|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess 70 | Bloodelf Mage Axeje 70 |
Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 157
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicMjah sommige dps/healers onderschatten haste nogal..quote:Neg schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:51:
[...]
Weet niet wat voor healer je bent, maar voor de meeste healers is dit de beste cloak ingame.
Wat niet weg neemt dat het voor een hoop casters atm de beste dps cloak is vanwege de spellhaste..
Het verschil is meestal nog geen 1/2dps bovenop die van Illdari Council.
Gisteren vage avond, 3/4keer Kalecgos fight gereset omdat of de draak dood is of de human NPC.
Scheelt wel in de repairs maar had toch liever een FK gehad.
btw Neg, Enhancement for fun of had SK genoeg resto's en speel je nu een andere spec?
Breathe
"Everything that is, is alive."
Reg. datum: 02 mei 2008
Ik heb nu 147 haste maar dit komt vooral van items waar het toevallig op zit, het is niet zo dat ik haste stack. Het is zeker fijn voor raid hot spammen, dan kom je uit op 8% meer in mijn geval (147 rating = 8% haste), en vaak zelfs meer, omdat veel kleine heals vaak minder overhealing betekent dan een paar grote heals, ligt aan het gevecht natuurlijk.quote:henkowz schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:20:
More buffs?
Is er toevallig een resto durid die al een kans heeft gezien om uitgebreid in Sunwell te testen met haste? Ik kan echt ner-gens een chart of leuke forum post vindenBen wel benieuwd...
Voor tank healen (wat ik toch vooral doe in Sunwell) is het niet echt nodig, een beetje haste is fijn om zelfs met wat lag een rolling lifebloom + 3 andere hots te kunnen doen. En ik kan nu zelfs vrij makkelijk een regrowth ertussen in persen. Maar voor een 5e hot ga ik veel meer haste nodig hebben en dat ben ik niet echt van plan.
Bij tank healen heb je ook geen haste nodig om alle hots op de tank te houden, en heb je liever dat je lifebloom voor meer tickt dan dat je nog ergens een rejuv op een random iemand kan doen.
Dus ik zou zeggen, pak haste op items die ook zonder de haste al goed zijn (Brooch of Nature's Mercy, Blessed Band of Karabor en de Sunwell T6), maar ga het niet stacken tenzij je altijd aan het raidhotten bent, en niet tankhealen, of als je voor de 250ish haste wil gaan om 4 hots tussen je lifebloom refreshes te kunnen doen.
Reg. datum: 04 april 2008
enh voor ZA, hadden 3 healers, dan maar ff enh, gaat t allemaal toch weer een stukje sneller.quote:Routed schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:43:
[...]
Mjah sommige dps/healers onderschatten haste nogal..
Wat niet weg neemt dat het voor een hoop casters atm de beste dps cloak is vanwege de spellhaste..
Het verschil is meestal nog geen 1/2dps bovenop die van Illdari Council.
Gisteren vage avond, 3/4keer Kalecgos fight gereset omdat of de draak dood is of de human NPC.
Scheelt wel in de repairs maar had toch liever een FK gehad.
btw Neg, Enhancement for fun of had SK genoeg resto's en speel je nu een andere spec?
En dps moet wegwezen, zijn al z weinig healing items voor zoveel healers, als dps dan ook nog ns denkt recht te hebben op enkele daarvan <<<
Healbot >>
Reg. datum: 13 juni 2005
Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)
Reg. datum: 09 oktober 2007
Dat idee had ik dus al; dankjewel voor je toelichting. :-)quote:oioioi schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:51:
[...]
Dus ik zou zeggen, pak haste op items die ook zonder de haste al goed zijn (Brooch of Nature's Mercy, Blessed Band of Karabor en de Sunwell T6), maar ga het niet stacken tenzij je altijd aan het raidhotten bent, en niet tankhealen, of als je voor de 250ish haste wil gaan om 4 hots tussen je lifebloom refreshes te kunnen doen.
Drudeking, Druid treehippy@ Denial, Trollbane
Ik heb sinds de laatste patch last van een verplaatst target of target frame. Dit zat eerst rechtsonder de mob die ik aan het slopen was, maar is nu verkast naar links onder. Hierdoor staat het frame over de debuffs die ik op een mob gooi en dat is nogal vervelend. Zo mis ik af en toe dat een debuff er al op zit en ik deze dan nog een keer cast.
Ik heb geen mods draaien die de interface aanpassen, maar ben ook de optie om dit frame te verplaatsen tegengekomen in de normale opties.
Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.
Thanks.
Evilpope, lvl 70 undead priest @ DaggerSpine
Reg. datum: 05 mei 2008
New Casting Time = Base Casting Time / (1 + (Spell Haste Rating / 1570))quote:oioioi schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:51:
lang verhaal
1,2 = 1,5 / (1 + (Spell Haste Rating / 1570))
dit zou betekenen dat je 392,5 Spell Haste Rating nodig hebt om de GCD terug te brengen naar 1,2 seconden. Zonder lag zou je 4 hots tussen de LB kunnen gooien
147 Haste rating is trouwens 9,54% ( (147/1570)*100% )
Zelf als shaman ben ik steeds meer gaan houden van spell haste, maar houdt ook nog van +heal. Raid buffed (met SPriest in mn groep) zit ik op 184 Haste Rating(11,7%) en 2751 +healing. Mijn mp5 is dan bagger maar met SPriest en chain mana potting haal ik het einde van een gevecht zonder oom te zijn geweest.
Unbuffed schat...quote:ImdaMned schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:19:
[...]
Unbuffed 1177 + 80 (blessings) + 80 (flask) = 23 (food) + 42 (oil) + 101 (totem) = 1503
U zei?
Als je dit ook doet bij spriests, dan heb je er toch nog niets aan...? Ze blijven een enorme voorsprong voorlopen in +shadowdmg. En dan zal hun haste/dmg verhouding altijd anders blijven liggen dan voor mages, puur omdat ze "standaard" al hoger liggen in +dmg.
Toch?
Enneh breathe, vanavond FK!
Stond er echt van te kijken dat de dps gister zo goed lag, is ook minder stresserig met decursen voor mij. Op het einde is het echt een hel.
Thanks nog voor je gems, heb nu de helft verkocht en had al zo'n 400g binnen van dat. Misschien nog 1 lading prospecten voordat die andere vendor klaar is, want dan kan ik niets meer verdienen(ik ga GEEN exalted worden..)
jarnotjuh wijzigde dit bericht 20-05-2008 14:30 (13%)
Asus P5N-E - Core 2 Duo e6850 - 2048 MB PC6400 - XFX 8800GTS 640mb - Samsung Syncmaster 206BW
Diddle - Lvl 70 mage - Denial
Arcane specquote:
Reg. datum: 03 juni 2003
Ik was laatst ingelogt op wowdb.com en kon mij eigen gear setup maken voor een wishlist of b.v. shadowres gear, zoals het vroeger ging op ctraid.
Echter kan ik die pagina op wowdb.com niet meer vinden, enkel de wishlist. Is deze functie verwijdert op de site ? En toen ik van der week bezig was op die website kon ik ook niet de 2de ring equippen.
Anders is enige alternatief ?
feral druid hier en je hebt gelijk maar niet echt op de manier die je denk gok ik zo :quote:NoTimeRemains schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:33:
maar dat zou dus ook betekenen dat fire mages niet op frost spullen mogen bieden. bijv.
en dat betekent dus wel dat hybrid classes koning zijn in wow. want zij kunnen immers op alles bieden en hebben dus ook alles nodig...
offspecc items zijn bij ons gratis (indien niemands mainspec het wil ofc) , heb onderhand een resto set met iets van 1700 healing , ben alleen nooit resto dus vrij nuteloos.
Maar nu het volgende probleem, als feral ben ik zowel tank als dps, dus heb ik ook een tanking set en een dps set nodig = dubbel dkp kwijt en dan moet ik nog maar al de zeikende rogues zien te ontwijken voor die dps gear.
Yeah , ik voel me dus echt koning .....
dontcare wijzigde dit bericht 20-05-2008 15:30 (3%)
.Quod me nutrit me destruit.
http://www.ctprofiles.net/ is weer online ^^quote:ZviX schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:18:
Hoi,
Ik was laatst ingelogt op wowdb.com en kon mij eigen gear setup maken voor een wishlist of b.v. shadowres gear, zoals het vroeger ging op ctraid.
Echter kan ik die pagina op wowdb.com niet meer vinden, enkel de wishlist. Is deze functie verwijdert op de site ? En toen ik van der week bezig was op die website kon ik ook niet de 2de ring equippen.
blaap
Ik ben bezig een (erg) uitgebreide theoretische test aan het maken, die ik natuurlijk zal delen.
The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.
Reg. datum: 21 september 2006
www.Warcrafter.netquote:ZviX schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:18:
Hoi,
is er ook nog
Ander vraagje:
Een vriend van mij, Hunter, twijfeld wat hij wil kopen met zijn badges.
Hij heeft nu Wolfslayer sniper rifle en wil de Crossbow van badges kopen als BM hunter, maar is dat wel een improvement voor zijn dps. Ik heb ook al gekeken in Cheeky's dps sheet en daarin zou het een improve zijn van 20-25 dps.
Dus verkort, welke is beter voor een BM hunter:
Wolfslayer Sniper Rifle
Crossbow of Relentless Strikes
Ralfvanw wijzigde dit bericht 20-05-2008 15:50 (31%)
Ðestroyer lvl 70 Enhancement Shaman @ Ahn'Qiraj
En Worteltaart in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..." dan?quote:Worteltaart schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:40:
Haste is voor damage caster volgens mij nog steeds minder waardevol dan puur damage stacken. Ik heb verschillende berekeningen lopen en een, waarbij ik spellcrits compleet heb genegeerd, na kom ik op minder dan 1dmg per haste uit. Waar ik crit genegeerd heb kom ik op 1.2 dmg per haste uit. Wat niet verrassend is als je RCS en QL naast elkaar legt (12spdmg vs. 10 sphaste).
Ik ben bezig een (erg) uitgebreide theoretische test aan het maken, die ik natuurlijk zal delen.
ImdaMned wijzigde dit bericht 20-05-2008 15:50 (8%)
Voor een warlock is dit sowieso fout. Tot een bepaald punt kun je het beste +6 spelldamage & 5 haste stacken.quote:Worteltaart schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:40:
Haste is voor damage caster volgens mij nog steeds minder waardevol dan puur damage stacken.
cls wijzigde dit bericht 20-05-2008 16:01 (37%)
Ach, in dat stukje geeft hij eigenlijk dezelfde berekening, waarin hij uitgaat van 1 haste = 1.2 damage bij geen crits. Voortschrijdend inzicht zeg maarquote:
Ben wel heel benieuwd naar de uitgebreidere theoriecraft hiervan.
Seraphin wijzigde dit bericht 20-05-2008 16:01 (4%)
Draeg 70 Tauren Druid @ Kul Tiras 0 / 47 / 14
Reg. datum: 08 mei 2004
maxdps.com geeft bij ~1000 firedmg, hitcapped en ~25% crit aan dat 10 haste meer dps waard is dan 10 spelldmg.. dus..quote:Seraphin schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:00:
[...]
Ach, in dat stukje geeft hij eigenlijk dezelfde berekening, waarin hij uitgaat van 1 haste = 1.2 damage bij geen crits.
Ben wel heel benieuwd naar de uitgebreidere theoriecraft hiervan.
<Wotlk> New armor for mages Blink armor, 100 haste
Wikko <Invictus> - 70 Undead Female Fire Mage op EU-Ragnaros
Braxe (Koelkast) - 70 Tauren warrior op EU-Ragnaros
Reg. datum: 30 november 2003
Hij heeft een paar raids overgeslagen omdat ie een keel infectie had. nou is een paar raids skippen niet zon heel groot probleem. en helemaal niet als je ziek bent.quote:Hi. I've got this insane infection in my throat and i gotta take like 10 pills per day...so if im not online and not signing, its cuse of that
Maar het werd nog mooier
Natuurlijk vonden wij dit een beetje vaagquote:Well my infection is just getting worse and worse and my doctors days i gotta quit playing wow now... so i guess this is bbi had a gr8 time clearing tk and ssc with ya all so byebye
juist ja, ;Dquote:Hey im not a doctor so how should i know? He just said that i gotta stop playing
Hij is dus met een vriendje van hem AoC gaan spelen maar schaamt zich wat ofzo
Aaah! I'm losing all the durability in my boots! Time to make my escape!
Wel een aardige fantasie
maar misschien wel, je moet meer buiten komen, en dat is dus eigenlijk hetzelfde in zo'n geval.quote:Salena schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:33:
Hahaha ik zie het al voor me, een dokter die zegt: "Je hebt een keelontsteking, nu moet je stoppen met het spelen van WoW."
Wel een aardige fantasie
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Laptop in de tuin ftw.quote:Kevinp schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:35:
[...]
maar misschien wel, je moet meer buiten komen, en dat is dus eigenlijk hetzelfde in zo'n geval.
Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.