Gathering of Tweakers

Quicksearch
Iemand zijn bol.com pakketje al binnen?

http://www.pakeenspel.nl

Reg. datum: 26 oktober 2002

quote:
WFG schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:55:
Zo net een PS3 en GTA4 gescoord bij de MM in Groningen. Helaas geen pakket die hadden ze niet. :(
Wat heeft dat "geintje" gekost?

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

quote:
2dope schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:06:
Stond om 9:50 bij de Nedgame (Groningen), volgens de website om 10:00 geopend maar uiteraard was 'ie gewoon open :). Eenmaal binnen gekomen waren er 4 mensen ofzo, kon na 2 minuten weglopen met GTA4 - alleen jammer dat ik niet gelijk kan spelen, eerst nog ff werken.
Waarom nedgame, de Mediamarkt heeft em voor 50 euro liggen....

a fool and his money are often separated.

Zojuist bij Videoland Elst GLD (bij Arnhem) GTA4 gekocht voor de ps3. Weet niet hoeveel ze er nog hadden maar het was er erg rustig.

Kosten: ¤49,99

supercop7373 wijzigde dit bericht 29-04-2008 13:09 (6%)

Reg. datum: 10 september 2007

quote:
NinteX schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:57:
Ik had geluk en had het laatste exemplaar hier bij de FRS.

Anyway, GTAIV, de singleplayer is tot nu toe matig. Rij naar plek, doe iets, rij naar plek, doe iets. Het typische GTA sausje dat weinig veranderd is. Het begint zoals altijd vrij saai. De multiplayer daarentegen is echt geweldig. Burgers, politie, verkeer alles is aanwezig en de shoot-outs zijn echt vet. Ik ben ook nog geen trash talkers tegen gekomen en tot nu toe stond ik alle potjes eerste dus ik hoop dat dat zo blijft. :P
Is je online naam je PSN naam in-game?

PSN ID: Cidolfas

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:47:
[...]

moet er wel een taxi in de buurt zijn?

wat bij mij NIET werkt is als passagier instappen op de xbox360... er staat dan press Y... ik druk op Y, sta zo goed en kwaad als het kan bij het achterportier of zelfs nog verder naar achteren; wat doet Niko; stapt voor in, mept de taxichauffeur eruit en ik heb weer herrie... zucht

kost een legaal taxi-ritje eigenlijk geld?
Overigens keek mijn date niet eens vreemd op toen ik in een taxi aankwam. Had wel een reactie verwacht als "Finally decided to get a job to make a living?"
HOLD Y is het, iets langer inhouden dus en dan stapt hij echt achterin.
Legaal ritje kost geld ja, nog wat meer als je de rit zelf skipt maar goed de duurste rit die ik heb gehad was iets van 55 dollar ofzo dus dat valt nog mee.

Meest relaxte is dat je ook een taxi kan roepen tijdens een missie, stap alleen of samen met je handlanger in en de eerste mogelijkheid qua bestemming is direct "destination" en dat is dus precies waar je dan heen moet.

Legaal taxi rijden ruled best wel, ik stap om de haverklap in een taxi als passagier en laat me in een fractie naar de andere kant van de stad rijden.

edit:
Als je fluit naar een taxi en hij reageert niet, dan zit er dus al een passagier in. maakt nog niet uit want dan loop je er gewoon naartoe en hou je Y ff iets langer in en hopsa je trekt die de passagier uit de taxi en kan zelf alsnog legaal een ritje maken.

Nasty Nate wijzigde dit bericht 29-04-2008 13:12 (9%)

Zo net ff bij de V&D gehaald

35euro + 2495 airmiles..

Is het goedkoopste spel dat ik ooit gehaald heb :)

swing it baby
Reg. datum: 11 december 2003

Hmmm... mijn GTA4 die ik 1,5 maand geleden bij Dimension Plus heb besteld (en betaald) is vandaag niet bezorgd! Damn! Dus in de pauze nog maar eentje gekocht bij Dixons (overal in Assen trouwens de volle prijs).

I'm just taking care of business

Iemand enig idee hoe ik m op 1080p moet krijgen???

Want op de achterkant staat dat ie 1080p ondersteunt maar zodra ik het spel gestart heb schakelt ie toch over naar 720p (ps3 menu staat wel op 1080p) en ik kan nergens in het (pauze) menu vinden hoe dit te veranderen is. Je kunt wel contrast enz veranderen maar niet de resolutie. En een echt begin menu met press start en options of iets is er niet, het spel begint gewoon.

BTW, ik had m gisteravond om 0:00 want de game winkel ging speciaal open hier en ik moet zeggen WAUW wat een game zeg! Tot 4 uur vannacht zitten spelen en tis nog gedetailleerder dan ik had verwacht.

ElayZ wijzigde dit bericht 29-04-2008 13:17 (8%)

quote:
Krespo schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:51:
[...]

Kortom ze hebben nooit de PS3 gehad ??? wth ! ik was nog van plan om als een speeeeeeeeer naar die van osdorp te gaan na werk...
Toen ik vanmorgen in het filiaal in utrecht was (rond 9:45 oid) hadden ze ze nog wel. Dus nooit gehad is niet waar :)

Call me cocky, but if there`s an alien out there I can`t kill I haven`t met him and killed him yet.
[Tomb Raider: Underworld] - [My javascript wolfenstein project]

quote:
6pack15 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:06:
g*dver.. wanneer komt mijn pakketje vandaag nou binnen.. ik word gekk. En moet ik ook nog eens 's avonds werken :(
Grrr.. zelfde hier.. volgens TNT site ligt ie nog in Dordrecht :/

quote:
ElayZ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:12:
Iemand enig idee hoe m op 1080p moet krijgen???

Want op de achterkant staat dat ie 1080p ondersteunt maar zodra ik het spel gestart heb schakelt ie toch over naar 720p (ps3 menu staat wel op 1080p) en ik kan nergens in het pauze menu vinden hoe dit te veranderen is. Je kunt wel contrast enz veranderen maar niet de resolutie.

BTW, ik had m gisteravond om 0:00 want de game winkel ging speciaal open hier en ik moet zeggen WAUW wat een game zeg! Tot 4 uur vannacht zitten spelen en tis nog gedetailleerder dan ik had verwacht.
Zover ik weet draait GTA4 zelf op 720p. Anders moet je proberen om bij de beeldinstellingen 720p uit te vinken zodat je alleen die 576i en 1080p hebt? Net zoals bij CoD4. ;)

Samsung LE32R81B | Sony PlayStation 3 | Nintendo Wii | iPod 5G 30GB | Kodak M753 | Ibanez SA120 | Roland Cube 15 | SSB: B FC: 2363-7066-5359 | Wii FC: 1636-0215-4125-2752 | PSN ID: Rmonn

Reg. datum: 26 oktober 2002

quote:
.oisyn schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:13:
[...]

Toen ik vanmorgen in het filiaal in utrecht was (rond 9:45 oid) hadden ze ze nog wel. Dus nooit gehad is niet waar :)
Een zeer kleine stock lijkt me waarschijnlijker. Ze hebben overigens wel een duurdere set van 469 met R & C en Uncharted of 499 met R&C en Fifa + 2e controller..

Flauw...

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

Reg. datum: 13 juni 2002

Hoe zit het nou met die mobiele telefoon? Ik weet dat je kan bellen en gebeld kan worden.
Had net een date geregeld via internet in het tw@ cafe. En ik d8 goh misschien staat ze nu in mijn tel.
Maar zie alleen optie multiplayer staan in mijn tel :S

Sony KDL-40V3000 + PS3

ik moest vanochtend lang school wat dingen regelen en zag gisteren pas echt hoe tof gta4 wel niet geworden is, ik dacht dat het wel een flop zal worden. iedereen had het er over en ik maar zeggen

hoe hoger de verwachting hoe groter de val.

maar het zag er zo tof uit. ik heb toch maar even besloten om voor school nog ff langs de MM in groningen te gaan, ik stond er om 8:50 samen met nog 30 man. ik dacht sjezus das best zielig dat je voor een game gaat w8ten. maar goed de voorraad was ruim voldoende om 9uur dus ik heb mijn gta4 gescoort voor 50 balle. had van iemand gehoort dat de FRS al niks meer had.

Drukte bij de mediamarkt @ leeuwarden vannacht om 00:00:

http://chillpoint.net/images/MMdrukte.jpg

<('.'< ) <( '.' )> (>'.')> - Kirby danst!

Binnen via Consoleshop.nl. Had er een zwaar hoofd in, maar alles is goed gekomen! Moest wel voor getekend worden geloof ik (via de receptie hier).
quote:
CaptainCharisma schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:15:
[...]

Zover ik weet draait GTA4 zelf op 720p. Anders moet je proberen om bij de beeldinstellingen 720p uit te vinken zodat je alleen die 576i en 1080p hebt? Net zoals bij CoD4. ;)
Bij de instellingen op de PS3 zelf? Want in het menu van het spel is niks te vinden over resoluties... Of ik kijk verkeerd, kan natuurlijk ook. Maar op de achterkant van de box staat toch echt dat tekentje met PAL HD 720p 1080i 1080p. Waar bij "normale" spellen vaak alleen 720p staat. Dus het lijkt me dat ie 1080p moet kunnen toch?

Utrecht: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Muiden: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Almere: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4
Alkmaar: Heeft geen Ps3+GTA4 meer, wel Xbox360+GTA4

aanvulling Toys-r-us actie;
Roermond: vanochtend om 9:00 3 stuks PS3+GTA4+GT5 (na mij nog 2)

Rotterdam, vanochtend om 9.02 alle ps3 consoles met GT5 uitverkocht.
Reg. datum: 01 februari 2008

Ik ben ook benieuwd of iemand hem al via Bol.com binnen heeft. Aangezien ik gister een mailtje heb gehad dat ze hem via pakketdienst hebben verstuurd om de staking in Rotterdam te ontlopen.

Serial, Level 70 Tauren Resto Druid <Aurora>, Quel Thalas---------PSN: SerialNL

ik heb de SE ook gehaald voor de ps3 alleen ik vind de graphics helemaal niks
ik speel op een full hd met 1080

|| | N95 | | PS3 PSN: legendx2 | ||

Reg. datum: 10 februari 2005

quote:
kw_nl schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:20:
Iemand bij de Dynabite besteld? Ik zou worden gebeld als hij binnen zou zijn, maar heb nog niks gehoord... Van een collega in Amsterdam hoorde ik dat hij bijna niet te krijgen is...
Ja, ik heb hem ook bij Dynabyte (Amsterdam) besteld.
Was ik er vanochtend, kreeg ik te horen dat hij met tnt wordt bezorgd bij hun en dat ze hem pas in de middag verwachten.

Ben ook nog niet gebeld, eerst even lunchen en dan bellen of ze hem vandaag nog verwachten.

Ik kwam om 10:15 aan bij mediamarkt Arena en er lagen nog stapels. Dus ik loop rustig door de mediamarkt, zonder enige drukte en zie soms een exemplaar langskomen in de handen van de bezoekers. Eenmaal bij de kassa was ik meteen aan de beurt en was ik weg. Dit allemaal binnen 5 minuten, wat gekte?

Grafisch vind ik het ietwat tegenvallen. Dit was niet gebeurd wanneer er niet zo'n ophef was gemaakt over hoe mooi de graphics wel niet waren voor zo'n soort game. Ik verwachtte nu dan ook de nodige scherpte om Saints row even hard aan de kant te schuiven, maar dit bleef uit. GTA 4 is dan wel gedetailleerder, Saints row wint het nog altijd kwa scherpte.

Iets wat soms wel irriteert, is het feit dat je niet snel doorhebt dat je bijna dood bent. Ik zat namelijk in zo'n situatie waar de politie achter me aan zat met 2 sterren. De politie stond voor me en schoot even, maar ik rende snel een auto in. Ze schoten nog 1 keer door de ruit en ik was dood :?. Zeker een headshot?

Het rijden is wel goed gedaan, al had ik gehoopt dat de auto's iets sneller waren met optrekken. Eenmaal rijdend zijn er geen problemen meer en gaan we dus ook gewoon redelijk snel.

Het schokkende beeld ben ik ook al een aantal keer tegen gekomen. Vooral in een drukke straat met veel auto's wil de fps nog wel eens inzakken, maar niet zo erg dat het onspeelbaar wordt.

Ook snap ik niet dat er gewoon geen anti-aliasing is gebruikt, maar dit is vanaf een afstand al niet meer merkbaar. Toch lijkt het tot nu toe nog goed te gaan en speelt het hetzelfde als ik had gedacht/gehoopt.

Nu weer even met GTA bezig >:).

quote:
ElayZ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:20:
[...]

Bij de instellingen op de PS3 zelf? Want in het menu van het spel is niks te vinden over resoluties... Of ik kijk verkeerd, kan natuurlijk ook. Maar op de achterkant van de box staat toch echt dat tekentje met PAL HD 720p 1080i 1080p. Waar bij "normale" spellen vaak alleen 720p staat. Dus het lijkt me dat ie 1080p moet kunnen toch?
Ja, ik bedoelde de beeldinstellingen van de PS3 zelf... in de XMB. Sorry voor de onduidelijkheid. En zelf heb ik GTA4 niet(examens bleh...), maar ik had in dit topic een paar keer gelezen dat hij op 720p draait, pin me daar alleen niet op vast. Als op het doosje staat van niet, vertrouw ik op het doosje. :+

Samsung LE32R81B | Sony PlayStation 3 | Nintendo Wii | iPod 5G 30GB | Kodak M753 | Ibanez SA120 | Roland Cube 15 | SSB: B FC: 2363-7066-5359 | Wii FC: 1636-0215-4125-2752 | PSN ID: Rmonn

Squeakyclean NL
Reg. datum: 24 november 2000

quote:
laurensxeon schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 13:19:
maar het zag er zo tof uit. ik heb toch maar even besloten om voor school nog ff langs de MM in groningen te gaan, ik stond er om 8:50 samen met nog 30 man. ik dacht sjezus das best zielig dat je voor een game gaat w8ten. maar goed de voorraad was ruim voldoende om 9uur dus ik heb mijn gta4 gescoort voor 50 balle. had van iemand gehoort dat de FRS al niks meer had.
Ik vind t eigenlijk triester dat je het triest vindt dat mensen in de rij staan voor een spel.... Je staat er notabene zelf 10 minuten voor opening, dus vind je jezelf triest? Nee toch?
Het is eigenlijk meer wat de algemene mening is van het in de rij staan in de vroege ochtenduurtjes... feitelijk schaam je je er dus voor... en dat hoeft niet, hoor... genoeg mensen hier en in de hele wereld die hun innerlijke gamer omhelzen en het spel zo snel mogelijk halen.... niks mis mee...

Ik vind het zelfs wel stoer... zo'n ontzettende mediahype en iedereen doet eraan mee... Mensen staan er zelfs midden in de nacht voor op.... t lijkt Harry Potter wel... B)

Ik ben iig erg blij met m'n X360 versie... *O*

Livetag: SqueakyClean NL

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws