Hoofdcategorieën
Topicacties

[ziggo] @Home, Casema en Multikabel bundelen krachten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 november 2002

ik heb nu @home, na de postcodecheck op: http://www.3-in-1.nl/ziggo/ deze mededeling

"Nog even geduld!
Uw postcode zal binnen kort worden gemigreed (?)naar het nieuwe Ziggo.
Tot die tijd is het helaas nog niet mogelijk om het Alles-in-1 Pakket aan te vragen.
De verwachting is dat u voor 1 juli het Alles-in-1 Pakket kunt aanvragen, probeer het dan nog eens!
U kunt eventueel wel de losse innternet/telefonie/digitale televisie producten bestellen via www.ziggo.nl"

Ik houd van gratis dingen, (gratis tv decoder ofzo) de aktie van Ziggo loopt echter van 16 t/m 31 mei, geachte ombudsman kan dit zomaar? 8)7

dribibu wijzigde dit bericht 18-05-2008 10:42 (3%)

Reg. datum: 02 december 1999

quote:
dribibu schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:38:
ik heb nu @home, na de postcodecheck op: http://www.3-in-1.nl/ziggo/ deze mededeling

"Nog even geduld!
Uw postcode zal binnen kort worden gemigreed (?)naar het nieuwe Ziggo.
Tot die tijd is het helaas nog niet mogelijk om het Alles-in-1 Pakket aan te vragen.
De verwachting is dat u voor 1 juli het Alles-in-1 Pakket kunt aanvragen, probeer het dan nog eens!
U kunt eventueel wel de losse innternet/telefonie/digitale televisie producten bestellen via www.ziggo.nl"

Ik houd van gratis dingen, (gratis tv decoder ofzo) de aktie van Ziggo loopt echter van 16 t/m 31 mei, geachte ombudsman kan dit zomaar? 8)7
Ik heb het gewoon telefonisch doorgegeven.
Ook mij postcode komt met dezelfde melding.

Er is mij hierover niets verteld e.d.

quote:
Hoyden schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:44:
[...]

Ik heb het gewoon telefonisch doorgegeven.
Ook mij postcode komt met dezelfde melding.

Er is mij hierover niets verteld e.d.
ok bedankt, die decoder zal wel geen harde schijf e.d. hebben? Dan ga ik er wat dat betreft ook niet op vooruit, dus wacht ik maar ff.

Reg. datum: 12 februari 2001

quote:
jaaoie17 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:36:
stel als ik nu alleen internet wil nemen. dan hoef je niet perse een tv abbo te hebben. ook niet miniaal dat analoge?
Dat soort vragen zijn wel te vinden in de FAQ van hun site: http://www.ziggo.nl/producten/internet/vragen. ;)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Ik zit hier ook nog met orange, maar het aanbod van ziggo (Alles-in-1 Plus, 8/1.5 mbit) ziet er zeker niet verkeerd uit, en is waarschijnlijk al met al ook nog iets goedkoper waarschijnlijk.

Mijn vraag is alleen, kan ik het email adres wat mijn vader gebruikt (@wanadoo.nl) behouden, of wordt dat dan ook veranderd? Ik heb nu trouwens 4/1 mbit/s.

E6750-HD2900 XT-2 GB-VISTA x64 ultimate

quote:
nexxexium169 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 07:50:
[...]

En waar haal je deze wijsheid dan vandaan?

Orange was Wanadoo was Casema. Het heeft alleen een ander naampje. Als je vragen hebt over je Orange Cable moet je de klantenservice van Casema bellen. Dus het is nog maar de vraag hoe het zit ook gezien mijn eerdere post. Bij het bestellen van internet via ziggo staat de volgende optie die ik moet aanvinken :
"
Mijn huidige producten van Ziggo
Geef hieronder aan of je al producten van Ziggo hebt

Ik heb internet van Ziggo (of van Orange Cable)
"

Tevens staat bij de overstapservice alleen Orange Adsl niet Orange Cable.

http://www.ziggo.nl/produ...vice/internet/overstappen

No leuker zijn de Orange cable voorwaarden. Dat is gewoon een kopie van de Casema internet voorwaarden. Wat een f*cking bende eigenlijk:

http://www.orange.nl/over...voorwaarden_orange_cable/

Ik ben benieuwd naar je reactie spyder
Het kabelnetwerk is van Casema.
Op dat netwerk zijn 2 providers actief, namelijk Orange (voorheen Wanadoo) en Casema.
Orange heeft de helpdesk en de facturering uitbesteed aan Casema.
De internetdiensten, inclusief antispam, antivirus en PC antivirus en PC firewall zijn van Orange.
Als je wilt overstappen van Orange naar Ziggo of een andere provider, dan moet je dus eerst je jaarabonnement uitzitten.
Meer over de geschiedenis en overnames vindt je hier: Wikipedia: Casema

heeft werk.

Ik moet toch eens beter opletten met wat ik heb. Ik wist dus tot vandaag niet dat @home zou overgaan in Ziggo.
Ik ga maar eens ff uitzoeken wat ik nu precies heb en of ik er voordeel bij als ik overstap maak naar dat 3-in-1 pakket van Ziggo. Momenteel heb ik dus een 3-in-1 pakket van @home.
quote:
jochemh schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:05:
Ik zit hier ook nog met orange, maar het aanbod van ziggo (Alles-in-1 Plus, 8/1.5 mbit) ziet er zeker niet verkeerd uit, en is waarschijnlijk al met al ook nog iets goedkoper waarschijnlijk.

Mijn vraag is alleen, kan ik het email adres wat mijn vader gebruikt (@wanadoo.nl) behouden, of wordt dat dan ook veranderd? Ik heb nu trouwens 4/1 mbit/s.
Het Wanadoo e-mailadres raak je dan kwijt, je krijgt dan een ziggo e-mailadres.

Het is overigens helemaal niet meer mogelijk om een Wanadoo e-mailadres aan te maken of te verhuizen, want Wanadoo bestaat niet meer.

heeft werk.

Wat ik me nog even afvraag. Hoe zit het met de extra tv kanalen als Film1 en Sport1 enzo. Kan je dat nog steeds in je pakket erbij nemen of hoe zit dat?

Zit dat in de "5 digitale verrassingszenders uit de 5 Keuzepakketten" wat Ziggo plus en Ziggo extra hebben?

Rakkerzero wijzigde dit bericht 18-05-2008 11:31 (26%)

quote:
HetBiggie schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:19:
Mijn ouders hebben nu nog internet intensief (Z3), dus 12.000/1.500, en analoge TV. Zij willen overstappen naar digitale TV. Dus is het Alles-in-1 Plus pakket wel erg aantrekkelijk (¤ 49,95 totaal waarbij de ¤ 15,90 van TV al bij inbegrepen is, i.p.v. nu nog ¤ 47,95 voor internet en ¤ 15,90 voor TV). Een besparing van zo'n ¤ 14,00 per maand voor hetzelfde dus (okee, iets lagere dl-snelheid bij internet, maar dat vinden ze geen ramp). Zelfs als ze TV Digitaal compleet pakken zijn ze nog goedkoper uit! Dat klopt toch? Of reken ik ergens mis?

Maar krijg je bij het Alles-in-1 Plus pakket ook een nieuw kabelmodem? Ik kan dat nergens vinden. Nu hebben ze nog een Motorola SurfBoard 5100E, maar daarop kan geen telefoon aangesloten worden! Bij de alles-in-1 pakketten staat wel "startpakket digitale televisie", dus wellicht dat dat betekent dat er een kabelmodem inzit? Voor nieuwe abonnees lijkt me dat logisch, maar geldt dat ook als je je abonnement uitbreidt van internet naar alles-in-1? Weet iemand dat?
Het modem wordt dan omgeruild voor een telefonie modem. (Motorola SurfBoard SBV5120e of Motorola SurfBoard SBV5121e)

quote:
Rakkerzero schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:22:
Ik moet toch eens beter opletten met wat ik heb. Ik wist dus tot vandaag niet dat @home zou overgaan in Ziggo.
Ik ga maar eens ff uitzoeken wat ik nu precies heb en of ik er voordeel bij als ik overstap maak naar dat 3-in-1 pakket van Ziggo. Momenteel heb ik dus een 3-in-1 pakket van @home.
Ja ik las het ook pas eergister in een korte brief van @home. (waarin stond dat ik het vast wel in de media had gehoord e.d.)

quote:
Rakkerzero schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:28:
Wat ik me nog even afvraag. Hoe zit het met de extra tv kanalen als Film1 en Sport1 enzo. Kan je dat nog steeds in je pakket erbij nemen of hoe zit dat?

Zit dat in de "5 digitale verrassingszenders uit de 5 Keuzepakketten" wat Ziggo plus en Ziggo extra hebben?
Ja, je kunt er nog extra pakketten bij nemen.
Film1 of Sport1 kost 14,95 per pakket of samenvoor 22,95

Film1 en Sport1 kan nooit in het verrassingspakket zitten, want het zijn zenders uit de 5 Keuzepakketten:

Kids
Kennis & Nieuws
Film & Entertainment
Sport
Muziek

http://www.ziggo.nl/producten/televisie/tarieven/z2

Deze zenders wisselen iedere maand en kun je vergelijken met het etalagekanaal.
Het is bedoeld om je lekker te maken voor de Keuzepakketten.

Kaas is de baas!
Reg. datum: 25 juni 2001

quote:
MrOizo2005 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:33:
[...]

Zelfde hier in FF en IE werkt het niet , komt door een link van nl.sitestat.com die hij wilt ophalen maar niet kan vinden
Heb er ook last van met IE7, echt super irritant :|

E8400 Q746A @ 4250MHz 1.340v | 2x1024 OCZ Flex PC2-9600 @ 1200MHz 5-4-4-9| DFI Lanparty DK X38 T2R | 2x Asus HD4850CF 850/2400 boulognejonkers.nl | Specs

heeft werk.

quote:
spYder schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Ja, je kunt er nog extra pakketten bij nemen.
Film1 of Sport1 kost 14,95 per pakket of samenvoor 22,95

Film1 en Sport1 kan nooit in het verrassingspakket zitten, want het zijn zenders uit de 5 Keuzepakketten:

Kids
Kennis & Nieuws
Film & Entertainment
Sport
Muziek

http://www.ziggo.nl/producten/televisie/tarieven/z2

Deze zenders wisselen iedere maand en kun je vergelijken met het etalagekanaal.
Het is bedoeld om je lekker te maken voor de Keuzepakketten.
Ik zie Film 1 dus helaas niet in het Film & Entertainment keuzepakket zitten. Dus dat wordt dan ¤ 14,95 per maand extra ipv. ¤ 3,95 per maand extra. :/
Heb alleen geen idee of dat meer is als ik momenteel bij @home heb.
Kei-goed...
Reg. datum: 12 november 2001

Het is mij op dit moment nog niet helemaal duidelijk hoe het nou zit met die gratis decoder.

Ik heb mijn Casema-diensten (telefonisch) over laten zetten naar het Ziggo Alles-in-1 Plus-pakket. (Minder betalen, meer snelheid.) Volgens Ziggo merk ik van deze overgang helemaal niets, alleen mijn internet wordt sneller. Ik vraag me alleen af hoe ze dit nou gaan doen met digitale TV. Ik heb namelijk helemaal niks gehoord over een nieuwe DTV-kaart of nieuwe decoder. (Nieuw modem heb ik niet nodig, want ik heb al telefonie.)

Ben dus erg benieuwd of ik nou wel een nieuwe decoder en/of DTV-kaart ga krijgen, of dat ik mijn huidige DTV-kaart kan blijven gebruiken maar dan met die 5 "verrassingszenders" toegevoegd.

Ik wacht het maar gewoon even af. Een nieuwe decoder zou leuk zijn, maar ik vind het niet zo heel erg belangrijk.
quote:
Razor.Timo schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:45:
[...]

Wij krijgen een 2de decoder gratis. Dus dan kan je met 2 televisies digitaal TV kijken :)
Het zou natuurlijk wel leuk zijn. Kan ik m'n oude decoder gebruiken voor m'n TV-kaart.

BazzH wijzigde dit bericht 18-05-2008 13:37 (15%)

Think smart........ Act stupid........
Nieuwe PC is binnuh! SPECS: hier dus.

quote:
BazzH schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:42:
Het is mij op dit moment nog niet helemaal duidelijk hoe het nou zit met die gratis decoder.

Ik heb mijn Casema-diensten (telefonisch) over laten zetten naar het Ziggo Alles-in-1 Plus-pakket. (Minder betalen, meer snelheid.) Volgens Ziggo merk ik van deze overgang helemaal niets, alleen mijn internet wordt sneller. Ik vraag me alleen af hoe ze dit nou gaan doen met digitale TV. Ik heb namelijk helemaal niks gehoord over een nieuwe DTV-kaart of nieuwe decoder. (Nieuw modem heb ik niet nodig, want ik heb al telefonie.)

Ben dus erg benieuwd of ik nou wel een nieuwe decoder en/of DTV-kaart ga krijgen, of dat ik mijn huidige DTV-kaart kan blijven gebruiken maar dan met die 5 "verrassingszenders" toegevoegd.

Ik wacht het maar gewoon even af. Een nieuwe decoder zou leuk zijn, maar ik vind het niet zo heel erg belangrijk.
Je krijgt dus een gratis decoder en een nieuwe smartcard, zoals ook op de website staat.
Je huidige decoder en smartcard kun je gewoon blijven gebruiken.
Meestal duurt het wel minimaal een week of langer voor je de decoder krijgt geleverd.

Reg. datum: 23 december 2004

quote:
BazzH schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:42:

Wij krijgen een 2de decoder gratis. Dus dan kan je met 2 televisies digitaal TV kijken :)

Tweakcity | Specs | PSN: Snippertje1989

Reg. datum: 14 december 2005

Is er iemand die al gebeld heeft hoe het zit als Internet Regelmatig samen met Basisbellen en TV Digitaal Basis omgezet wordt naar Alles-in-1 Plus?
Want ik heb namelijk die 15,90 per maand voor TV al vooruitbetaald tot Juni 2008.

Reg. datum: 13 april 2004

@Hoyden en spYder:
Thx. voor jullie replies! Hoop dat dat nieuwe Motorola modem 5120/5121 net zo stabiel is als de oude Motorola 5100.

En nog wat aanvullende vragen...
Bij het Alles-in-1 pakket krijg je gratis een decoder. Nu willen mijn ouders eigenlijk een PVR (dan maar gelijk all-the-way...). Ik heb gelezen dat je kon kiezen voor ofwel het installatiepakket gratis (met digitale ontvanger, weet niet welke, denk Samsung DCB-B270R?) ofwel voor ¤ 99,00 korting op de HD-ontvanger (dat zal de DCB-H360R van Samsung wel zijn) of op de digitale televisie harddisk recorder; welke is die laatste? De Humax iPVR9200C of de Samsung DCB-850R? Of mag je zelf kiezen?

De eerste twee maanden krijg je het TV Digitaal Totaal pakket. Hoeven zij tegen het einde van die tweede maand pas hun keus voor de digitale pakketten kenbaar te maken?

Wij hebben gisteren ons abbo om laten zetten naar een 3in1 pakket. Hoe lang duurt het voordat de snelheid wordt verhoogd? De helpdesk medewerkster wist dit namelijk niet.

Weet iemand al wat meer van news.ziggo.nl? Vooralsnog lijkt hij niet te bestaan. Casema news server is gelukkig nog wel up :)

Dell XPS 1530 (Red) met T8300 | 4 GB | 200 GB 7200 rpm | 1440*900 LG | 9 Cells | 8600m GT | Wifi N

Reg. datum: 03 augustus 2004

ik begreep dus dat we deze zomer al docsis 3 krijgen? En gaan dan de "alleen internet" abbo's ook nog wat vooruit? Zoals het er nu voorstaat foucussen ze zich alleen maar op de alles-in-een paketten.

En zeker als je leest dat adsl20mbit al voor 20 euro beschikbaar is terwijl je bij kabel voor de helft duurder net aan 4 mbit krijgt :') Daar klpt dus al iets niet.

Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870@875/1050 - HR03-GT ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w

quote:
PainkillA schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:03:
ik begreep dus dat we deze zomer al docsis 3 krijgen? En gaan dan de "alleen internet" abbo's ook nog wat vooruit? Zoals het er nu voorstaat foucussen ze zich alleen maar op de alles-in-een paketten.

En zeker als je leest dat adsl20mbit al voor 20 euro beschikbaar is terwijl je bij kabel voor de helft duurder net aan 4 mbit krijgt :') Daar klpt dus al iets niet.
Bij ADSL is 20Mbit niet 20Mbit ;)

~
Reg. datum: 25 december 2000

Ze zijn wel aan het prutsen zeg. Gisteren was alles nog te bestellen in mijn postcodegebied (voormalig @Home); vandaag geeft de postcodecheck aan dat alle diensten beschikbaar zijn, maar zodra je gaat bestellen komt er alsnog te staan dat Ziggo niet beschikbaar is op de betreffende postcode. :?

#

quote:
Terror schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:59:
Weet iemand al wat meer van news.ziggo.nl? Vooralsnog lijkt hij niet te bestaan. Casema news server is gelukkig nog wel up :)
Wat maakt het uit, de nieuwsserver zelf veranderd niet.
news.ziggo.nl wordt gewoon een alias voor de huidige newsserver.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: