raid guilds en wat casual guilds en een berg nederlanders verspreid over de andere guilds heeft TB ook wel de naam Dutchbane.

Breathe
"Everything that is, is alive."

quote:
ImdaMned schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:20:
[...]

Doe eens wws logs posten van bijv teron van gisteren, ben best benieuwd

Ooooh, lees net een apply van je bij STERF

gifv dramah plx : D
log 1 http://wowwebstats.com/umst63dwhp1ys van gister
Moet er wel bij zeggen dat ik op teron zelf een fout maakte door in de raid dood te gaan.
ik ben degene die anounced wie er shadow death heeft maar op 1 of andere manier als je het zelf krijgt is het me niet opgevallen niemand zei het ook. ging dus dood midden in de raid /fail maar nog wel ge one shot die boss

afgelopen zondag raid http://wowwebstats.com/11...72BA0A5405D5DADB5FC01.sv2

redsoull - Shadow Priest <instance51> trollbane

quote:
Vich schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:50:
[...]

Sorry voor de late reactie. Ik heb geen idee wat de performance is ... de gratis beschikbare vmware versie is in ieder geval te traag(getest zonder RDP).
Ik kan het wel eens proberen op het ESX cluster op de zaak.

Ga het denk ik ook eens proberen, ik heb toegang tot verschillende accounts, van vrienden, genoeg om party te maken. Logische setup lijkt me 4 elemental shamans en een resto shaman/durid oid. Of een warrior, 3 elemental shamans en een resto druid. Tips? Is het spelen met 3 verschillende klassen weer een enorme stap moeilijker? Ik heb een E6800 met 3 gig intern, snelle schijven alleen een beetje crappy videoplank, maar was toch al van plan een nieuwe aan te schaffen volgende maand...
Te doen met zo'n setup of kan ik het beter met 3 toons proberen (of zelfs 2)?

Of is het te risky voor hun accounts?

Worteltaart wijzigde dit bericht 22-05-2008 23:41 (3%)

The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.

WoW
Reg. datum: 28 april 2006

quote:
Seraphin schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:19:
[...]

Klopt, en er zijn niet zo veel shammies zo gek te krijgen om dan maar grace of air neer te plempen.... helaas/gelukkig. :X
Ik kijk altijd in welke group ik word neergeplempt :P en dan laat ik daar mn gear en mn totems van afhangen.
Deze week had ik mazzel, zowel gisteren als vandaag 4 shammys mee, 1x elemental, voor de casters, 1x enhancement in de melee party, de andere resto werd in de hunter/druid groep gemikt en ik mocht fijn met de priests :D
Maar some zit ik ook in de melee of whatever group.
Dit keer had ik de mazzel met een spriest, dus mooi wat regen droppen en wat haste in de plaats daarvan.
Als ik in bv. de melee group zit, mis ik de +heal totem, en heb ik geen spriest, nou dan maar wat meer regen gear en een WF totem.
Drukken ze me in de hunter/druid group dan is het gewoon GoA totem.
Ik ben maar 1 toon, en de hunters/druids hebben veel meer aan die agi buff dan ik aan die +101 healing.

en offtopic vandaag eindelijk 4xt6 :D meestal zal ik maar 2 pieces equipen denk ik, maar bij teron/BB/ROS en mother (en prolly illidan, maar die hebben we nog steeds niet down :() moet die bonus toch wel heel lekker zijn, omdat dat echt 100% chain heal spam fights zijn. En om de echte swap naar haste te maken moet mn gear denk ik nog wel wat beter worden :D

Shambek 70 Shaman / Ony 67 Priest / Boompje 63 Druid / Croguette 61 Rogue | Alliance @ Hellscream

Ik heb net m'n allereerste multibox filmpje af :D

High quality: http://warehouse.lifeisdi...ns%20-%20Introduction.wmv (28MB 720x567)

Het is de eerste keer dat ik een video met tekst en muziek maakte. Al bij al viel het wel mee: 2 uurtjes opname en knip- en plak werk.
hier staat iets

quote:
Vich schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 03:05:
Ik heb net m'n allereerste multibox filmpje af :D

High quality: http://warehouse.lifeisdi...ns%20-%20Introduction.wmv (28MB 720x567)

[video]

Het is de eerste keer dat ik een video met tekst en muziek maakte. Al bij al viel het wel mee: 2 uurtjes opname en knip- en plak werk.
Heel leuk filmpje... beetje traag op zich...maar de Daltons waren toch trage gasten. :) Kan niet wachten op wat meer actie, en achtervolgingen em schietende pistolen...ok nu draaf ik wat door.

Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon

quote:
junglebeast schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 03:19:
[...]

Heel leuk filmpje... beetje traag op zich...maar de Daltons waren toch trage gasten. :) Kan niet wachten op wat meer actie, en achtervolgingen em schietende pistolen...ok nu draaf ik wat door.
Thanks. De meeste multibox videos zijn keihard en keisnel(rock oid, veel actie, etc.), vandaar dat ik wat anders wou. Ik overwoog eerst nog om bij de vechtscene wat andere muziek in te faden, maar omdat het m'n eerste filmpje was wou ik het even wat eenvoudiger houden.
Het volgende zal in ieder geval weer wat anders zijn :)
<Denial> [s]Moonkin[/s]

quote:
ImdaMned schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:07:
[...]

O M G, nog niet eens exalted bij keepers scales of the sand..

C A S U A L detected !
Fix3d!
http://www.wowhead.com/?item=29305 is MINE! Met 12 spelldmg enchant ofc !

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

quote:
SMulTiE schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:01:
[...]

Fix3d!
http://www.wowhead.com/?item=29305 is MINE! Met 12 spelldmg enchant ofc !
You go girl !

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

Ik heb een vraag over WWS. Als ik mijn combatlog wil uploaden, dan geeft de client een error melding dat mijn file niet conform p2.4 is. Op het forum lees ik dat verschillende mensen hetzelfde probleem hebben, maar een duidelijke oplossing kan ik (vooralsnog) niet vinden.

Iemand een idee?

Over group setup, ik zit bijna altijd in een Enhancement Shaman, Rogue, Feral druid, BM en SV hunter groep. Soms wil de setup wel eens wisselen als een arms/fury warrior mee gaat.
Maar meestal wordt er toch wel een GoA totem neergegooid, aangezien er meerdere mensen er voordeel van hebben itt de WF totem (druids en hunters hebben daar niks aan)

deadsy33 wijzigde dit bericht 23-05-2008 08:09 (37%)

Hunter - EmeraldDream

<Denial> [s]Moonkin[/s]

quote:
Ithankyouverymuch!!

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

Reg. datum: 03 augustus 2006

quote:
Kevinp schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:24:
[...]

3 weken zonder internet door een foutje van je isp.

laaten we zeggen dat ik toch al heel wat dreigender geweest was na 1 dag. Als een isp een foutje maakt kan dat nooit veel meer zijn dat iemand (software matig) toegang geven tot het netwerk. Een kwestie van 5 minuten dus.
Ik heb de bijbehorende brief niet gelezen die bij mijn maand factuur zat. Daarin stond dat ze mijn aanvraag hadden ontvangen om mijn account op te zeggen. Dat was dus de fout, want ik heb niets opgezegd. KPN heeft dus heel braaf de verbindingen verwijderd in de wijk centrale --> betekend dus opnieuw aanvragen vanaf scratch. --> 2-3 weken, nu dus 3 weken door die leuke ADSL-storing die een paar dagen duurde.

Sabriël (70 priest), Caramonn (70 warrior) warrior, Reborner (70 paladin) kerrigorn (70 warlock), allanon (48 druide) all at realm Earthen Ring

Iemand ook problemen met het benaderen van http://eu.wowarmory.com/ ?

Photo Blog - Nikon D200 /// C2D 6750 - 4GB DDR800 GEIL - 8800GTS 640MB - Samsung Syncmaster 226BW

quote:
F0kke schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:36:
ja, werkt neit meer. lijkt wel of ze weer de oude armory werkend hebben gemaakt.

ok oude link werkt ook niet meer, fijn is dat dat er ook niks van wordt gezegd.

Kevinp wijzigde dit bericht 23-05-2008 08:45 (13%)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

quote:
F0kke schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:36:
Ja ik kom er niet op, word geredirect naar de index van wow zelf.. vreemd genoeg werkt de amerikaanse wel. Dit is nu al de 2e dag dat het niet werkt bij mij.

@hierboven, sorry niet gelezen :P

semicon wijzigde dit bericht 23-05-2008 08:49 (5%)

Darkmortar Lvl70 ShadowPriest @ Draenor \\ Canon EOS 350D + Sigma 18-50mm EX F2.8 \\ website: AngeloMichel.nl

't Is officieel ook nog steeds een beta.

"Darkness called...but I was on the phone, so I missed him. I tried to Star-69 Darkness, but his machine picked up. I yelled, 'Pick up the phone, Darkness!', but he ignored me. Darkness must have been screening his calls."

quote:
deadsy33 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:05:
Ik heb een vraag over WWS. Als ik mijn combatlog wil uploaden, dan geeft de client een error melding dat mijn file niet conform p2.4 is. Op het forum lees ik dat verschillende mensen hetzelfde probleem hebben, maar een duidelijke oplossing kan ik (vooralsnog) niet vinden.

Iemand een idee?

Over group setup, ik zit bijna altijd in een Enhancement Shaman, Rogue, Feral druid, BM en SV hunter groep. Soms wil de setup wel eens wisselen als een arms/fury warrior mee gaat.
Maar meestal wordt er toch wel een GoA totem neergegooid, aangezien er meerdere mensen er voordeel van hebben itt de WF totem (druids en hunters hebben daar niks aan)
Een MS/Fury warr zal compleet geen gain halen uit GoA (behalve wat crit) Terwijl WF gewoon een flat 20% dps verhoging is op zijn white damage + meer rage voor specials.

Wat ik veel hoor/lees is dat als er een MS/Fury warr + combat rogue in een groep zitten met een shaman dan wordt er WF gedropped onafhankelijk van de andere classes puur omdat het voor hun meer Gain is dan dat GoA voor de hele groep is. Bij meer rogues/warrs natuurlijk ook WF

Geloof dat bij Muti rogues, Hunters en druids zonder warr zonder meer GoA het beste is.
Heeft iemand voor mij nog een tip waar ik op dit moment het beste een alliance shaman kan aanmaken?
Het liefst een drukke PVP server waar ik ook nog een boel nederlanders kan vinden :)
Heb lange tijd Horde( holy paladin ) gespeeld en zoek nu iets anders, en de keuze is op shaman gevallen omdat de volgens mij nog aardig zeldzaam zijn aan de alliance kant ( of valt dat wel mee ) ?
Ik ben van plan om resto te gaan op 70 en lekker flink te gaan raiden

Iemand tips ;) ?

Op mijn server Agamaggan is een chronisch te kort aan resto shammies. Dus plek in een guild zal niet lastig worden. Het is echter geen volle server maar Medium pop. Wel redelijk wat nederlanders al zullen ze niet allemaal even snel opvallen aangezien er niet echt full NL guilds zijn. Ook kan ik je echt niet vertellen of het de beste plek is.

Het is echter wel een server waar de overall progress niet super hoog is (1 ally guild heeft illidan pas neer en een stuk of 5-6 guilds zijn gestart in MH/BT) ook veel startende guilds. Dus veel kansen voor beginnende chars. Of het iets voor je is weet ik echter niet.
quote:
semicon schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:49:
[...]

Ja ik kom er niet op, word geredirect naar de index van wow zelf.. vreemd genoeg werkt de amerikaanse wel. Dit is nu al de 2e dag dat het niet werkt bij mij.

@hierboven, sorry niet gelezen :P
Same here, gisteren werkte de link helemaal niet. Nu word ik inderdaad ook naar de index gestuurd.

Photo Blog - Nikon D200 /// C2D 6750 - 4GB DDR800 GEIL - 8800GTS 640MB - Samsung Syncmaster 226BW

quote:
Worteltaart schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:39:
Over die hardware, vooropgesteld dat ik de G15-achtigen prachtige apparaten vind, hoe nuttig zijn de macro's écht qua spelen (botten e.d. buiten beschouwing gelaten)? Ik zit/zat er ook over te denken een dergelijk tobo aan te schaffen, maar kom eigenlijk prima uit de voeten met de mogelijkheden die mijn eigen (eeuwenoude, spijkschrift) toetsenbord me biedt...
Wie gebruikt ze, wat zijn de ervaring vooral mbt. keybindings e.d.
wat ik het leukste aan mijn G15 vond was de insta 10% extra dps die je gaat doen :) .....

de truuk is om een macro op de G15 aan te maken in de trand van:
e
<delay 5 ms>

daarna bind je aan de e toets je main nuke en stel je de G15 in dat hij de macro knop moet blijven repeaten zolang je hem ingedrukt houdt

het resultaat is dat je iedere 5 ms een nuke spamt, dit zorgt voor een nagenoeg optimale nuke spam (zonder delays), wat op een lock goed is voor 10% extra dps

je kan het verder uitbreiden met andere spells natuurlijk

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws