Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Worteltaart schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:07:
[...]

Precies wat ik zeg :) In dat stukje heb ik crits niet meegenomen :)
En opzich is het ook best logisch dat tijdens crits haste minder waardevol lijkt te zijn, je castingtijd blijft hetzelfde, maar je damageoutput stijgt wel.
Maar lieverd [insert iets], hoe meer haste je hebt, hoe vaker je crit (mits critrating gelijk blijft natuurijk)

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

Newbie rogue vraagje: ik loop nu al een tijdje MgT (heroic) en hierdoor heb ik wat items verzameld met haste, expertise, ignore armor,... in feite vanalles wat behalve +hit dat volgens mij veel waardevoller is dan een hoop losse stats in lage hoeveelheid. Mijn vraag is dus redelijk eenvoudig: moet ik inderdaad op +hit concentreren of zijn die MgT items te waardevol om te vervangen?

En nog een vraagje: hoeveel stamina moet ik stacken om heroics/karazhan te kunnen lopen? Ik zit nu aan +/- 8000HP unbuffed wat volgens mij iets teveel van het goede is in blauwe gear. De betere blauwe dps items (zoals die revered shoulders van kurenai/mag'har) hebben weinig tot geen stamina...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Deculture!

quote:
deadsy33 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:59:
stats/dps --> looks.
Afhankelijk waar je raid zal je je pants/bracers sneller vervangen dan de xbow...
Mijn hunter raid maximaal Kara, want ze is een bloemplukkende hippie en potsnol :+
quote:
BlaSfem0n schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:00:
[...]

looks >> stats niet waar :)
Looks > All. daarom heb ik op mijn Lock de 'Crown of the Ilidari High clown' op hide staan :P
quote:
Kapoen schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:09:
Newbie rogue vraagje: ik loop nu al een tijdje MgT (heroic) en hierdoor heb ik wat items verzameld met haste, expertise, ignore armor,... in feite vanalles wat behalve +hit dat volgens mij veel waardevoller is dan een hoop losse stats in lage hoeveelheid. Mijn vraag is dus redelijk eenvoudig: moet ik inderdaad op +hit concentreren of zijn die MgT items te waardevol om te vervangen?

En nog een vraagje: hoeveel stamina moet ik stacken om heroics/karazhan te kunnen lopen? Ik zit nu aan +/- 8000HP unbuffed wat volgens mij iets teveel van het goede is in blauwe gear. De betere blauwe dps items (zoals die revered shoulders van kurenai/mag'har) hebben weinig tot geen stamina...
Je hp is zat

Als je wil gaan raiden ligt je hitcap nogal hoog, mijn rogue zit rond de 250 hit zelf vind ik het zat aangezien het een alt is, meer is beter, maar gewoon balanceren
Op badge items zit volgens mij wel redelijk wat hit, Ignore armor wordt pas boeiend als je er veel van hebt. Verder heeft de T4 level gear (kara etc) ook veel hit evenals de oudere badge rewars, zoals de neck en de boots.

Ik zou de mgt items niet vervangen, maar gewoon aanvullen met bijv wat kara en badge meuk, indien mogelijk

Badge chest
Badge boots
T4 gloves
T4 pants/badge pants
Drape of Dark reavers
etc

de Mgt items vervangen voor de 'oudere' gear is zonde ik weet niet of je inmiddels alles al hebt uit (hc) mgt, maar zowat alle rogue loot daar is gewoon uber

Shoulders
Throwing weapon
Trinket
offhand zwaard

gewoon mix and match dus

Bokkie wijzigde dit bericht 21-05-2008 09:24 (60%)

| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |

quote:
ImdaMned schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:00:
[...]

Maar lieverd, hoe meer haste je hebt, hoe vaker je crit (mits critrating gelijk blijft natuurijk)
Wat is jou theorie over haste dan? Ik heb al gezegd dat mijne een work-in-progress is he?

Worteltaart wijzigde dit bericht 21-05-2008 09:26 (36%)

The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.

quote:
Bokkie schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:15:

[...]

Looks > All. daarom heb ik op mijn Lock de 'Crown of the Ilidari High clown' op hide staan :P
Daarom heb ik een troll gekozen, ELKE bedekking maakt m'n troll mooier. Jammer dat er geen Chador in de game zit : (

Deculture!

quote:
ImdaMned schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:22:
[...]

Daarom heb ik een troll gekozen, ELKE bedekking maakt m'n troll mooier. Jammer dat er geen Chador in de game zit : (
Alles wat een troll aantrekt maakt hem mooier, het mooiste van de troll is als je een headpiece hebt die dat hele ding wat voor hoofd moet doorgaan bedekt }> hoe minder je van de troll ziet hoe beter inderdaad, de beta trolls waren beter

Bokkie wijzigde dit bericht 21-05-2008 09:26 (3%)

Reg. datum: 21 september 2006

quote:
BlaSfem0n schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:41:
[...]

de xbow natuurlijk

maar euh... it's quite FUGLY as hell :p imo
de gun is stoerder, shotgun-like met bajonet eraan :) (en heel groot op taurens)
tegen mij zitten ze in de guild ook te zeveren om badges te sparen voor die xbow, spaar liever badges voor die mail pants :)

maar veel badges sparen op hunter zit er zowiezo niet in, doe kara nu in guild al tankend op warrior
Okay om dan nog even door te gaan welke volgorde dan :P

hij wil bij badges ook de broek en chest kopen.

Wat eerst? :?
quote:
[...]

Een van de redenen dat ik geen Guild tabard draag, zoek nog steeds een mooie tabard die bij mijn gear past :X

Ðestroyer lvl 70 Enhancement Shaman @ Ahn'Qiraj

Deculture!

quote:
Ralfvanw schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:40:
[...]

[...]
Grootste upgrades eerst.

quote:
Worteltaart schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:20:
[...]

[hier stond iets heel gemeens :( ]

Wat is jou theorie over haste dan? Ik heb al gezegd dat mijne een work-in-progress is he?
Haste puur afhankelijk van de dmg die je hebt. Hoe meer spelldmg je hebt, hoe interessanter haste is. Vergelijk het met crit. Als je 10.000 spelldmg hebt is 24 critrating interessanter dan 50 spelldmg. Terwijl op 500 spelldmg niveau 24 critrating ongeveer te vergelijk is met 15 spelldmg. Zo'n curve is er ook met dmg/haste te maken en waar dat omslag punt is zou ik niet weten. Ik wees je alleen op een flaw in je berekening. Daarnaast heeft je berekening ook nog te maken met een spec. Spelldmg heeft bij firemages een grotere modifier dan bij frost mages.

Ik verlaat me dus meer op m'n gevoel wat nu beter is en kijk ik eigenlijk meer hoe ik de socketbonus moet halen. rood = rood / geel = geel of oranje / blauw = groen of paarse gem.

Ik neem aan dat je al bij elitistjerks hebt gekeken : )

ImdaMned wijzigde dit bericht 21-05-2008 09:48 (10%)

Reg. datum: 21 september 2006

quote:
Bokkie schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:43:
[...]

Grootste upgrades eerst.
Dan zou et volgends Cheeky's dps sheet moeten zijn
XBow --> Broek --> Chest

Dacht ik teminste :|
Naja anders nog maar een x die Dps sheet induiken :D

Ðestroyer lvl 70 Enhancement Shaman @ Ahn'Qiraj

)Ja, gemeens weggehaald, was niet bepaald gepast van mij (ik geef de schuld aan het platform waarop ik hier zit te programmeren :+ .

Ik probeer het omslagpunt te achterhalen door met verschillende gear, setups en gems de berekeningen uit te voeren, dat haste nuttiger is met meer +dmg is zeker waar. Ik ben gewoon meer geïnteresseerd in de juiste prijs/kwaliteitverhouding :+ Waarom weet ik ook niet aangezien ik die gear toch niet zal krijgen ;)

Worteltaart wijzigde dit bericht 21-05-2008 09:57 (9%)

The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.

quote:
Ralfvanw schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:40:
[...]

Uit ondervinding kan ik zeggen dat ik de broek net iets beter vindt dan de chest, en aan een goede chest zal je als hunter iets makkelijker geraken dan aan een goede broek (loop zelf nog altijd rond met de Desolation Pants. Wil al lang die flayer pants van Netherspite, maar laat dat nu de boss zijn die meestal overschiet tegen dat Kara reset :( .)

LVL 70 Hunter 'Blasfakar', Warrior 'Atilla', Shaman 'Blasphemie' @ DRT, Terenas Realm.| BIG CASE | LAN CASE

quote:
Worteltaart schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:52:
Ja, gemeens weggehaald, was niet bepaald gepast van mij.

Ik probeer het omslagpunt te achterhalen door met verschillende gear, setups en gems de berekeningen uit te voeren, dat haste nuttiger is met meer +dmg is zeker waar. Ik ben gewoon meer geïnteresseerd in de juiste prijs/kwaliteitverhouding :+ Waarom weet ik ook niet aangezien ik die gear toch niet zal krijgen ;)
Ach, dat valt ook wel mee, zoiets noemen ze badges : ) gloves van badges > T6 gloves bijv : P

Gisteren voor het eerst kara in met mn full blue rogue. Normaal zou ik mn main meenemen (druid) echter waren er al 3 healers signed en met mij zou het totaal aantal druids op 6 van 10 komen, en dat is ook niet handig :P Wat niet alleen mij verbaasde, maar vooral ook de rest van de grotendeels epic mensen, was dat ik lange tijd #1 dps was. (totdat er een goede mage bij kwam).

Nou vroeg ik me af, zijn rogues echt zo lomp? Of was de caster dps gewoon wat laag? Ter vergelijking, ik liep slechts rond met 1330ap, 214hit, 20/41/0 spec, vs de caster dps die rondliep met zo'n +600-800 dmg.
Omdat ik normaal m'n druid (healer) meeneem naar kara, let ik zelden op de dps meter.

quote:
DarthRaider schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:04:
Gisteren voor het eerst kara in met mn full blue rogue. Normaal zou ik mn main meenemen (druid) echter waren er al 3 healers signed en met mij zou het totaal aantal druids op 6 van 10 komen, en dat is ook niet handig :P Wat niet alleen mij verbaasde, maar vooral ook de rest van de grotendeels epic mensen, was dat ik lange tijd #1 dps was. (totdat er een goede mage bij kwam).

Nou vroeg ik me af, zijn rogues echt zo lomp? Of was de caster dps gewoon wat laag? Ter vergelijking, ik liep slechts rond met 1330ap, 214hit, 20/41/0 spec, vs de caster dps die rondliep met zo'n +600-800 dmg.
Omdat ik normaal m'n druid (healer) meeneem naar kara, let ik zelden op de dps meter.
melee heeft het iets makkelijker om target te switche in kara dan ranged denk ik soms, of ze gebruike vaak abilities die meerdere targets tegelijk raken. Bij ons gaan er regelmatig enhancement shammy's mee, en die outdpsen ook veel van de ranged zonder betere gear te hebben (enkel hunters kunne ze nog voor blijven). Misschien ook dat de mobs in kara wel wat magic resisten. Echter onze vast lock nu doet makkelijk soms 1/3 van de totale dps :).

LVL 70 Hunter 'Blasfakar', Warrior 'Atilla', Shaman 'Blasphemie' @ DRT, Terenas Realm.| BIG CASE | LAN CASE

Take on the world!

quote:
Je hp is zat

Als je wil gaan raiden ligt je hitcap nogal hoog, mijn rogue zit rond de 250 hit zelf vind ik het zat aangezien het een alt is, meer is beter, maar gewoon balanceren
Op badge items zit volgens mij wel redelijk wat hit, Ignore armor wordt pas boeiend als je er veel van hebt. Verder heeft de T4 level gear (kara etc) ook veel hit evenals de oudere badge rewars, zoals de neck en de boots.

Ik zou de mgt items niet vervangen, maar gewoon aanvullen met bijv wat kara en badge meuk, indien mogelijk

Badge chest
Badge boots
T4 gloves
T4 pants/badge pants
Drape of Dark reavers
etc

de Mgt items vervangen voor de 'oudere' gear is zonde ik weet niet of je inmiddels alles al hebt uit (hc) mgt, maar zowat alle rogue loot daar is gewoon uber

Shoulders
Throwing weapon
Trinket
offhand zwaard

gewoon mix and match dus
Wat Bokkie zegt! Mgt spul is behoorlijk goed en zou ik alleen door "beter" spul vervangen, niet omdat er geen hit op zit bijv. Moet wel zeggen, toen ik van 250 naar 300 hit rating ging merkte ik het verschil wel enorm, hit is en blijft godly. Probeer iig boven de 250 te blijven maar liever nog wat hoger als je combat spec bent, van de potency procs moeten we 't hebben :)

Gisteren de fists maar gehaald en meteen mungo d'r op gezet, helaas bb swordspec maar 5% extra crit doe ik 't ook wel voor ;)

WoW Emeriss: Doomsayer priest, Pindle rogue, Calamity warrior

Lief dagboek...

Gister weer een Kara run en we vlogen er echt doorheen. Ik weet nog goed dat het met 3 healers best lastig was, nu waren we met 2; ik (1850 healing) en een Priest (1400 healing) en het was nog easy. :) Leuk om dat verschil langzaam steeds groter te zien worden.

Was alleen even een beetje gezeik met loot, we zijn begonnen met een DKP systeem, alleen waren nog niet alle regels helemaal vastgesteld. Dat gaf lichte oneinigheid, maar geloof dat het nu via het forum al wel weer duidelijk is.

Verder deze week staan SSO dailies op de planning, zodat ik hopelijk eind van de week mijn Alch Stone en neck heb. Dat zou mooi zijn, want maandag staat Gruul op de planning. We hebben een andere guild gevonden waarmee we het samen gaan proberen. Ik ben benieuwd. :D

Ayokiwa <Omen> - L70 NE Resto Druid op EU-Eonar
Cutanna <Seven Inch Unbuffed> - L11 BE Rogue op EU-Blade's Edge

quote:
DarthRaider schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:04:
Ik vind 600-800 spelldamage ook niet echt bijzonder om naar huis te schrijven. Met wat tailoring en aantal faction rewards moet het echt niet moeilijk zijn om zo rond de 900-1000 spelldamage te komen. Mijn sp alt zit nu op 1150 zonder enige raid items of items van de sunwell badge vendor.

Ik ben nu wat haste aan het verzamelen met mijn resto shaman. Ik zit nu op 218 haste rating & 2300 healing unbuffed, maar het is me nog ietwat onduidelijk in hoeverre dat nou echt significant meerwaarde heeft boven mijn normale setup met 2450 healing.

Paling Heal0rc Shaman (The Inner Circle - Trollbane)

bij ons gaat maggie vlotter dan gruul :p
heb zelf persoonlijk gruul nog niet neer zien gaan
terwijl k wel min of meer vaste clicker ben in maggie zen kot :)

quote:
Weet jij of het fenomeen 'ghosthit' nog steeds bestaat? Zit er over te denken binnenkort weer eens een poosje PVE-arcane/frost te rollen voor de leuk (40/0/21, jammer van sunfire, dat wel). Frost met heel veel crit lijkt me wel grappig (demonsoul vendor dingen), maar dan mis ik wel weer hit.

<Denial> [s]Moonkin[/s]

quote:
mdmeijer schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:30:
[...]

Ik ben nu wat haste aan het verzamelen met mijn resto shaman. Ik zit nu op 218 haste rating & 2300 healing unbuffed, maar het is me nog ietwat onduidelijk in hoeverre dat nou echt significant meerwaarde heeft boven mijn normale setup met 2450 healing.
Mjah, bij gelijke skills/taken/etc betekent dat dat jouw Lesser Healing Wave de tank eerder bereikt en dat de Lesser Healing Wave van je buurman zónder haste overheal is! :P

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

quote:
Ralfvanw schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:50:
[...]

Dan zou et volgends Cheeky's dps sheet moeten zijn
XBow --> Broek --> Chest

Dacht ik teminste :|
Naja anders nog maar een x die Dps sheet induiken :D
Mja het legt er maar net aan wat je ook hebt. Voor mij is het:

Xbow->Gloves->Chest->Broek->die leather waist Axe en ring laat ik zitten kan vandaag me s3 axe ophalen en als ik die erbij doe komt ik tenminste goed uit met me +hit ding heeft ook 62 stam wat die badge axe niet heeft dan maar ietsje minder dps maar wel stuk meer stam wat ook niet verkeerd is soms.

Heb de Xbow en de chest al eerste gehaald chest omdat ik de ebon set eruit wou hebben. Ga nu toch eerst de legs halen (voor de hit) en dan de gloves en waist nog en dan heb ik het gehad. Gief nog 192 badges plz!

Eigenlijk wel grappig hoeveel hunter stuff er in die badges zooi zitten vergeleken met sommige andere classes/specs.

Over dat troll gedoe die helm bugg zit er nog steeds in. Echt geen gezicht die slachtanden door me t4 helm heen lal. Gief Hex lord helm plz!

William/Ax3 wijzigde dit bericht 21-05-2008 10:48 (20%)

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess 70 | Bloodelf Mage Axeje 70 |

Maar even een update van mijn kant. Sinds afgelopen donderdag ben ik level 70 op Ceria, m'n druid <3 Ben zaterdag resto gespecced en ben de BG's ingedoken. Daar kwam ik er al snel achter dat PvE healing gear (inclusief cloth) wel enorm handig is om te healen, maar een survivability van 0 geeft. Heb dus 3/5 van de basic PvP set gehaald bij Keepers of Time, Cenarion Expedition en Thrallmar, omdat ik daar al honored was. s'Middags een Botanica run gedaan die een hele goeie healtrinket opleverde.

Kortom, zaterdag einde van de dag was ik erg tevreden over zowel m'n PvE als m'n PvP healing gear!
Had nog 8000 honor staan van tijdens het levelen, dus toen maar eens gaan kijken in de Hall of Legends om te kijken welk item het handigste was om eerste te kopen in prijs/kwaliteit verhouding, kwam ik erachter dat ik nog een berg BG-tokens te kort kwam. Zondag/maandag tot de conclusie gekomen dat ik het beste eerst de Vindicator Bracers kon kopen, en dus de bijbehorende WSG runs gedaan.

Ondertussen heeft een vriend van me een hele dikke cloth healing chest ([Shroud of Spiritual Purity]) van de AH gevist en heb ik zelf de [Essence Focuser] gehaald voor 50g.

Was ik maandagavond lekker in WSG bezig, werd ik gewhisperd door Jinea (GM van STERF) of ik mee naar Gruul wilde (STERF is net opnieuw gestart, dus was eerste guildraid, aangevuld met mensen die ze kennen). Ja natuurlijk :) Dus maandagavond zat ik ineens in m'n eerste raid sinds TBC, en het gevoel was meteen helemaal terug! Gelukkig had ik zaterdag ook veel AV gedaan, dus het raidhealen met behulp van Grid had ik al enigzins door (na enkele aanpassingen). Maulgar was eerste keer de pull screwed up, tweede keer ging er halverwege een tank dood, derde keer ging hij als een schoolvoorbeeld neer (blijkbaar). Loot: onder andere T4 druid shoulders. En aangezien iedereen dik overgeared was, was ik de enige met need, samen met een lvl 66 druid alt van een officer. Ik rolde 23, zij rolde 22. Eerste epic een feit!

Toen door naar Gruul, welke geoneshot werd, alhoewel ik op 70% dood ging aan een cave in. :( Loot waren onder andere healing necklace en T4 druid pants. Bij de healing necklace rolde ik ditmaal lager, maar een aantal mensen in de raid vonden het nergens op slaan dat een level 66 alt mee was en dan ook nog loot needde boven een main. De raidleader was het daar eigenlijk wel mee eens en gaf hem aan mij: Tweede epic! De T4 pants was er ditmaal nog een druid die need had voor offspec, hij rolde ook hoger. Echter toen hij zag dat ik ook need had wilde hij hem passen maar toen had de raidleader hem al vergeven. Helaas, maar mijn avond kon toch al niet stuk :) Daarna naar Magtheridon, daar hebben we 4 tries voor nodig gehad ivm slackende clickers en pech met Blast Nova / Wall Shatter combo. Maar die ging ook down en dropte ook een slootje epics, waaronder een sta/int/spelldmg offhand die niemand nodig had. Was beter dan wat ik had, dus die kreeg ik ook: derde epic!

T4 shoulders netjes gesocket en gisteren m'n beide chests 15 spirit op laten zetten, dus al met al wordt het al wat. Heb nu ook in PvP gear 10k+ armor zodat ik het iets langer volhoud tegen rogues. Volgende stap is verdergaan met honor + BG tokens farmen voor (eerst) Vindicator Boots en (daarn) Vindicator Belt, en ondertussen Primal Life en Primal Water farmen voor [Gloves of the Living Touch] en [Hood of Primal Life]. Tevens Primal Life en Primal Water farmen voor healing enchants op bracers en wapen.

Gisteravond nog wat BG's gedaan, met name AB en EoS, er is echt niets zo heerlijk om 2 dpsers overeind te houden tussen 5 allies en vervolgens met z'n 3en het gevecht winnen :D Op een gegeven moment bij LM was helemaal geniaal, stonden we met 2 trees iets van 3 dpsers te healen. Ik denk dat het gevecht 10 minuten geduurd heeft voor we eindelijk gecapped hebben _/-\o_

Kortom heb er zin in om lekker verder te gearen en te pvpen nu :) Wel heel jammer dat er geen goeie premade BG groepen meer zijn op Trollbane.

Armory voor de geïnteresseerden: Ceria - Female Tauren Druid

Maar eerst zondag op vakantie naar Mexico voor 3 weken :P

-edit-
Oh ja! Ik moet van Trollimmie ook gaan sparen voor tailoring mats voor een goeie healing cloak! Got a point there :P
quote:
metalant schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:38:
[...]

Zou je kunnen multiboxen op een VMWare machine? Bijv. via VDI?
Of kun je via ICA of RDP geen 3D (DirectX) games spelen?
Sorry voor de late reactie. Ik heb geen idee wat de performance is ... de gratis beschikbare vmware versie is in ieder geval te traag(getest zonder RDP).
quote:
Haha lucker >:) Wel leuk... Druid met 800healing die met de T4 Shoulders van High King Loopt :D

Als ik je gear zie.. Doet me dat heel erg sterk aan mij 2.5 maandjes geleden denken :) Zelfde HP/Mana ED en healingbonus...
Goodluck on the rest^^

Eveanna wijzigde dit bericht 21-05-2008 10:52 (25%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws