quote:
Mr. Jinx schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:26:
[...]
Spijker op zijn kop, dat is precies de bedoeling

Aan een internet only abonnee verdienen ze op de lange duur minder.
Kiest iemand voor internet + telefonie + dtv dan ontvangen ze boven op het maandelijkse bedrag ook nog extra inkomsten uit bellen en extra zenderpakketten / video on demand (wat er nu geloof ik nog niet is). Daarbij zal een klant met een tripleplay pakket minder snel overstappen naar een andere provider.
Zelfs de info op de site bij Z3i is fout
Ik haal van
www.speedtest.net en van de nieuwsgroepen méér dan 20.000kbit (staat letterlijk zo op de site). Namelijk 22.000kbit

Ze willen dus écht neit dat mensen het nemen of kennen hun eigen pakketten nog niet zo goed
Edit: Trouwens, als ik me niet vergis is er 1 gouden reden om Z3i te nemen...
quote:
ziggo zegt
Altijd de beloofde snelheid
Zie ik bij de andere pakketten niet staan. Dit betekent dus dat je kan klagen als je, op welk moment van de dag dan ook, structureel die snelheid niet haalt. Da's wel prettig (voor downloadspeedfreaks zoals ik

)
Oh by the way, kan iemand met vertellen hoe ik de news-servers van ziggo kan gebruiken als voormalig casema abbonnee? Die ontzettend irritante manier van vragen stellen op de ziggo site heeft me na 30 pogingen de juiste combinatie van woorden in te tikken kunnen vertellen dat:
server = news.ziggo.nl
login = zelfde als voor de webmail
maar ik kan er dus niet mee connecten als voormalig casema abbonnee. Iemand het al wel gelukt? Geen errors, gewoon could not connect. Port 80 en 119 geprobeerd.
(ik heb natuurlijk ook een payserver maar als het binnen de retentie van Ziggo's news valt kan ik die er gewoon bij gebruiken, the more threads the better zal maar zeggen

)
Fallen Angel wijzigde dit bericht 17-05-2008 14:01 (42%)