Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

Hier een lijst met alle achievements, en hoe deze te behalen :)

http://features.teamxbox....d-Theft-Auto-IV/p1/10174/

Bevat natuurlijk spoilers, en de lijst is nog niet compleet. Bedoeling is natuurlijk wel om hem compleet te maken :)

PWM wijzigde dit bericht 01-05-2008 19:39 (11%)

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Reg. datum: 13 november 2005

quote:
2dope schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:28:
[...]
Als ik bijvoorbeeld naar dit filmpje kijk en ik vergelijk de framerate vind ik toch dat m'n eigen erg tegenvalt.
Hij loopt bij mij ook zo vloeiend, nergens last van.

Nu met Sony Alpha 300

Dit is een map van Liberty City, en waar wat te vinden is. Incl duiven, easter eggs e.d.:

http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map

Work in progress
quote:
yzf1kr schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:39:
[...]

Hij loopt bij mij ook zo vloeiend, nergens last van.
Same here. Dit is ook zoals ik hem speel.

PWM wijzigde dit bericht 01-05-2008 19:51 (28%)

Reg. datum: 20 september 2000

Ik snap echt niet wat er te klagen valt. Ik speel op full hd, alles loopt vloeiend. In plaats van op de grafische details qua pixels te letten vind ik juist de details in de aankleding overweldigend. Zoveel objecten die de stad echt laten leven...

Net het middelste eiland vrijgespeeld dus ik dacht ik ga even sightseeing naar het vrijheids- eh sorry happinessbeeld. Prachtige wijk daar met haventjes en restaurants. Speedboat "geregeld",
boot bovenop de steiger geparkeerd (moet je maar niet zo'n ramp in het water hebben liggen). Ik naar het beeld, je kunt er helaas niet op. Je krijgt alleen een t-shirt, "Happiness is... land..". Waar dat op slaat? Zag wel zo'n duif zitten, maar ja als je die op klaarlichte dag tussen de toeristen neerschiet heb je dus weer een probleem met de politie. Eindelijk een kledingzaak waar ik een mooi pak kon kopen. Er valt zo veel te zien en te doen, het blijft me verbazen.

De stad is zo vol leven en details, als je voor het eerst tussen de wolkenkrabbers rijdt voel je je echt klein. De physics blijven ook lachen; ik was molotovs aan het testen. Ik sta midden op de weg en wil er net een gooien, wordt ik aangetikt door een auto die komt aanrijden. Laat de molotov op de grond vallen, poef, niko in de fik _/-\o_

Nu met Sony Alpha 300

Ben benieuwd na alle berichtgeving van 30% failure:

Poll: Blijft GTA4 hangen op jouw console?
Nee (360)
Nee (PS3)
Ja, meerdere keren (360)
Ja, meerdere keren (PS3)
Een keer gebeurd (360)
Een keer gebeurd (PS3)
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=286628&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Bij 200 votes maak ik wel even een console tussenstandje :)

PWM wijzigde dit bericht 01-05-2008 20:49 (3%)

Reg. datum: 29 maart 2006

Zit te twijfelen om een PS3 aan te schaffen hiervoor, alleen spelen met een controller staat me een beetje tegen.... Ik weet dat je een toetsenbord en muis kunt aansluiten op een PS3. Maar werken deze dan ook goed in GTA?? Baal er altijd van dat je zo slecht kunt mikken met zo'n controller...

Reg. datum: 14 april 2005

Het spel is toch wel educatief. Als je bezopen bent kun je beter een taxi nemen. ;) Overigens rijdt die taxibestuurder wel gevaarlijk als je tegen em zegt dat je wat sneller op je bestemming wilt aankomen.

Overigens is het jatten van een politieauto best nuttig, je hoeft geen tol meer te betalen en als je je zwaalichtjes aandoet gaat iedereen netjes aan de kant :)

OCTheEagle wijzigde dit bericht 01-05-2008 20:11 (62%)

Alle nieuwe technieken waar de mens mee te maken krijgt, zijn vroeger al uitgevonden door Willie Wortel

Reg. datum: 25 maart 2005

Dit is iets wat mij ook tegenhield.. Altijd actief pc-gamer geweest.. Maar na het kopen van me ps3 gebruik ik mijn pc nauwelijks meer..

Het is gewoon ff wennen, maar daarna is het gewoon heel vet.

dat was het dan weer voor deze post

Reg. datum: 13 december 2007

quote:
CopyCatz schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 19:59:
Net het middelste eiland vrijgespeeld dus ik dacht ik ga even sightseeing naar het vrijheids- eh sorry happinessbeeld. Prachtige wijk daar met haventjes en restaurants.
Op hoeveel procent is dat ongeveer? Ik heb al wel een paar minuten over dat eiland gereden met de auto, maar met 6 sterren heb je niet echt de kans om goed van de omgeving te genieten :)

Reg. datum: 02 februari 2004

Zo, paar uur gespeeld weer en moet zeggen het blijft een vermakelijke game. Ik begin me wel langzaam weer beetje te iriteren aan het save systeem...het is een verbetering t.o.v. de vorige delen maar toch..
Takke end omrijden om een armor jasje te halen, vergeten/niet mogelijk om te saven... armor jasje weg na opnieuw laden.

Ik ben nu met zo een quest bezig waarbij ik naar een Arcade hal moet om geld terug te halen van een ex van iemand die net uit de bak is. Haar nieuwe vriend moet ik achtervolgen op de motor, op zich niets mis mee maar in de praktijk:
Na failen van de quest weer takke end rijden naar die arcade hal, bij de 5de keer kwam ik er achter dat er een motor voor mij klaar stond. :p Laatste try heb ik hem eindelijk te pakken op zijn motor, ik schiet m door zn kop heen pak het geld en jahoor... politie (1 ster) komt naar me toe terwijl ik aan het bellen ben naar me opdrachtgever, dus ik kan geen wapen pakken of een auto instappen of snel weg rennen?!

Betekend dus dat ik het politie bureau uit kom zonder wapens om opnieuw te beginnen met die quest...ff GTA pauze :p

Reg. datum: 09 mei 2003

Ik vind het jammer dat wanneer je je PS3 aanzet, dat het een eeuwigheid duurt voordat je kunt spelen,dat laden duurt te lang. :O

Noax wijzigde dit bericht 01-05-2008 20:22 (7%)

Reg. datum: 09 september 2003

Ik heb zo'n 50% gedaan en nu krijg ik last van haperingen. Om de 30 seconden blijft het scherm even een 1 seconde hangen. Dit is echt heel frustrerend (ook na reinstall) dus voor mij even geen GTA meer.

http://www.esoteric-warriors.com

Reg. datum: 28 februari 2004

nou , heb er ongeveer 20 uur opzitten en ben pas op zo'n 15%. Ben benieuwd hoeveel uur ik erop heb zitten op 100% Ik ben ook nog niet op het 2e eiland aangekomen. Ik heb nu alle unique stunt jumps en zo'n 25 flying rats (leuk synoniem trouwens voor een duif) op het eerste eiland.
Mijn bij het spel aangeschafte gameguide is dan ook een must imo, zonder dat ding zijn sommige echt nooit te vinden. Dat ding helpt je echt om alles uit het spel te halen. Als je er eenmaal wat langer in zit begint het steeds intensiever te worden, je wordt steeds vaker gebeld en moet echt plannen om al je contacten te vriend te houden. Ik vergeet vaak als ik bv op zoek ga naar flying rats om mijn mobiel op stil te zetten en moet dan steeds afzeggen.
Ik denk vaak, ik ga eerst even die flying rat afschieten, dan pak ik ook nog even dat wapen mee wat daar in de buurt ligt en dan ga ik even poolen met Roman om vervolgens die missie van X te doen waar ik dan in de buurt ben..
Trouwens het detail van de auto's is ook echt stukken verbeterd en dan heb ik het niet over puur het grafische gedeelte. Ik reed bv in een Banshee en ik weet niet of het kwam door wat schade maar ineens begon hij als ik gas terugnam bv echt te ploffen uit de uitlaten, met vlammen welteverstaan.. Toen ik hem daarna helemaal total loss reed begon hij te fikken en het vuur kwam mooi uit de motorkap, maar ook uit de uitlaten die onderaan de zijkant zitten bij die auto. Zag er echt geweldig uit. Ook de besturing is zoveel beter dan ooit, half gas etc werkt echt goed. Ik rij ook vaak rustiger dan in vorige delen puur omdat je je gas beter kunt doseren en dat werkt ook goed in de bochten. Ik probeer niet alle missies achter elkaar af te raffelen, maar probeer zoveel mogelijk dingen tussendoor te doen, zoals nu ook de autojat missies voor die Brucie en de taximissies voor Roman.

Weet iemand trouwens waar je gratis een sniperrifle kunt krijgen?
Ik weet dat er op het eerste eiland 1 op een kraan moet liggen, maar er staat in de gameguide dat die mission-specific is, dus die zal pas op het allerlaatste moment verkrijgbaar zijn, maar ik wil hem nu al hebben!

Gigabyte P35-DQ6 - Intel Quad 6600 - 4 Gb OCZ Platinum 2 PC 6400 - Club 3D HD 2900 XT - OCZ EvoStream 720W - Gigabyte Aurora 3D - Logitech G15 - Logitech MX Revolution - Logitech Driving Force Pro - Vista 64 - Samsung Syncmaster 245B 24"

quote:
PROT schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:17:
Zo, paar uur gespeeld weer en moet zeggen het blijft een vermakelijke game. Ik begin me wel langzaam weer beetje te iriteren aan het save systeem...het is een verbetering t.o.v. de vorige delen maar toch..
Takke end omrijden om een armor jasje te halen, vergeten/niet mogelijk om te saven... armor jasje weg na opnieuw laden.

Ik ben nu met zo een quest bezig waarbij ik naar een Arcade hal moet om geld terug te halen van een ex van iemand die net uit de bak is. Haar nieuwe vriend moet ik achtervolgen op de motor, op zich niets mis mee maar in de praktijk:
Na failen van de quest weer takke end rijden naar die arcade hal, bij de 5de keer kwam ik er achter dat er een motor voor mij klaar stond. :p Laatste try heb ik hem eindelijk te pakken op zijn motor, ik schiet m door zn kop heen pak het geld en jahoor... politie (1 ster) komt naar me toe terwijl ik aan het bellen ben naar me opdrachtgever, dus ik kan geen wapen pakken of een auto instappen of snel weg rennen?!

Betekend dus dat ik het politie bureau uit kom zonder wapens om opnieuw te beginnen met die quest...ff GTA pauze :p
Druk op het knopje voor ophangen, dat maakt niks uit voor het verhaal maar anders wordt je inderdaad gepakt en kan je weer opnieuw beginnen.

Ik ben er alleen nog niet helemaal achter hoe je nu kunt spelen mbt dat saven. Ik zit op 15% en probeer elke missie te halen. En als dat niet lukt nog een keer via zo'n smsje. Maargoed, het begint nu moeilijker te worden en bij sommige missies moet je best een eind rijden en duurt een poging best lang. Nu ga ik na elke succesvolle missie even naar m'n safehouse om te saven. Die autosave neemt niet alles mee toch? En wat als je een missie echt zat bent en je het op een later tijdstip nog es wil proberen? Blijft je opdrachtgever dat negatief vinden? Als de politie je oppakt ben je ook je wapens en wat geld kwijt, dus ik wil eigenlijk terug naar m'n laatste save dan. Of maakt het eigenlijk geen zak uit?

Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.

Reg. datum: 19 september 2002

quote:
Noax schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:22:
Ik vind het jammer dat wanneer je je PS3 aanzet, dat het een eeuwigheid duurt voordat je kunt spelen,dat laden duurt te lang. :O
Wat vind jij dan lang ? Ik heb het niet geklokt, maar ik denk dat 30sec voor de PS3 en ongeveer 1m a 1m30s laden van het spel acceptabel is.

Het is geen Atari, maar daar tegenover is het meer dan een spelcomputer.
Bovendien heb je zo even de tijd om je te settlen, drankje pakken etc.

Reg. datum: 08 maart 2007

Als alles goed gaat, ga ik em morgen halen. Dan wel de LE welliswaar. Alle reviews die ik tot nu toe heb gelezen zijn zeer positief, en op GoT is het ook (bijna) allemaal positief.

Maar iemand enig idee hoe het zit met het vastlopen van de console? Ik weet dat dit niet vaak voorkomt, maar hoe zit het als het _wel_ gebeurd? Mijn console hangt (nog) niet op het internet, en zo'n patch downloaden zit er dus niet bij... :(

Hopelijk hebben ze morgen nog ergens de LE, en dan ben ik de rest van de week niet meer bereikbaar. Ik kan niet wachten om te kunnen spelen :P

Acid__Burn wijzigde dit bericht 01-05-2008 20:35 (3%)

All spelling and grammar mistakes in my post are intended and solely serve the purpose of amusing the reader! They are the intellectual property of the author.

Reg. datum: 11 november 2006

- lamaar eerst ff op f5 drukken voordat ik ga posten..

c-r-all wijzigde dit bericht 01-05-2008 20:38 (83%)

Reg. datum: 09 mei 2003

quote:
Yippie schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 20:34:
[...]

Wat vind jij dan lang ? Ik heb het niet geklokt, maar ik denk dat 30sec voor de PS3 en ongeveer 1m a 1m30s laden van het spel acceptabel is.

Het is geen Atari, maar daar tegenover is het meer dan een spelcomputer.
Bovendien heb je zo even de tijd om je te settlen, drankje pakken etc.
Ik heb het net gechecked, nadat ik de background van de PS3 verlaat, dan duurt het ongeveer 1m40...
Das wel even iets anders dan jouw 30 seconden, geen idee of er nog verschil in PS3 versies zit, ik heb de 60 gig.

Dat hele settelen, dat doe ik al vooraf, maar misschien moet ik dat maar anders gaan indelen.
Al met al, vind ik het behoorlijk lang.

Thnx in elk geval! :)

Nu met Sony Alpha 300

Mijn GFX problemen zijn weg :)

Ik heb mijn Component kabel omgewisseld voor de VGA kabel, en de 360 op de resolutie van mijn HDtv gezet. Alles is nu veel (veeel) strakker.

Toch vreemd, andere spellen hebben er geen last van. Geen idee hoe het komt, maar het maakt mij niet meer uit :)

EDIT:

Ik heb het vooral over het korrelig zijn van de schaduwen

PWM wijzigde dit bericht 01-05-2008 21:07 (10%)

Maat van me zit erover te denken om een ps3 te kopen met o.a. GTA4, is dit spel wel te spelen op een normale televisie of valt er zoveel weg dat het bijna niet te doen is?

Reg. datum: 05 februari 2008

Ik heb een normale tv (sorry, geen rijkeluis :P) en het is prima te doen. Ziet er nog steeds super uit, je zult altijd wel wat minder hebben, maar goed.

Assassinator wijzigde dit bericht 01-05-2008 21:08 (19%)

Reg. datum: 17 december 2005

Ik heb het vanmiddag zitten doen op een 20" CRT televisietje en dat ging perfect (niet bijzonder mooi, maarja)

Maar echt?

Reg. datum: 31 oktober 2007

Iemand die nog een link naar een werkende stream weet? (Justin.tv werkt atm niet..?) Thanks.

Reg. datum: 13 mei 2007

quote:
saind schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:08:
Ik heb het vanmiddag zitten doen op een 20" CRT televisietje en dat ging perfect (niet bijzonder mooi, maarja)
lol, wij hebben hier nog een portable 13/12 inch CRT Tv'tje staan, wil het daar wel is op zien :P.

MSI Geforce 9800GTX+ Plus OC @760/2300 (wordt nog verder OC'ed)/ C2D E8400 @ 3.1Ghz / 2Gb OCZ Titanium Ram @800Mhz / M620 / Coolermaster CM690 / Gigabyte P45 Ds3 My.tnet pf http://tweakers.net/gallery/219112 .

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: