Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 mei 2003

quote:
rickyy schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:16:
Ik snap 't minpunt niet van elke keer naar een mislukte missie to gaan, rijden is toch leuk? :p
Ik zou 't niet erg vinden.
Het kost teveel tijd, na 2x een mislukte missie te hebben gehad, begint het echt wel te vervelen, dan heb ik het nog maar over 1 missie.
Stel dat je elke missie 2 of 3x verknalt, dan ben je over 2 jaar nog bezig met GTA... ;)

Voordeel is wel dat je de straten leert kennen.

Reg. datum: 11 februari 2007

bel gewoon Roman op voor een cab.. dan ben je van het gezeur af.. ;)

"Ik weet niet wat ik gisteravond heb gedaan maar ik denk dat het mijn hobby wordt" | Playstation 3 @ Samsung Syncmaster 940MW (aka HD Next-Gen Budgetgaming) | Online Games: Warhawk, Call of Duty 4 & GTA IV | PSN ID = JeeKaa

Reg. datum: 09 mei 2003

quote:
JeeKaa schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 01:25:
bel gewoon Roman op voor een cab.. dan ben je van het gezeur af.. ;)
Dat weet ik inmiddels, ik wilde alleen uitleggen waarom het begint te vervelen wanneer je continu terug moet rijden, bij het falen van missie. :)

Thnx anyway!

Reg. datum: 14 april 2005

Is het iemand al eens gelukt om van een 6 star wanted level te komen? :)

Mijzelf was het bijna gelukt, ik had alles wat mij achtervolgde even afgeschud, de pay'n pay shop recht voor mij, totdat er een politieauto ff van rechts hard aan kwam rijden. :'( Vervolgens geprobeerd te ontsnappen door door het park te gaan crossen echter kwamen toen 2 heli's eraan die mijn auto ff vol lood pompten. Snel uitstappen, auto explodeert, een SWAT busje kwam eraan, vervolgens kogels vanuit de 2 heli's, politieauto's en SWAT team en het was einde verhaal. Damn, dat voelde goed! >:)

Alle nieuwe technieken waar de mens mee te maken krijgt, zijn vroeger al uitgevonden door Willie Wortel

Reg. datum: 13 mei 2007

quote:
Noax schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 01:19:
[...]

Stel dat je elke missie 2 of 3x verknalt, dan ben je over 2 jaar nog bezig met GTA... ;)
Beter toch :*)
Ik geniet er liever langer van als dat ik als een porsche carerra GT door de game heen vlieg :) .

MSI Geforce 9800GTX+ Plus OC @760/2300 (wordt nog verder OC'ed)/ C2D E8400 @ 3.1Ghz / 2Gb OCZ Titanium Ram @800Mhz / M620 / Coolermaster CM690 / Gigabyte P45 Ds3 My.tnet pf http://tweakers.net/gallery/219112 .

Koning der goede argumentatie
Reg. datum: 29 maart 2007

Om ook dan maar even over dat comparison-filmpje te zeiken:
XBox 360 versie ziet er inderdaad scherper uit. Vooral bij de delen waar zo tot 300% inzoomen op posters. Maar niet dat het echt nuttig is, want ingame ga ik echt niet vijf minuten met mijn rifle posters lopen checken...
Maar verder is er niet al te veel verschil en GTA blijft toch om de gameplay draaien. Ben al lang blij dat er een stabiele frame-rate is gevonden. Liever iets mindere graphics dan een onstabiele fps.

Maar over de game:
Ten eerste werkt die parkeerplek bij je voor de deur hier niet echt vlekkeloos:
Had eerste een Comet en een Banshee staan. Kom ik een keer terug is mijn Banshee pleite!
Dus ik zet er twee keer een Sanchez voor in de plaats (in GTA VC was een auto ook gelijk aan twee motoren in een garage). Kom ik wat later terug: zijn die moteren weer weg... en weer wat later staat er nog maar een van de twee...
Beetje vaag...

Weet iemand trouwens of je later in de game nog mooiere huizen kan kopen? Had al op die map gekeken die PWM had gepost, maar daar staat niets op. Ik heb nu een mooi pak voor mezelf gekocht a $2.000 en een paar mooie auto's maar ik woon nog steeds in dat krakkemikkige appartementje...

Ook wel raar trouwens: Michelle belt me om te zeggen dat als ik iets kwijt wil dat ik haar dan moet bellen. Krijg ik een e-mail dat ik haar moet bellen omdat ze me leuk vind. Dus ik bel dat mens: is ze nog steeds boos om iets wat ik heb gedaan. Zou niet weten wat trouwens. Want lijkt me sterk dat ze boos is omdat ik haar een keer wakker belde.

Maar heb toch genoeg aan mijn hoofd, want heb net dat tweede eiland open en met de eerste missie daar krijg je er meteen heel wat vrienden bij die je moet onderhouden. Toch had dat niet zo zeer van me in die game gemoeten. Want als ik zoiets wil pak ik wel The Sims.

Gelukkig dat de taxi's van Roman gratis zijn, want anders werden al die ritjes toch wel funest voor je liquide middelen als je telkens vrienden op moet halen en thuis moet brengen. Ook maar meteen een politieauto gescoord, want dan mag je tenminste gratis over te tolbrug :)

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Creator Owner
Reg. datum: 11 maart 2002

quote:
Mutatie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:15:
Maar na 3x lapdance heb ik telkens problemen met de bouncers, hoort dat en hoe komt dat?
Heb je je gun equiped?

Ik zit nu bij een stuk waar ik moet kiezen welke van de twee opdrachtgevers ik ga whacken. Keuzes, keuzes.

De taxi's zijn een goed concept! Je kunt rijden wanneer je wilt of je kunt de boel overslaan. En ze zijn niet duur ook.

Ik ben nu op het tweede eiland bezig. Echt geweldig. Hoe meer je speelt, hoe meer je je echt in die wereld gaat bevinden en hoe meer ik de sfeer van de game begin te ademen.

You realize you're talking to a man with a human head in his hands who has every intention of using it to beat these people to death?

Reg. datum: 26 november 2006

Wat is het trouwens moeilijk om je geld op te krijgen. Zit nu op $40.000+ en er is nog niets ingame wat ik kan kopen. Vrijwel alle kleding tot nu toe gekocht, wapens krijg ik altijd al voldoende.

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Dantar schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 07:00:
Wat is het trouwens moeilijk om je geld op te krijgen. Zit nu op $40.000+ en er is nog niets ingame wat ik kan kopen. Vrijwel alle kleding tot nu toe gekocht, wapens krijg ik altijd al voldoende.
Dat is toch in elke GTA? Op een gegeven moment zul je wel een huis tegenkomen wat je kan kopen. Of misschien kun je wel weer bedrijven overnemen.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

mAzE
Reg. datum: 25 juli 2001

quote:
Marzman schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 07:27:
[...]

Dat is toch in elke GTA? Op een gegeven moment zul je wel een huis tegenkomen wat je kan kopen. Of misschien kun je wel weer bedrijven overnemen.
Laten we het hopen, anders heb je straks een paar miljoen op zak waar je zo goed als niks mee kan.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Reg. datum: 05 november 2007

quote:
Noax schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 01:03:
Heb hier ook beide consoles staan, maar mijn Xbox360 heeft geen hdmi-aansluiting, dus is de keuze snel gemaakt.....

Het is hier al vaker gezegd, de PS3 heeft warmere kleuren, terwijl de Xbox door de mindere warme kleuren iets scherper lijkt, maar ik vond dat, na diverse filmpjes en pics, zo goed als verwaarloosbaar.
Ik denk dat het eerder met de resolutie te maken heeft dan door "de mindere warme kleuren"

T809

Reg. datum: 20 april 2005

quote:
FeaR1986 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 01:34:
Om ook dan maar even over dat comparison-filmpje te zeiken:
XBox 360 versie ziet er inderdaad scherper uit. Vooral bij de delen waar zo tot 300% inzoomen op posters. Maar niet dat het echt nuttig is, want ingame ga ik echt niet vijf minuten met mijn rifle posters lopen checken...
Maar verder is er niet al te veel verschil
Ik vind het verschil echt groot.

Als je de splitscreen delen bekijkt, is het net of er een onscherpe waas over het PS3 deel is getrokken. De 360 versie is veel scherper. Je kunt wel doen alsof de PS3 blur het warmer en "echter" doet lijken, de 360 versie is duidelijk realistischer. Ook in reallife hebben gebouwen messcherpe hoeken en zie je die ook niet wazig. :/

De grafische kwaliteiten van GTA vallen mij over het geheel toch tegen. Met name de nog altijd duidelijk aanwezige pop-up doet afbreuk aan het realisme.

Genoeg reden dus ook om voor het einde van het jaar de nieuwe geruchten op gang te laten komen voor de volgende console generatie. :o

Ondertitels horen in films.
Reg. datum: 28 oktober 2007

quote:
WatheveR schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:33:he, wat zie ik nu? ow SHIT, vlammen, ik wegrennen en echt zo'n explosie en ik word tegen de grond gebeukt net als in zo'n actiefilm. VET
Ik had een iets anders moment. Ik scheur rond in een Corvette en op een gegeven moment komen er vlammen uit (geen wonder met mijn rijstijl :+ ). Dus ik stap uit die auto en ga op een afstandje kijken wat er gebeurt met die auto (ik wilde wel zijn hoe die explosie eruit ziet in GTA IV). Echt mooi. Eerst vlammen uit de motorruimte, later ook uit de rest van de auto. Mooi gedaan. Maar het duurde wat lang voordat hij ontplofte, dus ik dacht dat dat niet meer zou gebeuren. Ik wil een andere auto gaan zoeken, ren ik langs die Corvette... *KABOEM*!!! Wordt ik tegen een muur gesmackt waar een loedvlek op komt. Echt mooi gedaan :D

Wil veel, doet weinig

Reg. datum: 20 maart 2004

quote:
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 08:16:
[...]

Ik vind het verschil echt groot.

Als je de splitscreen delen bekijkt, is het net of er een onscherpe waas over het PS3 deel is getrokken. De 360 versie is veel scherper. Je kunt wel doen alsof de PS3 blur het warmer en "echter" doet lijken, de 360 versie is duidelijk realistischer. Ook in reallife hebben gebouwen messcherpe hoeken en zie je die ook niet wazig. :/
Komop, laten we lekker over de game kletsen ipv PS3 vs Xbox360. Er is wel wat verschil tussen beide versies maar dat is zeker niet "echt groot" zoals jij dat zegt, maar juist vrij klein.
En gebouwen hebben in real life geen messcherpe hoeken (zou wel grappig zijn ^_^), maar inderdaad wel hoeken, ik heb in het echt alleen nog nooit hoeken met jaggies gezien... jij wel? :+
Als beide versies van de game gewoon prima zijn (of goed zelfs :) ) wat maakt het dan uit welke versie volgens sommigen dan lichtelijk mooier is. Het grappige is zelfs dat de ene helft het ene zegt en de andere helft het andere, blijkbaar is het dus subjectief welke mooier is (jaggies vs. blur), wees dus gewoon blij dat je de versie hebt die jij mooier vind :)

- PSN ID: Rivioz --- PC/DC/NGC/PS2/GBA/DS/PSP/Wii/PS3

Vraagje over de ps3 versie:
Hoe pak je iets op en gooi je het.
Met L1 kan je iets oppakken volgens mij...

Maar dat gooien wil nog niet echt lukken.
Ik heb geloof ik met geluk 1 baksteen door de straat heen gekegeld, die een voetganger (helaas ;) ) kon ontwijken
Reg. datum: 20 april 2005

quote:
Wii4all schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 08:37:

Ik heb geloof ik met geluk 1 baksteen door de straat heen gekegeld, die een voetganger (helaas ;) ) kon ontwijken
Als je iets hebt opgepakt, dan met L2 doel kiezen en met R2 gooien, zo uit mijn hoofd.

She could be you

quote:

Als ik het me goed herinner is het L2 half indrukken zodat je vrij kunt richten, en dan R2 om te gooien.

Het wordt uitgelegd bij één van de eerdere missies (voor Vlad). Toen ik daar de ruit wilde ingooien, liep er net een voetganger voorbij die de baksteen vol tegen z'n knar kreeg. :D
Reg. datum: 20 januari 2000

quote:

Die controls zijn zo intens brak geimplementeerd, dat wil je niet weten. Er is 1 missie waarbij je iets moet oppakken en gooien... telkens was hij op het moment dat ik wilde gooien ineens de steen kwijt... toen pistool maar gepakt ;)

Over dat filmpje: gametrailers gebruikt wel vaker een 480p beeld van de ps3 ter vergelijking. Ja het is blurry, maar dat is bij de 360 net zo. Ik snap die vergelijkfilmpjes niet zo, en dan met name het doel ervan. Tja, de ps3 beelden van het autorijden zijn blurrier... ah! het zal wel aan de hardware liggen dan!...

Over die kleuren, die kun je gewoon bijstellen in 'Game -> Saturation level'

EfBe wijzigde dit bericht 02-05-2008 09:08 (9%)

Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe

Dat oefenen met die sysaxis is wel gaaf zeg...
Vooral aan het motorrijden wordt een extra dimensie toegevoegd vind ik.
...
Reg. datum: 30 juli 2002

Vraagje over de missie waar je in opdracht een vriend van de opdrachtgever moet omleggen en vice versa
spoiler:
Na 2x geprobeerd te hebben om PlayboyX om te leggen en zelf elke keer het haasje was op straat heb ik Dwayne maar omgelegd wat een eitje was, maar nu wil PlayboyX niet meer met me omgaan, iemand anders PlayboyX omgelegd en hoe reageerde Dwayne? Vond dat die PX wel leuke klusjes had namelijk.. 8)

Kroontje wijzigde dit bericht 02-05-2008 09:21 (11%)

Snelle motors lopen stuk.
Reg. datum: 14 oktober 1999

Kroontje : Ik ben benieuwd :p

Overigens het haperen van de ps3 met gta, ik heb de netwerk stekker eruit getrokken en hier direct opgelost.

Bezig met ICND1 Passed , ICND2 Passed , SND Passed , SNRS Passed,SNPA,CANAC,IPS.

Loser For Life

ik loop me echt rot te zoeken, heb het hele vliegveld uitgekamt,maar kan nergens een helikopter vinden :S

Trouwens 5 minuten op 6 sterren is ook easy: neem de bovenste metrotunnel op de kaart... niemand die je daar achterna komt en via de tunnel kun je tot downtown van het middelste eiland komen en pas als je het station verlaat komen ze achter je aan.

Online is dit een van de slechtste games die ik ooit heb gespeeld. Qua joinen/games vinden, maar ook het spel zelf...

Phusebox wijzigde dit bericht 02-05-2008 09:12 (14%)

Guitar Zero

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Passion for Christ

quote:
Kecin schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:55:
DAMN!
Niko zei net: "Only in this country they let black people drive".

OMG :D :o.
Echt zo'n vette game.
En dat vind jij vet... (blind people)
She could be you

quote:
Kroontje schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:06:
spoiler:
Vraagje over de missie waar je in opdracht van PlayboyX, Dwayne om moet leggen en van Dwayne PlayboyX moet omleggen... Na 2x geprobeerd te hebben om PlayboyX om te leggen en zelf elke keer het haasje was op straat heb ik Dwayne maar omgelegd wat een eitje was, maar nu wil PlayboyX niet meer met me omgaan, iemand anders PlayboyX omgelegd en hoe reageerde Dwayne? Vond dat die PX wel leuke klusjes had namelijk.. 8)
Als je nu die eerste zin buiten de spoilertags zet, heeft het gebruik van de spoiler ook daadwerkelijk nut. ;)
...
Reg. datum: 30 juli 2002

quote:
Zamorano schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:12:
[...]

Als je nu die eerste zin buiten de spoilertags zet, heeft het gebruik van de spoiler ook daadwerkelijk nut. ;)
Thanks voor de tip, mijn ontmaagding qua spoilers ;)
quote:
Phusebox schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:11:
ik loop me echt rot te zoeken, heb het hele vliegveld uitgekamt,maar kan nergens een helikopter vinden :S

...
Bij Helitours, middelste eiland en dan rechtsonderin.. Staat ook op de papieren kaart die je bij het spel kreeg ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: