Ik verdien tegenwoordig mijn geld gewoon met farmen en beetje slim zijn met de ah
op dit momment verkopen de marks of aldor als een gek van 1.7g tot 2g per stuk . Het lijkt weinig maar als je er per uur ong 50-60 te pakken kunt krijgen is het erg goed .
Ik farm meestal die warlocks in smv , binnen 4 a 6 sec zijn ze dood ( cheap shot) dus heb ik geen downtime voor mijn health als ik 1 uur farm krijg ik meestal 50 marks , 3 Fel Armament , 20g aan greens en 10g aan white's en nog eens 20-30g door de silver die ze droppen .
Als je dat allemaal uit rekent kom je al snel op ong 250g per uur .
Zo heb ik dit weekend 3k G verdient
Nu zijn er altijd van die gasten die houden van undercutten dan zetten ze bijv 1 zon mark voor 1.5g nou dan koop ik al die dingen gewoon en zet ik ze weer op de ah voor de prijs die ik wil verkopen meestal 1.85g per stuk . Meestal gaan andere mensen niet undercutten omdat ze zien dat de prijzen gewoon zo zijn en zetten ze het voor de zelfde prijs erop .
Dat doe ik bij erg veel items laatst ging ik flink minnen en had iets van 400 Adamantite Ore ging ik naar de ah zag dat er 4 stacks waren dus ik blij . Koop al de 4 stacks voor 100g in totaal en zet mijn stacks erop voor 28g per stuk . Toen ik weer wakker werd was alles verkocht
Maar ja ik heb een probleem met zon kerel op onze server , ik zie die kerel elke dag ong 500 van die marks op de ah zetten en als ik dan weer naar de Fel Armament kijk is bijn 50% van hem . Dus ik ging even naar zijn armory en het was een totale nuub cake gear hij had zelf white items

. En toen ik wakker word checkte ik of hij er was en toen ik weer terug kwam van werk zag ik dat hij er nog steeds was .
Dus ik whisper hem hij zegt nieks terug heb het meerdere keren gedaan , hij is ook een hunter ik weet bijna zeker dat het of een gold farmer is of een bot
Nu wil ik dat die kerel geband word als het echt zo is

maar wat moet ik precies in mijn tekst naar een game master zetten iemand daar ervaring mee ?
Ohja zon guildie had binnen een dag of 3 zijn epic flyer met enchanting hij kocht allerlei greens op de ah en dan DE en zetten het weer op de ah dus ja met enchanting kun je nogal goed geld verdienen .
Alpac wijzigde dit bericht 15-05-2008 02:33 (25%)