Om ook dan maar even over dat comparison-filmpje te zeiken:
XBox 360 versie ziet er inderdaad scherper uit. Vooral bij de delen waar zo tot 300% inzoomen op posters. Maar niet dat het echt nuttig is, want ingame ga ik echt niet vijf minuten met mijn rifle posters lopen checken...
Maar verder is er niet al te veel verschil en GTA blijft toch om de gameplay draaien. Ben al lang blij dat er een stabiele frame-rate is gevonden. Liever iets mindere graphics dan een onstabiele fps.
Maar over de game:
Ten eerste werkt die parkeerplek bij je voor de deur hier niet echt vlekkeloos:
Had eerste een Comet en een Banshee staan. Kom ik een keer terug is mijn Banshee pleite!
Dus ik zet er twee keer een Sanchez voor in de plaats (in GTA VC was een auto ook gelijk aan twee motoren in een garage). Kom ik wat later terug: zijn die moteren weer weg... en weer wat later staat er nog maar een van de twee...
Beetje vaag...
Weet iemand trouwens of je later in de game nog mooiere huizen kan kopen? Had al op die map gekeken die PWM had gepost, maar daar staat niets op. Ik heb nu een mooi pak voor mezelf gekocht a $2.000 en een paar mooie auto's maar ik woon nog steeds in dat krakkemikkige appartementje...
Ook wel raar trouwens: Michelle belt me om te zeggen dat als ik iets kwijt wil dat ik haar dan moet bellen. Krijg ik een e-mail dat ik haar moet bellen omdat ze me leuk vind. Dus ik bel dat mens: is ze nog steeds boos om iets wat ik heb gedaan. Zou niet weten wat trouwens. Want lijkt me sterk dat ze boos is omdat ik haar een keer wakker belde.
Maar heb toch genoeg aan mijn hoofd, want heb net dat tweede eiland open en met de eerste missie daar krijg je er meteen heel wat vrienden bij die je moet onderhouden. Toch had dat niet zo zeer van me in die game gemoeten. Want als ik zoiets wil pak ik wel The Sims.
Gelukkig dat de taxi's van Roman gratis zijn, want anders werden al die ritjes toch wel funest voor je liquide middelen als je telkens vrienden op moet halen en thuis moet brengen. Ook maar meteen een politieauto gescoord, want dan mag je tenminste gratis over te tolbrug