Gathering of Tweakers

Quicksearch
Vandaag wel erg idd, zeker 2e helft.
Gisteren nergens last van.

CaffeineJunkieXL
Reg. datum: 04 september 2002

*zucht* geluids synchro klopt weer voor geen meter :( Ben benieuwd hoe het straks met de wedstrijd is.

You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo | Xbox360 gamercard

De wedstrijd gisteren voor het eerst in HD gekeken op men 42PX80. Wat een genot! Echt heel erg scherp en mooi beeld :D

Hopelijk komt die een beetje snel door in NL, want toen ik per ongeluk op 1 zat te kijken ipv 1HD zag ik meteen dat ik niet HD keek. Vage reclameborden enzo :o

Reg. datum: 03 december 1999

Beetje jammer, maar de titel hier zou aangepast moeten worden, want de TOUR wordt ook HD uitgezonden >:)
Ik heb zelden zo genoten als bv. vandaag met die prachtige detaillierde beelden van de TOUR in dat prachtige franse landschap: geweldig! :9~

quote:
Joepi schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:40:
Beetje jammer, maar de titel hier zou aangepast moeten worden, want de TOUR wordt ook HD uitgezonden >:)
Ik heb zelden zo genoten als bv. vandaag met die prachtige detaillierde beelden van de TOUR in dat prachtige franse landschap: geweldig! :9~
Ja, het word gefilmt op 1080i, dus ik kijk voorlopig de Tour op het Ned1 1080i test kanaal en het ziet er super uit. Het verschil met het Ned1 720p kanaal is nagenoeg nihil trouwens.

E6600 @ 3333Mhz Specs || Seat Leon 20vt Sport [AUQ MY01] - SKN 225pk

De Tour is dus in 1080i ?
Hmm interessant, morgen even zien of er vreschil te zien is met 720p.
Maar dat is dus een aparte zender? Niet kanaal 14?

Even een korte off-topic, ik hoop dat ik niet afgeschoten wordt...
Hoe lang doet Ziggo erover om je antwoordkaart te verwerken.
Ik kijk nu bij veel digitale zenders tegen de E19 melding aan...

quote:
Gast1981 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:48:
De Tour is dus in 1080i ?
Hmm interessant, morgen even zien of er vreschil te zien is met 720p.
Maar dat is dus een aparte zender? Niet kanaal 14?

Even een korte off-topic, ik hoop dat ik niet afgeschoten wordt...
Hoe lang doet Ziggo erover om je antwoordkaart te verwerken.
Ik kijk nu bij veel digitale zenders tegen de E19 melding aan...
gewoon even bellen naar ziggo, dan zetten ze gewoon die kanalen voor je open, ook als je antwoordkaart nog niet is verwerkt.
Dat heeft inderdaad geholpen, thanks :)

Maar ik zie dat de Sport1 en Film1 zenders niet bij de 2 maand gratis totaalpakket horen?
Die had ik de eerste 2 weken wel.

Nog mensen die de Tour in 1080i bekijken op dat nieuwe Ned1 HD kanaal (67)?
Is het de moeite waard, of is kanaal 14 in 720p weinig minder?

Ben namelijk een beetje huiverig voor de software update van de H360...
Ik lees zo her en der dat mensen "ineens" artefacts kregen op bepaalde zenders...

Gast1981 wijzigde dit bericht 22-07-2008 22:19 (36%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws