Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Demon_Eyez schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:18:
[...]
Zojuist terug laten bellen door Ziggo om all-in-one plus te nemen.
KPN IPB wordt door hun opgezegd. :)

De dame die ik net aan de lijn had vertelde me dat ik de Humax decoder krijg (regio Zoetermeer)
hier regio den haag.. dus zal wel op het zelfde neer komen. M'n moeder heeft overigens de zelfde decoder van casema gekregen enkele maanden terug.

PH-MRK request startup

Vakantie

quote:
Deadsy schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 00:54:
@Razer.timo
Smartcards worden bij activatie gelocked op je adres. Dus mocht je hem ooit geactiveerd hebben moet hij het gewoon doen. Gewoon effe erin duwen en aanzetten en dan misschien een minuut wachten. Als hij het niet doet gewoon ff bellen met de helpdesk als hun hem opnieuw moeten activeren duurt dat 5 minuten ofzo.
Is een oude decoder die het nieuwe signaal kennelijk niet ondersteund. Heb net gebeld.. Ach is jammer, maar wel zonde van die decoder, die staat nu al dik 2 jaar stof te happen 8)7

| Specs |

quote:
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:42:
Ik zou gewoon even bellen als casema abonnee. Ga ik na mijn werk ook doen. Ik heb nu digitale televisie, telefonie+internet 4mb. Dat alles 3 in 1 plus pakket is met 8mb en maandelijks opzegbaar zonder 1 of 2 jarig contract of zo. Dat is precies wat ik wil ;)
Ik heb precies hetzelfde net gedaan, via de site heb ik Ziggo naar mijn nummer laten bellen en nog geen 5 minuten later is de aanvraag geregeld. Over twee weken is het nieuwe abonnement actief, dubbele snelheid en 5 euro goedkoper ten opzichte van wat ik nu heb :)

Ik ben niet te ondertitelen!

Zijn er meer mensen die na de samenvoeging meer last hebben van spam?

..:: Life... it doesn't help me a bit ::..
..:: System Specs | Server Specs | Laptop Specs ::..

Acties: [view]

Door: Orion84 Frontpage Admin/Mod SF
Omdat het kan!

Hmm, net eens zitten kijken of het voor ons ook interessant is om onze TV-basis en internet (intensief 12000) en telefonie (basis) abbo's samen te voegen tot alles in een. Maar om de een of andere reden betalen we maar 10,04 per maand voor het TV gebeuren, waardoor alles-in-1 een stukje duurder uit zou vallen per maand...

What's that coming over the hill? Is it a monster? | Nikon D40 Powered

Reg. datum: 23 februari 2000

Het is nu eindelijk mogelijk om in te loggen op Mijn Ziggo...

Omdat het kan!

De account die ik daarvoor bij @home gebruikte werkt alleen niet, en de pagina om je te registreren is ook nog niet beschikbaar :P

Reg. datum: 23 februari 2000

Met m'n casema account kan ik iig. aanmelden

Reg. datum: 05 juni 2007

quote:
bureno schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:27:
Met m'n casema account kan ik iig. aanmelden
Hier ook. Jammer dat 'service aanvragen' niet terug te halen zijn.

dat Mijn Ziggo is volgens mij nog lang niet volledig als je het mij vraagt..

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik heb nu deze situatie:

@home internet : 4 kbit/s ¤ 29,95
Telefonie iets van ¤ 5
& televisie ¤15

Op de factuur van ons staat internet&telefonie samen op 1 factuur maar de tv is apart.
Krijg ik nu wél automatisch die snelheidsverhoging ( verdubbeling) of moet ik alsnog aanmelden voor zon alles in 1 pakket?

kan er echt niks uit wijs worden :?

E6600 @ 3.4Ghz ~ Asus Comando ~ ATi 3870 512 MB ~ 4096 RAM Corsair 800Mhz ~ Scythe Ninja ~ CM Stacker ~

quote:
MR_VIPER schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:36:
Zijn er meer mensen die na de samenvoeging meer last hebben van spam?
lees:
Hotmail blokkeert ziggo klanten

toevallig voorheen @home gebruiker?

PH-MRK request startup

be-(n) geni(t)aal

Gisteren toch maar een alles-in-1 pakket aangeschaft zonder de HD-ontvanger aanbieding omdat ik ook al had gezien dat ze elders toch goedkoper dan de "aktie" prijs te verkrijgen zijn. Heb het hoogste alles in 1 pakket + TV digitaal Totaal. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, het pakket zou over 2 weken geleverd gaan worden.

Rob de bouwer.

Ik vind dit toch wel een beetje vreemd. Ik heb momenteel een alles-in-een pakket van Casema waar ik dan ook 39.95 voor betaal. Ik dacht misschien over te stappen op de Ziggo alles-in-een voor 39.95. Toch wel handig om alles in een factuur te hebben en per maand op te kunnen zeggen.

Echter zie ik nu dat de internet die er bij zit maar 800/128 is, terwijl Casema midi 1600/500 is, meer dan 2x zo snel! Totaal zinloos dit :|

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge.

Ik zag dat er een Ziggo topic geopend is:

- Het Ziggo Topic

Dus ik denk dat we daar dan verder kunnen ;)

Rakkerzero wijzigde dit bericht 21-05-2008 14:10 (22%)

Omdat het kan!

quote:
Darkvater schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:20:
Ik vind dit toch wel een beetje vreemd. Ik heb momenteel een alles-in-een pakket van Casema waar ik dan ook 39.95 voor betaal. Ik dacht misschien over te stappen op de Ziggo alles-in-een voor 39.95. Toch wel handig om alles in een factuur te hebben en per maand op te kunnen zeggen.

Echter zie ik nu dat de internet die er bij zit maar 800/128 is, terwijl Casema midi 1600/500 is, meer dan 2x zo snel! Totaal zinloos dit :|
Zit in dat pakket van Casema ook je kabelaansluiting? Of betaal je naast die 39,95 nog een euro of 15 in de maand extra, voor de aansluiting (en TV dus).

Door: bjck Moderator I&N
quote:
Rakkerzero schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:10:
Ik zag dat er een Ziggo topic geopend is:

- Het Ziggo Topic

Dus ik denk dat we daar dan verder kunnen ;)
Super, deze gaat naar het archief zodat het niet verwarrend blijft :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws