Reg. datum: 13 juni 2005
Maar lieverd [insert iets], hoe meer haste je hebt, hoe vaker je crit (mits critrating gelijk blijft natuurijk)quote:
Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 157
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Maar lieverd [insert iets], hoe meer haste je hebt, hoe vaker je crit (mits critrating gelijk blijft natuurijk)quote:Worteltaart schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:07:
[...]
Precies wat ik zegIn dat stukje heb ik crits niet meegenomen
En opzich is het ook best logisch dat tijdens crits haste minder waardevol lijkt te zijn, je castingtijd blijft hetzelfde, maar je damageoutput stijgt wel.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Mijn hunter raid maximaal Kara, want ze is een bloemplukkende hippie en potsnolquote:deadsy33 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:59:
stats/dps --> looks.
Afhankelijk waar je raid zal je je pants/bracers sneller vervangen dan de xbow...
Looks > All. daarom heb ik op mijn Lock de 'Crown of the Ilidari High clown' op hide staanquote:
Je hp is zatquote:Kapoen schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:09:
Newbie rogue vraagje: ik loop nu al een tijdje MgT (heroic) en hierdoor heb ik wat items verzameld met haste, expertise, ignore armor,... in feite vanalles wat behalve +hit dat volgens mij veel waardevoller is dan een hoop losse stats in lage hoeveelheid. Mijn vraag is dus redelijk eenvoudig: moet ik inderdaad op +hit concentreren of zijn die MgT items te waardevol om te vervangen?
En nog een vraagje: hoeveel stamina moet ik stacken om heroics/karazhan te kunnen lopen? Ik zit nu aan +/- 8000HP unbuffed wat volgens mij iets teveel van het goede is in blauwe gear. De betere blauwe dps items (zoals die revered shoulders van kurenai/mag'har) hebben weinig tot geen stamina...
Bokkie wijzigde dit bericht 21-05-2008 09:24 (60%)
| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |
Wat is jou theorie over haste dan? Ik heb al gezegd dat mijne een work-in-progress is he?quote:ImdaMned schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:00:
[...]
Maar lieverd, hoe meer haste je hebt, hoe vaker je crit (mits critrating gelijk blijft natuurijk)
Worteltaart wijzigde dit bericht 21-05-2008 09:26 (36%)
The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.
Daarom heb ik een troll gekozen, ELKE bedekking maakt m'n troll mooier. Jammer dat er geen Chador in de game zit : (quote:Bokkie schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:15:
[...]
Looks > All. daarom heb ik op mijn Lock de 'Crown of the Ilidari High clown' op hide staan
Alles wat een troll aantrekt maakt hem mooier, het mooiste van de troll is als je een headpiece hebt die dat hele ding wat voor hoofd moet doorgaan bedektquote:ImdaMned schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:22:
[...]
Daarom heb ik een troll gekozen, ELKE bedekking maakt m'n troll mooier. Jammer dat er geen Chador in de game zit : (
Bokkie wijzigde dit bericht 21-05-2008 09:26 (3%)
Okay om dan nog even door te gaan welke volgorde danquote:BlaSfem0n schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:41:
[...]
de xbow natuurlijk
maar euh... it's quite FUGLY as hellimo
de gun is stoerder, shotgun-like met bajonet eraan(en heel groot op taurens)
tegen mij zitten ze in de guild ook te zeveren om badges te sparen voor die xbow, spaar liever badges voor die mail pants
maar veel badges sparen op hunter zit er zowiezo niet in, doe kara nu in guild al tankend op warrior
Een van de redenen dat ik geen Guild tabard draag, zoek nog steeds een mooie tabard die bij mijn gear pastquote:Bokkie schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:15:
[...]
Looks > All. daarom heb ik op mijn Lock de 'Crown of the Ilidari High clown' op hide staan
Ðestroyer lvl 70 Enhancement Shaman @ Ahn'Qiraj
Grootste upgrades eerst.quote:Ralfvanw schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:40:
[...]
Okay om dan nog even door te gaan welke volgorde dan
hij wil bij badges ook de broek en chest kopen.
Wat eerst?![]()
[...]
Haste puur afhankelijk van de dmg die je hebt. Hoe meer spelldmg je hebt, hoe interessanter haste is. Vergelijk het met crit. Als je 10.000 spelldmg hebt is 24 critrating interessanter dan 50 spelldmg. Terwijl op 500 spelldmg niveau 24 critrating ongeveer te vergelijk is met 15 spelldmg. Zo'n curve is er ook met dmg/haste te maken en waar dat omslag punt is zou ik niet weten. Ik wees je alleen op een flaw in je berekening. Daarnaast heeft je berekening ook nog te maken met een spec. Spelldmg heeft bij firemages een grotere modifier dan bij frost mages.quote:Worteltaart schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:20:
[...]
[hier stond iets heel gemeens]
Wat is jou theorie over haste dan? Ik heb al gezegd dat mijne een work-in-progress is he?
ImdaMned wijzigde dit bericht 21-05-2008 09:48 (10%)
Dan zou et volgends Cheeky's dps sheet moeten zijnquote:
Ðestroyer lvl 70 Enhancement Shaman @ Ahn'Qiraj
Worteltaart wijzigde dit bericht 21-05-2008 09:57 (9%)
The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.
Uit ondervinding kan ik zeggen dat ik de broek net iets beter vindt dan de chest, en aan een goede chest zal je als hunter iets makkelijker geraken dan aan een goede broek (loop zelf nog altijd rond met de Desolation Pants. Wil al lang die flayer pants van Netherspite, maar laat dat nu de boss zijn die meestal overschiet tegen dat Kara resetquote:Ralfvanw schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:40:
[...]
Okay om dan nog even door te gaan welke volgorde dan
hij wil bij badges ook de broek en chest kopen.
Wat eerst?
Ach, dat valt ook wel mee, zoiets noemen ze badges : ) gloves van badges > T6 gloves bijv : Pquote:Worteltaart schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:52:
Ja, gemeens weggehaald, was niet bepaald gepast van mij.
Ik probeer het omslagpunt te achterhalen door met verschillende gear, setups en gems de berekeningen uit te voeren, dat haste nuttiger is met meer +dmg is zeker waar. Ik ben gewoon meer geïnteresseerd in de juiste prijs/kwaliteitverhoudingWaarom weet ik ook niet aangezien ik die gear toch niet zal krijgen
melee heeft het iets makkelijker om target te switche in kara dan ranged denk ik soms, of ze gebruike vaak abilities die meerdere targets tegelijk raken. Bij ons gaan er regelmatig enhancement shammy's mee, en die outdpsen ook veel van de ranged zonder betere gear te hebben (enkel hunters kunne ze nog voor blijven). Misschien ook dat de mobs in kara wel wat magic resisten. Echter onze vast lock nu doet makkelijk soms 1/3 van de totale dpsquote:DarthRaider schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:04:
Gisteren voor het eerst kara in met mn full blue rogue. Normaal zou ik mn main meenemen (druid) echter waren er al 3 healers signed en met mij zou het totaal aantal druids op 6 van 10 komen, en dat is ook niet handigWat niet alleen mij verbaasde, maar vooral ook de rest van de grotendeels epic mensen, was dat ik lange tijd #1 dps was. (totdat er een goede mage bij kwam).
Nou vroeg ik me af, zijn rogues echt zo lomp? Of was de caster dps gewoon wat laag? Ter vergelijking, ik liep slechts rond met 1330ap, 214hit, 20/41/0 spec, vs de caster dps die rondliep met zo'n +600-800 dmg.
Omdat ik normaal m'n druid (healer) meeneem naar kara, let ik zelden op de dps meter.
Wat Bokkie zegt! Mgt spul is behoorlijk goed en zou ik alleen door "beter" spul vervangen, niet omdat er geen hit op zit bijv. Moet wel zeggen, toen ik van 250 naar 300 hit rating ging merkte ik het verschil wel enorm, hit is en blijft godly. Probeer iig boven de 250 te blijven maar liever nog wat hoger als je combat spec bent, van de potency procs moeten we 't hebbenquote:Bokkie schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:15:
Je hp is zat
Als je wil gaan raiden ligt je hitcap nogal hoog, mijn rogue zit rond de 250 hit zelf vind ik het zat aangezien het een alt is, meer is beter, maar gewoon balanceren
Op badge items zit volgens mij wel redelijk wat hit, Ignore armor wordt pas boeiend als je er veel van hebt. Verder heeft de T4 level gear (kara etc) ook veel hit evenals de oudere badge rewars, zoals de neck en de boots.
Ik zou de mgt items niet vervangen, maar gewoon aanvullen met bijv wat kara en badge meuk, indien mogelijk
Badge chest
Badge boots
T4 gloves
T4 pants/badge pants
Drape of Dark reavers
etc
de Mgt items vervangen voor de 'oudere' gear is zonde ik weet niet of je inmiddels alles al hebt uit (hc) mgt, maar zowat alle rogue loot daar is gewoon uber
Shoulders
Throwing weapon
Trinket
offhand zwaard
gewoon mix and match dus
WoW Emeriss: Doomsayer priest, Pindle rogue, Calamity warrior
Ik vind 600-800 spelldamage ook niet echt bijzonder om naar huis te schrijven. Met wat tailoring en aantal faction rewards moet het echt niet moeilijk zijn om zo rond de 900-1000 spelldamage te komen. Mijn sp alt zit nu op 1150 zonder enige raid items of items van de sunwell badge vendor.quote:DarthRaider schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:04:
Nou vroeg ik me af, zijn rogues echt zo lomp? Of was de caster dps gewoon wat laag? Ter vergelijking, ik liep slechts rond met 1330ap, 214hit, 20/41/0 spec, vs de caster dps die rondliep met zo'n +600-800 dmg.
Omdat ik normaal m'n druid (healer) meeneem naar kara, let ik zelden op de dps meter.
Paling Heal0rc Shaman (The Inner Circle - Trollbane)
Weet jij of het fenomeen 'ghosthit' nog steeds bestaat? Zit er over te denken binnenkort weer eens een poosje PVE-arcane/frost te rollen voor de leuk (40/0/21, jammer van sunfire, dat wel). Frost met heel veel crit lijkt me wel grappig (demonsoul vendor dingen), maar dan mis ik wel weer hit.quote:
Mjah, bij gelijke skills/taken/etc betekent dat dat jouw Lesser Healing Wave de tank eerder bereikt en dat de Lesser Healing Wave van je buurman zónder haste overheal is!quote:mdmeijer schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:30:
[...]
Ik ben nu wat haste aan het verzamelen met mijn resto shaman. Ik zit nu op 218 haste rating & 2300 healing unbuffed, maar het is me nog ietwat onduidelijk in hoeverre dat nou echt significant meerwaarde heeft boven mijn normale setup met 2450 healing.
Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW
Mja het legt er maar net aan wat je ook hebt. Voor mij is het:quote:Ralfvanw schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:50:
[...]
Dan zou et volgends Cheeky's dps sheet moeten zijn
XBow --> Broek --> Chest
Dacht ik teminste![]()
Naja anders nog maar een x die Dps sheet induiken
William/Ax3 wijzigde dit bericht 21-05-2008 10:48 (20%)
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess 70 | Bloodelf Mage Axeje 70 |
EU Trollbane: Eyahan - Tauren Hunter Ceria - Tauren Druid
Sorry voor de late reactie. Ik heb geen idee wat de performance is ... de gratis beschikbare vmware versie is in ieder geval te traag(getest zonder RDP).quote:metalant schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:38:
[...]
Zou je kunnen multiboxen op een VMWare machine? Bijv. via VDI?
Of kun je via ICA of RDP geen 3D (DirectX) games spelen?
Haha luckerquote:
Eveanna wijzigde dit bericht 21-05-2008 10:52 (25%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 157
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona