Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 157

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Timocos schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:27:
[...]

Mja, wist eerlijk gezegd niet dat spelldmg ook belangrijk is. Dacht dat critical strike toch wel belangrijker was enzo. Weet ook niet precies wat die spelldmg inhoudt, betekend dat gewoon dat je bijv met een fireball ineenkeer meer damage doet? Nooit geweten eerlijk gezegd dat je dat kon opkrikken.

[...]
No offense, maar je hebt je nooit afgevraagd wat 'Increases damage and healing done by spells and effects by x' deed?

Reg. datum: 05 januari 2003

quote:
NoTimeRemains schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:32:
Bokkie even een destro vraagje aan jou:
er wordt vaak gezegd dat 25% spell crit het starpunt is om naar Destro te speccen, wordt hierbij die 5% van Devestation mee gerekend of niet?

gisteren een rampzalige raid naar MH; niemand was gefocused. wel mijn hoogste SB spam ooit. 6,8K / 7,2K / 7,9K! :D
Ja, die wordt meegerekend :P

Reg. datum: 21 september 2001

quote:
DarthRaider schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:33:
[...]

No offense, maar je hebt je nooit afgevraagd wat 'Increases damage and healing done by spells and effects by x' deed?
Niet echt eigenlijk. Lette voornamelijk op Critical Strike Damage :X Mja ben nog beetje n00b op dat gebied :p maar geef toch wel aardig wat damage tijdens gevechten :)

AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |

Deculture!
Reg. datum: 27 april 2000

quote:
NoTimeRemains schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:32:
Bokkie even een destro vraagje aan jou:
er wordt vaak gezegd dat 25% spell crit het starpunt is om naar Destro te speccen, wordt hierbij die 5% van Devestation mee gerekend of niet?

gisteren een rampzalige raid naar MH; niemand was gefocused. wel mijn hoogste SB spam ooit. 6,8K / 7,2K / 7,9K! :D
Zoals cls al zegt ja :) gaat gewoon om 25% crit op je sb, dat gebruiken ze meestal als ijkpunt, zelf ben ik eigenlijk van de groep, 'speel wat je fijn vind' :P heb zelf ook maar iets van 27% nonbuffed

| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |

Muppet Inside
Reg. datum: 21 maart 2005

quote:
jarnotjuh schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:37:
[...]

Anders ga je zelf op het raids & dungeons forum kijken..?
Vraag het toch aan de mensen hier?

The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.

quote:
Worteltaart schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:55:
[...]

nee. Op GoT moet je eerst zelf gaan zoeken voordat je iets komt vragen :w
Reg. datum: 30 november 2003

quote:
Timocos schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:27:
[...]

Mja, wist eerlijk gezegd niet dat spelldmg ook belangrijk is. Dacht dat critical strike toch wel belangrijker was enzo. Weet ook niet precies wat die spelldmg inhoudt, betekend dat gewoon dat je bijv met een fireball ineenkeer meer damage doet? Nooit geweten eerlijk gezegd dat je dat kon opkrikken.

Ik zoek alleen een nieuwe guild aangezien ik bijna een van de hoogste lvls heb, dus ze kunnen mij niet echt hellpen met questen helaas.
Mja, wat tips

Word 70 :P

Cap je spellhit rating. ( Arcane 78, met elemental precision 164, zonder 202 dacht ik )
Dan is Spell damage het belangrijkst.
Daarna Crit, int/haste en de rest <- hoewel er over dit punt nog wel eens felle discussies willen zijn :+

Als je een goed eind richting je hitcap zit en 600/700 dmg hebt kan je opzich (10./48/3 build ) prima kara gaan runnen. als je de mats/geld hebt en je heb tailoring kan je de spellfire/spellstrike set nemen en dan heb je een mage die vers in 70 klaar is om kara te raiden :+

Aaah! I'm losing all the durability in my boots! Time to make my escape!

Reg. datum: 22 november 2001

quote:
Timocos schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:09:
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Alonsus&n=Anaye

Dit is mijn character nu :) Toch wel relax die 21% critical strike. Kan ik nog meer verbetere of hebben jullie tips ?
Hier wat tips voor je:

Je build is niet helemaal netjes.

Wanneer je voor PvE ( Instances en heroic instances en raids) gaat neem dan deze build:

http://www.wowhead.com/?talent=of0VZxgrzfcI0eRt0h

Wat je hier dus moet dus is 5x de scorch spell casten op bosses. Dan krijg je namelijk een buff waardoor je fire spells 15% meer damage doen.

Als je tegen monsters vecht die makkelijk doodgaan, gebruik dan alleen maar scorch.

wil je PvP-en neem dan deze build:

http://www.wowhead.com/?talent=of0Vf0bZZVVGIobxoiot

Hier gebruik je frostbolt als main spell. Wanneer een target frozen wordt knal je er meteen een ice lance achteraan.

Dan je spelldamage, spellhit rating en spel crit.

Probeer als eerste je spelldamage rond de 500 te krijgen. Wanneer dit gelukt is, probeer dan 80 spellhit te krijgen. Een crit rond 20% is erg leuk, maar spelldamage en spellhit zijn belangrijker.

Je moet het als volgt zien

Spellhit > Spelldamage > Spell crit > Spell haste

Carnagy LVL 70 Mage
Enigmatius LVL 70 Warlock

Muppet Inside

quote:
addictive schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:56:
[...]

nee. Op GoT moet je eerst zelf gaan zoeken voordat je iets komt vragen :w
Ik heb het over de mensen OP GoT, Henkie.

The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.

quote:
Worteltaart schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:00:
[...]

dat komt zeer duidelijk uit je post naar voren inderdaad. En Henkie, zo noem je je vrienden maar, maar mij niet.
Muppet Inside

Mijn vraag was:
'En, mensen, hoe staat het met de progress op Kil'jaeden?'

Logisch dat ik m'n vraag dan, wellicht, eventueel, misschien, aan de mensen op dit forum richt, Henkie?

Worteltaart wijzigde dit bericht 22-05-2008 12:11 (4%)

Reg. datum: 05 januari 2003

En de mensen op dit forum verwachtten een klein beetje eigen inzet alvorens je een vraag neerplempt die wij dan maar voor moeten gaan kauwen ;)

edit: Helemaal als het antwoord heel makkelijk te vinden is.

cls wijzigde dit bericht 22-05-2008 12:13 (18%)

Muppet Inside

Dus, even een recap, het is vanaf nu verboden te vragen naar de progress van mensen die hier actief zijn?

O+
Reg. datum: 28 augustus 2002

quote:
Worteltaart schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:00:
[...]

Sorry hoor, maar wat let je om ZELF naar forums.wow-europe.com te surfen, naar raids & udngeons te gaan, en dan de kil'jaeden progress thread aan te klikken?
Lezen mag je zelf doen:
http://forums.wow-europe....icId=4095251447&sid=1

In al die tijd dat je hier de boel volspammed met berichten van 1 regel had je het allang zelf op kunnen zoeken. Gotten op werk kan je ook, dus die site bezoeken ook.

/frustratie off
quote:
Carnagy schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:58:
[...]
Je moet het als volgt zien
Spellhit > Spelldamage > Spell crit > Spell haste
Kidding right? Spellhaste als laatste? * klimt weer op stoel.
Voor te lvl'en niet(zover is er ook geen < lvl70 gear met haste,sockets daarbuiten), maar zodra je wat gaat raiden, hmmm.. Kan niet meer zonder. :)

Manaproblemen heb ik helemaal niet meer met een retripally in de raid. Op normale fights kan ik best zonder sp, maar kazrogal enzo wil je er toch best 1 hebben. Gebruik nu voortaan wel destropots ipv manapots, bereik je iets meer mee. ;)

Edit op de 2 posts hierboven.
Dacht dat worteltaart het over de thread had, lijkt me allicht. Neg is hier denk ik de enige die zover is en nog "actief" post.
Progress vragen van andere guilds is niets mis mee, maar dan krijg je weer van die 1 regel posts die geen #$%@ toevoegen.. :)

@ exitium hier beneden: ^^ :P

jarnotjuh wijzigde dit bericht 22-05-2008 12:17 (11%)

Asus P5N-E - Core 2 Duo e6850 - 2048 MB PC6400 - XFX 8800GTS 640mb - Samsung Syncmaster 206BW

Diddle - Lvl 70 mage - Denial

Reg. datum: 21 september 2001

quote:
Carnagy schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:58:
[...]

Hier wat tips voor je:

Zeer nuttige info
Dus als ik het goed zie moet ik mijn talent points bij arcane enzo zetten ipv alles bij fire? Zal eens kijken, anders begin ik gewoon een nieuwe character.

AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |

Crazyadin

quote:
Worteltaart schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:08:
Mijn vraag was:

Logisch dat ik m'n vraag dan, wellicht, eventueel, misschien, aan de mensen op dit forum richt, Henkie?
^ hardleers. ;(

En nee, dat is dan niet duidelijk. Had je 'de' vervangen met 'jullie', dan wel. Nu vraag je hoe de progress op KJ is, zonder restricties.

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Timocos schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:15:
[...]

Dus als ik het goed zie moet ik mijn talent points bij arcane enzo zetten ipv alles bij fire? Zal eens kijken, anders begin ik gewoon een nieuwe character.
Je kan respeccen bij de mage trainer voor een paar gold ;)

Reg. datum: 13 juni 2005

quote:
[...]

Je kan je talents gewoon opnieuw indelen voor een paar gold hoor : )
quote:
Worteltaart schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:55:
[...]

Enige speler hier op GoT die voorbij M'uru is is Neg. De rest "prutst" nog aan met de twins / m'uru zelf of hebben heeft sunwell nooit gezien : P

ImdaMned wijzigde dit bericht 22-05-2008 12:20 (0%)
Reden: grammar thingy verberterd (hoop ik)

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

quote:
Worteltaart schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:08:
Mijn vraag was:

Je snapt het niet he? En schei uit met dat Henkie, dat slaat echt totaal nergens op... beetje kinderachtig. Maar dat zegt weer veel over jou natuurlijk :)
Reg. datum: 16 maart 2001

quote:
Timocos schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:09:
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Alonsus&n=Anaye

Dit is mijn character nu :) Toch wel relax die 21% critical strike. Kan ik nog meer verbetere of hebben jullie tips ?
Mijn level 62 fire Mage heeft iig meer spelldmg dan jij nu, dus daar hard aan werken.
En check je spellcrits via de mouse over. Je hebt geen 21% crit maar 30-31% (voor fire spells).
Deze zit bij mijn mage nu op iets van 28.28%. (self buffed)

Drikthewise

En je bent ook nog geen 70. Dus de echte spelldmg winst komt vanaf daar, meer gear beschikbaar dan en een flink wat beter wapen met eventueel een +speldmg enchant.

cannibal wijzigde dit bericht 22-05-2008 12:25 (11%)

Koeien Snoeien Loeiend!

quote:
[...]

Da's niet nodig toch... Beetje te drastisch als je het mij vraagt. Als je punten "fout" besteed hebt kun je naar je mage trainer gaan en tegen betaling de hele boel laten resetten. Daarna kun je je punten opnieuw verdelen over de beschikbare talents. Even goed opletten wat je kiest want dat resetten van je punten wordt elke keer duurder en dat loopt hard op.

"Darkness called...but I was on the phone, so I missed him. I tried to Star-69 Darkness, but his machine picked up. I yelled, 'Pick up the phone, Darkness!', but he ignored me. Darkness must have been screening his calls."

Muppet Inside

quote:
ImdaMned schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:18:

Enige speler hier op GoT die voorbij M'uru is is Neg. De rest "prutst" nog aan met de twins / m'uru
Hehe, prutst nog wat aan, ik zou maar wat graag aan hetzelfde prutswerk mee doen :)
Dacht dat er overigens meer mensen (uit guildes...) als Neg op GoT zitten/zaten.

@Timocos:
Per saldo is een punt +dmg meer waard in raw damage dan een punt in crit rating. Wellicht dat je deze thread: http://forums.wow-europe....picId=202910352&sid=1 eens na kunt lezen. Er staat van alles in over het levellen van je mage (voorzover dat nog nodig is), maar ook over playstyles, stats en talenttrees. Erg handig :)

Worteltaart wijzigde dit bericht 22-05-2008 12:28 (31%)

Koeien Snoeien Loeiend!

Even een hardware vraag... mijn tobo is bijna aan z'n eind dus ik zoek vervanging. Een wat meer game georienteerd tobo zou ik wel tof vinden en omdat ik toch nog behoorlijk wat tijd besteed aan wow lijken een paar macro-toetsen me ook geen verkeerd idee. Nu vind ik de bekende Logitech G15 nogal spuuglelijk en te groot dus ik zat naar het alternatief te kijken dat ik ken, de Razer Tarantula. Die heeft 10 programmeerbare macrotoetsen waar je per toets 8 key presses en wat tussenliggende vertragingen in kunt zetten. Die vertragingen zijn 50, 100 en 200 ms. Wat ik dus nergens boven water kan krijgen is of je die vertragingen ook kunt stacken (meerdere keren 200ms achter elkaar tussen 2 toetsencommando's zodat je bijvoorbeeld over de global cooldown heen kunt macro'en) en of dat ten koste gaat van je 8 toetsencommando's. Is hier iemand die wow speelt met de Tarantula en hier een antwoord op heeft?

PS ik weet dat niet iedereen dit idee even acceptabel vindt maar Blizz staat gebruik van de G15 en zijn mogelijkheden ook toe. Verder ben ik echt niet van plan half te gaan botten dmv macro's.

PS2: als iemand een ander mooi alternatief tobo kent met dergelijke macro-functionaliteit dan hoor ik dat ook graag! Ik ben er trouwens niet eens zeker van dat de G15 wel kan wat ik wil 8)7

SnoeiKoei wijzigde dit bericht 22-05-2008 12:36 (7%)

"Darkness called...but I was on the phone, so I missed him. I tried to Star-69 Darkness, but his machine picked up. I yelled, 'Pick up the phone, Darkness!', but he ignored me. Darkness must have been screening his calls."

Reg. datum: 30 november 2003

quote:
jarnotjuh schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:14:
[...]

Kidding right? Spellhaste als laatste? * klimt weer op stoel.
Voor te lvl'en niet(zover is er ook geen < lvl70 gear met haste,sockets daarbuiten), maar zodra je wat gaat raiden, hmmm.. Kan niet meer zonder. :)
zolang je nog maar kara/gruul/mag/za raid is spell haste nog niet echt interesant, pas in za krijg je echt haste items, en om nou de spelldmg/crit gems on te ruilen voor haste is zonde ( als mage )
quote:
[...]

Mwa je bent nu nog aan het levelen, dan zou ik lekker full frost gaan ^^

Aaah! I'm losing all the durability in my boots! Time to make my escape!

Muppet Inside

Haste kun je tot Sunwell echt nog wel achterwege laten er is toch geen mogelijkheid om het goed te kunnen stacken tot die tijd. Richt je lekker op +dmg tijdens het levellen, met wat crit wellicht. Hit begint ook pas echt een issue te worden wanneer je mobs van meer dan 3 levels hoger dan je gaat tackelen, wat voornamelijk tot uitting zal komen bij bossfights.

Qua build zou ik een AB spec niet doen, veel te veel downtime, frost lijkt me, zoals -raz- zegt, het meest handig (hoewel ik als fire gelevelled heb, omdat ik dat gewoon de leukste spec vind).

---

Over die hardware, vooropgesteld dat ik de G15-achtigen prachtige apparaten vind, hoe nuttig zijn de macro's écht qua spelen (botten e.d. buiten beschouwing gelaten)? Ik zit/zat er ook over te denken een dergelijk tobo aan te schaffen, maar kom eigenlijk prima uit de voeten met de mogelijkheden die mijn eigen (eeuwenoude, spijkschrift) toetsenbord me biedt...
Wie gebruikt ze, wat zijn de ervaring vooral mbt. keybindings e.d.

Worteltaart wijzigde dit bericht 22-05-2008 12:44 (28%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: