Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Wii4all schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:22:
Ze gaan als warme broodjes over de toonbank..
Gisteren bij de FRS in capelle stond er een paar ps3 plus GTA...
Kwam een half uur later en toen waren ze weg.
In de Mediamarkt Maastricht stonden gisteren in de namiddag nog een stuk of 8 dozen met PS3 + GTA 4. Als iemand nog een bundel zoekt en in het zuiden woont dan morgen even naar de MM.
Er stonden een boel andere PS3 paketten, die met GTA 4 stonden apart, misschien dat ze daarom niet zo opvielen en nog niet uitverkocht waren.

Frijns.Net wijzigde dit bericht 01-05-2008 21:17 (13%)

PC: E6600, 4GB, Gigabyte P35-DS4, Asus 8800GTS 640. BF2 Stats

Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

Lol.. 6 sterren kwijt raken is echt niet te doen. Op het tweede eiland een heli gepakt, dacht even naar het derde eiland te vliegen, even boven de gevangenis kijken (verwacht nog wel een vette missie waarbij je iemand moet helpen ontsnappen :D ), oeps.. 6 sterren. Naja, dan vlieg ik wel naar het vliegveld ofzo, zijn ze vast wel weg. Mooi niet! Zelfs toen ik een eindje van de map afvloog was het middelpunt van de zoekcirkel nog precies bij mij, heli-tje in de achtervolging en een boot onder me :o

Maar heb nou wel die One Mans Army achievement :P

Muthas wijzigde dit bericht 01-05-2008 21:19 (5%)

Ondertitels horen in films.
Reg. datum: 28 oktober 2007

Ik heb sinds vandaag ook GTA IV en vindt het briljant. Ben er door de (erg) verbeterde graphics achter dat een Blista Compact gebaseerd is op een oude Honda Civic (om maar een voorbeeld te noemen). Echt geweldig.
Ook vind ik het cool dat er gastjes aan je auto blijven hangen af en toe :P Ik reed door nadat ik een auto gejat had en die bijrijder stapte mij niet snel genoeg uit en bleef daardoor aan de auto hangen terwijl ik al wegreed. Lang een lantaarnpaal en dood was hij :)
Ik vind wel dat veel auto's wat traag aanvoelen met accelereren en sturen en ik vind ook dat de auto's wel snel in een slip raken, maar voor de rest is het écht een übergame, mede door de vele details :D
EDIT: Ik sta ook in de lijst met mijn gamertag :) Wat is hier het nut van? :o Ik heb mijn xbox pas net :P

TKing wijzigde dit bericht 01-05-2008 21:27 (8%)

Wil veel, doet weinig

Reg. datum: 28 april 2008

Kheb net de race missie gedaan van brucie. Die porsche/comet rijd echt heerlijk. Er stonden ook vette lamborgini's en ferrari's

PSN ID: Mokim
Reg. datum: 20 juli 2002

Die porsche heb ik bewaard bij mijn safehouse heerlijke wagen. Ben nu net in manhatten aangekomen geweldig :9~

Weet iemand of het er een beetje normaal uitziet op een tft met resolutie van 1024*768?

Reg. datum: 25 december 2006

Ik had al eerder gevraagd of jullie ook GTA IV via game beeindigen stoppen...misschien dat ik de optie quit game over het hoofd had gezien. Maar die zit er niet in zo te zien (bij meerdere spellen het geval). Maar nou heb ik al twee keer dat me playstation zegt: Een ogenblik geduld...en dan hoor ik twee piepjes en dan start me playstation opnieuw op...heel raar, tot nu toe alleen maar met GTA gehad...meerdere mensen dit probleem?

Coconut + Swallow = ?

quote:
TKing schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:24:
Ik heb sinds vandaag ook GTA IV en vindt het briljant. Ben er door de (erg) verbeterde graphics achter dat een Blista Compact gebaseerd is op een oude Honda Civic (om maar een voorbeeld te noemen). Echt geweldig.
Ook vind ik het cool dat er gastjes aan je auto blijven hangen af en toe :P Ik reed door nadat ik een auto gejat had en die bijrijder stapte mij niet snel genoeg uit en bleef daardoor aan de auto hangen terwijl ik al wegreed. Lang een lantaarnpaal en dood was hij :)
Ik vind wel dat veel auto's wat traag aanvoelen met accelereren en sturen en ik vind ook dat de auto's wel snel in een slip raken, maar voor de rest is het écht een übergame, mede door de vele details :D
EDIT: Ik sta ook in de lijst met mijn gamertag :) Wat is hier het nut van? :o Ik heb mijn xbox pas net :P
Zeker waar de auto's zijn mooi..mooi! En je kan nu ook zien op wat ze gebaseerd zijn inplaats van de koekblikken die het waren in de oudere GTA's (okay je kan een ferrari wel raden in GTA: VC maar er zijn zoveel modellen waarbij je vraagt "Okay en dit is?")

Een tip eerst rustig gas geven, half indrukken dus en zo spelen met het gas. Zelf rijdt ik vaak "half gas" dan rijdt je heerlijk! En kan je nog de bochten nemen zonder dat de achterkant tegen iedere hobbel aanknalt!

De ene auto is ook sterker als de andere kwa acceleratie en snelheid, sommige hebben de pur-sang amerikaanse vering (boingy boingy boingy) en je auto helt over in een bocht als een gek terwijl de meer europese auto's misschien iets aan pure kracht missen maar wel beter vering en besturing hebben.

Je merkt ook hoe zwaartekracht effect heeft, op een van de bergjes rijden (grumble wat een rotte wegen) moet je echt het gas diep indrukken bij sommige wagens. En dan vlieg je over de top hard remmend omdat een politie wagen daar voor een rood stoplicht staat, oeps!

Ook kun je dingen en mensen omrijden he, trashcans bijvoorbeeld of lantaarns! Dan zie je nog stroom komen uit de omgebogen basis!

Ik kan me nog herinneren vroeg in het spel dan dat ik een auto reed die na een vuurgevecht met..erm.. weet niet zeker wie meer kogelgaten in de zijkant en ruiten had. En bloed van iemand die op de voorkant geknalt was! Vindt het wel jammer dat de muscle cars nu echt verrot rijden! Zal in het echt ook zo zijn maar mijn goed wat rijden die als een slagschip!

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

Reg. datum: 06 april 2005

Zijn die talkradio uitzendingen nu veel korter dan in de vorige delen of lijkt dat maar zo? Bij de show van Integrity 2.0 hoor ik steeds dezelfde stukjes. Namelijk dat ie die gast tegenkomt die ook bij Love Fist was...

Nog een vraagje. Als ik in de PS3 instellingen onder beeldscherm vinkjes zet bij 720p en 1080i, dan pakt GTA4 automatisch 720p. Dit terwijl GT5 Prologue wel gelijk 1080i pakt. Voor GTA4 moet ik alleen 1080i aanvinken, dan werkt dat namelijk prima. Echter pakken andere games (die maximaal 720p aankunnen) dan de allerlaagste resolutie (gewone tv, 5nogwat). Is dat een bugje in GTA?

Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.

Reg. datum: 06 november 2002

Ik kan al 2 dgn niet online :?
Gisterenavond niet, vanmiddag niet en vanavond wederom niet.
Ik krijg wel invites, ben ingelogd in PSN netwerk....

Meerder mensen met dit probleem of ben ik de enige?

Krijg de melding dat hij niet kan connecten met game provider :(

Seeing is believing, but even a blind man can believe

quote:
Kimo schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:44:

harlekein schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:30:
Leren die gasten van Rockstar het nooit? Nog steeds moet je als je een missie faalt het hele klotestuk opnieuw rijden om er aan te beginnen. Waarom kun je niet gewoon verder vanaf het punt waar die missie feitelijk begint? Erg frustrerend.

Alleen hier al om -1.

[...]

[i]Een taxi nemen mischien?[/i]
Gaat dat echt werken, een taxi nemen en je omzeilt die ritjes?

a fool and his money are often separated.

quote:
Kimo schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:34:
Die porsche heb ik bewaard bij mijn safehouse heerlijke wagen. Ben nu net in manhatten aangekomen geweldig :9~
Dat had ik ook gedaan maar ienne was ie weg :( Hij reed echt zo ongeloofelijk lekker... nu maar een niewue zoeken ben ik bang ;(

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Volgens mij heb ik een bug ontdekt. Ik moest voor de eerste keer de politie ontlopen met die dude in de auto. Vervolgens ben ik een doodlopendstraatje ingereden waar een soort schans stond. Ik ben daarnaast gereden en kwam op de metro baan met mijn auto terecht. Van daaruit kan ik naar het volgende eiland rijden. Je krijgt wel 10.000 man aan politie, me en heli's achter je aan, maar toch wel grappig :P

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
Zosas schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:52:
Ik kan al 2 dgn niet online :?
Gisterenavond niet, vanmiddag niet en vanavond wederom niet.
Ik krijg wel invites, ben ingelogd in PSN netwerk....

Meerder mensen met dit probleem of ben ik de enige?

Krijg de melding dat hij niet kan connecten met game provider :(
Ik heb 't zelfde, heb gewoon nog geen multiplayer kunnen doen .........

I am RubbeR, You are Glue

quote:
Noax schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:53:
[...]

Ja hoor heeft me veel ritjes naar bohan op een neer bespaard. Je neemt gewoon een taxi en je skipt de trip. en tada je bent er. Dus de rit naar een missie of date kun je zo altijd wel skippen
Ook als je iemand mee uit neemt gaat het lekker snel met een taxi.

Ik krijg ook invites maar kan niet online. Hij kan de server niet vinden.

Kimo wijzigde dit bericht 01-05-2008 22:01 (8%)

quote:
DaannO schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:58:
Volgens mij heb ik een bug ontdekt. Ik moest voor de eerste keer de politie ontlopen met die dude in de auto. Vervolgens ben ik een doodlopendstraatje ingereden waar een soort schans stond. Ik ben daarnaast gereden en kwam op de metro baan met mijn auto terecht. Van daaruit kan ik naar het volgende eiland rijden. Je krijgt wel 10.000 man aan politie, me en heli's achter je aan, maar toch wel grappig :P
Je kunt sowieso op sommige plekken langs de versperring naar een afgesloten eiland, maar je zult inderdaad wel de volledige politiemacht achter je aan krijgen. Geen bug dus :)

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
Victor schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:01:
[...]

Je kunt sowieso op sommige plekken langs de versperring naar een afgesloten eiland, maar je zult inderdaad wel de volledige politiemacht achter je aan krijgen. Geen bug dus :)
Ah oke, naja het had wel wat :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
Noax schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:53:
[...]

Jazeker, je houdt Y ingedrukt om achterin de taxi te stappen. Daarna druk je A om naar het punt te gaan, en nogmaals op A om de reis te skippen. Dit kost wel geld, maar je kan natuurlijk altijd de taxidriver een kogel geven :P

quote:
Gusev schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:38:
Ik had al eerder gevraagd of jullie ook GTA IV via game beeindigen stoppen...misschien dat ik de optie quit game over het hoofd had gezien. Maar die zit er niet in zo te zien (bij meerdere spellen het geval). Maar nou heb ik al twee keer dat me playstation zegt: Een ogenblik geduld...en dan hoor ik twee piepjes en dan start me playstation opnieuw op...heel raar, tot nu toe alleen maar met GTA gehad...meerdere mensen dit probleem?
Ja dit heb ik ook al eens een keer gehad. Ja je moet de game zo stoppen. Die piepjes dat betekend dat die echt gereset word ofzo?

Ik heb ook heel af en toe vastlopers. Maar er schijnt een patch aan te komen linkje

Ben nu voor het eerst op het middelste eiland dat is toch wel vet :P ziet er leuk uit met al die hoogbouw en lekker, lange en brede straten :P

Kheb eigenlijk nog geen MP gedaan (jah 1x kwartiertje om te proberen) maar de SP bevalt me best, ben nu zover dat ik net "verhuisd" ben en nu toegang heb tot het middelste eiland. T'is soms wel een beetje irritant om je sociale contacten in stand te houden.. het worden er steeds meer en ze zijn nu al verspreid over 3 eilanden dus je bent steeds meer aan het heen en weer rijden.
quote:
Kimo schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:00:
[...]

Ja hoor heeft me veel ritjes naar bohan op een neer bespaard. Je neemt gewoon een taxi en je skipt de trip. en tada je bent er. Dus de rit naar een missie of date kun je zo altijd wel skippen
Ook als je iemand mee uit neemt gaat het lekker snel met een taxi.

Ik krijg ook invites maar kan niet online. Hij kan de server niet vinden.
Geweldig, bedankt, Kimo!

@ laurentbas, ik speel GTA met een PS3, maar in elk geval bedankt! :)

a fool and his money are often separated.

Reg. datum: 06 november 2002

quote:
RubbeR01 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:58:
[...]

Ik heb 't zelfde, heb gewoon nog geen multiplayer kunnen doen .........
Hmmm, al 1 lotgenoot gevonden.

Kunnen anderen wel online? (PS3)

Seeing is believing, but even a blind man can believe

quote:
Chaoss schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:11:
T'is soms wel een beetje irritant om je sociale contacten in stand te houden.. het worden er steeds meer en ze zijn nu al verspreid over 3 eilanden dus je bent steeds meer aan het heen en weer rijden.
Lees een paar posts hieboven over de taxi nemen. Gewoon in een taxi stappen met driehoekje ingedrukt houden en de reis skippen.

Bij langere trips naar andere eilanden is dit gewoon de snelste manier van vervoer.
quote:
Zosas schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:14:
[...]

Hmmm, al 1 lotgenoot gevonden.

Kunnen anderen wel online? (PS3)
Nee hij geeft aan dat die het netwerk niet kan vinden. Zal binnenkort wel opgelost zijn.

Kimo wijzigde dit bericht 01-05-2008 22:20 (20%)

De korte versie graag...

Vanochtend niet, maar vanmiddag kon ik opeens wel weer online. Volgens mij heeft men te kampen met de drukte.

Betreft de storyline, wat is uiteindelijk het doel van Niko? In Vice City moest je echt de big boss worden, en kocht je hier en daar wat mooie huizen met als topper je villa met parkeergarages.

In dit geval, moet je van Niko ook een big boss maken?

Failing to prepare = Prepare to fail

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws