Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Razor.Timo schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:44:
Wij hebben gisteren ons abbo om laten zetten naar een 3in1 pakket. Hoe lang duurt het voordat de snelheid wordt verhoogd? De helpdesk medewerkster wist dit namelijk niet.
Dat hangt van de ingangsdatum af van het abonnement, meestal binnen een paar dagen.

Iemand trouwens al door Ziggo teruggebeld ? Je kunt het tijdstip opgeven (ik had tussen 10:00 en 12:30) en heb nu de hele ochtend netjes zitten wachten,,, en wacht nu dus nog.
Moet het anders maandag nog maar eens proberen. :-(

Vakantie

quote:
WilBoman schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:36:
Iemand trouwens al door Ziggo teruggebeld ? Je kunt het tijdstip opgeven (ik had tussen 10:00 en 12:30) en heb nu de hele ochtend netjes zitten wachten,,, en wacht nu dus nog.
Moet het anders maandag nog maar eens proberen. :-(
Lijkt me dat ze op zondag dicht zijn?

| Specs |

quote:
Razor.Timo schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:06:
[...]

Lijkt me dat ze op zondag dicht zijn?
Nee, je kon/kunt via hun pagina invullen wanneer ze je terugbellen. Ik had daar gisteren de keuze
voor zondag. Maar heb 't nu maar op maandag gezet tussen 18:00 en 22:00.
Even afwachten dus.

Kaas is de baas!

Welke gratis decoder krijg je nu eigenlijk standaard bij het all-in-one pakket?

Demon_Eyez wijzigde dit bericht 18-05-2008 19:58 (4%)

E8400 Q746A @ 4250MHz 1.340v | 2x1024 OCZ Flex PC2-9600 @ 1200MHz 5-4-4-9| DFI Lanparty DK X38 T2R | 2x Asus HD4850CF 850/2400 boulognejonkers.nl | Specs

quote:
Demon_Eyez schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:52:
Welke gratis decoder krijg je nu eigenlijk standaard bij het all-in-one pakket?
diegene die ze op voorraad hebben is mij verteld

Reg. datum: 02 december 1999

quote:
spYder schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Deze zenders wisselen iedere maand en kun je vergelijken met het etalagekanaal.
Het is bedoeld om je lekker te maken voor de Keuzepakketten.
Mij is verteld dat deze 5 willekeurige zenders dagelijks wisselen.
Ik heb vanmiddag mij laten terugbellen en in enkele seconden werd ik ook gebeld en kon ik mijn abbo (casema) zo overzetten.

quote:
Gabliboeba schreef op zondag 18 mei 2008 @ 13:23:
Is er iemand die al gebeld heeft hoe het zit als Internet Regelmatig samen met Basisbellen en TV Digitaal Basis omgezet wordt naar Alles-in-1 Plus?
Want ik heb namelijk die 15,90 per maand voor TV al vooruitbetaald tot Juni 2008.
Die benamingen zijn veranderd in Internet Z1, Z2 en Z3. Hier is een overzichtje, Internet van Ziggo

Ook de andere producten hebben andere namen gekregen. Zie hier.
Reg. datum: 22 juni 2004

Ik heb net dus ook gebeld om mijn @Home om te laten zetten en het meisje aan de telefoon vertelde mij dat dit niet nodig was omdat de snelheidsverhoging automatisch wordt doorgevoerd van 4 Mbit naar 8 Mbit. Wanneer dit zou plaats vinden, kon ze me niet vertellen. Dat merk ik vanzelf dan wel ;)

S2S wijzigde dit bericht 19-05-2008 09:30 (17%)

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL

Ik kan het op de ziggo site niet vinden en op vragen via mail reageren ze niet ....:

Ik kan goedkoop een casema smartcard krijgen: kan deze nog geactiveerd worden bij Ziggo of moet ik voor 30 euro er (ja weer 5 euro erbij) daar 1 bestellen ....

-------

be-(n) geni(t)aal

quote:
S2S schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:06:
Ik heb net dus ook gebeld om mijn @Home om te laten zetten en het meisje aan de telefoon vertelde mij dat dit niet nodig was omdat de snelheidsverhoging automatisch wordt doorgevoerd van 4 Mbit naar 8 Mbit. Wanneer dit zou plaats vinden, kon ze me niet vertellen. Dat merk ik vanzelf dan wel ;)
Verschild per regio, kreeg te horen dat het eind Juni ver rond moet zijn.

Rob de bouwer.

Reg. datum: 22 juni 2004

quote:
DH.FiReHaWK schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:20:
[...]

Verschild per regio, kreeg te horen dat het eind Juni ver rond moet zijn.
Ah cool, nouja afwachten dan maar.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL

quote:
mjl schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:29:
Ik kan het op de ziggo site niet vinden en op vragen via mail reageren ze niet ....:

Ik kan goedkoop een casema smartcard krijgen: kan deze nog geactiveerd worden bij Ziggo of moet ik voor 30 euro er (ja weer 5 euro erbij) daar 1 bestellen ....
Als deze nog niet geactiveerd is, moet je hem even laten activeren door ziggo.En voorheen was het zo dat wanneer de smartcard al geactiveerd is dat je dan een brief moest schrijven dat je kaart overneemt van die persoon en dat de smartcard overgezet moet worden naar jou. Of dit nog steeds zo is weet ik niet zeker.

Kan dit topic niet gerenamed worden naar algemeen Ziggo topic en er een mooie startpost worden toegevoegd? :)
Work Smart - Not Hard

Ik had nog een kaart van Athome thuis liggen dus hebben zij het zaterdag keurig voor mij geactiveerd :D Het verschil tussen analoog en digitale televisie is zo enorm groot op een lcd tv. Ik heb vandaag nog kabels besteld via een webshop om alles nog beter te laten zien.

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.

Reg. datum: 05 juni 2007

Zojuist de klantenservice gebeld. Bij het invoeren van mijn postcode werd de verbinding al verbroken. Heb dus maar de postcode van Ziggo ingevoerd om verder te komen. Vervolgens een keuzemenu dat niet compleet is. Uiteindelijk na een omweg toch de juiste persoon aan de lijn gekregen. Wat een drama nog...

Vakantie

quote:
Dagi schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:29:
Ik had nog een kaart van Athome thuis liggen dus hebben zij het zaterdag keurig voor mij geactiveerd :D Het verschil tussen analoog en digitale televisie is zo enorm groot op een lcd tv. Ik heb vandaag nog kabels besteld via een webshop om alles nog beter te laten zien.
Wij hebben hier nog een oude smartcard, kan je die ook laten heractiveren? Die decoder ligt hier ook maar te verstoffen :+

| Specs |

Reg. datum: 23 september 2003

quote:
mjl schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:29:

30 piek? Heeft Ziggo die dingen zo aso duur gemaakt of was dit altijd al zo bij Casema?
De Smartcards voor Digitale Tv van @home lagen qua prijs tussen de 7.95 en 17.95 (afhaneklijk van waar je hem kocht, meestal zon 14 euro).

@Razer.timo
Smartcards worden bij activatie gelocked op je adres. Dus mocht je hem ooit geactiveerd hebben moet hij het gewoon doen. Gewoon effe erin duwen en aanzetten en dan misschien een minuut wachten. Als hij het niet doet gewoon ff bellen met de helpdesk als hun hem opnieuw moeten activeren duurt dat 5 minuten ofzo.

Deadsy wijzigde dit bericht 20-05-2008 00:56 (21%)

Reg. datum: 23 februari 2000

Ook net Ziggo Alles-in-1 Extra besteld, via www.3-in-1.nl
Momenteel heb ik Casema Maxi + digitv + digi telefonie. Ik ben benieuwd hoe snel ik iets hoor... En uiteraard de digitale decoder ontvang :)

Wat me trouwens opviel is dat Ziggo telkens vernoemt "gratis bellen binnen ziggo". Als je echter bij het Alles-in-1 Extra pakket doorklikt naar telefonie tarieven, staat daar dat dit enkel geldt als je het "onbeperkt bellen" erbij neemt voor 10 euro p/m extra... Dit mag wel iets duidelijker vermeld worden! Of zie ik iets over het hoofd?

bureno wijzigde dit bericht 20-05-2008 01:59 (3%)

Acties: [view]

Door: Janoz Moderator PRG/SEA/DTE
!litemod
Reg. datum: 19 oktober 2000

Voor die E10 p/m extra bel je gratis naar alle vaste nummers binnen nederland.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Ik heb als Casema klant helemaal noig geen officieel bericht ontvangen mbt de overstap naar Ziggo.
Daarnaast valt me op dat het Ziggo equivalent van mijn abonnement minder snelheid tegen dezelfde kosten biedt. Maar ik neem aan dat bestaande klanten hun bestaande snelheid behouden?

net gebeld met ziggo:
  • Wanneer je een pakket aangevraagd heb via 3-in-1.nl komt je aanvraag onderop de stapel. Wat je moet doen is even bellen en dan krijg je per 24/5 de nieuwe snelheid.
  • Levertijd van decoder is ongeveer 10 werkdagen. Niet duidelijk welke decoder je krijgt. Ze hebben namelijk verschillende op voorraad
  • Eind van de week is "mijn ziggo" beschikbaar
  • Grote kans dat de eigen mailserver ondersteuning er uit gaat voor alle oud casema/@home/multikabel klanten. man aan de telefoon wist nog niets van het feit dat hotmail een @home mailserver op de blacklist gegooid had. Dat bevordert ook de ondersteuning niet echt. Bij navraag kan er ook niet op aanvraag een mailserver ondersteund worden

PH-MRK request startup

Kaas is de baas!

quote:
Mrkoekie schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:44:
...
  • Levertijd van decoder is ongeveer 10 werkdagen. Niet duidelijk welke decoder je krijgt. Ze hebben namelijk verschillende op voorraad
Zojuist terug laten bellen door Ziggo om all-in-one plus te nemen.
KPN IPB wordt door hun opgezegd. :)

De dame die ik net aan de lijn had vertelde me dat ik de Humax decoder krijg (regio Zoetermeer)

E8400 Q746A @ 4250MHz 1.340v | 2x1024 OCZ Flex PC2-9600 @ 1200MHz 5-4-4-9| DFI Lanparty DK X38 T2R | 2x Asus HD4850CF 850/2400 boulognejonkers.nl | Specs

Die overstapwebsite waar je kans maakt op een wii klopt ook nog niet helemaal. Ik had daar voor de grap de postcode check is gedaan en de site gaf aan dat ik helemaal nog niet over kon naar een 3 in 1 pakket, dat terwijl ik mijn pakket dit weekend om heb laten zetten door de KS :+

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws