Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 06 november 2002

quote:
Of X op de PS3.

Ik gebruik ook heel vaak taxi's.
Gewoon superhandig!! Tuurlijk blijft het rijden leuk, maar zoals iemand al zei; heb niet altijd zin om die afstanden af te leggen.

Met GTA SA pakte ik vaak een vliegtuig en sprong er halverwege uit ipv die afstanden te rijden :P

Seeing is believing, but even a blind man can believe

.eXP | DonCorleone

Volgens deze amerikaan is GTA helemaal niet zo geweldadig meer :) Echt geniaal gedaan hahaha....

http://www.youtube.com/watch?v=PAWbAf_7xX4

Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston

quote:
Donnie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:13:
Volgens deze amerikaan is GTA helemaal niet zo geweldadig meer :) Echt geniaal gedaan hahaha....

Hehe Conan is leuk :) Oh you got your umbrella fixed :D

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

quote:
Donnie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:13:

I'm okay, I'm okay! Totally my fault!

Study everything, You'll find something you can use

welke controls gebruiken jullie?
ik heb em op classic gezet, enige wat ik lastig vind is rijden en schieten tegelijk,

veranderen de nieuwe controls daar nog wat aan? (xbox)

Als ik het niet had gedacht...xboxlive gamertag http://live.xbox.com/member/DevilTinus

quote:
De Gesnaakte schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:27:
welke controls gebruiken jullie?
ik heb em op classic gezet, enige wat ik lastig vind is rijden en schieten tegelijk,

veranderen de nieuwe controls daar nog wat aan? (xbox)
Je kan het eens proberen?
quote:
Boeboe schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:40:
[...]

Je kan het eens proberen?
haha ja ga ik ook doen, ik ben nu bij de laatste missie, en als ik opnieuw begin zet ik em op de nieuwe controls,

maar zit nu op mn werk en was benieuwd wat anderen ervan vonden

Als ik het niet had gedacht...xboxlive gamertag http://live.xbox.com/member/DevilTinus

.eXP | DonCorleone

Gister wat stunt jumps geprobeerd, wilde ook nog even wat proberen met motoren, kan ik gewoon op het hele eiland echt geen ene motor vinden heh, alleen van die chopper dingen :( Iemand nog tips om een beetje aardige snelle motor te vinden?

Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston

waar kan je zien hoe je relaties zijn, staat dat gewoon onder stats? Ik heb het de laatste paar keer flink met michelle verpest. Ik had lelijke kleren aan, door een autoongeluk vloog ze door de voorruit, toen ze me weer belde viel ik van een muurtje waardoor het telefoongesprek direct stopte. Ze is behoorlijk pissed... :{

Ik moet zeggen dat het wel aardig is, maar vaak heb ik gewoon helemaal geen zin om met iemand te gaan bowlen etc. Ik hoorde trouwens dat je vrienden je helpen bij een bepaalde likeability, hoe zit dat precies?
IndexOutOfBounds
Reg. datum: 25 september 2006

quote:
Donnie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:43:
Gister wat stunt jumps geprobeerd, wilde ook nog even wat proberen met motoren, kan ik gewoon op het hele eiland echt geen ene motor vinden heh, alleen van die chopper dingen :( Iemand nog tips om een beetje aardige snelle motor te vinden?
Ik las net dat er op het vliegveld ( pas op 4 sterren :P ) een NRG motor staat... Weet ik zelf dus niet zeker, maar ik las het hier net ergens dacht ik...

Xbox 360 GT: McPoowl || Waiting For: Fable 2, GeoW2

quote:
CoZ schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:46:
ik had een cop car daar geparkeerd (netjes in het vakje inderdaad) , vlak voordat ik buiten kom hoor ik zo'n varken iemand arresteren. en jawel hoor .. ik kom buiten zie nog net dat de smeris er vandoor gaat met MIJN cop car

[...]
Van een dief wordt ook weleens gestolen...

T809

Reg. datum: 12 december 2006

Waar zit de car dealer eigenlijk? Hij staat niet op de kaart,

De verschillende stuntlocaties, zijn die ergens in het spel aangegeven? Heb er nog maar 2 gevonden.

Alsook: ik wil een nieuwe telefoon kopen, maar ik heb geen idee waar :(

Boeboe wijzigde dit bericht 06-05-2008 10:23 (62%)

.eXP | DonCorleone

@ Boeboe: Een nieuwe telefoon krijg je gewoon in een missie, kun je dus niet kopen. Stuntlocatie worden niet op de kaart getoond...

Een paar mensen kunnen opeens rondlopen als zombie in een R* speedo bij multiplayer :D

Men weet niet zeker wat er voor zorgt dat dit kan, paar theorieën zijn dat je een R* employee moet killen of een bepaalde rank halen. Het ziet er iig apart uit :P

http://www.gta4.net/news/4104/zombies-in-multiplayer-gta-iv/

quote:
FeaR1986 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 01:15:
Toch wordt ik wel een luie gamer door dingen als taxi's en auto-save:
Ik steel niet echt veel auto's meer, want met de taxi is o zo handig. En het kost meestal maar iets van rond de $50,- en je kan de rit skippen zodat je sneller op de bestemming bent. In oude GTA games moest je telkens een stuk rijden. Dit ging op den duur wel vervelen, maar ik sta verbaast van mijn eigen gemak zucht.
Je kunt via Roman toch een gratis taxi krijgen? Enige nadeel is dan wel dat je even moet wachten totdat die bij je is.

PSN id: NL_SToRM

quote:
Rookert_ schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:27:
Een paar mensen kunnen opeens rondlopen als zombie in een R* speedo bij multiplayer :D

Men weet niet zeker wat er voor zorgt dat dit kan, paar theorieën zijn dat je een R* employee moet killen of een bepaalde rank halen. Het ziet er iig apart uit :P

http://www.gta4.net/news/4104/zombies-in-multiplayer-gta-iv/
Ik had gister ook de optie om een zombie te kiezen, bij speler samenstellen kon ik op L1 drukken en had ik een zombie :)

Was nog maar op rank 1

* BreeeZe heeft trouwens de Special Edition, misschien dat ze het daarin als easteregg hebben gestopt?

1979 Chevrolet Camaro Z28<- Online fotoalbum
1993 Mazda 626 1.8i 16V

quote:
zwAf schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:57:
[...]

Ik las net dat er op het vliegveld ( pas op 4 sterren :P ) een NRG motor staat... Weet ik zelf dus niet zeker, maar ik las het hier net ergens dacht ik...
Klopt idd. Ding staat ergens bij een of andere toren op het vliegveld.

Daarnaast staat er geloof ik ook een NRG aan de zijkant van het park op eiland 2. Ben hem daar iig al verschillende keren tegengekomen.

EDIT:
Op eiland 3 schijnt er nog een bike-shop te zijn.

arjen9551 wijzigde dit bericht 06-05-2008 10:48 (5%)

Ik heb gister voor het eerst de multiplayer gedaan en wat me daar opviel is dat er niet zo heel veel wordt samengewerkt. En bij sommige games zoals cops and crooks zit je eigenlijk de helft van de tijd in de auto (zelf rijdend of bij iemand anders) en wachtend tot je er weer 1 tegen komt. Echt niet te doen soms.

Ook vind ik het jammer dat je eigenlijk de helft van de tijd op zoek bent naar wapens en niet naar de spelers. Waarom kun je niet gewoon standaard een goed wapen op zak hebben (iig iets beters dan een pistool)? Zo gaat de fun daarmee er wel wat vanaf

greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
http://martinspire.nl/weblog/verhaal/gaming-occasionally-together-plan

Even een korte simpele vraag.

Hoe zit het met de verdwijnende auto's in GTA IV? In voorgaande delen verdwenen ze zodra ze de hoek om reden (denk beperkte CPU/mem van PS2). Hoe zit dit bij GTA IV?

Fiat Iustitia Et Pereat Mundus

Mirror, Mirror

quote:
Captain Pervert schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:00:

Hoe zit het met de verdwijnende auto's in GTA IV? In voorgaande delen verdwenen ze zodra ze de hoek om reden (denk beperkte CPU/mem van PS2). Hoe zit dit bij GTA IV?
De auto's rijden volgens mooi door. Het is ook niet meer zo dat je even snel een 180 graden view refresh doet om ineens een hele kolonne auto's achter je te zien staan waar er 1 seconde geleden geen auto te bekennen was. Wel kan je 911 bellen als je snel een auto nodig hebt. Komt de politie langs en kun je die copcar jacken.

Reg. datum: 28 november 2004

quote:
Captain Pervert schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:00:

Same. Maar wel *iets* minder heb ik het idee, al scheelt het niet veel. Als je op de snelweg rijdt en je ziet autos voor je, vervolgens ga je wat met de camera draaien en je kijkt weer voor je dan zie je andere autos bijvoorbeeld...

.be
Reg. datum: 02 december 2001

quote:
am2 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:10:
[...]

Same. Maar wel *iets* minder heb ik het idee, al scheelt het niet veel. Als je op de snelweg rijdt en je ziet autos voor je, vervolgens ga je wat met de camera draaien en je kijkt weer voor je dan zie je andere autos bijvoorbeeld...
Dat heb ik nog niet meegemaakt? Vind zelf dat ze veel langer blijven rijden ...
Het enige dat ik nog heb, is dat als ik op een hoog gebouw ga staan, de straten wel vrij leeg lijken met af en toe eens een auto/voetganger.

Maar als ik snachts met de heli op grote hoogte over LC vlieg, dan zie ik wel een grote drukte op de wegen in de vorm van witte en rode lichtjes, wat wel leuk om te zien is :)

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
am2 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:10:
[...]

Nog nooit gehad, het valt reuze mee in GTA4.

Het enige oude punt wat weer terug is, is dat de auto waar je in rijd ook ineens heel veel op de weg te zien is.

Vanguard SoH

Reg. datum: 28 november 2004

Moet je maar eens doen als je op zo'n brug rijdt ofzo, dan de camera draaien zodat je je auto van boven ziet, en dan weer terug draaien. Dan zie je andere auto's voor je.

Die lichtjes vanuit helicopter is ook wel leuk gedaan, maar als je op een bepaalde hoogte vliegt zie je die lichtjes *EN* hier en daar een model van een auto rijden. Ziet er dan beetje nep uit :) Maar och je kan overal wel over zeiken, in het algemeen is het in ieder geval een erg bruut spel :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws