Reg. datum: 19 maart 2004
Het EK begint over een goede maand, dus vraag ik me af of dit nog wel gaat gebeuren (het uitzenden dus)?!
Iemand die hier meer over weet?
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [HD] Casema/Ziggo EK2008 & OS2008
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]\o/
Friedchicken wijzigde dit bericht 13-05-2008 10:37 (28%)
BlackBerry 8100 | OS 4.5.0.10 | Platform 2.7.0.40
http://www.chelloo.com - Handy voor UPC gebruikers.
Je hebt vast geen sneakpreview account?quote:funrider schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:43:
Vanaf vrijdag (16e mei) gaat Ziggo site hoogstwaarschijnlijk live. Dus vanaf dat moment zullen de sites van Casema, @Home en Multikabel hoogstwaarschijnlijk daarnaar doorverwijzen vandaar ze nu misschien amper nog de oude sites bijhouden. Zie ook deze site voor het samengaan. Verwacht wel dat dan ook info staat over hoe en wat omtrent HD EK, Olympische Spelen.
De site ziet er inderdaad mooi uit. Ik wil gebruik maken van HD diensten van Ziggo. Er staat dat je geen contract hoeft af te sluiten. Klopt dit allemaal?quote:Maradona10 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:45:
En de site is live: http://www.ziggo.nl/producten/televisie/
En @home verwijst ook meteen naar Ziggo. Site ziet er mooi uit.
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Bronquote:In High Definition kijk je naar zenders als Brava HD, Eurosport (vanaf 25 mei) en Nederland 1 (vanaf 1 juni).
Great Minds think alike!
Slaat geen deuk in een pakkie boter @ noizycows
Je moet alleen wel zo'n Samsung HD decoder kopen twv 170 euro. Gaat NL1 straks ook het EK uitzenden? of is dat NL3?quote:
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Friedchicken wijzigde dit bericht 20-05-2008 17:24 (85%)
jozy wijzigde dit bericht 20-05-2008 13:13 (5%)
Great Minds think alike!
quote:Op Nederland 1 vormt sport deze zomer de hoofdmoot, met het EK Voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen in Beijing (allen NOS). Naast de live verslaggeving ook veel samenvattingen en dagelijks late-night NOS Studio sportzomer waarin Jack van Gelder tijdens het EK napraat over het voetbal.
Great Minds think alike!
"Never give children a chance of imagining that anything exists in isolation. Make it plain from the very beginning that all living is relationship." - Aldous Huxley
Dit kanalen overzicht met bijbehorende frequenties kan je niet op deze manier presenteren als zijnde de lijst die van toepassing is voor geheel Ziggo. Aangezien ik zo snel Sport1 HD niet terug zag in je lijst ga ik er vanuit dat je zelf in het Ziggo/Casema deel van het Ziggo kabelnetwerk zit. Bij Ziggo/@Home en Ziggo/Multikabel maakt Sport1 HD bijvoorbeeld wel deel uit van het kanalen pakket. Ziggo/Multikabel maakt gebruik van het aangeleverde digitale TV signaal van Ziggo/Casema, maar dat wil niet zeggen dat ze ook hetzelfde frequentie plan gebruiken en ook zit er nog een verschil in het aanbod van lokale digitale kanalen. In het netwerk gebied van Ziggo/@Home zijn weer heel andere frequenties van toepassing en zelfs van verschillende frequentie plannen per regio binnen dat Ziggo/@Home gebied.quote:Friedchicken schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:18:
Voor de liefhebbers heb ik hier een "actueel" ziggo overzicht gemaakt van de door hun geleverde digitale kanalen met bijbehoren frequenties.
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [HD] Casema/Ziggo EK2008 & OS2008
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea