quote:
TKing schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:24:
Ik heb sinds vandaag ook GTA IV en vindt het briljant. Ben er door de (erg) verbeterde graphics achter dat een Blista Compact gebaseerd is op een oude Honda Civic (om maar een voorbeeld te noemen). Echt geweldig.
Ook vind ik het cool dat er gastjes aan je auto blijven hangen af en toe

Ik reed door nadat ik een auto gejat had en die bijrijder stapte mij niet snel genoeg uit en bleef daardoor aan de auto hangen terwijl ik al wegreed. Lang een lantaarnpaal en dood was hij
Ik vind wel dat veel auto's wat traag aanvoelen met accelereren en sturen en ik vind ook dat de auto's wel snel in een slip raken, maar voor de rest is het écht een übergame, mede door de vele details

EDIT: Ik sta ook in de lijst met mijn gamertag
Wat is hier het nut van?
Ik heb mijn xbox pas net
Zeker waar de auto's zijn mooi..mooi! En je kan nu ook zien op wat ze gebaseerd zijn inplaats van de koekblikken die het waren in de oudere GTA's (okay je kan een ferrari wel raden in GTA: VC maar er zijn zoveel modellen waarbij je vraagt "Okay en dit is?")
Een tip eerst rustig gas geven, half indrukken dus en zo spelen met het gas. Zelf rijdt ik vaak "half gas" dan rijdt je heerlijk! En kan je nog de bochten nemen zonder dat de achterkant tegen iedere hobbel aanknalt!
De ene auto is ook sterker als de andere kwa acceleratie en snelheid, sommige hebben de pur-sang amerikaanse vering (boingy boingy boingy) en je auto helt over in een bocht als een gek terwijl de meer europese auto's misschien iets aan pure kracht missen maar wel beter vering en besturing hebben.
Je merkt ook hoe zwaartekracht effect heeft, op een van de bergjes rijden (grumble wat een rotte wegen) moet je echt het gas diep indrukken bij sommige wagens. En dan vlieg je over de top hard remmend omdat een politie wagen daar voor een rood stoplicht staat, oeps!
Ook kun je dingen en mensen omrijden he, trashcans bijvoorbeeld of lantaarns! Dan zie je nog stroom komen uit de omgebogen basis!
Ik kan me nog herinneren vroeg in het spel dan dat ik een auto reed die na een vuurgevecht met..erm.. weet niet zeker wie meer kogelgaten in de zijkant en ruiten had. En bloed van iemand die op de voorkant geknalt was! Vindt het wel jammer dat de muscle cars nu echt verrot rijden! Zal in het echt ook zo zijn maar mijn goed wat rijden die als een slagschip!