Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
RickXX schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:04:
[...]

Maar dat is dus het rare. Er zijn geen storingen in postcode gebied. Vanaf de 15é zijn deze problemen pas begonnen dus Ziggo is het enige wat ik kan bedenken. Of mijn netwerkkaart zou opeens heel instabiel moeten zijn maar dat lijkt me ook het geval niet omdat andere pc's op dezelfde verbinding ook veel minder snel gaan dan normaal. Ik ga straks nog maar een keer mijn modem ontkoppelen van het stroom, hopen dat het effect heeft en anders Casema Ziggo bellen |:( .
Storingen kunnen pas aangemeld worden als iemand ze ook daadwerkelijk aanmeld ;)

dus bellen lijkt me een goed idee :P

Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei

quote:
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:18:
Ik heb net gebeld met 0900 1884 en mij werd verteld dat mijn casema abonnement gewoon doorloopt tegen dezelfde kosten als die ik nu betaal.

Casema 4MB

TV ¤ 15,90
Internet+telefonie ¤ 34,90
¤ 50,80 per maand

Deze kosten blijf ik betalen en er wordt niets overgezet. Geen Z1 of wat dan ook. Pas wanneer mijn huidige jaarcontract is afgelopen heb ik ook pas de mogelijkheid om over te stappen naar een 3 in 1 abonnement.

Maar goed, aan de telefoon klonk hij niet zeker van zijn zaak ...
Heb net nog een keer gebeld en via een ander keuzemenu geen vraag gesteld maar gewoon naar 5 en alles 3 in 1 pakket besteld. Was geen probleem, ik krijg een schriftelijke bevestiging en hij regelt verder alles.
Klopt het dat het voormalige "TV basis" bij Ziggo in de alles-in-1 pakketen zit?
Bij @home ging dat nog via een apparte rekening, en de website van Ziggo is er niet kraakhelder in als je 't mij vraagt.
_Alle_ producten op een rijtje is schijnbaar erg lastig voor ze, bijv. het snelste internet abbo komt alleen naar voren als je bij "internet" naar "tarieven" gaat. Om maar niet over die tabelletjes te beginnen met kopjes die exact hetzelfde weer gegeven worden als de tabel er onder.
Nahja, zolang de diensten net zo goed blijven als het was (ervaring met quicknet/multikabel en @home) dan wordt het een blijvertje.

Diagnose onbekend, maar uiteindelijk komt alles goed.

Work Smart - Not Hard

Ik krijg de bestelpagina nog steeds niet te zien :(
http://www.ziggo.nl/bestellen

Erg vreemd..

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.

Edit koning
Reg. datum: 25 februari 2002

Ligt aan jou. Hier werkt de bestelpagina probleemloos.
Probeer anders een andere browser.

Mijn Wii nummer: 0525 4728 8772 1934, graag een PM bij toevoeging

Wat zou de logica hiervan zijn?
  • Maximale internet bij alles in 1: 16/3 voor 64,95 totaal (dus ook tv en telefonie).
  • Maximale internet bij Z3i pakket: 20/2 voor 69,95 heb je alleen internet.
Voor 5 euro meer krijg je dus:
  • 2 MB download meer
  • 1 MB upload minder
  • geen digitale tv
  • geen telefonie.
:X 8)7 -O- dan kiest er toch niemand meer voor Z3i?
Of zie ik nu echt iets over het hoofd? B)
Reg. datum: 02 december 1999

quote:
Coach4All schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:04:
  • Maximale internet bij alles in 1: 16/3 voor 64,95 totaal (dus ook tv en telefonie).
  • 2 MB download meer
  • 1 MB upload minder
  • geen digitale tv
  • geen telefonie.
Ja, je ziet iets over het hoofd:

20-16 = 4MB download meer.

Die upload is voor veel mensen niet belangrijk..
Dat hebben die newsgroepen toch niet nodig, tenzij je zelf ook veel post :P

Hoyden wijzigde dit bericht 17-05-2008 12:14 (9%)

Ik heb nu een 4Mbit abbo (midi of zo?), geen telefonie en Digitale TV Basis bij Casema
Klopt dat als ik alles in 1 pakket neem voor 49,95 dat ik dan 8Mbit krijg en ook nog goedkoper uit ben uiteindelijk? Dat bestellen loopt momenteel namelijk nog niet echter lekker. Ik ga ze maandag (proberen) te bellen...:)

MCSE 2000 / 2003, VCP, CNA, CNAA, CCA, Citrix XenServer 4.1, BizTalk 2006 Dev en Toerist :

quote:
wvkreg schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:14:
Ik heb nu een 4Mbit abbo (midi of zo?), geen telefonie en Digitale TV Basis bij Casema
Klopt dat als ik alles in 1 pakket neem voor 49,95 dat ik dan 8Mbit krijg en ook nog goedkoper uit ben uiteindelijk? Dat bestellen loopt momenteel namelijk nog niet echter lekker. Ik ga ze maandag (proberen) te bellen...:)
Mijn idee/vraag nou ook, alleen heb ik nu 12.000/1.500 internet, die 4mbit minder ga ik niet missen geloof ik.

Diagnose onbekend, maar uiteindelijk komt alles goed.

heb op de 3 in 1 site maar mijn abbo gewijzigd, kijken wat er van komt :)
Hartelijk dank voor uw bestelling!Uw order zal zo spoedig mogelijk worden verwerkt.
Haha, installatie eerste optie op 2-6-2008....dus... we zien wel

MCSE 2000 / 2003, VCP, CNA, CNAA, CCA, Citrix XenServer 4.1, BizTalk 2006 Dev en Toerist :

quote:
Spijker op zijn kop, dat is precies de bedoeling :)
Aan een internet only abonnee verdienen ze op de lange duur minder.
Kiest iemand voor internet + telefonie + dtv dan ontvangen ze boven op het maandelijkse bedrag ook nog extra inkomsten uit bellen en extra zenderpakketten / video on demand (wat er nu geloof ik nog niet is). Daarbij zal een klant met een tripleplay pakket minder snel overstappen naar een andere provider.

News.chelloo.com, usenet speciaal voor UPC abonnee's

Drum my Bass || Love my Lain

quote:
Mr. Jinx schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:26:
[...]

Spijker op zijn kop, dat is precies de bedoeling :)
Aan een internet only abonnee verdienen ze op de lange duur minder.
Kiest iemand voor internet + telefonie + dtv dan ontvangen ze boven op het maandelijkse bedrag ook nog extra inkomsten uit bellen en extra zenderpakketten / video on demand (wat er nu geloof ik nog niet is). Daarbij zal een klant met een tripleplay pakket minder snel overstappen naar een andere provider.
Zelfs de info op de site bij Z3i is fout :P

Ik haal van www.speedtest.net en van de nieuwsgroepen méér dan 20.000kbit (staat letterlijk zo op de site). Namelijk 22.000kbit :) Ze willen dus écht neit dat mensen het nemen of kennen hun eigen pakketten nog niet zo goed :P

Edit: Trouwens, als ik me niet vergis is er 1 gouden reden om Z3i te nemen...
quote:
ziggo zegt

Altijd de beloofde snelheid
Zie ik bij de andere pakketten niet staan. Dit betekent dus dat je kan klagen als je, op welk moment van de dag dan ook, structureel die snelheid niet haalt. Da's wel prettig (voor downloadspeedfreaks zoals ik :P)

Oh by the way, kan iemand met vertellen hoe ik de news-servers van ziggo kan gebruiken als voormalig casema abbonnee? Die ontzettend irritante manier van vragen stellen op de ziggo site heeft me na 30 pogingen de juiste combinatie van woorden in te tikken kunnen vertellen dat:

server = news.ziggo.nl

login = zelfde als voor de webmail

maar ik kan er dus niet mee connecten als voormalig casema abbonnee. Iemand het al wel gelukt? Geen errors, gewoon could not connect. Port 80 en 119 geprobeerd.

(ik heb natuurlijk ook een payserver maar als het binnen de retentie van Ziggo's news valt kan ik die er gewoon bij gebruiken, the more threads the better zal maar zeggen :P)

Fallen Angel wijzigde dit bericht 17-05-2008 14:01 (42%)

Asus P5KC | Core2Duo E8400 @ ~3.6Ghz | 4x 1GB DDRII 800Mhz | GeForce 8800GTS320 @ 608/1566/900 gpu/shader/mem | Audigy SE | HDD's :P |

Acer X203W 20" 16:10 LCD | Razer Diamondback | Razer ExactMat | Logitech Ultra X

Ja ik heb een hele mooi start post klaar staan.. Maar aangezien dit mijn topic niet is kan ik hem niet toevoegen.. En ik krijg al 2 dagen geen antwoord van het modje hierzo ;P

Die info stond bijv ook in de start post ^^

Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei

Drum my Bass || Love my Lain

quote:
Wiebbe schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:56:
Ja ik heb een hele mooi start post klaar staan.. Maar aangezien dit mijn topic niet is kan ik hem niet toevoegen.. En ik krijg al 2 dagen geen antwoord van het modje hierzo ;P

Die info stond bijv ook in de start post ^^
Zou je die info dan nu ff kunnen geven want ik wil hun news servers weleens testen :P

Asus P5KC | Core2Duo E8400 @ ~3.6Ghz | 4x 1GB DDRII 800Mhz | GeForce 8800GTS320 @ 608/1566/900 gpu/shader/mem | Audigy SE | HDD's :P |

Acer X203W 20" 16:10 LCD | Razer Diamondback | Razer ExactMat | Logitech Ultra X

Is het voor mij voordelig om vanuit @home overstappen?

Internet 1200: 47.95
Bellen: 9.95
TV Digitaal: 9.95
Bellen -9.95 (combinatiekorting omdat we internet hebben).

Kan iemand me zeggen of ik addertjes mis?
Want als ik nu overzou stappen naar zigga alles in 1 Extra:
Dan betaal ik 64.95 in de maand, en daarbovenop nog 10 euro voor TV. Dus 74.95...
En met alles in 1 plus, dan is het helemaal vreemd, kom ik op 59 euro (2 euro duurder) voor 8.000mbit, ipv 12.000...

AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900

quote:
Kecin schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:23:
Is het voor mij voordelig om vanuit @home overstappen?

Internet 1200: 47.95
Bellen: 9.95
TV Digitaal: 9.95
Bellen -9.95 (combinatiekorting omdat we internet hebben).

Kan iemand me zeggen of ik addertjes mis?
Want als ik nu overzou stappen naar zigga alles in 1 Extra:
Dan betaal ik 64.95 in de maand, en daarbovenop nog 10 euro voor TV. Dus 74.95...
En met alles in 1 plus, dan is het helemaal vreemd, kom ik op 59 euro (2 euro duurder) voor 8.000mbit, ipv 12.000...
Dat heb je helemaal correct.
Je betaald iets meer dan verheen.

Daar tegenover staat het iets hoger up en download speed.

Wat er bij jou nog bovenop komt is de 9,95 van TV Digitaal extra compleet.
Wat je verder nog vergeet is dat je analoge TV bedrag is het all-in pakket is meegenomen (15,90)

Hoyden wijzigde dit bericht 17-05-2008 14:28 (5%)

quote:
Hoyden schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:27:
[...]

Dat heb je helemaal correct.
Je betaald iets meer dan verheen.

Daar tegenover staat het iets hoger up en download speed.

Wat er bij jou nog bovenop komt is de 9,95 van TV Digitaal extra compleet.
Wat je verder nog vergeet is dat je analoge TV bedrag is het all-in pakket is meegenomen (15,90)
Dus het vast recht is hierbij gewoon bij ingenomen? In dat geval krijg ik voor bijna hetzelfde geld alles. Alleen dan sneller en een extra decoder..

AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900

quote:
Kecin schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:39:
[...]

Dus het vast recht is hierbij gewoon bij ingenomen? In dat geval krijg ik voor bijna hetzelfde geld alles. Alleen dan sneller en een extra decoder..
Correct.
Je krijgt (als je het duurste allin neemt) een hogere snelheid.
Een decorder krijg je ook alsmede een nieuwe smartcard.
Deze smartcard heeft niet alle digitale extra kanalen zoals je dat nu al hebt.
Als je dat wel wilt betaal je daar extra voor.

Je huidige smartcard moet je dus blijven gebruiken wil je naar alle digitale zenders kunnen kijken.

Deze info is me ook door een medewerker gegeven.
"wij hebben het momenteel razenddruk. De gemiddelde wachttijd bedraagt meer dan 20 minuten. Belt u op een ander tijdstip terug"

"op ziggo.nl krijgt u antwoord op al uw vragen."

Beide vallen een beetje tegen :P

PH-MRK request startup

Reg. datum: 05 september 2001

quote:
  • 2 MB download meer
  • 1 MB upload minder
  • geen digitale tv
  • geen telefonie.
Je bent nog een ander belangrijk punt vergeten. Klanten die voor Z3i kiezen zijn vaak grootverbruikers. Nu kwam ik de volgende informatie tegen op de site van Ziggo:

Elke abonnee kan een maximaal hoeveelheid gegevens downloaden. Dit is ingesteld om ervoor te zorgen dat nieuwsserver goed blijft presteren. De datalimiet is afhankelijk van je internetabonnement. Hoe sneller je abonnement, hoe hoger je datalimiet.

Abonnement__________Datalimiet
Internet Z1____________10 GB per maand
Internet Z2____________50 GB per maand
Internet Z3____________100 GB per maand
Internet Z3i____________200 GB per maand
Alles-in-1 Basis________10 GB per maand
Alles-in-1 Plus_________50 GB per maand
Alles-in-1 Extra________onbeperkt

Als je de datalimiet hebt bereikt, is het niet meer mogelijk om berichten van een nieuwsgroep te downloaden. Je ontvangt hierover een e-mail. In de eerstvolgende maand kun je weer opnieuw inloggen.

Z3i heeft een limiet van 200GB per maand terwijl dit ruim het snelste pakket is. Alles-in-1 extra heeft geen limiet. Dit slaat toch nergens op? :(

quote:
Dagi schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:03:
Ik krijg de bestelpagina nog steeds niet te zien :(
http://www.ziggo.nl/bestellen

Erg vreemd..
Zelfde hier in FF en IE werkt het niet , komt door een link van nl.sitestat.com die hij wilt ophalen maar niet kan vinden

MrOizo2005 wijzigde dit bericht 17-05-2008 15:34 (11%)

quote:
Resinman schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:31:
[...]

Je bent nog een ander belangrijk punt vergeten. Klanten die voor Z3i kiezen zijn vaak grootverbruikers. Nu kwam ik de volgende informatie tegen op de site van Ziggo:

Elke abonnee kan een maximaal hoeveelheid gegevens downloaden. Dit is ingesteld om ervoor te zorgen dat nieuwsserver goed blijft presteren. De datalimiet is afhankelijk van je internetabonnement. Hoe sneller je abonnement, hoe hoger je datalimiet.

Abonnement__________Datalimiet
Internet Z1____________10 GB per maand
Internet Z2____________50 GB per maand
Internet Z3____________100 GB per maand
Internet Z3i____________200 GB per maand
Alles-in-1 Basis________10 GB per maand
Alles-in-1 Plus_________50 GB per maand
Alles-in-1 Extra________onbeperkt

Als je de datalimiet hebt bereikt, is het niet meer mogelijk om berichten van een nieuwsgroep te downloaden. Je ontvangt hierover een e-mail. In de eerstvolgende maand kun je weer opnieuw inloggen.

Z3i heeft een limiet van 200GB per maand terwijl dit ruim het snelste pakket is. Alles-in-1 extra heeft geen limiet. Dit slaat toch nergens op? :(
Da`s alleen voor de eigen newsserver. Voor extern geld geen limiet maar de FUP waar je niks van hoort.

Ik heb hier een vraagje.
Ik had casema mega, Telefonie Altijd, Digitale Tv +(alleen)Film1 + Digitaal totaal pakket.
Maar nou vroeg ik me af nu ook met het opzegtermijn of ik nu het alles in 1 pakket extra kan nemen?
Want dat is toch een stuk goedkoper.
Maar krijg ik daar dan ook nog een digitale ontvanger bij?
Ik download veel via newsgroepen en dat is dan ongelimiteerd en bij mega niet!
Ik vind het ook schandalig dat ik geen enkel bericht heb gehad dat het omgezet zou worden geen brief geen email niks!
Maar weten jullie hier meer van?

Alvast Bedankt! :>

Reg. datum: 05 september 2001

quote:
Barrel_man schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:38:
[...]

Da`s alleen voor de eigen newsserver. Voor extern geld geen limiet maar de FUP waar je niks van hoort.
Z3i is ruim het duurste abo wat ze hebben, je krijgt hier alleen internet voor. Daar hoort dan ook onbeperkt datalimiet voor hun nieuwsserver bij en geen 200 GB.

weet iemand al iets over het gebruik van een eigen mailserver bij ziggo? kan hier nog steeds niets over terug vinden.

ok na 10 minuten aan de foon eindelijk iemand die dat ding ook opneemt daar :P

De mevrouw kon geen antwoord verzinnen
De meneer daarna ook eigenlijk niet maar ging dit 'even' na vragen. Na ongeveer 5 minuten kreeg ik te horen: "dat is nog niet helemaal duidelijk maar waarschijnlijk niet". Toen ik vroeg wanneer dit wel duidelijk zou zijn, kreeg ik: "Tja uuuhm ook dat is niet duidelijk".

een en al mysterie dus.. ik ga iig overstappen naar dat ziggo alles in 1 extra. Mocht het niet bieden wat ik wil, dan zeggen we de hele zut weer op. Dat is wel weer het positieve aan maandcontracten.

Mrkoekie wijzigde dit bericht 17-05-2008 16:01 (71%)

PH-MRK request startup

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws